Meistoppers 2011 deeltje 3!

Ja, ja, hier is deeltje 3!



Met natuurlijk het lijstje!

aanwezigggg!!



je mag mijn datum trouwens eerder op 26 augustus zetten :slight_smile:

Meld alleen even… :slight_smile:

Tierrr, wil je er ook op? Want jij bent natuurlijk ook mei stopper. Heb alleen je leeftijd en uitgerekende datum nodig.



Als er nog andere dingen anders moeten laat het even weten dan doe ik alles in 1 keer :wink:

Had dit bij het vorige deeltje neergezet :oops:



Teun dankje, ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Sinds jij bij de aug. 2012 mama’s had geschreven dat er waarschijnlijk wat bij zou komen, ben ik hier aan het mee lezen. Vond het erg jammer dat rainbow weer moest afhaken ivm de miskraam en natuurlijk verschrikkelijk toen ik zelf heel onverwacht moest afhaken, maat wat was ook ik enorm blij om te lezen dat mm zwanger was. Ik had het stuk nog meegelezen dat ze in twijfel was of ze nog wel door zou gaan of niet en toen ineens zwanger :lol: Jullie hebben een erg gezellig clubje waar ik ook graag “lid” van wil worden. Ik ben wel een originele mei stopper maar dan van 2007. Dat clubje is niet zo heel actief meer omdat iedereen al een kleine heeft of zelfs meer. Ben nu eigenlijk een juni 2011 stopper maar heb eigenlijk nooit bij hun gelezen of geschreven en had ook niet de behoefte.

Babymuisje schreef:

Teun dankje, ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Sinds jij bij de aug. 2012 mama’s had geschreven dat er waarschijnlijk wat bij zou komen, ben ik hier aan het mee lezen. Vond het erg jammer dat rainbow weer moest afhaken ivm de miskraam en natuurlijk verschrikkelijk toen ik zelf heel onverwacht moest afhaken, maat wat was ook ik enorm blij om te lezen dat mm zwanger was. Ik had het stuk nog meegelezen dat ze in twijfel was of ze nog wel door zou gaan of niet en toen ineens zwanger Jullie hebben een erg gezellig clubje waar ik ook graag “lid” van wil worden. Ik ben wel een originele mei stopper maar dan van 2007. Dat clubje is niet zo heel actief meer omdat iedereen al een kleine heeft of zelfs meer. Ben nu eigenlijk een juni 2011 stopper maar heb eigenlijk nooit bij hun gelezen of geschreven en had ook niet de behoefte.



Babymuisje uiteraard ben je van harte welkom bij ons! Ik zal je ook op het lijstje zetten, ik heb dan nog je leeftijd nodig en hoeveel kindjes je hebt.



Ik wacht even jullie reacties af want het lijstje telkens bijwerken vind ik zo’n gedoe :oops:



Zojuist weer “strijd” met Sean over het eten… Gisteren wilde hij absoluut niet warm eten en is hij dus zonder eten naar bed gegaan :oops: Vandaag wilde hij weer niets eten, dus heb ik toch maar toegegeven (wil hem niet weer zonder eten naar bed sturen) en hem een olvaritpotje :sick: gegeven. Dat at hij met smaak op :wall:

babymuisje, ik zag je stukje in vorig topic staan. daarom kwam ik ff piepen om het eventueel te copiëren. maar zie dat je je hier ook al gemeld hebt ! :thumbup:





Veel succes en op naar pos testen voor ieder van jullie !!! :pray:



xxx

Gerda

ow haha en ik heb het dus ook al gekopieerd! tralalalala…



Dank je Gerda voor je snelle reactie!

@RainbowR1 wrote:



Babymuisje uiteraard ben je van harte welkom bij ons! Ik zal je ook op het lijstje zetten, ik heb dan nog je leeftijd nodig en hoeveel kindjes je hebt.


En ik zie nu dat je 1 kindje hebt en dus voor je 2e kindje gaat :doh:

volgens mij is tier ook 26 (maar het kan zijn dat ze natuurlijk jarig is geweest in de tussen tijd haha) en ze is 2 april uitgerekend

ff opgezocht :slight_smile:

Geen probleem rainbow :mrgreen: Inderdaad we hebben 1 meisje Eva, en 1 :**: Maar dat hoef je niet te vermelden :wink: We gaan dus inderdaad voor een tweede kindje. Mijn leeftijd is 35 jaar en mijn noddan moet ik gokken omdat dit mijn eerste cyclus is van na mijn mk en ik geen idee heb of het gelijk weer is zoals vanouds. Is het wel zoals vanouds dan zal het rond 23 januari zijn en mocht het raak zijn zou ik begin oktober zijn uitgerekend maar dan ga ik gewoon met jullie mee naar de september mama’s hoor :mrgreen: , want daar gaan we natuurlijk met zijn allen heen he. Teun je moet je dan maar bij de augustus mama’s afmelden en ook gewoon bij de september mama’s komen. Je bent dan gewoon de eerste die gaat bevallen :wink:



Rainbow wat dat eten betreft. Wij (lees ik) heb de regel dat we geen strijd aangaan wat betreft eten. Als Eva geen eten wil dan wil ze geen eten en gaat ze zonder eten naar bed. Is tot nu toe 1 keer gebeurd. Ze wil wel altijd een toetje dus met een lege maag gaat ze niet. Gelukkig eet ze altijd wel een beetje, maar het is nooit veel. Ze is van baby af aan al een slechte eter maar we hebben in ieder geval geen gedoe met etenstijd.

