Meistoppers 2011 deeltje 3!

Hey RB en BM,

ik voel met jullie mee, het is niet altijd even leuk om bij anderen te zien dat het hen wel ‘gegunt’ is.

Zelf heb ik een jaar geleden ook gedacht dat ik zwanger was, na 2 wkn toch ongi geworden. Had me er helemaal op ingesteld en had in oktober opnieuw moeder geworden. Soms spiek ik wel 's bij de Oktober mama’s…

Voel met jullie mee :hug:

Wat betreft Karin haar uitspraak over iets over leven en plannen 8) Helemaal mee eens. He komt allemaal zoals het komt.

Hier weer beetje rustig vaarwater gekomen. Morgen ga ik naar een beautyfarm mijzelf laten verwennen met een vriendin de hele dag.

Voor de rest besloten zoveel mogelijk vanuit huis te werken.

Leuk huis Kell!!

Karin; ik heb ook een paar jaar in Haarlem gewoont.

Doei doei

Hier toch dan eindelijk wel een eisprong gehad. Het was niet echt duidelijk maar vandaag is mijn temperatuur omhoog geschoten en heb ik mijn eisprong afgelopen zondag blijkbaar al gehad. Het zal dus wel niet raak zijn aangezien vorige week donderdag de laatste dag was dat we hebben geklust en afgelopen maandag nog geklust maar das is dus eigenlijk al te laat. Manlief was een beetje erg moe het weekend dus niet geklust en aangezien ik dacht dat mijn temperatuur eerst zou gaan dalen (wat hij altijd deed) dacht ik dat het nog wel kon maar ja. Dus het loopt zoals het moet lopen en zoals wij zelf eigenlijk al wilden, geen oktober of november baby. December zou ik al minder erg vinden als het maar na 5 december is :mrgreen: Kell mijn duimen draaien voor jullie en RB kom flink aan de slag dit weekend en je ei goed benutten :mrgreen: in ieder geval beter dan mij :wink:

Bm, wat zonde dat je hem dan toch gemist hebt. Maar na eisprong is hij toch nog even onderweg of niet :think: Nou je weet hetnooit :pray:

Gaby, waar heb je gewoond in haarlem? Wij wonennu in noord maar hebben ook hartje centrum gewoond.

Vandaag we een productief dagje gehad. Eerst met lariisa naar cb, daarna door naar vriendin voor bakje thee en rondje winkelstraatje. Bjorn ophalen met vriendinnetje, mijn vrepiendin met kleine kwam. Dus we hebben met 4 kids en 2 volwassenen gelunched thuis. Daarna de twee weer naar school, wij met kleintjes naar de ikea. Kids spelen wij bakkie doen. Daarna bjorn ophalen en de eendjes gevoerd. Nu net thuis en nu ligt er 1 voor pampus voor de tv en de ander speeld dat hij een eendje is :inlove:

Zo dat was dag van vandaag :smiley: :lol: , intressant he :mrgreen:

volgens mij waren we dan ook te laat maar ja mijn NOD is dus over 11 dagen ofzo en dan zien we wel weer. Ik ga er in ieder geval van uit dat het niet gelukt is en dan hebben we ook geen teleurstelling (zeg ik nu nog heel zeker van mezelf maar ik weet nu al dat als het zo ver is ik toch wel weer wat in spanning zit :mrgreen: )

Lekker dagje Karin.

Hier heb ik gisteren nog even een rondje winkels gedaan en heb bij de Bristol nog 2 paar schoenen gekocht, €60.00 :mrgreen:

Vandaag mijn laptop eens van boven gehaald, omdat ik op zoek was naar een film. Kom ik allemaal leuk filmpjes tegen van Eva :inlove: Allemaal filmpjes van 2009 en 2010, zo schattig :inlove: Toen ik dat aan het kijken was, dacht ik nog wat maakt het nu uit of het in oktober of november komt. Wat een genot om een kindje te krijgen, was weer helemaal in love.

Wie weet bm. Mm dacht dat het bij haar ook onmogelijk was!

Ik ga dit weekend flink klussen, hopelijk met goed resultaat!

Ik heb vandaag besloten dat ik mee ga doen met de Cpc-loop. Ik moet nog wel even doortrainen zodat ik een voor mezelf acceptabele tijd kan neerzetten. Ik ben van plan om in mei ook een wedstrijd te doen, maar de vorige keer dat ik daaraan meedeed ben ik 50 m voor de finish flauw gevallen (ik was toen 6 weken zwanger) dus ben daar btje nerveus over.

Kan me voorstellen dat je daar nerveus voor bent. Wat enthousiast en goed van je zeg. Ik ben totaal niet sportief dus dat zou ik nooit doen. Vind het toch altijd knap van anderen dat ze zoiets doen :thumbup:

Hoe zou het met mm zijn en wanneer zou ze terug komen?

HoiHoi meiden, ik ben er weer :slight_smile:

4 dagen Ardennen waren dodelijk vermoeiend en ben nog steeds aan het bijkomen :zzz: :zzz: :zzz: gelijk weer werken is dan ook niet zo handig (zeker niet tot 8 uur 's avonds meteen), maar is niet anders :zzz: :zzz:

Heb een beetje teruggelezen, maar jullie schrijven veel en ik kan het allemaal niet meer zo goed bijbenen :smiley:

BM inderdaad, ik dacht ook dat mijn ei écht niet benut was en nu,…nu zit ik hier verschrikkelijk zwanger te zijn :thumbup: dus wie weet :inlove: :inlove:

RB wat ben je toch een bikkel hè! Respect voor al dat sportieve gedrag van jou hoor meid! Aan je conditie zal het niet liggen dat er niet geklust wordt :inlove: :inlove: :inlove:

Kell, mooie foto’s en leuk huisje. Ik hoop voor jou dat het snel verkocht wordt :thumbup: :dance: :thumbup:

Voor de rest allemaal dikke knuffie en :zzz: :zzz: :zzz:

Vraag ik net hoe het met je is en tada ik krijg gelijk antwoord :mrgreen:

Ardennen verder ook wel leuk/geslaagd en niet alleen maar vermoeiend hoop ik. Gelijk vandaag werken en ook nog tot 8 uur (moest je nu dan ook niet werken aangezien het nog geen 8 uur is)

Nou wie weet is het dan stiekem wel raak maar heb er een hard hoofd in. Ze zeggen dat je ovulatie de dag is voor je temperatuur naar beneden gaat. Dan zou zondag mijn eisprong zijn geweest. We hebben de donderdag voor mijn ei geklust en de maandag na mijn ei. Lijkt me erg sterk maar zou het natuurlijk helemaal super vinden :inlove:

nou bm ik hoop gewoon dat het raak is hoor! het zou zomaar kunnen!!

rb wat ben je toch een sportieve!! en ik snap dat je dat eng vind, maar tis wel een mooi doel! ga jij dit weekend maar sportief doen :wink:

mm :inlove: bijna 7!!

hier 1e werkdag gehad weer, gelijk van 9 tot 21…dus aardig moe nu, maar kreeg er ook wel weer lekkere energie van… en ik heb het aan 1 collega verteld…ik kon het niet meer houden haha…nog 1 weekje wachten, als de echo woensdag goed is kan het eindelijk algemeen nieuws worden!

Teun die echo is ook gewoon goed en dan kan je het van de daken schreeuwen :mrgreen:

Spannend Teun! Eindelijk je groei echo! Dat gaat helemaal goed komen! :-*

Hey Teun, wat fijn, nog maar een weekje en dan kun je rond gaan schreeuwen (net als je leuke avatar :smiley: )

Tuurlijk is die echo goed :thumbup: :inlove: :dance: :inlove: :thumbup:

BM was maandagavond laat thuis gekomen. Dinsdag moest ik meteen tot 20.00u werken. Woensdag en donderdag was ik nog redelijk met mezelf bezig en vandaag ben ik weer een beetje aan het bijkomen. Ben vrij vandaag.

Nee, eigenlijk was het helemaal niet leuk in de Ardennen. Wel nuttig. Cursus was met 10 andere vrouwen. Systemisch werk (familieopstellingen), lichaamswerk en veel met jezelf bezig zijn (persoonlijke ontwikkeling). Was zwaar omdat ik zwanger ben. Prioriteit ging nu ergens anders naar uit. Wilde ook heel graag naar huis (beetje heimwee). Het heeft me wel de inzichten gegeven die ik nodig had. Ik mag me nu vooral bezig gaan houden met mezelf en mijn gezinnetje en vooral met kleine boontje-op-komst :inlove: Opleiding die ik hier aansluitend aan zou gaan volgen gaat dan ook even ijskast in. Eerst de écht belangrijke zaken aandacht geven nu!

Volgende week donderdag (26e) hebben we de vooroplevering van ons huis :dance: eindelijk,…

We verwachten zelf zo half maart te verhuizen. Hoop dat ik me wat beter ga voelen de komende tijd. Mennnn wat ben ik moemoemoemoemoe :roll:

En Teun, ik wil het ook zóóó graag vertellen, maar houd me in :silenced: valt niet altijd mee. Zeker niet als je je niet lekker voelt en niet kunt zeggen waar dat vandaan komt :shifty:

RB ze zijn onderweg hoor! :oops: (zwanger hè :oops: :oops: )

Kell, hoe zit jij met je cyclus?? Kunnen we al gaan duimen draaien ???

Gaby, ben je lekker aan het genieten van de beautyverwennerij???

Kus voor allemaal :-*

Ik kon het niet laten om vanmorgen een vroege test te doen, maar helaas… :frowning:

Ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden, voel me ook niet anders dan anders…

Mocht het inderdaad niet raak zijn ga ik met temperaturen beginnen en met andere ovu tests… Van Teun mocht ik ze overnemen toch? Ik ben het wederom vergeten., hihihi… :oops:

En, iedereen leuke plannen voor van het weekend? :-*

Hey Kell,

hoeveel te vroeg heb je getest dan???

Ja MM beautydagje was heerlijk, bedankt voor het informeren :slight_smile:

Pff met 10 anderen de Ardennen in voor je werk :o haha.

Hier weer beetje beter, echt goed nieuws!! 1 Nare directe collega vertrekt uit haar functie de ander wordt voor 2 dgn gedetacheerd woehoe, misschien blijf ik zelfs :lol:

Hier 22 weken er op zitten bijna, nog 18 te gaan. Nog 12 tot verlof, pfft duurt lang hoor 12 weken :stuck_out_tongue:

Mag niet zeuren natuurlijk, heb nu al opmerkingen naar mijn hoofd; je bent er bijna of niet. En iedereen vraagd; is het je eerste haha. Euh nee 3e :oops:

Liefs xx

Tja Kell het kan zijn dat je te vroeg hebt getest…

Alhoewel, de 23e is je nod toch? Ik weet niet of je met de zwtest die jij hebt gebruikt voor je nod kan testen.

Fijn dat het beautydagje lekker was Gaby! Altijd heerlijk om je te laten verwennen!

Hier is hub doodziek (lees: verkouden). Dus heb hier een drukke dreumes die het halve huis afbreekt terwijl ik het huishouden probeer bij te werken. Gelukkig vindt hij het wel leuk om mee te helpen met de was enzo.

Plannen voor het weekend zijn voor vandaag werken (I know, heel saai) en zondag naar de musical Wicked!

Het was een CB plus ‘tot 4 dagen vroeger’…

Maar blijf gewoon hoop houden :wink:

Dit is dag 27 en mn cyclus deed er ook een keer 31 dagen over, je weet maar nooit, toch? :slight_smile:

@kell: Ja, je weet idd maar nooit! Hier wacht ik nog geduldig op mijn ei.

@mm: Jeej! Nog even en je nieuwe huis wordt opgeleverd! Wanneer wil je het gaan vertellen dat je zwanger bent (met 12 weken)? Vorige keer had je het toch ook eerder aan een collega verteld? Wel vervelend dat je zo moe bent! Ik herken het wel van toen ik zwanger was van Sean. Het eerste wat ik deed als ik thuiskwam van mijn werk was neerstorten op de bank om daar dan zo’n 1,5 uur te blijven liggen. Heb je het Hugo al verteld?

Ik ben nu ff aan het pauzeren :slight_smile: Sean en hub slapen, heb net snel vuilnisbak geleegd en vaatwasser ingeruimd (met Sean erbij is dat geen doen).

Leuk trouwens, Wicked!

Musicals vind ik sowieso leuk, heb er met m’n moeder samen al heel veel gezien! :smiley: Wij hadden dan ook vroeger een voordeeltje dat mijn tante bij de reserveerlijn van Joop vd Ende werkte, hihi…!

Ik ga morgenavond lekker met m’n vent naar Tuschinski. Duurdere kaartjes gekocht voor een loge met bediening, luxe!! Mag ook weleens vind ik dan. :wink:

Wanneer komt je ei, Rb?

Kan elk moment komen denk ik. Voor de mk was mn ei vrij laat (dag 19), vorige keer was mn ei “op tijd” (dag 14). Hopelijk komen de testjes van mm op tijd, want zit bijna door mn eigen testen heen.

Naar welke film ga je kell? Ben al heel lang niet meer naar de bios geweest. Laatste keer was harry potter.

Zo weer lekker gekletst hier. Ik zit hier lekker aso te kokken terwijl we visite hebben :oops: Weet dus ook niet meer wat er allemaal gezegd is :oops:

Weet nog dat kell een vroege test heeft gedaan en dat het negatief was :thumbdown: Hopelijk toch te vroeg getest en krijg je over een paar dagen toch een positieve test.

Weet nog dat er iemand naar wicked ging dus veel plezier.

Rb hopelijk is je man wel fit genoeg om je ei te benutten :wink:

Hier weer eens in verwarring. Fertility friend gaf eerst aan dat ik op dag 21 mijn eisprong heb gehad maar vanmorgen met invullen heeft hij mijn eisprong verzet naar dag 23. We hebben op dag 21 geklust dus nu hebben we toch weer kans op een positieve test alleen vind ik het wel raar en heb ik volgens mij toch mijn ei gehad op dag 21. Ik hou ook nog op een andere site mijn temperatuur bij dus even afwachten wat die zegt. Die site is volgens mij nog in verwarring want die geeft nog geen eisprong aan. Het is dus toch nog weer spannend. Nou ik zal even gezellig doen met de visite :mrgreen: kom later nog wel even weer spieken.