Meistoppers 2011 deeltje 3!

Wel handig om een mandarijnen peller te hebben :wink:

@babymuisje, bedoel je een persona? :wink:

Grhhhhhhrrrrrrrr :evil: :evil: :evil:

Voor de 2e keer een heel verhaal getyped en ineens alles WEG Bah! :evil: :evil:

Hieperdepiep Hoera voor Sean :dance: :dance: :dance:

Ik ga niet meer overal op reageren, want jullie kletsen maar raak hier :lol:

Het gaat goed hier hoor, heb gewoon heel druk nu weer met werk en dan heb ik niet veel tijd om te posten. Op het werk kan het sowieso niet. Of er zijn leerlingen, óf collega’s bij, heb geen afgeschermde werkplek.

Kwalen zijn ook nog aanwezig behalve misselijkheid. Dank aan mijn lieve boontje, die zich rustig houdt dus 8)

Ook hier doen b**bies het meest vervelend als ik wil slapen :zzz: :zzz: en ik moet echt wel op tijd naar bed, anders trekt dit ouwe lijf het niet meer :lol:

Hoop komende dagen nog ff te posten, maar vanaf vrijdag ben ik t/m dinsdag sowieso uit de lucht vanwege Ardennen :dance:

Heb wel iedere keer kramperige buikpijn, iemand dat ook? En dat maakt me wel eens onzeker, maar toch heb ik VERTROUWEN in onze kleine lieve boontje :inlove: :inlove: :inlove:

Kus voor iedereen en extra knuffie :-* :inlove:

Ja ik bedoel de persona :clap: daar heb ik er 1 van in mijn kast maar gebruik het helemaal niet meer.

Mm wat fijn dat de misselijkheid weg is. Boobies had ik ook altijd in bed last van :mrgreen: Die buikpijn komt dat niet gewoon van het groeien?

Zal wel hoor, want nu is het weer weg :smiley:

jeuhhh goede kwalen daar houden we van :wink:

hier ook last met slapen hoor, zwaar irritant slapen als je de hele tijd wakker word en niet echt op je buik kunnen slapen…

zo ben moeeeeeeeeeeeee…maaaaar VAKANTIEEEEE :lol:

we gaan vrijdag t/m maandag naar Scheveningen…samen in een hotelletje en lekker uitwaaien en leuke dingen doen!

maar nu nog even :sick: :zzz:

eigenlijk zouden we naar parijs gaan nu, maar doordat de reis geannuleerd was door het reisbureau vanwege te weinig mede boekers gingen we nu maar dichterbij (geld kan nu beter gebruikt worden) maar ben stiekem wel blij, want 8 uur in een bus :sick: word al misselijk van fietsen op het moment haha

8 uur in een bus doe ik sowieso niet. Heb soms last van wagenziekte dus 8 uur lang :sick: zijn voor niks hou ik niet van :mrgreen: Schevingen is ook leuk toch en je bent even uit de dagelijkse sleur. Gezellig hoor.

Ach, tis jammer dat ik het nu niet precies weet, maar we klussen netjes om de dag, dus daar zal het in ieder geval niet aan liggen.

Als het deze maand niet lukt dan wordt het temperaturen en iemand hier, ik ben even vergeten wie het nou is, heeft nog testen van Sensitest was het toch? Wie was het nou ook alweer, hihihi… :oops:

Ben weer net thuis van een vergadering, dit keer op m’n werk, pffff… Vind het nooit leuk als ik op m’n vrije dag terug moet komen voor een vergadering, gelukkig verdelen we het van ma tm do dus is iedereen een keer de sjaak. :wink:

Mm, “geniet” maar van je kwaaltjes, hihi, ik kan niet wachten tot ik ze ook heb eigenlijk :wink:

Dat was Teun :wink:

Zo, Sean heeft net uitgedeeld bij kdv en was enorm hangerig. Pas toen hij zijn cadeautje kreeg werd hij wat rustiger. Uitdelen vond hij ook erg leuk. Wat een verschil met vorig jaar! Toen vond hij het inpakpapier interessanter dan het cadeau zelf :lol:

Iig bedankt voor de felicitaties meiden!

RB; nog gefecliciteerd met Sean!

MM; krampen herken ik ook hoor werd ik ook onzeker van.

@; wie er ook alweer om vroeg; kruidvat testen was ik erg happy mee!!

@ De rest; groetjes. Vet irri wanneer ik vanaf mijn phone reageer post hij alles 2x! (Het dat rijmt haha).

Anyway, 20 weken echo was goed. Dametje met lange benen en armpjes. Arme zoon die heeft straks 2 zussen die hem over de kop kijken :roll:

Voor wie het leuk vind, ik heb een 20 weken echo in het showforum van de juni mama’s geplaatst!!!

Doei doei

Als ik het niet vergeet ga ik thuis gelijk even kijken. Ik zit nu nog even op mijn werk maar ga lekker naar huis toe :mrgreen:

:cry: Niet uitgenodigd voor een gesprek :cry:

En ik ben het zoooooooooooo zat bij mijn werkgever,pffffffffffffff.

Heb een mail terug gestuurd en gevraagd om uitleg…

oohh wat jammer gaby!..hopelijk sturen ze je nog wat feedback waar je iets mee kan!! :-* toch balen!

ik ga even naar je foto kijken!

Gaby wat balen :kaars: Ik hoop dat duidelijk word waarom niet maar vaak zijn dat van die nietzeggende mails waar je niets mee kunt.

Wel een mooie foto :thumbup:

He bah gaby mooi balen. Ken het gevoel trouwens wel dat je je werkgever zat bent. Ik heb er ook last van :wink: Ik ben wel wat aaet rondkijken maar niet zo heel erg actief. Ik wil wel een leuke nieuwe baan aangezien ik gewoon een vast contract heb nu. Jammer genoeg zijn de leuke nieuwe banen niet voor het oprapen :roll:

Zo nu eerst je echo foto’s kijken :mrgreen:

Balen Gaby! Ik zou ze ff bellen om uitleg. Heb ik ook ooit gedaan en toen sloten we het gesprek af dat ik alsnog werd uitgenodigd voor een gesprek. En ik werd uiteindelijk zelfs aangenomen! :smiley:

Maar het is altijd fijn om te weten waarom je niet bent uitgenodigd. Kan je volgende keer weer rekening mee houden.

Dat heb je dan goed gedaan rb :thumbup:

Gaby wat een mooie echo zeg :inlove:

Hey Gaby, :hug: wat jammer van gesprek.

:inlove: :inlove: :inlove: maar wat een mooie echofoto!!! Super zeg!! Om jaloers op te worden :silenced: :naughty:

Ik geef jullie allemaal een hele dikke kus en knuffel voor de komende dagen. Morgen ga ik voor 4 dagen de Ardennen in en kan pas op zijn vroegst weer dinsdag/woensdag posten!

:inlove: :-* :inlove:

Doei Doei :dance: :dance: MM

Gaby, een meisje, leuk!!

Ik heb een nieuwe (smart)phone, dus ga lekker de avond besteden aan het uitvogelen van dat ding! :smiley:

Mm, veel plezier in de Ardennen!

Leuk kell, een nieuwe telefoon. Ik internet bijna alleen nog maar op mijn telefoon. :mrgreen: