mm is echt zwangerrrrr verkeerde namen in verschillende topics gebruiken :inlove:
en zeur svp zoveel als nodig is…al was je 65 gek mens! Zeuren hier!!
Hier ist ook best mooi weer ondanks de wind…
Ik ga maar eens mn bed uit… Haren verven een taartje maken!
Teun, hoe zit dat bij jullie?
Mijn hub wil er nog niet zoveel over zeggen. Hij wil alleen nog zijn ‘mannelijke dingen’ doen en snapt niet zoveel van ‘zwanger zijn’. Heb ik hem het boekje van Kluun gegeven (ik heb het al uit en in een deuk gelegen), maar dat laat ie gewoon lekker liggen.
Gisteren hadden we het over behangetjes enzo voor nieuwe huis en ook voor kamertje, zegt ie lekker plomp: ja maar straks valt dat ding er nog weer uit en moet het allemaal weer anders :o :o
Vanochtend was ik een beetje emo (hij heeft ook vakantie) en heb beetje uitgelegd hoe en wat, maar dat vindt ie allemaal maar moeilijk. Blijven toch mannen hè. Ik heb maar gezegd dat het goed is dat dit forum er is, want daar heeft ie ook nogal eens commentaar op. ‘Krijg je al rsi’ is het dan :evil: :wall:
Namen gaat ie pas over denken als we weten wat het is, want dan hoef je je nog maar over één ding druk te maken :doh: :wall: :doh:
Ik vind dat allemaal niet zo heel erg leuk,… of zit ik nou te zeuren??
Karin, de reactie van jouw hub was ook wel lekker nuchter :eh: dan maar clear blue inderdaad :dance: goed idee :inlove:
Tja, ik ben gewoon onzeker omdat ik niet misselijk ben!
Kan je niet naar de ha mm? Kan die niet iets doen/voorschrijven? Hoe reageerde Hugo eigenlijk op het heuglijke nieuws of heb je het hem nog niet verteld?
Vergeleken met toen ik zw was van Sean en nu, zou ik nu een lw zijn haha. Toen ik zw was van Sean sportte ik 4 a 5 keer per week. Nu trek ik dat echt niet meer hoor!
Pfff… Mannen he! Je kan niet met ze, maar ook niet zonder ze!
Vandaar dat ik me ook heb ingeschreven op dit forum, je kan het ze gewoon niet uitleggen hoe het voelt hoe een vrouw er mee bezig is en hoe teleurgesteld je dan kan zijn als je weer ongesteld wordt…
Ben ondertussen druk bezig met de schoonmaak en ben ook al een paar uur m’n plas aan het ophouden om zo te beginnen met weer een rondje ovulatie tests. We gaan d’r weer voor!
Iemand ervaring met Mat Care tests?
Oh en dat boekje van Kluun is echt hilarisch, heb ook dubbel gelegen! Man ook, die heb ik het ook gegeven en hij moest er erg om lachen
tja mijn vriend is ook vrij nuchter hoor… En ik ben sowieso al in alles inatiefneemster dus qua zwanger zijn en alles wat er bij komt kijken is het toch aan mij besteed…als ik hem iets vraag doet hij alles alleen zelf meedenken niet haha
namen enzo vind hij wel leuk, maar hij maakt er vaak een grapje van…waar hormoontje hier nu wat slechter tegen kan haha… Vertellen aan mensen is voor hem ook niet echt nodig…alleen zn ouders… Zijn broer en zus weten nog van niets maar mijn gezin wel allemaal…
Hij wil trouwens wel heel graag vader worden en gaat (denk ik nu) een hele goede vader worden…alleen ik weet nu al dat ik de ouderavonden kan doen en hij is de makkelijke haha
rainbow een kind trekt ook al veel energie, niet zo gek dat je niet meer 4 tot 5 x in de week sport!
Volgens mij is karin trouwens ook heel sportief!
Haha, hormoontjes, jaja… Ik ben al behoorlijk emotioneel van mezelf, dus m’n vriend is al bang voor als het zover is. :mrgreen:
Nou nou sporttief, ligt eraan wat jullie eronder verstaan, nu zaalvoetbal ik nog 1 keer in de week en op mijn werk beweeg ik natuurlijk veel. Het is wel vele malen midner sinds september wat daarvoor voetbalde ik ook nog op het veld en toen trainde ik 2 keer en speelde 2 wedstrijden in de week.
En moet zeggen, bevalt me wel dit mindere sporten hoor
Kell, en hoe was je test???
Rb, ik ben ook nie misselijk dus da zegt niet alles. We blijven :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
hier.
Zit nu in monkeytown, echt ontzettend druk. We wilden wat te eten bestellen maar in de rij staan duurt al een uur, nu dus de kids maar aan het volproppen me koekjes,pepernoten en drinken. Daarna nog een half uurtje spelen en naar huis.
Mm, wat vervelend nu al kwaaltjes maa wel :dance: Dat het plakt dan :dance:
Heel licht streepje, meestal heb ik dan over een dag of 2 een donker streepje, dus we blijven lekker klussen!
Monkey Town, ik had er nog nooit van gehoord, maar ik keek even op de site en het lijkt op waar ik ooit heb gewerkt, Chimpie Champ.
Ken de druktes inderdaad en vooral in de vakanties, sterkte!
Meiden wat gaan jullie toch snel!!!
MM :hug: ik weet het
RB:
spannend!!!
Karin: wat voor kwaaltjes heb je dan?
Kell: komend weekend aan de bak dus :inlove:
Groetjes
Moet zeggen dat het nu voor mij ook snel ging qua kletsen, moest 3 of 4 pagina’s lezen :mrgreen:
Kell succes met de ovulatietesten. Ik ben sinds de miskraam weer begonnen met temperaturen en tijdens de miskraam bleef mijn temperatuur hoog en nu eindelijk is het weer normaal. Ik verwacht mijn eisprong dinsdag maar heb nog geen last van afscheiding wat ik normaal wel had. Dus of mijn eisprong komt later of er is gewoon wat veranderd in mijn lijf na de miskraam. We gaan gewoon om de dag klussen en dan zie ik wel of mijn temperatuur omhoog gaat of niet.
Sporten gatverdarrie :silenced: Ik ben dus totaal niet sportief en kan me er ook niet toe zetten.
Verder eigenlijk geen idee mee waar jullie het 4 pagina’s over hebben gehad :oops: Ja rb is een coole/lauwe kikker :mrgreen: de duimen draaien nog steeds voor volgende week :thumbup: :thumbdown:
Er schiet me ineens wat te binnen. Mannen die niet zo gevoelig zijn wat betreft zwangerschap enzo. Die vent van mij wilde zijn hand niet eens op mijn buik leggen, wilde de navelstreng niet doorknippen (dat heb ik zelf gedaan :mrgreen: ) en ik moest echt praktisch alles zelf doen. Ik heb geboortekaartjes uitgezocht en wat ik leuk vond aan hem laten zien. Het enige wat we wel echt samen hebben gedaan is haar maken en de naam bedacht. Ik heb Eva bedacht en hubbie heeft Veronica bedacht. Mannen begrijpen gewoon echt niks van een vrouw en als je dan zwanger bent snappen ze er volgens mij echt helemaal niks meer van. Mijn man die snapte dus ook niet waarom ik zo zat te klagen want hij dacht dat ik alles nog gewoon kon doen qua huishouden enzo en snapte niet dat ik overal langer over deed. Dus ik snap het helemaal hoor kerels af en toe zul je ze toch wat aan doen :mrgreen:
Nou ik heb de clear blue in huis, die gaan we vanavond doen. Heb ook nog een staaftestje gedaan en die was weer positief :inlove:
We hebben de speeltuin overleefd 8) toen we binnen waren ging het wel, wij zaten boven en de kids gingen lekker zelf spelen. Maar toen we wilden eten Gewoon mee als drie kwartier n de rij om te bestellen en dan ng waxhten tot he klaar was. Dat wilden we dus niet. We hebben ze dus volgestouwd met koek :sick: En zijn toen weggaan. We wilden naar het strand maa toen we daar waren was d estrandtent dicht en erg veel zand, ( gek he met die wind
) dus weer terug. En toen was het half drie en moesten we nog eten. Dus maar bij de mac gegeten met de kids.
Nu zijn we lekker thuis en ik zit even lekker op de bank. Steef gaat maar chinees halen want ik hoef niet meer te eten :naughty:
Gaby, ik heb dus helemaal geen kwaaltjes :think: alleen had ik gisteren echt steken in mijn borsten. Maar bij de andere zwangerschappen had ik dat ook niet. Nu trouwens wel al de hele dag hoofdpijn maar dat heb ik wel vaker.
Bm, hij belde me net nog even op of ik zo’n digitale al gehaald had, dan staat het er duidelijk op en weet hij het zeker…mannen raar geslacht
Nou, die van mij leefde af en toe teveel met mij mee. Was ik misselijk, was hub zo mogelijk misselijker. Was ik moe, was hij helemaal kapot :?
Maar, hij was wel superbetrokken bij de zwangerschap en de bevalling. Hij heeft zelf het geboortekaartje gemaakt en heeft de eerste week een boel luiers verschoond met van die plakpoep :lol:
Poeh, dat hardlopen viel net tegen! We hadden een nieuwe trainer en dat tempo (de zweep erover!) Maar goed, is wel weer goed voor m’n conditie zullen we maar zeggen.
@RainbowR1 wrote:
Nou, die van mij leefde af en toe teveel met mij mee. Was ik misselijk, was hub zo mogelijk misselijker. Was ik moe, was hij helemaal kapot :?
Oohhhh dat virus ken ik; het aanstelleritusvirus! Heeft mijn vriend ook weleens last van, komt doorgaans ook alleen maar bij mannen voor

Bah, ik had net een lang stuk getypt, was ineens alles weg :o
Anyway, ik moest vandaag echt tig keer naar de wc, dus ik dacht wellicht is dat een teken voor iets moois en dan bedoel ik niet een blaasontsteking :naughty:
Ik zit nog te twijfelen of ik woensdag of volgende week vrijdag zal testen :think: Maar mezelf kennende zal ik rond die tijd wrsch niet zo’n coole kikker zijn en misschien woensdag een poging wagen :mrgreen: Ik ga die dag wel allemaal leuke dingen met Sean doen (is dan zijn verjaardag). Ik ga als het slecht weer is zwemmen of naar een indoorspeeltuin en als het mooi weer is naar de speeltuin en de kinderboerderij. 's Middags lekker taartjes eten en gezellig knutselen ofzo.
Sean at overigens vandaag en gisteren voorbeeldig! Was ook niet zo gek want we aten rijst met een stukje vlees (er zat ook worteltjes bij, maar dat wilde hij niet eten). Sean zei (met volle mond): hmmmm… leejkah (=lekker)!
Bm en kell, allebei nu in de vruchtbare periode toch? Veel klusplezier!
Ik blijf het toch verdacht vinden dat ik niet misselijk ben (bij de vorige zwangerschappen was ik echt 24/7 misselijk). Maar misschien was dat bij Sean pas vanaf de NOD (dat weet ik niet meer). Oh dames, blijven jullie voor me duimen?
Ik heb zo dansles, dus ik weet niet of ik zo nog online kom.
Xx
een blaasontsteking is ook niet echt iets moois te noemen hé haha :mrgreen:
JA we duimen gewoon door hoor!!
veel plezier met dansen bezig bijtje! wat voor dansen doe je?
nou veel test plezier karin :inlove:
die mannen allemaal toch!
we kunnen niet zonder we kunnen niet met!
nou ik moet zeggen dat ik het ook knap van hem vind dat hij het met mij uithoud soms hoor :mrgreen:
mm heb je “the” day overleeft? deze keer moet het gewoon goed gaan hoor
:inlove:
ik ben moeee en ik was de hele dag mega misselijk en nu al een uurtje veel minder en dan begint dat hoofdje van mij al te ratelen… gaan lange 3 weken worden… volgende week donderdag heb ik 1 weekje vakantie trouwens :dance: gaan we vrijdag t/m maandag naar scheveningen met zn 2e (3e)
En natuurlijk was ook deze test positief, het staat er nu heel duidelijk op zwanger :inlove: dus ook manlief twijfelt niet meer.
Klopt hetbdat ik mijn boobs weer voel in de avond :think: Zou dat niet de hele dag horen
Mm, hoe is de dag voorbij gegaan? Laat je even wat horen?
Rb, blaasontsteking, nee dat lijkt me net fijn, is gelukki lang geleden dat ik dat had. Nou jij gaat n ieder geval wel plezier hebben met Sean
Teun dat was ook mijn gedachte. Een blaasontsteking is niet als mooi te beschrijven
En we blijven duimen hoor rb :mrgreen: En gewoon woensdagochtend gelijk testen. Je laat ONS toch niet in spanning zitten tot vrijdag :snooty: :mrgreen:
Ja kell en ik gaan de vruchtbare dagen tegemoet :thumbup:
Karin ik moet de olgende keer ook maar gewoon cb test halen want die man van mij snapt niks van plusjes en streepjes :wall: Dat moet dus ook simpel zijn.
Hier vanavond ineens over de rooie omdat de kattebakzakken op waren en meneer had dat niet verteld dus ik kon ook niks meer ophalen. Ik flipte even helemaal en zat flink te vloeken wat Eva allemaal kon horen :silenced: :naughty: :oops: Daar hou ik dus helemaal niet van maar blijkbaar waren dat nog mijn laatste zwangerschap/miskraam hormoontjes. Gelijk na de kattebak maar even heerlijk relaxed gaan douchen.
Karin ik voelde mijn boobs ook alleen savonds en dan vooral snachts in bed
Pffft PufPuf HèHè NouNou,
eindelijk bijgelezen stelletje kletskousen.
Jahoor, écht zwanger, sorry Kell dat ik je Dancy noemde :oops:
En nog steeds zwanger :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ben vandaag pas eind van de middag missleijk geworden, maar was héééél moe (alweer :? )
Ik heb zeker de dag overleefd :thumbup: hub en ik hebben vandaag weer een hele kamer uitgemest en in dozen gepakt. Het meeste is echter in de papierbak of conatiner verdwenen. Hééééérlijk dat verhuizen! Had ik al verteld dat we goed bericht hebben gehad? Officieus hebben we te horen gekregen dat we in week 4 de oplevering hebben. We hebben zitten rekenen en zouden dan het laatste weekend van februari kunnen verhuizen :dance: :dance: :dance:
Heerlijk, een nieuw huis, met allemaal nieuwe meubels en alles lekker fris. Alles wordt hier nu opgeruimd en uitgezocht. Wij hebben straks niks geen ouwe zooi meer of wat dan ook. De nesteldrang draait zich om denk ik. Kind nestelt zich en vaders en moeders maken het nest helemaal schoon. Straks hoef ik in Steenbergen alleen nog maar op mijn luie billen te gaan zitten, met mijn voetjes omhoog en boeken lezen en films kijken en me helemaal ziekelijk kokken :lol: :lol: :lol:
En als de kwalen zo blijven zoals nu is het heel goed te doen hoor! Vanmiddag kon ik weer wat beter plassen. En hub doet al weer veel beter mee :inlove:
RB je bent gewoon zwanger en daaromkon je dat sporttempo niet meer bijbenen!
BM, hoop dat je snel een ei hebt
Kell, morgen foto’s van je huisje :thumbup:
Teuntje, ik heb ook meer last van boobs 's avonds en 's nachts :think: of was dat nou Karin die daar mee zat,…arghhhh jullie schrijven teveel, kan het niet meer onthouden
En voor iedereen die ik nu te kort gedaan heb :hug: :hug: :hug: