Meistoppers 2011 deeltje 3!

Mijn temperatuurkaart van januari 2008: niet zwanger

Mijn temperatuurkaart van februari 2008: wel zwanger

De bovenste zie je dat de temperatuur naar beneden gaat, de onderste blijft de temperatuur hoog.

Teun, wat een zeldzaam goed idee! Ik heb er ook nog een stuk of tig van uhhhh, babywens geloof ik??? Ohhh dat ik dat nu niet meer weet :doh: en ik heb ook geen zin om naar boven te lopen. Het zijn er minstens 10 en volgens mij wel 20 :oops: en ze zijn goed tot april of mei 2013. Nog helemaal in de plastic. Het zijn van die handige midstreamers. Hoef je alleen maar overheen te plassen. Niks klooien met een potje enzo :lol:

Ik wil er graag iemand een plezier mee doen! Stuur maar pb!

Gaby :dance: :dance: :dance: 20 weken :dance: :dance: :dance:

Teun, ik ben bij Hugo helemaal nooit misselijk geweest!!!

Ben het zelf nu weer wel :sick: ik vind het prima 8)

Oh mm, dan zou ik ze wel willen :wink:

Aangezien het deze maand niet is gelukt.

We zijn net gaan zwemmen en alledrie nu uitgeput haha. Als Sean straks wakker wordt nog ff buitenspelen.

Xx

mm zeg je nou dat ik maar zeldzaam goeie ideeën heb :think: grapjeee :lol:

ik heb het helemaal gehad met die $%%##$$&* dansende banaan…

nou komt helemaal goed komen hier met het testen! ik voel het! rb/bm/kell :dance: :pray: :lol:

ik ga zo maar eens bij mijn moedertje eten, kan ik lekker in bad en mijn vriend en moeder naar het saaie schaatsen kijken :zzz:

Mijn moeder vindt schaatsen ook zo leuk om te kijken. Wat had ik daar een hekel aan zeg bah. Dan kan je inderdaad beter inad gaan teun. Goed idee :thumbup:

Hahahaa, hier zit hub al heel weekend naar die glijende gozers en gozerinnen te koekeloeren :wall: niks aan :doh:

Ik dus lekker kokken en werk voorbereiden.

Morgen is het goede leventje weer gedaan. Dan kom ik ook niet veel verder meer dan de avonden :cry:

Ben benieuwd hoe dat gaat zijn dat roege opstaan en hele dagen werken. Morgen meteen ook avondles tot 20.00u :x

Nou ja, zie het wel, zolang ‘boontje’ maar blijft zitten, vind ik alles al lang best!!!

Dus dan worden er geen 4 pagina’s vol gekletst meer :mrgreen:

Shiiiiiiiiiiiiips, zit ik een heel verhaal te tikken, werkt het internet niet, verhaal weg!

Maar mijn vriend kijkt eigenlijk nooit sport, alleen als het bij iemand anders aan staat dan kijkt hij wel mee. Hier in huis staat het alleen aan als er een WK of EK voetbal is of iets, dat vind ik dan ook nog wel leuk om te volgen. :slight_smile:

Mm, had je ook nog lekker vrij? Ben blij dat ik morgen weer mag werken! Thuis zitten ben ik erg slecht in en ik mis de kindjes op de groep! Gelukkig morgen weer lekker tutten en knuffelen.

Ik ben aan het verzinnen wat ik volgende week op Seans feestje zal koken. Er komt zo’n 14 Ã 15 man.

Oh Sean is wakker!

nou succes de week dan dames, ofnouja kell…veel plezier dus haha…

Mm succes…gelijk een lange dag dus tot 20:00… Is er wel iets geregeld met eten dan?

zo koken voor 15 man…dat is een uitdaging… Wil je echt uigebreid koken?

1 gerecht? Of allerlij kleine dingen is ook altijd leuk.

Hier zometeen mexicaans eten…wraps en tacos…hmmm zin in

ondanks die misselijkheid heb ik wel een obessie met eten gekregen de laatste week… Elk ochtend en dan de rest van de dag ben ik al aant denken aan de avondmaaltijd haha

Grote pan nasi, bami, saté, stokbrood, salades en klaar!

Zo deed mijn moeder dat tenminste vroeger altijd bij verjaardagen. :slight_smile:

Thanks Teun, heb er helemaal zin in :smiley:

Eerst zo nog even eten met m’n schoonfamilie, pannenkoekenrestaurant, jummmmm! Ik ben sowieso wel geobsedeerd door eten, hahaha! Het is een wonder dat ik nog steeds 65 kg weeg :stuck_out_tongue:

Als wij verjaardagen vieren is het altijd met eten. Worden wrsch 3 hoofdgerechten en 1 nagerecht. Manlief wil altijd liever soort van tapas, maar als hij dat wil mag hij het zelf maken :lol:

Wel komen er kleine hapjes, zoals dadels in spek of gevulde eieren oid. Geen hoogstaande hapjes, maar simpel en makkelijk. Al met al kost het allemaal wel veel werk, maar goed eens in de zoveel tijd vind ik niet erg.

ja tappa’s is ook leuk…alles op tafel en iedereen lekker pakken wat hij wil…

en mini pizzatje is ook altijd lekker erbij!

ja ik heb ook het geluk dat ik van nature niet snel aakom, want ik ben ook een lekkere eter… alleen nu ben ik er ook echt mee bezig in mn hoofd ondanks dat ik constant misselijk ben :sick: gelukkig maar want ik ben al een paar kilo afgevallen de laatste weken en ik eet wel weer iets meer nu dus hij gaat weer omhoog de weegschaal!

Kell, hier ook weer vanaf morgen werken, dus 's avonds online. Tja maar voor twee dagen hoor :smiley: Ik heb nu geen zin om te wwrken maar als er eenmaal ben vind ik het heerlijk.

Teun ik ben nooit misselijk geweest, alleen als ik wat moest eten soms maar dat was snel over na wat te eten.

Mm ook weer werken, hmmmm :think: Word rustig hier

Afvallen mag ik hier wel doen, weeg tien kilo te veel maar ja heeft weinig zin als ik toch weer aanga komen :inlove:

Vandaag naar het circus geweest, was helemaal toppie, erg leuk en spannend. Wel kreeg ik last van mijn rug van het zitten en ben dan gelijk angstig, met ongi heb ik dat ook altijd. Raar he dat we gewoon duimen voor kwaaltjes, welke gekken doen dat nou :smiley:

@karinvandam wrote:

Raar he dat we gewoon duimen voor kwaaltjes, welke gekken doen dat nou :smiley:

Vrouwen die al gek zijn op hun kinderen voordat ze zijn geboren! :-*

Na al dat gepraat over eten krijg ik ook gelijk weer zin in lekkers :drool: Ga maar wat chippies eten dan mjam. Ik ben ook wel van het lekkere eten en mag dan vaak ook wat snoepen smiddags of savonds. Toen ik zwanger was zat ik ook de hele dag aan eten te denken haha. Zelfs nu ik niet meer zwanger ben kan ik al denken aan de lekkere dingen die we deze week savonds gaan eten. Morgen bv een heerlijke indiase milde curry :drool: En donderdag een broccoli mozzarella aardappel schotel :drool:

Vind het knap van je hoor rb voor zoveel mensen koken. Ik zie mezelf dat niet doen.

Karin leuk zeg het circus. Zijn wij vorig jaar geweest met Eva maar toen hadden we de avond voorstelling en het duurde langer dan verwacht. Eva was dus op het laatst niet genieten maar ja beetje eigen schuld he hadden we maar niet savonds moeten gaan.

15 Mensen? Is hier standaard soep met brood met allemaal lekkers er op :smiley: Ben nu eenmaal geen Gaby Oliver.

Alhoewel de soep dan niet uit blik komt en het stokbrood wel vers uit de oven 8)

:pray: Dat ik na de 12e een uitnodiging krijg voor een gesprek :pray:

En dat de echo helemaal goed is natuurlijk woensdag :smiley: :smiley: :smiley:

4 Nachten niet normaal geslapen omdat onze zoon ziek was/ is. Mamamamamamamamamamamamama :o

Ik hoop ook dat je uitgenodigd wordt voor gesprek gaby :thumbup: :thumbdown: Dat mamamamamama is heel vervelend. Eva doet dat niet alleen als ze ziek is maar dat doet ze de hele dag door :roll: Hopelijk heb je vanacht een betere nacht.

Ik ben iets van 5 jaar geleden 16 kilo afgevallen en dat is er gelukkig niet meer bijgekomen! Al hoop ik natuurlijk de komende maandjes wel wat aan te gaan komen, maar dat is voor een goed doel, hihi!

Pannenkoek was heerlijk! Lekker met kip, kaas en ananas, hmmmm! :slight_smile: Had daarna ook nog een mango ijsje met bessensaus en slagroom genomen, maar dat had ik beter niet kunnen gaan doen… Er speelt weer een fanfare in m’n buik… :frowning: Altijd leuk, zo’n darmaandoening…

Ik zie mezelf ook niet voor 15 man koken hoor, ik raak bij 6 al in de stress, hahaha!

Tja, ik ben het al van vroeger gewend (hoort ook wel bij de Indonesische cultuur dat je gasten qua eten niets tekort komt). Maar het blijft altijd stressen. Toen hub zijn feestje gaf, zei hij dat hij het wel zou regelen. 's ochtends nog niks geregeld en had toen maar taco’s en burito’s gemaakt (uit pak) maar wel met zelfgemaakte guacemole en salsa. Ik was toen niet bepaald amused door manliefs actie. Gelukkig vond iedereen het een goed idee en nog belangrijker ook erg lekker! :smiley:

@kell: bij 6 personen ga ik ook stressen hoor, omdat ik dan het gevoel heb dat ik exclusiever moet koken… :? (slaat natuurlijk nergens op)

Maare darmaandoening? Dat klinkt vervelend! Moet je je dan ook aan een bepaald dieet houden?

@Gaby: jij krijgt gewoon de baan!!! :pray: