Wat voor smartfoon heb je? Ik heb sinds vorige week een HTC Sensation. Het abonnement gaat pas begin februari in maar ik zit er thuis al leuk mee te spelen :mrgreen:
Hier heb ik volgens mij toch nog niet mijn eisprong gehad :? Mijn temperatuur was nog niet echt gestegen en was zelfs weer wat gezakt. Dus maar goed dat we gisteravond nog even hebben geklust. Moeten het nu eerst ook maar om de dag ofzo doen totdat mijn temperatuur omhoog schiet.
Fijn weekend allemaal.
Ik heb een Acer Liqiud MT zoiets…
Leuk dingetje! Werkt erg fijn! Heb 'm los gekocht, anders zit je weer aan zo’n lang abonnement vast! Moet nu alleen nog nieuw abo af gaan sluiten, maar dat ga ik bij Simyo doen denk ik, lekker goedkoop
Succes met klussen BM!
En, wat denken jullie, is het raak deze maand?
@RainbowR1 wrote:
Balen Gaby! Ik zou ze ff bellen om uitleg. Heb ik ook ooit gedaan en toen sloten we het gesprek af dat ik alsnog werd uitgenodigd voor een gesprek. En ik werd uiteindelijk zelfs aangenomen!
Maar het is altijd fijn om te weten waarom je niet bent uitgenodigd. Kan je volgende keer weer rekening mee houden.
Hoi hoi,
ik bewonder je doorzettingsvermogen RB maar ik ga dat niet doen en dan vervolgens met een dikke buik komen aanzetten.
Vrijdag heb ik mij ziekgemeld ivm voorhoofdholte en bijholteontsteking, maandag blijf ik ook nog thuis.
Op het moment zit ik onder de huiduitslag, vermoedelijk begint de oestrogeen allergie een rol te spelen. Maandag ff langs de huisarts want de medicijnen die ik hier voor heb mogen niet gebruikt tijdens de zwangerschap.
De 23e is mijn manager terug dan ga ik praten over minder werken denk ik.
Het goede nieuws is dat éen van de collega’s die het werk momenteel minder leuk maken voor 2 dgn per week gedetacheerd gaat worden!!!
Liefs
Oeps, verkeerde topic :oops:
gaby beterschap! En misschien wordt het werk nu wel weer wat leuker nu die collega minder bij jullie werkt… Hoeveel uur wil je nu gaan werken?
Succes met al het klussen dames, rb jij zit alweer bijna bij je eisprong of niet? Dit x goed benutten he
wij zijn lekker een paar dagen bij zee…heerlijk…heb voor het eerst flink geslapen…ben nog wel erg onzeker qua zwangerschap maar ik besef me wel dat ik dat gewoon moet uitzitten qua tijd!
Fijn weekend ladies! Vandaag sean verjaardag vieren rb? Koken koken koken? Wat gaat het worden?
Hebben we misschien wel gelijk onze eisprong rb. Hier nog geen ei gehad :roll: Het moet nu wel een beetje opschieten want anders komt er nog een kindje in oktober en das wigenlijk een hele grote no no :naughty: De vriend van mijn moeder is al in oktober jarig en verder mijn zwager, mijn neefje, nichtje, schoonzusje en dan begin november Eva alweer dus veel te veel in oktober. Als het deze maand niet raak is (wat ik zelf wel denk, want we zijn met Eva ook al een tijd bezig geweest en de tweede keer ook toch nog 5 maand) dan gaan we niet eerder weer bezig in eind maart begin april, wamt dan zou ik in januari 2013 bevallen. Dan hebben we onze drukke maanden overgeslagen. Dus allemaal duimen dat het deze maand toch nog raak is Maar eerst mijn eisprong nog maar afwachten.
Teun lekker aan het uitwaaien en heerlijk geslapen Geniet ervan.
Fijne verjaardag vandaag Sean en hopelijk word je flink verwend :mrgreen:
De rest een heel fijn weekend.
Ik ga zo even met Eva de stad in voor een nieuwe puzzel en een verjaardagskadootje voor mijn moeder. Zij viert morgen haar verjaardag.
Gaby, beterschap!
Rb, zou het niet weten… Ik hoop het natuurlijk wel!
Pfff… Ben zo blij dat het weekend is, wat een week!
Heerlijk om weer met de kindjes te kunnen knuffelen maar het leidinggevende gedeelte van de week heeft me gesloopt!
Wat kunnen vrouwen soms toch moeilijk zijn (op de werkvloer)
Zoooo, visite is weg. Ik ben bekaf. Gelukkig vond iedereen het eten lekker en Sean werd enorm verwend! Hij was helemaal hyper, hij kreeg echt veel cadeaus en ging er dan enthousiast mee spelen. Ik verwacht volgende week mijn ei. Het lukte hem ook om zijn kaarsjes uit te blazen (al ging dat wel gepaard met gehoest en gekwijl :? ).
Ik heb sinds vorige ongi buikpijn. Heb al eerder een echo laten maken, maar ze konden toen niets vinden. Nu dus weer last van.
Get, Gaby! Voorhoofdsholte ontsteking is niet fijn! Had ik vroeger ook geregeld last van. Nu begin ik gelijk met neusspray, als het bij mij een beetje dicht begint te slibben.
Fijn Teun dat je het zo naar je zin hebt! Mss zie ik je morgen, ik ga naar Scheveningen naar sealife. En tja, tot je kindje begint te schoppen zal de onzekerheid wel blijven ben ik bang… Wanneer mag je je termijnecho? :inlove:
Tja lastig hoor bm! Heb jij altijd zo’n late eisprong? Bij ons is mei een hele drukke maand. Oktober valt best mee.
Durfde men de taart nog te eten nadat Sean de kaarsjes uitgeblazen had? Hihihihi… :lol:
Morgen gaat de makelaar waarschijnlijk ons huis aanmelden en dan staat het woensdag op funda, ze komt dan ook het bord ophangen en sleutels halen… Heb de brochure ook al gezien en al. Wel vreemd hoor, het is nu allemaal zo echt en dan komen er straks vreemde mensen in je huis als je er niet bent enzo…
Gisteravond gegeten bij mijn ouders en daarna stiekem langs het huis gereden wat we momenteel een beetje op het oog hebben op funda, was te nieuwsgierig om het niet te doen, hahaha! Maar we moeten toch eerst dit zien te verkopen, hopen dat het een beetje vlot gaat!
Nog iets meer dan een week tot m’n NOD, waarschijnlijk zal ik zaterdag of zondag wel een vroege test gaan doen, ben met dit te ongeduldig om af te wachten of ik ongesteld wordt of niet.
Gaby, voel je je al beter?
Bm, hopelijk krijg je je eisprong snel! Lijkt me helemaal niet leuk als je zolang moet gaan wachten voordat je het weer mag proberen! M’n vriend en ik probeerden het eerst ook uit te vogelen voor een specifieke maand, maar dat kan me nu eigenlijk allemaal niets meer schelen.
Wat fijn dat de verjaardag zo geslaagd was :thumbup: Heel veel plezier in scheveningen.
Ik ben normaal altijd heel regelmatig en heb dan ook mijn ei altijd op dag 14 of 15 en heb mijn nod dus altijd op dag 28/29. Ik heb nu nog steeds geen ei gehad en begin er wel wat wanhopig van te worden. Ik zit al op dag 20 vandaag en hij is of niet in zicht of ik krijg er geen een :? Normaal rond mijn eisprong heb ik ook last van slijmafscheiding, een teken van je eisprong. Dat heb ik 2 dagen wel gehad maar met een dag er tussen :x maar mijn temperatuur is niet omhoog gegaan dus dan heb ik ook geen ei gehad. Ik snap er dus even helemaal niks van :thumbdown:
Kell geniet nog even van je weekend :mrgreen:
Gaby sterkte, echt verschrikkelijk die voorhoofdsholteontsteking. Ik ben er 2 weken goed ziek van geweest en knapte gelukkig gelijk op na een antibioticakuur. Hopelijk hoef jij niet 2 weken lang te lijden en voel je je snel weer beter.
ooh dat zou grappig zijn rb, als ik denk dat jullie het zijn zwaai ik wel even en als er niet terug gezwaaid wordt dan weet ik genoeg haha
wat had je eigenlijk gekookt?
en wat betreft die buikpijn…ik hier de cyclus na mk ook steeds rare buikpijn en ook veel rugpijn… En niet alleen aan het einde van de cuclus ook voor de eisprong…heel vreemd, maar net of alles gevoeliger is ofzo…
En bm mijn 1e ongi kwam ook pas op dag 55 he! En wij hebben rond hetzelfde termijn een mk gehad…dus niet te veel stressen je ei komt wel, alleen misschien wat later :-*
spannend hor kell…huis verkopen!
Oja bm, dit is natuurlijk de eerste eisprong na je mk. Dan kan je ei idd wat later zijn.
Heb je me nog gezien teun? We zijn naar sealife geweest, hebben pannekoeken gegeten en ff op de boulevard gewandeld. zo was wel druk in Scheveningen! Natuurlijk best mooi weer!
ja was/is enorm druk… Wij gingen ook even wat eten op de boulevard…moesten enorm lang wachten op alles…ik hoorde ze zeggen dat het al maanden niet meer druk was op zondag en dat ze met veel te weinig mensen waren…de koks waren zelfs aan het bedienen haha
hoe vond sean sealife?
Fijne zondag dames!
Ja heel erg leuk! Alleen op het eind was Sean meer geïnteresseerd in een klein meisje dan in de zeepaardjes. Hij wilde steeds haar handje vasthouden en haar aaien, zoooo schattig! :inlove: Zij vond het wel leuk, maar ook wel eng dat hij haar zo leuk vond, rende telkens heen en weer van haar vader naar Sean. Verder vond hij het erg leuk toen de piranha’s gevoerd werden. Waren vegetarische piranha’s :lol: maar wel enorm grote beesten en Sean maar roepen: mama, vis! :mrgreen:
Was dus een gezellige dag zo te lezen rb en Teun ook weer terugan Scheveningen. Heb je het leuk gehad?
Dan ben ik weer gerustgesteld en zal mijn cyclus deze keer gewoon langer zijn door mijn miskraam. Had gehoopt gelijk weer een normale regelmatige cyclus te hebben maar goed. Ik wacht dus rustig af.
@kell wrote:
Durfde men de taart nog te eten nadat Sean de kaarsjes uitgeblazen had? Hihihihi… :lol:ik heb me opgeofferd om een bepaald deel van de taart te eten haha! Was wel een beetje ranzig om te zien hoe hij de kaarsjes uitblies, maar was wel effectief :wink:
morninggggg
gaby nog ziekkk??
Karin hoe is het met jou? Gelooft je man het ondertussen al wat meer??
Blijf je hier ook nog meeschrijven?
Hoest met de rest? De werk week is weer begonnen voor jullie!
Mm is nog op dr cursus in ardennen, ben benieuwd hoe ze het heeft gehad!
Wij zijn ondertussen onderweg naar huis…heerlijk dagen gehad, echt veel leuke dingen gedaan…helaas wel veel momenten gehad dat ik beroerd was, maar dat hoort erbij…soms veranderd heel mijn gemoedstoestand als ik me zo beroerd voel en dan word ik ook nog eens een monster haha…
Donderdag begin ik weer, dus nu nog 2;5 dagje thuis relaxen!
Hey meiden,
hier is het inmiddels alweer wat zonniger.
De holteonstekingen lijken weg te gaan, ben alleen nog snot verkouden.
Vandaag nog thuis morgen zien we wel even verder.
De ha nam mijn klachten wat betreft de jeuk erg serieus. Ik heb een hormonenzalf meegekregen die wel mag tijdens de zwangerschap en preventief tabletjes als ik denk dat de netelroos toeslaat.
Van de organisatie waar ik had gesolliciteerd heb ik de volgende reactie gehad, ook dit deed mijn dag beter maken;
Beste Gaby,
Ik zal in mijn mail proberen een toelichtingen te geven waarom niet tot de selectie behoort; allereerst hebben
we ruim over de 100 reacties ontvangen. Hieruit konden we een aantal kandidaten selecteren die reeds werkervaring
hebben binnen de reclassering. Voor ons is dat onder andere interessant ivm het uitgebreide inwerken en de hoge
opleidingskosten die we hiermee (deels) besparen in het eerste jaar dat iemand als reclasseringswerker aan het werk gaat.
Verder vond ik het cv en de brief prima en je werkervaring is naar mijn mening (de uiteindelijke keus is aan de leidinggevende)
voldoende om een serieuze kandidaat te zijn voor de functie.
Ik hoop dat dit voor jou voldoende helderheid geeft op je vraag en tot slot zou ik je willen vragen om vooral te blijven
kijken naar de vacatures bij ***
RB nog gefeliciteerd met Sean!!!
Groetjes
Thnx Gaby! Fijn dat je je al weer wat beter voelt! Hopelijk werkt de zalf goed tegen de jeuk!
Oh heerlijk Teun, nog 2 dagen vrij! Rust maar lekker goed uit!
Hier verder geen nieuws. M’n zusje heeft nieuwste afl van grey’s anatomy en desperate housewives voor me gedownload. Ga ik nu ff kijken, manlief moet weer overwerken :? Dus moet het toch nog btje gezellig voor me zelf maken hè!