Wat ben je toch een lieverd mm :-* veel sterkte en ben blij dat je nog wel een beetje meeleest met de stoppers :hug:
MM sluit ik me helemaal bij aan :hug:
Kell, als het goed is blijft je temp hoog totdat je ongesteld moet worden. Bij mij zakt de temp vaak of 1 dag van tevoren of op de dag zelf dus dan weet ik al hoe laat het is. Blijft wel erg spannend en ben zekers flink aan het duimen voor je.
Lief bericht Mm! Als je er weer aan toe bent zullen we je uiteraard allemaal met open armen ontvangen hier!! Tot die tijd, doe lekker rustig aan en goed aan jezelf denken!!
Bm, ik wacht het allemaal maar af weer, maar duimen doe ik zeker!
Vandaag lekker uitgeslapen! Tot wel 10 uur! Voor mij erg lang geleden, en was gisteravond om 10 uur op de bank in slaap gevallen ook, haha!
Zal het wel nodig gehad hebben…
Vanavond naar een stand up comedian bij ons in de buurt, helemaal zin in! Jullie nog leuke dingen doen?
Leuk vooruitzicht Kelly, wordt vast lachen :mrgreen:
Wij gaan vanavond uit eten (wokken) met mijn schoonzusje en haar vriend. Als het goed is moet er ook wel wat speelgoed zijn maar zal dit keer zelf maar wat meenemen anders is de lol er snel af ben ik bang. Morgen hebben we een verjaardag van de dochter van mijn zusje.
We zijn vandaag naar een indoor speeltuin geweest, waar Sean lekker kan uitrazen. Hij vond het echt geweldig! Des te sneller de glijbanen, des te leuker! Verder nog ff naar het centrum geweest en bijna de hele mexx leeg gekocht. De winkel gaat sluiten en ze gaven op alles (ook afgeprijsde artikelen) 50% korting, dat is nog eens leuk winkelen!
Morgen heb ik 's ochtends poweryoga en gaan we daarna zwemmen. 's Avonds gaan we eten bij oud-studiegenoot van hub.
@kell: veel plezier vanavond!
@bm: gefeliciteerd met de verjaardag van je nichtje!
Lieve MM,
wat een vreselijk bericht voor jullie zeg.
Veel liefs en warmte toegewenst.
:hug:
En toen was 't weer zondag…
Roué Verveer was grappig! Het, was helemaal uitverkocht, dus het theater zat bomvol!
Maar m’n vent toonde de hele dag al zo’n gedrag van ‘er is iets, maar ik ga niet met je praten’. Uiteindelijk toen we thuis kwamen heb ik het maar uit hem getrokken en hebben we een poos zitten praten, ik ga er liever niet op in waarover. En ik natuurlijk, hoe kan een vrouw ook anders, ontzettend huilen. Met rode ogen naar bed en hoe word ik wakker, met twee opgezette ogen… Alsof dat blauwe oog nog niet genoeg was. Gelukkig is die inmiddels bijna weg…
Hopelijk wordt vandaag dus wat gezelliger!
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je echt het idee krijgt dat je man je totaal niet begrijpt? Vast wel, welke vrouw heeft dat nou niet…
Mannen, zucht. Dat ze van oorsprong van een andere planeet komen weet ik gewoon zeker!!!
Geen twijfel mogelijk, Gaby!!
hier ook zo’n een in huis
geen prater en ik ben extreem prater…ik moet het er ook altijd uit trekken!
Hoewel hij me gisteravond verbaasde toen hij zei dat hij het wel heel vaak fijn vind als hij met me kan praten over moeilijke dingen (stiekem overwinningsdansje in mijn hoofd gedaan haha)
Haha, go Teun!
Nou kell hopelijk had je vandaag dan een betere dag
Hier zijn we beide niet van zulke praters, ik nog meer dan hub dus dat is helemaal moeilijk soms :mrgreen:
Verjaardag hebben we weer overleeft en de kuds van mijn zusje hadden zelfs nog ruzie om Eva :mrgreen: De oudste deed er gelukkig niet aan mee. Maar Naomi n Robin zaten om hasr aandacht te “vechten” en Robin won omdat hij met de autos wou spelen en Naomi vond autos niet leuk. Het werd zo erg dat Naomi boos in de aangrensende schuur ging mokken :mrgreen:
Hier zelfde patroon als bij de meesten. Ik ben een prater en hub is een binnenvetter. Daarbij komt ook nog dat hij last heeft van depressies, wat het ook moeilijk maakt. Ik vind het heel lastig en zwaar om daarmee om te gaan.
Net ovutest gedaan, nog negatief. Stiekem wel blij, want ik ben nu moe! Ik verwacht dat die morgen positief is. Ik zie deze ronde om een of andere reden heel positief tegemoet. Zou leuk zijn bm en kell als we alle 3 tegelijk zwanger zouden zijn.
Lijkt me erg moeilijk om daar mee om te gaan rb, depressie.
Zou wel leuk zijn he alledrie tegelijk. We gaan flink duimen dat het zo mag zijn :thumbup: :thumbdown:
Hier duim ik heel hard voor jullie mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :roll:
Zo voel me goed beroerd vandaag, net maar paracetemol ingenomen en hoop dat het gaat vandaag op werk. :think:
ik hoop het ook ladies!! En kell hoest met je temp? Nog steeds hoog?
Klus ze rb
hoe voel je je dan karin? Grieperig og zwangerschap beroerd?
Ik heb echt knallende koppijn…heel vervelend ook…
Gisteren had iemand een angelsound meegenomen van de fam. Zodat ik even naar het hartje kon luisteren…dus ik ben weer gelukkig!
Karin ik hoop dat de paracetamol zijn werk heeft gedaan en je niet al te beroerd was.
Teun wat leuk zeg, weer even het hartje gehoord :inlove: Hopelijk is je hoofdpijn afgezakt.
Rb vanavond een positieve ovulatietest, klussen en hup gelijk raak
Kell, vind jij dat wachten ook zo :thumbdown: Ik kon het redelijk loslaten, totdat ik nu hier weer meelees en dan de zwangere tickers weer zie staan enzo. Dan denk ik gelijk weer van nog maar een paar dagen tot mijn NOD en dan zullen we zien of het raak is of niet. Ik voel me ook nooit anders dan anders als het raak is of als het niet raak is. Het is elke maand gewoon gelijk dus daar heb ik ook niet echt wat aan. Nou ja afwachten dan maar weer.
Nou meiden de griep is hier geland Voel me knap beroerd, koud en warm, beetje verkouden maar gewoon prut. Morgen wil ik eigenlijk wel in de morgen werken, teveel plichtsbesef he
Maar in de middag ga ik naar huis. Vanmiddag wat geslapen na school en ik hoop vanavond ook goed te slapen.
He bah Karin, beterschap
Het wachten gaat me opzich nog wel goed af, als het weer gewoon 29 dagen is moet morgen m’n NOD zijn, maar als 't klopt dat m’n eisprong zo laat was klopt die 29 dagen weer niet, dus ik zie 't wel!
Heb zelfs nog een 4-dagen-eerder test in huis liggen en die heb ik niet aangeraakt! Coole kikker ofniedan? :mrgreen:
Ik denk dat als ik morgen niet ongesteld word dat ik woensdag die test er wel bij pak. Voorlopig eigenlijk nergens last van, maar ook niet van m’n pre-menstruatie dingetjes die ik normaal wel heb… En hierbij ook meteen m’n temperatuur kaart tot nu toe!
Heb vandaag overigens een heerlijke dag gehad op m’n werk en gister met m’n mannetje was het ook weer helemaal dikke mik, dus zit top in m’n vel!