Werk ze meiden!
Je kan gelijk merken dat iedereen weer aan het werk is, want het is hier zooooo rustig haha.
Hier is het ook mama mama mama sterker nog meneer staat nu tegen mij aan te duwen omdat hij vind dat ik lang genoeg achter de pc heb gezeten, pff.
Gisteravond schopte de beeb voor het eerst en wel tegen de hand van mijn man was leuk speciaal moment!
Ja haha iedereen werkt bijna direct stilte, nou ik ben weer vrij hoor dus kan weer.
16 Kg afvallen wat ee prestatie! MOest dat ivm je darmen??
Groetjes
Zoooo dat was de eerste dag weer! Lekker om de kindjes weer te zien, m’n grote vriend Tijn had me duidelijk gemist, het was de hele dag Kelly voor en Kelly na, hahaha!
16 kg ja, moest niet voor m’n darmen, meer voor mezelf. Was behoorlijk ongelukkig in mijn eigen lijf, ik was 't op een gegeven moment echt zat toen heb ik het roer omgegooid kwa eten.
Heb gelukkig geen bijzonder dieet, heb ziekte van crohn, maar kan niet alles met gemak eten. Heb meestal ook wel last na het avond eten…
Het is nu in een rustige fase, dus hopelijk blijft dat zo en ook straks als ik zwanger raak.
Iedereen weer lekker gewerkt vandaag?
16 kg is behoorlijk veel
Sean was bijna 1 toen ik weer op mijn oude gewicht zat. Helaas zijn de verhoudingen wel anders. Ik heb nu een buikje terwijl ik dat voorheen niet had. Dat het zo lang duurde voordat ik op m’n oude gewicht zat kwam doordat ik bv gaf, dan mag je niet diëten.
Ik baal nog wel van dat buikje, maar tegelijkertijd denk ik dat ik echt aan mijn figuur ga werken na mijn 2e kindje. Sowieso ga ik nu weer fanatieker hardlopen, de vorige keer vlogen de kilo’s eraf toen ik wat fanatieker werd. Op zich hoef ik niet per se af te vallen, als alles maar wat strakker is.
Kell; wat heb je veranderd dan?
Ben zelf ook zoekende maar komen steeds weer uit op hetzelfde.
Ff een dikbuik kiekje voor tussendoor.
8)
Ow lekker buikje :inlove:
Zo zeg 16 kilo, knap hoor. Ik ben blij dat ik geen kilo’s teveel heb, want afvallen heb ik niet genoeg dicipline voor en zou me dan ook niet lukken denk ik. Vind het knap van je hoor :thumbup:
Ik ga zo lekker private practice kijken.
wauw mooie buik gaby
en wat leuk dat je je baby zo goed voelde!!
hebben jullie nou al namen klaar?(ik weet niet meer of ik dit al gevraagd had haha)
rainbow jij actieveling! wil jullie eigenlijk 2 kinderen of daarna eventueel meer?
en hoe zit het met de rest? willen jullie nog een 3e? 4e? 8e?
nog 2 dagen werken en en dan 1 hele week vrij :dance:
ahh goeie bm, die ga ik ook maar eens kijken!
hoewel ik het wel echt veel minder leuk vind dan grey’s anatomy!
Ja ik vind greys anatomy ook leuker maar ja
Wij houden het bij 2 als dat nog mocht lukken.
Haha ik zit ook PP te kijken maar er gaat niets boven mc steamy & mc dreamy
Yep namen hebben we al of de vk moet ineens ontdekken dat we een u krijgen ipv een m
Doei
Haha ik zit ook PP te kijken maar er gaat niets boven mc steamy & mc dreamy
Yep namen hebben we al of de vk moet ineens ontdekken dat we een u krijgen ipv een m
Doei
Je wou het zo graag zeggen dat je het maar 2x zei
Dus zover als jullie weten, krijgen jullie een meisje? Bij eva had ik verwacht dat we een jonen zouden krijgen maar bij de 20 weken eho vleek het een meid te zijn. Achteraf maar goed ook want een meisjesnaam hadden we l maar een jongensnaam zijn we nooit uitgekomen :mrgreen:
oohh gaby zou het zo toch zomaar een u worden
grapje maar ind er gaat niets boven grey’s …
ik heb vrijdag alweer de eerste aflevering na de "winter"stop gekeken…maar ik download ze altijd!
ik wil er sowieso 2…en meer dat zien we dan wel haha
I love grey’s anatomy! Private practice kijk ik niet!
Wat kijken jullie nog meer? Sinds zwverlof volg ik as THE world turns. Verder kijk ik desperate housewives en Americans/hollands NeXT topmodel.
Ik wil 2 kinderen (stiekem mss 3, maar hub vindt 2 genoeg). We hebben in dit huis maar 3 slaapkamers, die overigens wel vrij groot zijn (mijn slaapkamer was vroeger de helft van Seans huidige slaapkamer).
Oh enne Gaby: wat een ontzettend mooie buik!!! :inlove:
Ohhh ik volg zoveel series! Maar ik download het meeste als het in Amerika op tv is geweest. Ben echt een serie junkie, hihihi… :oops:
Een van mijn favorieten is toch wel Dexter, heb net seizoen 6 af en moet nu weer een jaar wachten op het vervolg…
Op tv kijk ik naar dingen zoals CSI etc. Greys Anatomy, Private Practice, het doet mij vrij weinig… Kijk ook naar dingen op Comedy Central zoals Scrubs! Two and a Half Men vind ik ook erg leuk, maar nog wel met Charlie Sheen dan.
Ik kan me goed ontspannen op de bank met de tv! Kopje thee, iets lekkers, onder een dekentje, ultiem ontspannen :mrgreen:
hier ook zo’n serie junkie! download ook alles zo gauw het uit is in amerika…
liefst grey’s anatomy, gossip girl,modern family…
ik was trouwens ook die hard lost fan, iemand van jullie ook liefhebber?
tegenwoordig volg ik nog maar 1/3 van alles series die ik 2 jaar geleden volgde… echt 10 serie’s minimaal per week ofzo…nu kan ik dat allemaal niet meer bijhouden en boeit het me ook minder…
mm hoe is je eerste lange werkdag geweest?? :thumbup:
Gossip Girl en Modern Family staan ook zeker op mijn lijstje!
Paar andere; True Blood, Fringe, Californication, The Vampire Diaries.
I’m hooked
Ik hou ook veel van series, en dan vooral die amerikaanse waar je niet bij na hoeft te denken
Bv greys, private p, gossip, glee, big bang, that 70 show, maar ook frost, homeland, new trick , criminal minds, bones…echt te veel :oops: