Zo mm das een hele lap tekst :mrgreen: en volgens mij overal op gereageerd karin was degene ie over haar boobs inzat :mrgreen:
Lekker zeg binnenkort verhuizen en dan inderdaad een lekker fris, nieuw, schoon huis, heerlijk hoor.
Ok ik ga weer castle kijken.
karin ik had bij mijn mk 2 weken lang mega last van mn borsten en deze x pas vanaf 5 weken ofzo… Volgens mij zegt het allemaal niets…
Sommige van de aug 2012 meiden hebben nu nog bijna geen kwaaltjes en wel goede echo’s
Jee stelletje typmiepen! Ik ben even naar dansles en gelijk weer veel gemist.
Teun ik zit op stijldansen en dan zowel ballroom Quickstep, Engelse wals, tango en slowfox en Latin american cha cha, rumba, jive, paso doble en samba
Is altijd wel fijn, even een avondje met z’n tweetjes.
Fijn mm dat je huisje snel wordt opgeleverd!
Hoe zijn de foto’s van je huis geworden kell?
Zo, ik ben ook weer bijgelezen op de vrijdagochtend! Het gaat lekker door zo met dat geklets! Ik ga 't nog missen als ik volgende week weer moet werken, haha! Gelukkig krijg ik binnenkort een nieuwe smart phone, kan ik lekker in m’n pauze even spieken!
Ze komen vandaag dus foto’s van m’n huisje maken, dus ben nu de laatste dingen aan het schoonmaken (even opnieuw doekje door de wasbak enzo) en dan mag ze komen! Als het goed is om een uur of 11…
Kan ook niet wachten MM tot ik mag gaan verhuizen! Lekker helemaal alles overnieuw! En voor mij grootste voordeel; niet meer op 4 hoog!
Babymuisje, ook veel klusplezier de komende dagen dan he! Ik zou dan maar niet teveel mopperen op je man, je hebt 'm toch nodig, hahah!
En Karin, hehe, eindelijk je man kunnen overtuigen, die nuchtere kerels ook altijd… Gelukkig wist je zelf wel beter!
Rb, hopelijk zijn het allemaal tekenen voor iets moois! We wachten allemaal in spanning af hoor!!
Zo, ik ga even kijken of m’n vloer mooi opgedroogt is, tot later!
:lol:
Mm wat fijn dat je huisje eindelijk opgeleverd gaat worden. En wat dat opruime, ja eigenlijk zou iedereen 1 keer per 2 jaar zou moeten opruimen
Rb, leuk dansen, samen met je hubbie… Hier kan die van mij echt niet dansen, die presteert het gewoon om uit de maat te dansen, nou dat is moeilijk om dat te doen
Ik heb ook castle gekeken maar vond het niet zo’n leuke aflevering dit keer.
Mm wanneer hebben jullie het hugo verteld? Of weet hij het nog niet?
Hey meiden,
Kell, maak je niet té druk, op foto’s zie je niet of iets echt superschoon is of niet (maar ja, daar ben ik nu te laat mee natuurlijk :roll: ), wel opgeruimd 8)
BM, lekker klussen meid :inlove: :inlove: :inlove: en lief zijn hè :oops:
Teun, ja dat met die boobs,… ik ben vandaag niet misselijk en mijn boobs lijken ook minder zeer te doen. Ben nog wel ‘niet lekker’ (trilllerig, koud en héél moe) en nu ben ik dus eigenlijk heel bang dat het weer niet goed is wat een martelgang voor mijn geestelijke gestel :doh:
RB wat leuk dat dansen! Inderdaad ook leuk om dan een avondje met zijn 2en op stap te zijn :inlove: :inlove: :inlove:
Karin, we hebben het Hugo nog niet verteld. Op mijn tante en mijn nichtje na weet niemand het. Ben deze keer nóg voorzichter dan vorige keer. Met Hugo is sowieso lastig met zijn Asperger. Wwe hebben het er wel eens voorzichtig over, maar dan slaat ie al op tilt, dus dat heeft een speciale aanpak nodig. Vanavond gaat ie naar zijn vader en daar moet ie rustig naar toe, daar ligt toch al een lading op.
Vader blijft maar zeuren over regeling, nu wil hij wéér veranderen. Snapt ie nou écht niet dat dat voor een Asperger killing is :shock: :roll: :shock:
Dus gaan wij Hugo nog maar even niet belasten met iets extra’s.
Binnenkort moeten we het hem wel vertellen, want we moeten hem uitleggen dat hij niet de kamer gaat krijgen zoals we gepland hadden. (Wij hebben in ons nieuwe huis gekozen voor 2 grote slaapkamers op de 1e verdieping en zolder met slaapkamer), omdat we er toen vanuit gingen met zijn 3en te blijven :doh: Nu moet Hugo dus eerst wennen op beebs kamer, naast ons, maar zal daarna plaats moeten gaan maken voor baby (als ie blijft plakken ). Met behang en schilderen houden we wél rekening alvast met babykamer, maar we willen zilver/grijs/metallic, dus dat kan voorlopig voor Hugo ook.
Dan kunnen wij op ons gemak de zolder voorzien van kast- en bergruimte en daarna voor Hugo een mooie eigen kamer inrichten. Het is niet anders.
Als ik na volgend weekend terug kom uit de Ardennen (ga 4 dagen op cursus) ga ik de vk bellen voor een afspraak. Ben dan 6 weken en als het dan allemaal nog goed is, vind ik dat een mooi moment om te bellen. Dan hoop ik op een snelle afspraak en echo met hartje en dan gaan we het vertellen. 4 februari hebben we feestje van hubs papa die dan 85 wordt. Dan gaan we het de rest van de familie vertellen (dan ben ik 9 wk, dat vind ik wel 'n mooi moment).
Hoe is het met jullie verder?
Karin, al kwaaltjes?
Teun, gaat ie goed?
RB spannend hè!
Kell, weet je wanneer je ei komt?
BM volle bak vooruit :thumbup:
Kus voor jullie allemaal vandaag :-* :-* :-*
Oh Karin, wat leuk! Onze banners lopen precies gelijk!!
Uitgerekende datum was ook hetzelfde hè (ja kippetje MM dat is dan wél logisch hè :oops:
)
Spannend hè, op naar de 5
Haha! Ach mm, laten we het maar op houden dat je zwanger bent! :inlove:
Ik dacht dat je Hugo wel al had verteld dat je zwanger wilde worden. Maar dat is natuurlijk wel anders dan het ook zijn. Hoe is het contact nu met je vader?
Wel leuk een cursus in de Ardennen! Mijn cursussen zijn altijd in de randstad…
Mm, Hugo dat is je zoon(tje) neem ik aan? Dat volg ik nog niet helemaal natuurlijk. Verandering is lastig voor iemand met Asperger, ik ken 't! Voorbereiding is the key! Maar dat weet jij natuurlijk als geen ander.
Cursus in de Ardennen, klinkt niet slecht! Doe mij zo’n cursus
En wanneer m’n ei uitkomt? Haha, ik ben alweer een uurtje of 2 aan het wachten met naar de wc gaan, dus ga later weer even testen!
Makelaar/Fotograaf net geweest en de zon bleef schijnen! Joepie! :lol:
Het lot is ons tot nu toe dus goed gezind, zeker als je naar het weer van de afgelopen tijd kijkt!
Hey RB, jij bent ook lekker vrij vandaag hè :mrgreen:
We hebben Hugo ook niet zo heel expliciet verteld dat we nog een kindje willen hoor. Dat is voor hem ook allemaal erg abstract en redelijk onbegrijpelijk.
Contact met mijn vader is eigenlijk redelijk nihil. Hij is wel (op uitnodiging) op Hugo’s verjaardag geweest, maar dat was ook niet zo’n succes. Nu heeft hij gisteren gesmst dat hij graag wil praten binnenkort. Morgenmiddag komt hij hier naartoe (is Hugo bij zijn vader). Dus dat is weer lekker :roll: Vond het wel lekker rustig zo. En ik ga hem zeker niet vertellen dat ik weer zwanger ben.
Het voelt vandaag toch al niet zo goed. Ben niet misselijk en nou maak ik me mega zorgen. Rest is wel aanwezig, maar heb vannacht ook beetje buikpijn gehad. Ben gewoon bang, punt
Nou, stuur die zon dan ook ff mijn kant op! Hier is het erg bewolkt.
Ben je tevreden over de foto’s?
Pfff ik heb zin om nu te gaan slapen en pas op woensdag weer wakker te worden, kan ik gelijk testen! Hub vroeg gister ook wanneer ga je nou testen?! Die kan ook niet wachten!
TNT is net langs geweest voor verjaardagscadeau van Sean. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt!
Misschien als ik heel hard blaas komt ie wel die kan op!
Mm, maak je niet te druk, stress is niet goed! Ik ga heel hard voor je duimen dat je straks hartstikke misselijk wordt!
Wel begrijpelijk dat je een beetje bang bent, lijkt me ook wel vrij logisch als ik zo lees wat je allemaal meegemaakt hebt… :hug:
Kell, goed zo! Mooi van die zon 8)
Jahoor, Hugo is mijn zoontje (zie mijn onderschrift )
Die cursus is niet voor mijn werk hoor!
Het is een spirituele ontwikkelingscursus en betreft familieopstellingen.
Ik ga daar met mijn tante heen (zus van mijn moeder) en het gaat om een moeder-dochter werkweek eigenlijk. We krijgen heel veel opstellingen en zullen ongewtijfeld weer heel veel shit opruimen daar.
aansluitend begint in februari voor mij dan een cursus van een jaar om zelf met familieopstellingen te kunnen gaan werken. Naast docent zijn, heb ik me de afgelopen 12 jaar behoorlijk ontwikkeld op het spirituele vlak en coaching. Dit jaar gaan mijn tante en ik een eigen praktijk opzetten hierin. We willen de familieopstellingen daar een belangrijke rol in geven.
Vandaar die cursus in de Ardennen :mrgreen:
Ohhh, dat klinkt echt ontzettend interessant!
Mijn moeder en ik zijn ook al jaren geinteresseerd in het spirituele en alles wat daar om heen komt kijken. We zijn ook al een aantal keer naar Paraview (beurs) geweest.
Mooi dat je dat soort dingen doet
MM :hug: dat je buik zeer doet is volgens mij ook wel normaal. Er gebeurd natuurlijk van alles al daarbinnen. Straks lekker na je cursus bellen voor een afspraak en dan klopt het hartje gewoon hoor :hug: Ik heb trouwens de echoscopiste gevraagd, toen ik daar was voor mijn controle echo, dat als het hartje klopt er nog een grote kans was dat het misging, maar ze zei dat als het hartje eenmaal klopt de kans op miskraam nog erg klein was. De kans op een gewone zwangerschap was dan veel groter. Dus we gaan voor een kloppend hartje :hug:
Zo hier ga ik nu naar huis naar manlief en Eva.
Mm misschien heb je gewoon bandenpijn? Toen ik zwanger was van Sean had ik niet constant klachten. Dus hoeft helemaal niks te betekenen. :-*
Wel spannend hoor samen een praktijk opzetten!
Ik zat me nog te bedenken dat zelfs als je kwaaltjes hebt het niet altijd goed is. Ik heb kwaaltjes gehad tot aan week 9 en het vruchtje was maar 5 weken dus eigenlijk zegt beide gevallen niet zo veel. (ik zeg het niet om je nog ongeruster te maken maar om je een beetje gerust te stellen, als dat al lukt). Ik heb ook geen idee hoe groot de kans is op een miskraam als je er al een hebt gehad maar volgens mij is dat niet heel groot en je leeftijd valt toch ook wel mee. Er zijn genoeg “oudere” vrouwen die nog kindjes krijgen
mm dat kan echt met vlagen gaan hoor! Bij mij is het vanaf week 5 ook allemaal pas wat meer geworden! Dus niet zo druk maken!
Ik vind het zelf ook nog steeds dood eng, dus ik begrijp je goed…
Dat van hartje kloppend minder kans op miskraam helpt wel om te lezen bm, thanks :-*
vind werken echt lastig soms. Aangezien ik leidingevende van een redelijk grote winkel ben, moet ik elke dag iedereen motiveren en enthousiast maken om hard te werken…nou dat is lastig als je geen enkele energie hebt en misselijk bent haha
Oh teun, dat lijkt me idd lastig!
Over een paar weken zullen de klachten minder worden en is het vooral genieten van de kleine schopjes in je buik! :inlove:
Hey lieve meiden,
dankjewel voor al jullie geruststellingen. Ik moet me ook gewoon niet zo druk maken, maar het gebeurt gewoon in mijn hoofd :oops:
Maar het goede nieuws is dat ik vanmiddag wel weer wat misselijk was en me absoluut niet lekker voel dus o.k. dan maar. En BM je hebt gewoon helemaal gelijk het zegt niks. Ik heb ook gelezen over vrouwen die overal last van hadden en dan toch ineens nog een mk kregen. Er is wss geen pijl op te trekken bij niemand en ik moet gewoon vertrouwen hebben en geduld :mrgreen:
Teuntje, wat lijkt me dat inderdaad vreselijk. Geen fut hebben en toch zo’n hele tent gemotiveerd moeten laten draaien. Pffffft. En natuurlijk wil je het ze nog niet laten weten. Mss toch doen. Kun je meteen zien wie in je team opstaat als ‘leider’. Dat is altijd een mooi proces om te ‘bekijken’. Dan komt de ware aard bij sommigen naar boven. Dat zijn dan de opportunisten en er zullen er ook bij zijn die jou gaan ontzien en helpen. Mss een idee???
RB, bandenpijn :shock: na 4,5 week :shock: is dat niet een beetje vroeg???