Je moet gewoon je gevoel en je hart volgen
Ja teun heb je niet meer vk praktijken bij jullie in de stad/dorp? Ik zou gewoon een uitzoeken die wel goed bevalt. Je moet je vk wel vertrouwen natuurlijk. Je gaat een heel intiem iets met haar delen en dan moet je er wel een goed gevoel bij hebben. Als zij niet snapt hoe jij je voelt omdat ze niet goed naar je luistert zou ik op zoek gaan naar een ander. Dat recht heb je hoor.
zij zijn wel aardig maar ik reageer overal gewoon nogal heftig op haha
RAINBOW JE BENT EEN COOLE KIKKER :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tegelijk gepost En slaap lekker. Ik ga zo ook lekker slapen maar dat is mijn normale tijd als ik moet werken. Dus slaap lekker dames en niet te veel kletsen meer, want anders moeten we zo veel bijlezen :mrgreen:
Teun dat zijn je hormonen die door je lijf gieren :mrgreen: ik had het deze keer zo erg dat ik al met ontslag werd bedreigd, niet dat ik dat heel erg zou vinden hoor. Hopelijk de volgende keer mijn hormonen iets beter in de hand.
Yep, voor mij is het ook bedtijd. Ik moet immers morgen werken :wall:
Gelukkig is mijn kamergenoot dan ook weer terug van vakantie! Wel zo gezellig!
Tot morgen!
Xx
De coole kikker :mrgreen:
Hier al twee keer bij dezelfde geweest, erg aardig maar ook niet snel met echo’s. Denk dat het scheelt dat je ergens anders naar toe moet. En wil niet vervelend zijn maar kost natuurlijk wel een hoop geld al die extra echo’s. Bij bjorn heb ik er maar 1 gekregen bij week 12 en verder niet. Later is de 20 weken echo gekomen. Maar bij bjorn heb ik pretecho laten doen en dus zelf betaald. Wil niet vervelend overkomen maar tja ik baal wel dat we weer meer ziektekosten moeten betalen :oops:
Meiden wat kletsen we weer gezellig veel :inlove:
Ja alles wordt maar duurder en dat zielige loontje van mij (ik werk maar 20 uur in de week) groeit niet mee :? Nu dan ook weer dat gedoe met die tandartsen. Zal mij benieuwen wat mijn tandarts me straks in april allemaal te vertellen heeft qua prijzen.
Zo nu ga ik ook echt stoppen. Slaap lekker allemaal.
Meiden,
RB, volgens mij ben je hélemáááááál geen coole kikker :mrgreen:
RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen: RB is een coole kikker :mrgreen:
Tot Morgen allemaal :-*
Oh alweer pagina 4 van deel 3, gaat hard!
Leuk dat ik er nu ook op 't lijstje sta! Volgens m’n Predictor kalender zou ik als ik weer ongesteld zou worden dit rond de 23e moeten zijn, is dat dan ook m’n NOD? Dat is dan je niet ongesteldheids dag toch?
@Mamerijntje; ik heb nog geen kindje, dat ben ik zelf, hihi! Wij zijn aan het proberen voor de eerste.
Ja, de 23e is dan je nod.
Karin, ga jij donderdag testen? Dan verander ik alles tegelijk
Nou, ik ga weer verder met m’n werk! Ik zal af en toe kok ff checken! Dahaaag!
Meiden
Ik ben geen coole kikker geweest, kon niet meer wachten vanmorgen
een duidelijke maar lichte tweede streep :inlove:
:lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance:
Yeah!!! Gefeliciteerd!!!
Wat is je uitgerekende datum?
Net als mm, 09-09-2012 :inlove:
Maar jullie hebben wel primeur hoor, zelfs hubbie weet het nog niet
Haha! Wat leuk! Mm en jij liepen vorige keer ook al gelijk! Ja vorige keer wisten jullie het ook eerder dan m’n hub;)
Nou, ik weet niet of ik wel een coole kikker kan zijn hoor na dit nieuws! Haha
Geweldig Karin, gefeliciteerd!!
Jeetje, wat een mooi nieuws ineens allemaal! :dance:
En allemachtig, wat gaan jullie ineens hard… dat kan ik natuurlijk never nooit bijhouden… :roll:
Maar ik wil wel in het lijstje hoor, is prima. Inderdaad 26 jaar, 2e kindje en 2 april uitgerekend!
Oh, en jullie hadden het over kindjes en eten? Hier had ik vanaf 5 maanden echt een alles veelvraat… maar die heeft nu ook het klieren ontdekt… Ach, genoeg reserves, dus ik probeer 3 keer (even afleiden, hapje vlees, zoiets) en als ie dan nog niet wil, jammer dan. En wel een toetje, want dat hoort er gewoon bij, vind ik… én hij heeft hoe dan ook Ãets binnen, ook fijn idee. En anders is het ook zo moeilijk wanneer je het wel en niet geeft.
Karin wat een goed nieuws! Kan heel goed begrijpen dat je niet meer kon wachten met testen!! GEFELICITEERD!! Jij zit nu vast op een enorme roze (of blauwe, je weet 't niet ;)) wolk!!
KARIN, WAT GAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF wat heerlijk, wat geweldig!!!
GEFELICITEERD :dance: :inlove: :dance:
Welkom bij de septembermama’s JIPPIE!!!
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Kaatje, foto van de test???
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: