wooeeehhhoooeeeeeeeee :inlove:
Mm ik heb een foto in showforum van septembermama’s gezet
Maar op de foto is het wel onduidelijker dan in het echt. En tja het is nog 1 dag voor de nod dus vroeg… Morgen doen we wel een nieuwe, ik heb er nog 3 liggen
Karin geweldig nieuws nu rb nog en ikzelf natuurlijk en voor ik het vergeet kel natuurlijk ook!!
Wel een klein jaloers steekje gevoeld maar ik vind dat het mag aangezien ik zo weer naar het ziekenhuis toe moet om te kijken of alles er wel uit is gekomen, omdat ik last van mijn onderbuik heb. De vk dacht niet dat dat het probleem zou zijn aangezien ik geen koorts heb en niet meer bloed maar toch even het zekere voor het onzekere.
dat is heel menselijk hoor bm…
En goed dat je dat gewoon eerlijk zegt… Ik had het na mijn mk ook vaak moeilijk bij andere hun blije nieuws… Dat zegt niets over een ander niet gunnen!
Want ohhooohh karin wat vinden wij het leuk voor jou!
Hopelijk over een paar dagen nog een veel donkere streep!
En dan rb snel volgen en kell en bm ook!!
hihi no pressure
Ik weet niet of deze ronde raak is, want ben vrijwel niet misselijk (wel buikpijn, wat niet zo’n goed teken is) :think: Ach, ik kan me nu wel druk gaan maken, maar ik kan er nu toch geen invloed op uitoefenen en het enige wat ik kan doen is afwachten.
Nou mm, ben ik een coole kikker or what :lol:
Rb jij coole kikker hoe lang hou je dat nog vol
Hier was er niks aan de hand. Baarmoeder was mooi leeg op een klein beetje bloed na. Of het lichaam neemt dit op of het komt er gewoon als oud bloed uit. We kunnen dus gewoon aan de slag en ze heeft zelfs gezegd dat ik wel voor een vroege echo mocht komen maar dan graag wel met 7 en nog liever met 8 weken. Ik heb al gezegd dat ik zekers eerder kom aangezien ik nu niet meer zo onbezorgd een zwangerschap inga. Ze zag trouwens ook dat mijn darmen flink aan het werk waren dus de pijn zal wel weer van een verstopping komen dus gaat het vanzelf wel weer voorbij.
En karin ik ben superblij voor je :lol: Lekker gezellig bij de septemberama’s samen met mm en hou je ons plekje “warm/vrij”?
Fijn dat alles goed is bm. Kan je binnenkort weer flink klussen fijn dat je daar ook eerder terecht kan!
Zekers houden wij een plekkje voor jullie vrij :inlove:
Bm wat fijn dat alles goed is en nu aan de slag :inlove: En die steek die voelde ik zelf ook steeds hoor. Dus geen probleem, denk dat het zelfs onmenselijk zou zijn als je dat nooit had :think:
Rb ik voel dus ook helemaal niets, en de orige keren met ongi worden had ik wel veel last. Van pms
Nou vooral gek omdat ik bij vorige zwschappen wel klachten had. Maar goed het is nu even afwachten, een weekje en dan weten we het.
Mijn duimen draaien hoor rb :thumbup: :thumbdown: net als bij de rest denk ik.
Thanx! Ik ook voor jullie!
Het lijstje is weer up to date!
Toppie :thumbup: :mrgreen:
Hier vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen, een htc sensation. Ben gelijk weer helemaal verliefd, ben echt gek van gadgets enzo :oops: Jammer genoeg kan ik hem nog niet ent gebruiken want mijn abonnement van de andere telefoon is nog net verlopen en ik moet nog even een degelijk, leuk hoesje aanschaffen anders is mijn nieuwe foon zo stuk.
nog maar 1 klein weekje cool kikkertje :mrgreen:
karin al bij gekomen van de schrik? en hoe reageerde je man?
Ja iets minder cool nu. Telkens denkend, voel ik al iets…?
Maar verder wel rustig in de zin dat ik wel een weekje kan wachten
Begint je buik al licht op te bollen Teun? Straks mag je een nieuwe garderobe uitkiezen wordt wrsch dan niet de Vera moda haha
Hey Karin, goed nieuws zeg! :mrgreen:
En wat gaan jullie snel 5 pagina’s? Houd ik niet meer bij hoor
Hier een enorm ziek kind, ineens 40 graden koorts en enorm gespuugd!
Liefs
Ach Gaby, :hug: voor je zieke kindje. Bijna 20 weken :dance: wanneer heb je de echo??
Teun, alles goed meid?? :thumbup:
RB, hoe is het met de klachtjes. Je geduld daar geloof ik nu wel in, coole kikkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :mrgreen: , maar hoe zit het met pms, niet-pms etc… :shifty:
Kell, meisje, waar ben je gebleven! Alles goed?
BM, wat gaaf zo’n nieuwe foon :inlove:
voor jullie allemaal draaien de duimen hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik heb werkelijk geen flauw idee! Voornaamste klachten zijn hoofdpijn en buikpijn, maar daar heb ik al een tijdje last van. Ik hoop dat ik ook zwanger ben, want wil met jullie mee naar de septmama’s! Zou leuk zijn als onze kindjes ongeveer even oud zijn
Gaby, spannend binnenkort seo. Wil je weten of beebje een jongen of meisje is?
Rb, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Hier heel erg voor je dat je je bij ons kunt voegen in de septembermama’s.
Hier :oops: :oops: Maar ik heb het hubbie nog niet verteld, ik had al een eetafspraakje staan en kom nu net thuis. Hij gaat zo douchen en daarna ga ik het goede nieuws aan hem vertellen. Maar hij is altijd zo nuchter dat zal hij nu ook wel zijn. En verder geloof ik het nig steeds niet helemaal al had ik wel echt zere borsten vandaag. En meer soort van steken dan met pms.
hahaha karin jij klinkt meer als de coole kikker op het moment!
zo lang voor je kunnen houden :lol:
gaat goed komen karin…vanaf nu is het afwachten…totdat je over 3 weken gewoon 90% van de dag misselijk bent :lol: en niet echt meer op je buik kan slapen :lol:
Jeetje Karin jij bent echt een ubercoole kikker! Ik zou dat niet kunnen het zo lang voor me houden!