Fijn dat het weer beter gaat en dat je andere medicatie hebt gekregen. Dat mailtje is ook erg netjes vind ik :thumbup:
Rb have fun met greys anatomy. Ik ga zo kijken naar private practice.
gaby wat fijn dat je zo’n uitgebreid serieus antwoord kreeg!
en fijn dat je je ook wat beter voelt!
rb ik heb hem net zitten kijken, de laatste afl van grey’s!
love it!
goeie bm, die ga ik ook kijken! heb nu de laatste 3 afl. gekeken dus ik zit er weer in… wel jammer dat voetbal international nu ook weer begonnen is :lol: maar goed hij is nu toch werken dus dan is de keuze makkelijk :thumbup:
jeuhhh de kerstbanaan is weg :lol:
Hoe is het meiden,
Ik blIjf wel meeschrijven hier hoor
soms heb ik het alleen erg druk en soms ook niet echt zin om te schrijven maar wel meelezen hoor :oops:
Gaby, fijn dat het beter gaat en toch gevraagd waarom je niet verder kwam bij de job, en een heel netjes antwoord gekregen. Blijft wel balen dat je geen uitnodiging gehad hebt maar het komt vanzelf wel op je pad. :thumbup:
Teun, jammer dat je je soms zo beroerd voelde, ben je dan misselijk of anders?
Ja ik heb ook pp gekeken. En nu zit ik aflevering van vorige week te kijken, had ik opgenomen en gemist. Manlief moet voetballen over tien minuten dus ik zit ook lekker alleen. Vind ik soms zo heerlijk gewoon het huis ( beneden dan ) even voor me alleen.
Rb, fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben, nu op naar het volgende jaar
:dance:
dames hoest met de eitjes?
rb al een ei gespot??
karin over de 6 weken alweer :dance:
vandaag meest futloze dag ever…hoofdpijn, licht in mijn hoofd, misselijk…niets meer gedaan dan douchen eten en series kijken :oops:
Teun is ook lekker zon dag, ten minste niet de hoofdpijn maar wel de luiigheid. Ja de 6 weken alweer voorbij :dance: Heb de 27 ste een echo…spannend
Ik verwacht mijn ei komend weekend. Pff, net terug van zumba, helemaal bezweet. Morgen lekker lui avondje, ook wel eens lekker toch?
Teun en Karin, wat gaan jullie hard! Over de 8 en 6 weken weer!
Is mm al in het land?
Zo ff douchen en dan gelijk slapen, heb morgen een drukke dag, als ik flink doorwerk hoef ik hopelijk in het weekend niet te werken, maar ik vrees het ergste…
Zoooo even een update weer!
Hoe voelt iedereen zich? Gaby alweer aan de beterende hand? Hoop 't wel!
M’n huis staat sinds vandaag op Funda! :shock: En de makelaar is net langs geweest voor de sleutels en om het bord op te hangen… Allemaal zo vreemd! Iedereen kan nu naar binnen kijken… Hopelijk komen er snel mensen op af en kunnen we weer verder!
Mn NOD zit er aan te komen, dus denk dat ik stiekem vh weekend een vroege test van CB ga doen. Geen idee of het gelukt is. Heb wel last van mn hormoontjes, mn huid in mn gezicht is slecht, mn tepels zijn ontzettend gevoelig en daarnaast enorm last van mn rug, maar of dat er wat mee te maken heeft… We wachten het maar weer af!
Rb, je ei dit weekend? Lekker klussen!
Hier nog steeds geen ei gehad :roll: ik heb af en toe wel wat van dat vruchbare afscheiding maar nog geen ei gemeten. Ik wacht rustig af, maar eigenlijk zit ik al weer in strijd. Ik heb steeds gezegd dat ik (we) geen kindje willen in oktober, november en december, maar ben nu eigenlijk bang dat als het nu niet raak is we weer behoorlijk wat maanden moeten wachten tot het raak is. Ik had het liefst mei dit jaar willen bevallen omdat Eva dan nog mooi qua leeftijd op de tweede zat. Nu gaan we dus al richting 4 jaar verschil en als het niet gelijk raak is zit er al snel 4,5 jaar tussen. Ik heb zoiets van dat het misschien niet zo leuk voor Eva is als er zoveel tijd tussen zit. Nu heb ik echt zoiets van waren we maar eerder aan de slag gegaan voor een tweede en wat balen dat die miskraam is gebeurd en tja waarom pas zo laat in december terwijl het al 4 weken eerder gestopt was met groeien. Dan hadden we nog kans op een september kindje ofzo. Maar ja we doen er niks aan maar vind het wel verschikkelijk balen. Ik wil graag een tweede voor Eva, zodat zij niet helemaal alleen achterblijft als wij er niet meer zijn en het zou nu ook zo goed voor haar zijn om een broertje of zusje te hebben maar ja.
Bm maar ik heb geleerd dat het leven niet te plannen is de laatste twee jaar. Dus als jullie gevoel zegt dat jullie nog een tweede willen met zo min mogelijk verschil met eva nu. Waarom dan niet gewoon in de komende 3 maanden. Die drukte daar kom je ook wel doorheen als het zo is. Dus gewoon gaan klussen
ik ben het helemaal met Karin eens!
Ja ik moet het er nog maar eens met manlief over hebben, maar hij is gewoon zo verschrikkelijk praktisch dat hij zegt nee veel te veel gedoe en tja ik kan het niet alleen he. Hij is dan weer niet zo van als het deze maand raak is, wordt het in die maand geboren dus ik kan deze maand nog wel wat smokkelen maar ja hij weet dat we na deze maand een “stop” hebben haha. Het is gewoon een beetje dubbel en het was gewoon veeeeeeel leuker geweest als ons augustus beebje nog had geleefd Net wat je zegt Karin je kan de dingen niet plannen. Ik weet het ook wel aangezien ik graag een mei 2012 mama had willen worden en dat was ook niet gelukt. Juli en augustus was eigenlijk niet de bedoeling omdat wwe dan zelf jarig zijn eja hoor toen was het raak. Dus zul je zien dat het deze maand raak is aangezien het eigenlijk “niet mag”. Wat werkt dat toch eigenlijk raar.
Rb dit weekend je ei :dance: Wie weet gaan we samen wel door naar de oktober mama’s :mrgreen:
Kell aaaaah spannend je nod komt er aan. Wanneer is het precies dan, volgende week? Ik zelf hou niet van vroege testen, omdat het best vaak voorkomt dat je zwanger bent maar dan toch gewoon ongesteld word. Ik had eens egens gelezen dat het dus heel vaak voorkomt dat er wel een zwangerschap tot stand komt maar dat er ook heel vaak gelijk iets mis gaat en je dan toch gewoon ongesteld wordt op je nod. Je bent dan helemaal blij dat je zwanger bent maar word dan dus toch ongesteld. Ik zou dat niet aan kunnen (watje die ik ben) dus ik test nooit voor mijn nod. Zou je, als het dit keer raak is, een september of oktober mama worden? Je kwaaltjes klinken me trouwens wel goed in de oren. Ik heb ook gelijk last van “puistjes” en zere boobs s’avonds :mrgreen: Je huis op funda, lijkt me zo raar om gewoon je eigen huis daar te zien staan maare mogen wij ook kijken?
Ik ben te nieuwsgierig om niet te testen denk ik… Hihihihi… :oops:
Van mij mogen jullie best even kijken hoor, misschien weten jullie nog iemand die op zoek is naar een leuk appartement in Amsterdam?
Hier de link;
http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-47360018-granidastraat-66-iii/
Ja, ik vind het soms ook nog best rot dat mijn beebje niet in aug wordt geboren. Moest er gister toevallig weer aan denken toen ik Teuns banner zag. Ik zou nu ook meer dan 8 weken zwanger zijn
Ik ga nu voor een sep/okt beebje. Hub is momenteel btje ziekjes, dus hopelijk voelt hij zich nog wel fit genoeg om te klussen.
Tja, vroeg testen heeft als voordeel dat je niet zo in de stress zit. Ik had vorige keer ook vroeg positief getest en ging uiteindelijk met 5 weken mis, dus zou op m’n nod ook pos hebben getest.
Kell, ik zal ff in vriendenkring kijken of ik nog mensen ken ;-). Mochten jullie nog mensen kennen die in Gouda een huis zoeken… De mijne staat nog steeds te koop!
Kell, leuk huis en wat veel foto’s! Ben je zelf ook tevreden over het resultaat?
Dankje!
Het is ook niet dat we het huis niet mooi vinden dat we weggaan.
Maar het is gewoon te klein en we willen graag weer meer in de buurt van werk/familie/vrienden wonen.
Ben zeker tevreden met het resultaat, hopelijk krijgen we snel reacties
Rb ik wilde het niet zeggen maar af en toe als ik zon banner zie dan denk ik ook van goh ik zou nu bijna 12 weken zijn Hopelijk is je man fit genoeg om nog even te klussen en dat het dan ook maar raak mag zijn
Kelly, leuk huis zeg en ook helemaal mijn smaak dat zwart/wit :thumbup: Jammer genoeg heb ik totaal geen vrienden/familie/kennissen in die richting of die die richting op willen sorry. Hopelijk krijg je snel serieuse kijkers en natuurlijk een koper
ooh rb en bm ik herken jullie gevoel ook heel goed…
Ik heb ook van mezelf niet meer mogen kijken in het mei 2012 topic…elke x als ik zo banner zag voelde ik een steek…
En dan loop ik ook nog eens te klagen over alles… Soms denk je dan ook !/%@!*… Het is gewoon het zwaarste omdat je afscheid neemt van je toekomst beeld, dat lichamelijk is bijzaak dan (tenminste zo voelde ik dat)
ik hoop zo ontzettend dat het deze maand voor jullie 3e raak is en dat we lekker met zn alle op een roze :sick: wolk kunnen zitten!
Teun je zegt inderdaad precies wat ik bedoel maar ik kan altijd me moeilijk uitdrukken. Tuurlijk vind ik het erg van de miskraam maar ik heb meer moeite met afscheid nemen van een augustus baby. Dus inderdaad het toekomstbeeld wat ik dus ook al voor ogen had. Vindt het trouwens ook wel moeilijk dat ik dacht dat ik al 9 weken zwamger was maar dat het vruchtje gewoon maar 5 weken was. Ik heb me dus gewoon 4 weken lang voor niks zwanger gevoeld en ik heb me toch een uitbarsting gehad van de hormonen die dus eigenlijk helemaal voor niks was. Als het vruchtje nu gewoon gelijk los had gelaten was dat allemaal niet nodig geweest maar ja. Het is gewoon een feit dat het zo is gegaan en daar kan ik niks meer aan veranderen dus we gaan gewoon door :mrgreen:
Hoe voel jij je eigenlijk, misselijk, moe en ga zo maar door of valt het reuze mee?
Meiden :hug: Ik kan me heel goed jullie gevoel vorostellen. Ik heb dan geen miskraam gehad maar terwijl wij gestopt waren wel 4 vriendinnen zwanger gehad en dan gunde ik het ze echt wel maar toch een steek. Weten jullie hier alles van. Dus ik duim hier echt voor jullie
Leuk huisje, ja wij wonen wel in de buurt, haarlem, maar ken niemand die amsterdam in wil. Sorry