Ik ben totnu toe nog nooit misselijk geweest, en daar was ik altijd Wel heel blij om. Dat ik zo cool ben is omdat het nog niet echt geland is
Vandaag mocht ik de dochter van mijn vriendin afdrogen en aankleden na het zwemmen. Ze is nu 7 weken, wat een klein humpie :inlove:
Ik ben er nog hoor! Ik had een druk dagje en was vanavond op kraambezoek bij mān vriendinnetje! Even lekker met 't kleine dametje knuffelen! Mān baarmoeder begon meteen nog harder te jeuken, hahaha!
En die steekjes waar over gesproken wordt herken ik zeker, heeft inderdaad niets te maken met niet gunnen, maar wil het zelf gewoon ook zoooooo graag!
Vanavond voor het eerst met preseed āgeklustā, wat een lol! Spulletje moet je met een soort van spuit inbrengen en glibbert als een gek, hihihi⦠Nu maar hopen dat het helpt!
En ben benieuwd hoe je man reageert Karin!
Wat een kloteweer zeg! Ik ga op mijn werk zo mijn sokken uitwringen, ben helemaal doorweekt.
Na vandaag heb ik gelukkig weekend! Dat gaat voor mijn gevoel altijd snel voorbij en dan nog 2 dagen werken voordat ik āhetā weet!
Hoe gaat het met de zwangeren? Teun, wat ga je hard! Al weer 7 weken!
Gaby, hopelijk is je kind weer snel beter! Er is niks zo zielig als een ziek kind.
Hoe gaat het met de niet-zwangeren? Flink aan het klussen :mrgreen:
Gaby, beterschap voor je kleine⦠zo zielig altijd als ze zo ziek zijnā¦
Karin, jeetje, zo lang wachten met vertellen! :shock:
Hoe reageerde hij?
Ik duim voor de niet zwangeren hoor!
Ik was nu weliswaar heel snel zwanger (ben er nog steeds verbaasd over) maar voor de eerste heb ik er ruim anderhalf jaar en een miskraam over gedaan voordat ik met clomid zwanger raakte⦠dus ik ken jullie steekje gevoelens maar al te goed⦠:hug:
Hier gister naar de vk geweest. Alles prima, goede bloeddruk, krachtig hartje. En ĆĀ©rg goed gegroeid⦠zo goed dat ik me moet laten testen op zwangerschapssuiker⦠:roll:
Vervelend Tierrr dat je je moet laten testen op zwsuiker. Het viel mij wel mee (ik zag er heel erg tegen op om me zelf te prikken), maar goed blijft natuurlijk wel vervelend.
:lol: ik zit hier op mijn werk met hardloopsokken+schoenen aan. Gelukkig ben ik van plan om tussen de middag hard te lopen, nu kan ik droog spul aan doen! :mrgreen:
Ach, ik denk niet dat ik zw suiker heb eigenlijk.
Denk eerder aan een groot kind en een baarmoeder die goed weet wat ie moet doen. En ik ben ook absoluut niet bang voor prikken, dus mocht dat nodig zijn, vind ik het niet heel erg. En vaak is een dieet genoeg.
Alleen een groot kind is in mijn geval niet echt gunstig⦠omdat mijn vorige kind er al niet uit wilde met zijn 7,5 pond⦠en dat een keizersnee werd. Met een groter kind dus nog meer kans op (geplande) keizersneeā¦
Oh dat scheelt dan wel weer!
Maar mss id weg nu vrijgemaakt voor je tweede en hoef je geen ks. Of had je de vorige keer ook een ks gehad?
Ik kreeg Sean er ook niet uit omdat hij op het laatst zijn hoofdje een beetje draaide. Hij is toen met vacuümpomp gehaald en heeft heel lang een enorm ei rechtsachter op zijn hoofd gehad (heeft nog steeds wel bult, maar valt niet op door zijn enorme bos haar :inlove: )
Ik kwam niet eens verder dan 4 cm ontsuiting omdat ie niet ver genoeg naar beneden kon zakken⦠:roll: Dus werd inderdaad een keizersnee.
Dus de kans op weer een keizersnee is dan inderdaad erg groot als het kind zo groot is. En dat zou ik wel erg jammer vindenā¦
Maargoed, afwachten maar!
Hier 1 bevalling die werkelijk verschrikkelijk was, geen persweeen, vacuumpomp, daarna placenta in ok verwijderd. Dus bange vooruitzichten bij larissa. Maar die was er binnen een uur uit
Maar ik heb geen ervaring met ks :think:
Hier reageerde hub zoals ik vwacht had, hij gelooft het niet Hij dacht dat het een positieve ovutest was en dacht :lol:
Maar ik koop een cb morgen daar staat op zwanger en dan gelooft hij het wel.
Het liefst zou hij bevestiging van de ha krijgen maar die doen dat natuurlijk niet mijn lieve suffie van een ventje.
Ga nu met de kids het feestje van de knuffels vieren.
Tot later
Wat een gezellige bevallingsverhalen allemaal, haha! Mān vriendinnetje vertelde dat van haar gister ook even uitgebreid, slijmproppen, sloten met water, rugweeĆĀ«n en 2 uur persen!
Maar uiteindelijk is het het allemaal waard, moet ik gelovenā¦
Hahaha, nee hoor, ik kan niet wachten eerlijk gezegd! Heb er alles voor over.
Oh Karin, weer typisch zoān mannen reactie, eerst zien, dan geloven! :roll:
Afgezien van de vacuümpomp vond ik mijn bevalling eigenlijk heel erg goed te doen. Dus zie niet echt op tegen een evt. bevalling.
Fijn verjaardagsfeestje van de knuffels Karin!
Het zijn gelukkig ook niet alleen maar horror verhalen die ik hoorā¦
Maar je doet 't toch allemaal voor 1 ding en dat is het toch allemaal waard lijkt me!
Pfff⦠Zoān hoofdpijn vandaag, kon mān bed bijna niet uitkomen! Moet zo echt mān huis klaar gaan maken want als alles goed gaat komen ze morgen fotoās maken voor de makelaar! Spannend!
En idd, veel plezier Karin! Ging je naar een indoor speeltuin zei je? Ik heb ooit gewerkt in zoiets, super leuk voor de kids!
Spannend hoor! Straks staat alles op funda!
Ik heb het al een paar dagen koud, terwijl daar niet echt aanleiding toe is (ik hoop stiekem dat het een zwkwaal is).
Ik lees al stiekem mee met de septmamaās maar ik durf me nog niet aan te melden. :oops:
Ik zag vorige keer ook totaal niet op tegen de bevalling. En dat was nou uiteindelijk niet echt een leuke bevalling die dus uiteindelijk eindigde in een keizersnee. Maar nu zie ik eigenlijk ook niet op tegen de bevalling. Maar keizersnee zou ik toch wel heel jammer vindenā¦
Maar inderdaad, het is het allemaal dubbel en dwars waard⦠heerlijk, zoān boefje dat stiekem de kastjes leeghaaltā¦
rb je bent een lauwe kikker :mrgreen:
maar ik begrijp je goed hoor haha
ohhh helemaal nat geregend dus! En wat goed dat jij zo actief/sportief bent! Ik had 2 maanden geleden hardloop schoenen en outfit gekochtā¦2 x aangehad hahaha
karin wat een mannen reactie toch :inlove:
zon clearblue test vind ik een goed idee! En maak gelijk een foto voor ons om mee te genieten :inlove:
kell leuk he die kleine babytjesā¦aan de huiltjes alleen al hoor je vaak al dat ze nog zo klein zijnā¦
En wat betreft jullie bevallings verhalenā¦ik ben een coole kikker :mrgreen:
tja het zal erbij horen haha net zoals dat ik zeker bv wil gaan geven maar het lijkt me wel verschrikkelijk haha maar dat is allemaal voor laterā¦
7 weken vandaag :dance:
Ja je huis op funda, dat lijkt me wel een beetje raarā¦
Hopelijk krijgen we het snel verkocht en kunnen we op zoek naar een eensgezinswoning, kan er al helemaal naar uitkijken om niet 7 trappen op en af te moeten, pfff⦠Stel je voor het verkoopt niet snel en ik moet dat straks gaan doen met een zwangere buik erbij⦠:o
Maar we denken gewoon positief natuurlijk!
Hardlopen, dat is echt niets voor mij, hahaha! Ben sowieso niet zo sportief ingesteld, behalve al die trappen lopen hier dan en achter de kids op mān werk aanrennen
tierr wist jij nou al wat het ging worden?
Hebben jullie al namen klaar?
In mijn eentje kan ik niet hardlopen dan stop ik al na 4 km haha
Ik ren altijd met een groep het Haagse bos in. Dat is zo fijn, want dan ben je er even tussen uit. Even je hoofd leegmaken.
Tierrr, ben jij klein qua lengte? 7,5 pond is iets bovengemiddeld toch? Collega van mij had een 9-ponder! :?
Sean was net geen 7 pond, maar ik ben zelf niet zo lang.
Whaha Teun, een lauwe kikker! :lol:
Sjeuses stelletje kletsoren :dance: :dance:
Teun, 7 weken :dance: :dance: :dance: SUPER!
RB, je hebt het koud, omdat je doorweekte sokken had en helemaal kletsnat geregend was, mutsie :liar:
je bent natuurlijk gewoon zwanger :dance: :dance: :dance: Hier is het trouwens gewoon mooi weer hoor :dance: waait wel hard, maar zonnetjes schijnt ook 8)
Dancy, wat spannend, fotoās maken van je huis en dan op Funda! Lijkt me ook niks met een zwbuik 7 trappen op pfffft. Ik ben ook niet sportief houd er gewoon helemaal niet van om mezelf te laten zweten. Ik ben eigenlijk gewoon een LW Lui Wijf :o
Ik houd op het moment veel vocht vast, waarom snap ik niet zo goed, maar heb er wel last van. Is niet fijn voor lipoedeem. Dat zorgt ervoor dat mijn huid heel strak staat en benen erg pijn doen. Maar ja, dat moet ik er voor over hebben. Dat wist ik vantevoren Dus ik probeer niet teveel te zueren en te klagen, want dan hadden we maar niet voor een zws moeten gaan met mijn lijf en leeftijd :mrgreen:
@kell wrote:
kan er al helemaal naar uitkijken om niet 7 trappen op en af te moeten, pfff⦠Stel je voor het verkoopt niet snel en ik moet dat straks gaan doen met een zwangere buik erbij⦠:o
Ja, of met kind... :shock:
Nee, ben heel blij met ons 2 onder 1 kapje! Hoop dat jullie ook snel kunnen verkopen!
Sporten, pff, niks voor mij... :roll:
7,5 pond is redelijk gemiddels, net iets groter misschien. Maar ik ben vrij klein (1,63) en het lukte gewoon echt niet.. :?
Wij weten trouwens wat het wordt, maar namen zijn we nog niet uit... vinden het zooooo moeilijk... :think: