Rb, bij mijn testen was dat wel zo. De twee streepjes moesten echt even donker zijn of donkerder. Ik had eerst een paar dagen een licht streepje en dan 1 dag een knalstreep. :think: Zal aan het merk liggen. Ik heb Wondfo
Ik gebruik Matcare
RB; please laat het wat anders zo’n voor je!
En niet alleen maar meer salaris maar ook nog de bank kunnen opeisen Respect!
KM; zo zijn vrouwen meestal nu eenmaal hé? 2 wkn zwanger en alles is al uitgedacht
Kelk; ik werk met mensen van 17 tot 100 jr. Wij mogen ook thuis werken maar meestal ben ik op kantoor over te vinden. ik heb ook aan aanspraak nodig.
Teun; mee eens werk moet vooral ook leuk zijn!
truste allemaal
RB; please laat het wat anders zo’n voor je!
En niet alleen maar meer salaris maar ook nog de bank kunnen opeisen Respect!
KM; zo zijn vrouwen meestal nu eenmaal hé? 2 wkn zwanger en alles is al uitgedacht
Kelk; ik werk met mensen van 17 tot 100 jr. Wij mogen ook thuis werken maar meestal ben ik op kantoor over te vinden. ik heb ook aan aanspraak nodig.
Teun; mee eens werk moet vooral ook leuk zijn!
truste allemaal
Jeeeeej Karin & Mm, 5 weken!
Gaby, wel divers in zo’n brede leeftijdscategorie! Je verveelt je vast niet snel! Nou vind ik sowieso dat als je met mensen werkt je je niet snel verveelt, ieder mens, dus ook iedere dag is weer anders.
Kell heb jij dan een lange cyclus? Ik heb normaal een cyclus van 28 a 29 dagen. Dus normaal gesproken heb ik mijn ei op dag 14 of 15. Dus als deze cyclus normaal is dan heb ik of maandag of dinsdag mijn eisprong. Normaal gesproken heb ik dan ook last van slijmerige afscheiding en dan weet ik dus ook dat mijn eisprong er aan zit te komen. Dat heb ik nu dus niet. Ik weet dus niet of dat betekent dat ik een andere cyclus heb of dat ik gewoon geen last meer heb van afscheiding tijdens mijn vruchtbare dagen. Ik had daar namelijk nooit last van, maar kreeg daar last van na de bevalling van Eva. Wel handig als je weer zwanger wilt worden. Je weet precies wanneer je weer aan de slag “moet”. Ik vind temperaturen ideaal. Ik kan gelijk zijn wanneer ik een eisprong heb gehad (of niet heb gehad dat kan natuurlijk ook) en als het mijn nod is, zit ik niet in onzekere tijden, want als de temperatuur nog hoog is, ben je zwanger en als de temperatuur gedaald is, komt de ongi eraan. Alleen die 2 wachtweken zijn verschrikkelijk vind ik.
Karin ik had inderdaad ook gehoord dat je vruchtbaarder bent, maar mezelf kennende zal dat wel niet bij mij zo zijn.
Nou ik ga ook maar eens naar beneden naar manlief en Eva.
M’n cyclus staat onder m’n banner. Eerst dus een poosje heel regelmatig 28 en na een maand of 4 begon dat te veranderen… Ik voel m’n eisprong niet, ik heb eigenlijk ook geen last van slijm, dus ik hou me echt vast aan de datum en de ovutest.
Vorige maand heb ik geen tests gedaan, ik was ff klaar met die dingen en gewoon op de gok gedaan, maar dat heeft dus ook niet gewerkt… Vandaar nu maar weer aan het testen.
Ik hoop dat het deze maand wel lukt natuurlijk, anders slaan we ook maar aan het temperaturen.
Hoelang moet je eigenlijk wachten met naar de huisarts gaan als het niet lukt? Is dat nou een jaar nadat je gestopt bent met de pil?
Nou, het ging eigenlijk om het bed en wie op Sean zou moeten passen. Hier echt duidelijke ongiklachten, dus zal vandaag of morgen wel doorbreken. Jammer, had stiekem gehoopt op een zomerkindje, dan hadden we van elk seizoen 1 in huis
Rb; balen!! :hug:
Volgens mij na 1 jaar proberen.
Ik heb ook een redelijk regelmatige cyclus, maar een vrij late eisprong. Ergens nog een artikeltje gelezen dat die 14 dagen het gemiddelde is over vrouwen. Dus elke vrouw kan weer een ander eigen gemiddelde hebben.
Gewoon braaf om de dag blijven klussen :mrgreen:
Hey meiden,
lekkere klusbeesten :inlove: :inlove: :inlove: aan de gang blijven hoor
RB hoe is het meis,
Kell, wat spannend allemaal. 1 Jaar proberen en dan mag je naar een arts, heb ik al vaak gelezen hier.
Bij mij waren de ovutests ook altijd heel knal met voorafgaand lichte streepjes.
Deze keer was dat ook zo, maar we konden niet klussen vanwege feestjes en weg zijn hub. Nou hoe dat eitje bevrucht is geraakt en wanneer, daar heb ik dus geen idee van, maar als ik op de tests af had moeten gaan, had deze zws dus never nooit gekund :shock: :shock: :shock:
Dus ja, of je er nou helemaal van op aan kunt :think:
Kell, dat om de dag klussen lijkt mij nog de meest praktische manier :mrgreen:
Met de rest alles goed??
:-* :-* MM
Hoi Kell, inderdaad ik zou denk ik ook door mijn geduld heen zijn en naar de ha bellen. Maar dat is aan jezelf natuurlijk.
Mijn testen moesten ook even donker of donkerder aangeven. Via sensitest wel wat gekocht maar bleef steeds op die van de kruidvat uitkomen. Kon ik heel mooi een stijgende en dalende lijn zien steeds.
RB; hoe is het???
MM, Teun en Karin; hoe voelen jullie je?
BM; temperaturen vraagd wel wat nauwkeurigheid, ik vond het niets. Vergat het steeds en mijn temp schommelde ook. Is voor iedereen ook weer anders denk ik.
Doei doei
Mijn tests van Matcare zijn hierna ook op, dus als het niet lukt ga ik denk ook gewoon bij Kruidvat halen, zit hier toch om de hoek. En ook maar ff een nieuwe thermometer, die van mij duurt echt 2 minuten ofzo, dat is vast niet goed, hahaha. :mrgreen:
Ik ga zo maar weer eens een ovutestje doen, 2 uur het op kunnen houden maar het begint nu wel erg te dringen, probeerde mezelf nog af te leiden met de was en opruimen, maar zit nu wel erg op de wip
goedemorgen ladies!
rb balen zeg :-*
dan maar een herfstkindje! uiteindelijk maakt het volgens mij allemaal niets uit…
ik hoop iig dat het volgende maand wel goed voelt en dat je daar weer op kan vertrouwen…
ik vond de maand mei vorige keer wel handig maar dat was alleen maar zodat ik het ek voetbal kon kijken als ik verlof had hahaha erg he…
hier gaat het wel goed…iets minder mega misselijk dus dat is wel prettig (en ook een beetje eng) zijn jullie die al kinderen hebben altijd de eerste 3 maanden alleen maar misselijk geweest?
ben de laatste dagen wel echt snel moe…dus dan moet opzich wel een goed teken zijn… ik had vanacht zelfs gedroomd dat ik een echo apparaat had en zo zelf kon zien dat het hartje nog klopte haha…hoezo ongerust…
gaan jullie nog iets leuks doen deze zondag??
ik heb hier nog 8 testen van sensitest liggen, als iemand die zou willen hebben wil ik ze wel opsturen?
haha kell… ik zie je nu helemaal staan met je benen gekruist de was doen :lol:
8 ovu tests?
ja als het niet lukt wil ik ze wel hebben, maar dat weet ik over een paar weken pas
tuurlijk, ik hoor het wel tegen die tijd! ik hoop dat je ze niet nodig gaat hebben…
ik ben wel blij dat we nog steeds zo’n actief clubje zijn hier bij de mei stoppers… er is hier iig een stuk meer leven dan bij de aug 2012 mamma :eh:
ik hoop het ook niet nee, maar anders hou ik me aanbevolen.
ik vind het wel gezellig hier ja! vanaf morgen ben ik gewoon 's avonds online te vinden, vakantie is voorbij, ik mag weer werken morgen!
Mijn thermometer ligt op mijn nachtkastje dus als de wekker gaat dan is het gelijk de thermometer erin en als ik dan beneden kom dan gelijk online noteren. Mijn temperatuur zit nu rond de 36.6/36.7 voor mijn ei en de dag van eisprong is het rond de 36.4/36.3, ietsje lager en na de eisprong vliegt het omhoog en zit ik rond de 37.1. Bij werkt het dus erg goed maar dat is voor iedereen verschillend. Ik vind het gewoon handig om te zien of er wel een eisprong is of niet en ik vind het super handig om te zien of mn temperatuur op dag 28/29 nog steeds hoog is of laag en ik weet precies wanneer mijn nod is, 14 dagen na mijn eisprong.
Kell ik weet niet hoe lang jullie nu al bezig zijn met proberen maar mijn huhisarts wou dat ik eerst nog 2 maanden ging temperaturen voor ze me verder ging helpen. Misschien ook omdat ik eerder dan een jaar naar haar toe ben gegaan, dat weet ik dus niet. Als jullie dus al een jaar bezig zijn dan zou ik ook een afspraak maken met de huisarts. Misschien dat je eerst moet temperaturen of niet maar je wordt in ieder geval verder geholpen. Ik hoop in ieder geval dat het deze ronde raak is en je geen verdere stappen hoeft te ondernemen
Teun ik ben alleen misselijk geweest in week 7 en 8. Toen kon ik alleen appels en crackers eten overdag maar na het avondeten knapte ik altijd weer op. De afgelopen keer had ik alleen last van vlagen misselijkheid maar zodra ik wat at, was de misselijkheid voorbij. Die moeheid waar iedereen het over heeft, kan ik niet over meepraten, want dat heb ik beide keren niet gehad. Iedereen is verschillend, de een heeft veel last van kwaaltjes en de ander helemaal niet. Het zegt allemaal niks.