Oke, dan zet ik dat in het lijstje!



Thanx Teun! :thumbup:

Hoe gaat het nu met je eigenlijk?

:lol: :lol: :lol: Yeahhh deel 3 en 2 nieuwe schrijvers erbij :lol: :lol: :lol: Dat is echt leuk :mrgreen:



Babymuisje ook van harte welkom! En wat lief dat je meegelezen hebt en zo meeleeft! Echt gezellig dat we nu ineens weer met meer zijn! Ik hoop voor jou dat je weer snel zwanger bent na je mk :cry: op naar de :inlove: :inlove: :inlove:



Kell, leuke avatar. Is dit jouw kindje :inlove:



Rainbow, thnx voor het lijstje. Krijg weer bijna de bibbers als ik zie dat er een uitgerekende datum achter mijn naam staat :oops: ik kom nog steeds niet helemaal los van de angst en schrik. Ben bang dat dit nog wel even zal blijven, ook al doe ik mijn uiterste best om positief te zijn. Uit nu alles direct naar hub en die kan goed relativeren en mij gerust stellen. Het is ook een fijn en veielig gevoel dat hij me steunt en begrijpt :inlove:



Teun, hoe is het nou met jou meis, wat gekalmeerd na je telefoontje met de vk? Heb je vannacht een beetje geslapen (of was het nou vandaag? weet het soms niet meer, heb duidelijk last van vergeetachtigheid,… nu al,…of het is toch gewoon alzh**mer,…ben tenslotte al 41 :mrgreen: )



En voor iedereen die ik nu vergeet :-* :-* :-*



ik ga verder met dozen inpakken, hub wordt ongeduldig :doh: zijn begonnen met fotoboeken, maar dat is niet slim, want daar ga je toch eerst in zitten kijken :o :o :o baby-zwangerboek van Hugo :o :o :o zo’n 12-13 jaar geleden :o :o :o zeg verder niks meer.



En nu zijn de boeken aan de beurt. Als dat op dezelfde manier gaat …eerst allemaal weer lezen,…zijn we voorlopig nog niet klaar :lol: :lol: :lol:



Dáááááág :mrgreen:

Succes met inpakken mm en inderdaad niet handig om met fotoboeken te beginnen. Veel te leuk om daar weer eens doorheen te bladeren :mrgreen:

Meld



Verder hie weinig te melden sinds vanmiddag :mrgreen:



Bm leuk dat je actief mee gaat schrijven :lol:

Kel, gewoon elke avond even checke en melden hoe het is :inlove:

RB, dat gedoe met dat eten klinkt mij nog héél bekend in de oren.



Ik sluit me helemaal bij BM aan voor wat betreft de strijd. Zinloos,… dan maar geen eten en eventueel wel een toetje. Kan me nog herinneren dat dit iets was waar ik ook hopeloos van werd. Succes met je kleine draakje :mrgreen:



En dan sluit ik me nog een keer aan bij BM voor wat betreft septembermama’s, allemaal derbij! Ook Teuntje!!! Yeahhhhhh!!!



Ohhh wat ga ik duimenduimenduimen voor jullie allemaal!



:thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :dance: :inlove: :dance: :pray: :thumbup:

rb bm mm



ohoh :roll: :roll:

dat gaat vast nog een keer mis haha



hier gaat het wel goed…vandaag enorm veel last van kwaaltjes dus mij hoor je niet klagen… borsten zijn nu echt geen cup a meer te noemen :lol:

jammer van 24/7 misselijk zijn, maar als het er niet zou zijn zou ik me alleen maar drukker maken…

25 jan afspraak met vk… nog wel ff afwachten dus… ik hoop alleen zo erg dat ik die week ook nog een echo kan krijgen want dat weekend zie ik een hoop vriendinnen en het moment om te vertellen zou ideaal zijn… vk zei dat we dat dan pas konden bespreken maar ik twijfel of ik volgende week stiekem gewoon nog eens bel en kan vragen of we die afspraak dan al kunnen inplannen…vinden jullie dat gek?

Zo zeg net een nieuw deel geopend en gelijk al met de tweede pagina bezig, gezellig hier :mrgreen:

Oh jullie geven dus wel altijd toetje? :think: Wij geven eerlijk gezegd alleen toetje als hij goed heeft gegeten. Sean was voorheen altijd een flinke eter alles ging er altijd met smaak in. Maar sinds een half jaar doet hij toch een partij moeilijk. Opeens wilde hij geen groene groentes eten, de volgende dag zijn de rode groentes de pineut. Hij was dol op pasta, van de een op de andere dag niet meer. Het enige waar hij nog steeds dol op is is rijst. Maar ik wil dat hij ook andere dingen eet, zoals aardappelen en pasta…

Teun ik heb ergens gelezen dat als je het hartje hebt gehoord/zien kloppen dat de kans op miskraam erg klein is. De kans is er nog wel maar is wel een heel stuk kleiner. Je hebt meer kans op een zwangerschap die helemaal goed gaat. De kans op een miskraam is sowieso erg klein zeggen ze. De kans op zwangerschap is groter dan miskraam maar ja daar heb je weinig aan als je een miskraam hebt gehad. Probeer je wat meer te ontspannen want al die stress of alles wel goed gaat is niet goed. Ik weet het is wel erg makkelijk zeggen allemaal en mocht het bij mij weer raak zijn dan zit ik dit keer ook jammer genoeg te stressen, omdat ik veel te bang ben dat het weer mis gaat. Ik hoop dat je ondanks je angst toch wel aan het genieten bent.