Meistoppers 2011 deeltje 3!

@ Teun: Volgens mij kan dat wel hoor! Waarom zou dat niet kunnen of mogen?



@ Tierrr: ik zet je gewoon op het lijstje haha als je er af wil, geef maar een gil!

Hij zit gewoon op die leeftijd dat ze je gaan testen met eten. Het cb heeft mij op de kop gegeven dat ik niet altijd een toetje gaf. Wij eten normaal alleen in het weekend een toetje en ik had ook zoiets van eerst goed eten en dan pas een toetje. Het cb zei dat die kleintjes een toetje nodig hebben omdat daar calcium inzit. Sindsdien bied ik elke dag een toetje aan en heel af en toe wil ze het niet hebben maar vaker juist wel. Ze laat express een gaatje over voor haar geliefde toetje :mrgreen:

ja klopt bm… ergens blijft het gewoon in je hoofd zitten…



maar als het nu weer raak is bm, kan je wel sneller een echo krijgen! dat kan je gewoon eisen! vind leuk dat je nu hier mee schrijft!

ja rb dat komt omdat toen ik vroeg of ik die week dan ook gelijk die echo kreeg ze zei dat ze dat pas tijdens het gesprek zelf gingen bepalen wanneer ik de echo kreeg :roll:

Ow, op die manier! Ik snapte het al niet hahaha



Tja een termijnecho is nog wel vroeg hoor nu! Misschien dat het wel al kan, maar ik kreeg hem met 9 weken (ik mocht wel met 8 weken, maar kon toen niet).



En tja, Sean is idd DOL op zijn toetje, dus wilde zijn gedrag niet belonen door hem te geven wat hij heel graag wilt! Pfff was net echt drama hoor. Ik haalde zijn bordje weg als hij ermee dreigde te gaan smijten en dan ging hij roepen mama eten, mama eten. Dan vraag ik: wil je je eten? Dan moet je wel echt gaan eten! Sean zegt vervolgens braaf ja. Om vervolgens een enorme dramaqueen te zijn en het hele gebeuren begint weer van voor af aan.

Krij je de echo bij de vk praktijk zelf of moet je ergens anders heen voor een echo? Als je de echo wel bij de vk zelf krijgt, zou ik gewoon iets van 2 weken of 1 week voor je afspraak bellen dat je weer zo ongerust bent en toch het liefst de echo wilt hebben als je daar komt voor je afspraak :wink:

Oh Teuntje ik zie dat je al bijna 7 weken weken zw bent! :inlove: Ik zou dan idd hetzelfde doen als wat bm zegt :wink:



Sorry meiden dat ik dezelfde achtergrond hebt voor het lijstje als de vorige. Maar Word werkte echt niet mee :naughty: Dus was dit de meest snelle manier. Als ik in een geduldigere bui ben, wil ik wel kijken of ik een nieuwe achtergrond kan maken.

helaas maken ze zelf geen echo’s dus daar moeten ze dan weer een afspraak voor maken…



ik zou dan 9 weken en 6 dagen zijn…misschien bel ik wel weekje van te voren ofzo



vervelend met het eten van sean zeg! mijn nichtje en neefje waren rond de 2 jaar ook allemaal zulke moeilijk eters…

Hij is aan het kijken hoe ver hij kan gaan wat betreft eten. Hij weet dat jullie graag willen dat hij goed eet. Ik zou niet mee doen met dat spelletje. Hier was Eva altijd na 1 a 2 hapjes klaar met haar eten en dan wilde ze haar toetje. Had ze haar toetje op dan wilde ze weer verder met haar warm eten. Dat hebben we een aantal maanden zo gelaten maar nu ze ouder is, proberen we dat er weer uit te krijgen. Het is nu als ze zegt dat ze klaar is, hoef je ook na je toetje geen eten meer? Zegt ze nee dan krijgt ze toetje en gooien we haar eten weg en heeft ze pech als ze wel nog wat wou. Vaak zegt ze dat ze dan nog niet genoeg heeft gehad en neemt nog een aantal hapjes om dan pas een toetje te pakken. Ik zou er in ieder geval geen strijd/spelletje van maken.

Rainbow het lijstje kan toch ook gewoon met dezelfde achtergrond? Ik vind dat er niks mis mee is hoor :wink:

Wat het ook wel is… als hij het niet lust dan vind ik dat prima. Maar niet proeven en gelijk met eten smijten is voor mij een grote No no. :naughty: Ik wil dat hij het gewoon proeft al is het maar 1 hapje… Op zich kan hij het hebben hoor, hij is nog niet al zijn babyvet kwijt :inlove:



Ik kan het allicht proberen om dan maar gewoon toetje aan te bieden. Voorheen wilde ik nog wel eens een broodje voor hem smeren, maar toen werd al snel duidelijk dat hij liever een broodje wilde dan warm eten dus daar ben ik maar mee gestopt.

het lijstje is gewoon leuk hoor! helemaal geen vernieuwde nodig! :thumbup:

Haha RB,… wat zou David Ogilvie er van zeggen :lol: :lol: :lol:

:doh:



Moet ik me alwéér bij BM aansluiten :mrgreen: ga de strijd maar niet aan met Sean. Hij voelt feilloos aan dat ie van alles aan kan met jullie. Duidelijke regels stellen en je aan houden en onthoud: de aanhouder wint en bedenk wie jij wil dat de ‘baas’ is,…



Teun, bellen naar die lui en een afspraak ‘eisen’. Wat een flauwekul, eerst een gesprek en dan nog eens plannen omdat ze zelf geen apparaat hebben :wall: Kun je niet naar een andere vkpraktijk, waar ze wél zo’n ding in huis hebben.

Hier zit een prima praktijk die alle echo’s zelf doen,…en wij zijn niet eens een wereldstad :mrgreen: mss kun je gewoon eens elders informeren :thumbup:



RB :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty: alsjeblieft geen nieuwe achtergrond voor dat lijstje!! Ik vind hem fantastisch cute :inlove: :inlove: :inlove:



Nu zit ik tussen 7 verschillende stapels boeken te typen en hub wordt inmiddels bijna hysterisch van mij :lol: :lol: :lol: maar ik heb mijn leuke pet op vandaag, dus niemand kan mij wat maken nanananana :mrgreen: :dance: :mrgreen:

Sjeezus, pagina 3 al, wat gebeurt hier toch allemaal ineens,…



zijn de 2012 vibes denk ik :inlove: :inlove: :inlove:

Haha David ken ik niet, maar Derek wel :lol:



Jullie hebben wel gelijk hoor. Het is voor mij en voor Sean zo niet leuk! Hij raakt op een gegeven moment overstuur en ik moet rustig tot 10 tellen om niet naar hem te gaan schreeuwen.



Gelukkig dat jullie het lijstje zo prima vinden. Stiekem wel een btje opgelucht dat ik niet meer hoef te klooien met Word :slight_smile:



Wat een hoop geklets in het nieuwe topic!

Ik heb hem nog maar net geopend en nu al op pagina 3!



Zo kan ik volgende week weer een nieuwe openen hahaha

Tjee zeg ik zat gewoon steeds pagina 2 te refreshen maar zag geen antwoord meer. Kom ik nu tot de ontdekking dat jullie al gewoon met pagina 3 :shock: bezig zijn.



Zo zeg mm alwéér met mij eens, wat ben ik toch goed bezig haha :silenced:

Ik dacht al david ogilvie klopt niet maar wist niet precies meer wat zijn naam was maar ja hij heet derek :thumbup: Interessante man vind ik.

Jullie zijn gewoon meer ervaren moeders :wink:

Ik neem graag tips aan van meer ervaren moeders :lol:



Teun, als je je niet prettig voelt bij de vk zou ik gewoon lekker een andere zoeken! Ze deed toch ook al raar aan de telefoon dat je helemaal van de kaart was?



Ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker, ik ben een coole kikker 8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)

Ja, ik heb wel een en ander wat Derek had gezegd opgevolgd. Dingen van te voren uitleggen en dat helpt heel goed :thumbup:



Argh… ik kan niet wachten totdat ik kan testen. Nog 1 weekje…

haha ja het gaat hard hier!



ja je hebt hier wel meer vk’s hoor…

maar bij deze praktijk zijn er 3 vk’s en mijn zus heeft ze ook gehad en het zit hier vlakbij…en ze zijn echt heel aardig ook vorige keer met de mk

:oops:



agh ik w8 nog wel even af…



ik ga zo maar eens slapen…

moeee :zzz: