Meistoppers 2011 deeltje 3!

Glee, Big Bang Theory :smiley:

Ik ben ook een echte tv junk. Vind realityseries ook erg leuk zoals the pfaffs en tori (spelling)& dean. Verder mag ik ook graag true blood kijken maar dat komt op fox en is behoorlijk laat dus dat kijk ik jammer genoeg niet meer. Heb hub gevraagd om de twillight films te downloaden maar heb nog geen tijd gehad om ze te zien. Verder vind ik bones en csi ook erg leuk maar kijk ik dus naar private practice en zie ik csi niet meer. Glee heb ik ook altijd gekeken maar zit hu tegenwoordig op de dinsdag te kijken naar ncis en criminal minds ook erg leuk en chase wat er dan achterna kwam. As the world turns keek ik ook altijd maar de laatste maanden al niet meer en dat terijl ik eigenlijk al vanaf mijn 12 keek :wink: The bold and the beautiful keek ik met vlagen, dan weer wel en dan weer niet en nu komt het er op tijdens het eten dus dat wordt ook niks. Nou een echte tv junk ik en jammer genoeg moet ik hem nu delen met Eva.

Oja volgens mij heb ik mijn eisprong ook gehad van mijn temperatuur was vanmorgen wat later. Gelukkig hebben we zaterdag en gisteravond weer onze “plicht” gedaan :mrgreen: Nu weer afwachten dus :thumbdown:

Ja afwachten is 3x niks! Zit nu midden in ongi periode, is ook niet leuk. Morgen gelukkig leuke dingen doen met Sean. Ben benieuwd wat hij van zijn cadeau vindt!

Ja die ongi en die 2 weken wachten is beide niks. Leuke dingen doen is afleiding en helpt.ik moet eva zo nog even in bad doen. Vindt ze altijd super :inlove:

Doe jij dat altijd overdag? Ik doe Sean altijd 's avonds in bad. Sean houdt er ook erg van om met water te spelen. Eergister gezwommen en hij was heel overmoedig van de kleuterglijbaan gegaan. Die ging wel heel erg hard en hij schoot ook een stuk door onder water (ik wilde hem opvangen, maar hij ging zo hard van dat ding af dat ik hem miste :oops: ). Ik dacht die zal wel helemaal in paniek zijn en gaan huilen, want hij keek best angstig toen hij van die glijbaan ging. Maar nee hoor, meneer zei: non keer? (= nog een keer). Dus ik vroeg: wil je nog een keer van de glijbaan af?! En hij zei ja. Dus hop weer naar boven klauteren. Eenmaal boven bleek dat hij het toch wel eng vond, hij moest even wat moed verzamelen voordat hij er weer van af durfde, maar heeft het wel weer gewoon gedaan :inlove: Daarna vond hij dat dat wel genoeg spanning was voor die dag en ging toch maar van het babyglijbaantje af (zelfs de peuterglijbaan liet hij links liggen)! :lol:

De ene keer gaat ze met of hubbie of met mij mee onder de douche maar we hebben daar niet altijd zin in dus als we geen zin hebben gaat ze vaak de volgende dag in bad, wat ze dus nog leuker vindt dan onder de douche. Eva gaat in principe (nog steeds) maar 1 keer in de week in bad of onder de douche. Ze had als baby zijnde erg veel last van exceem en ze kwam dan altijd knalrood uit bad. Dus toen zijn we gestopt met veel in bad in veel wassen. Vanaf die tijd is ze maar 1 keer in de week in bad of onder de douche en dat helpt enorm. Een tijd terug heb ik geprobeerd om haar 2 keer in de week te doen maar dan krijgt ze wel weer rode vlekken dus we doen haar nog steeds 1 keer in de week. Het scheelt dat ze niet stinkt en haar lange haren zien er ook niet vies uit anders had ze “pech” en moest ze vaker. Ben al lang blij dat ze nu een mooi huidje heeft zonder exceem. Zwemmen vind Eva dus ook helemaal geweldig en we doen het eigenlijk alleen tijdens vakantie. Ik vroeg me toen laatst nog af waarom we eigenlijk nooit zwemmen als we gewoon thuis zijn maar ik denk dat het gewoon nog steeds komt omdat we bang zijn dat ze weer last van exceem krijgt.

Wat grappig dat hij gewoon nog een keer van de glijbaan wou, toch wel knap van hem :thumbup: Maar 2 keer zoveel spanning is natuurlijk ook wel genoeg. Straks ligt hij er van te dromen. Iets wat Eva de laatste paar dagen erg veel doet en jammer genoeg zijn het blijkbaar altijd geen leuke dromen :thumbdown:

Ohow wat zullen jij en Sean geschrokken zijn RB!

Hier ook avond badje en dan lekker rosig bedje in.

Anders zit toch het avond eten toch weer overal :slight_smile:

Ohow wat zullen jij en Sean geschrokken zijn RB!

Hier ook avond badje en dan lekker rosig bedje in.

Anders zit toch het avond eten toch weer overal :slight_smile:

haha wat mooi van sean! wat een eigenwijze en vooral stoere actie!

ben benieuwd hoe het met mm is! hopelijk druk in de weer met werk en zo brak van dr kwaaltjes dat ze geen tijd voor ons heeft!

oii ik ben moe…slaap al 3 nachten slecht vanwege boobs…vanacht kon ik niet slapen omdat ze jeukte :eh: :eh: ah anyway…nog een dagje hard werken!

vanavond komt de devil wears prada op tv, heerlijke film…

Meisen, ik was jullie kwijt, krijg geen mails meer :think: van geen enkel topic meer dus ga zo even rond kijken :smiley:

Hier twee waterratjes, en larissa de grootste, ga morgen weer zwemmen met haar. We zitten samen op peuterzwemmen en dat vind ze helemaal leuk. We zwemmen dan eerst met buikband en armbandjes ( van zwemles ) en daarna ook vaak stukken zonder bandjes. En dat vind ze dus helemaal geweldig.

Hier eigenlijk geen kwaaltjes meer alleen een zeurderig gevoel in mijn rug. Niet heel erg maar op de achtergrond aanwezig. Met beide kids ook geen kwaaltjes in het begin dus zal wel goed zijn.

Heb net glee weer gekeken en nu net overgezet op ncis, maar dat is een oudje, ken ik al :?

Tot later

Ik download alles dus, altijd het nieuwste van het nieuwste!

Pffff… Ben helemaal kapot van m’n dag! Hele dag gewerkt en vanavond nog een VVE vergadering gehad en er “moest” ook nog geklust worden, hahah! Ben helemaal op, zo lekker m’n bedje opzoeken en morgen gelukkig m’n vaste dag vrij! :slight_smile:

Truste meiden!

Heb je al een eisprong gehad dan of heb je nog steeds een lichte streep op je ovutest? Lekker zeg een dagje vrij. Ik zit nu op het werk. Ik ben al vrij maar heb nog een broodje liggen en die ga ik eerst opeten.

Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad omdat mijn temperatuur lager was dan anders. Ik zit nu alleen te twijfelen want vanmorgen was het maar met 0.01 graad hoger dus of het stijgt heeeeel traag of ik heb hem toch nog niet gehad.

Zo het broodje is op. Ik ga mijn dochter ophalen en lekker naar huis.

gefeliciteeeeeeerd met sean 2e verjaardaggggg :dance: :dance: :dance:

Dank je wel! Hij is nu ff lekker aan het tukken! Heb net twee kleine stukjes taart gekocht en hij was helemaal blij. Loopfiets vindt hij nog een btje eng, hij kan net met zijn tenen aan de vloer, dus dat snap ik wel.

Gefeliciteerd met de kleine man Rb! :dance:

Het was mij onduidelijk wanneer m’n eisprong was, ik vermoed zelf maandag, maar ik was vergeten een test mee te nemen naar m’n werk en heb er 's avonds niet meer aan gedacht toen ik thuis kwam…

Ik denk ook niet dat ik nog een keer voor de ovutests voor matcare zou kiezen, levert mij te weinig duidelijkheid op vind ik…

Welke geven jullie de voorkeur aan?

Dank je!

Lastig dat je nu niet zeker weet wanneer je eisprong was. Ik gebruikte de ovutesten van babyboom, was ik wel tevreden over.

Rb, gefeliciteerd met de verjaardag van sean :dance:

Verder weinig te vertellen :smiley:

Ook nog van mij gefeliciteerd met sean. Wij hadden eva ook een loopfiets gegeven voor haar tweede verjaardag :mrgreen: hij heeft alleen een jaar ongebruikt op haar kamer gestaan omdat ze te klein was :roll:

He kell wat vervelend dat je nu niet weet wanneer je je ei had. Ik heb nog nooit ovetesten gebruikt maar heb van mijn zusje eens een soort van computertje overgenomen. Je moest dan ook van die teststaafjes gebruiken en dan gaf dat ding aan wanneer je een eisprong had. De eerste maand moest je veel testen gebruiken omdat het ding je cyclus niet kent en de tweede maand (mocht het nodig zijn) heb je minder testen nodig. Ik kan alleen even niet meer op de naam van het ding komen :think: Heb het een aantal maanden gebruikt maar niet zwanger mee geworden ondanks dat ik wist wanneer ik mijn ei had. Het temperaturen werkt bij mij gewoon het beste. Weet iemand anders hier misschien hoe zon ding heet wat ik bedoel? Vind het altijd erg irritant als ik niet op het woord kan komen wat ik “zoek” :think:

Thanx! Sean is nu in gevecht met een mandarijn hihi. Op kdv vertelden ze dat Sean al heel goed zelf een mandarijn kan pellen en dat is hem nu ook gelukt! :wink: Alleen btje jammer dat hij ze zelf niet opeet.