Meistoppers 2011 deeltje 3!

Mooie kaart hoor, zit nog steeds hoog dus tot nu toe gaat ie gaat :mrgreen: en ja erg coole kikker hoor 8) fijn dat je ook weer goed in je vel zit.

Hmm, net ovutest gedaan en lijkt negatief, ik pakte de ovutesten van afgelopen dagen erbij en tot m’n verbazing was die van gister positief :shock: Ik pakte de gebruiksaanwijzing erbij en stond dat na 10 min een betrouwbaar resultaat kan worden afgelezen. Ja, zo lang had ik dus niet gewacht :eh: Bij mijn ovutesten uit vorige rondes (ander merk) kreeg ik vrijwel gelijk 2 streepjes, dus in 20 sec ofzo.

Maar… Ik zei dat ik gister niet wilde klussen omdat ik moe was, maar zowel hub als ik konden niet slapen, dus toch maar gaan klussen gister haha. Vanmiddag btje kramperig gevoel in m’n onderbuik. Zou dat mijn ei zijn geweest?

Wauw kell, jij bent een onwijze coole kikker! :thumbup:

Bm, wanneer ga jij testen?

Karin: beterschap!

Teun: heerlijk dat je even naar het hartje kon luisteren! :inlove:

Rb wat een lol zeggen en alles toch nog goedkomen dus met je ei :mrgreen: Nu dus ook weer op het wachtbankje.

Ik ga er altijd vanuit dat het niet raak is dus ik heb ook nooit testen in huis. Ik moet zondag of maandag ofzo ongesteld worden dus als mijn temp maandag nog hoog is dan ga ik testen online bestellen dus die heb ik dan volgende week dinsdag of woensdag dus dan kan ik pas testen. Maar voor alsnog ga ik er vanuit dat het niet raak is. Ik ben ook wel een beetje een coole kikker hoor 8) Ik vind dat wachten altijd gewoon zo super irritant, je kan gewoon niks doen, je staat zo machteloos haha.

Eerst hebben we trouwens de nod van Kell, die gewoon doorgaat met hoge temperaturen :pray:

Bm, je kan ook zwtesten bij de kruidvat halen (2 voor €5,-). Hoef je minder lang te wachten! Haha! Ik heb nog 4 testen thuis, allemaal gekregen bij de ovutesten!

Zou wel een giller zijn als ik zw zou zijn! Eerst denken dat ovutest negatief is en dan van plan zijn om niet te klussen, uiteindelijk toch wel klussen en blijkt ovutest positief! Dat is echt wel een actie voor mij!

Sean heeft trouwens vandaag voor het eerst op het potje geplast :dance: Poepen heeft hij al eerder gedaan en gaf hij al aan, maar plassen niet. Gewoon op goed geluk op potje gezet en jawel! :clap:

Goed zo Sean :clap: zou inderdaad een mooie actie zijn als je ook nog zwanger zou zijn hahaha.

Op het internet had ik goedkope testen gevonden en wil nu na mijn mk wel vaker testen denk ik :oops:

spannend ladies

ff snelle reactie vanaf mijn telefoon:

kell ik duim voor je!

Karin beterschap! Ik zou thuis blijven als ik jou was… Ivm zwanger en koorts zou ik niet werken!

Rb woehoeee enne alsof vanavond zou ik nog een x klussen… 24/48 zeggen ze met ovu testen he!

Bm coole kikker…we wachten gewoon met zn alle mee af

xx

Kell :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En kell???

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:

Teun, ik las op fb dat er geen gewonden zijn gevallen tijdens je rijles :clap: Hoe ging het verder?

Karin, hoe gaat het, voel je je al wat beter?

Bm, trek je het nog op het wachtbankje?

:-* Voor mm als ze meeleest.

Volgens mij heeft kell pas zaterdag haar nod als ze tenminste 14 dagen heeft zitten tussen eisprong en nod. Haarbtempkaart ziet er veelbelovend uit ze had nog een stijgende lijn dus ik ben flink aan het duimen voor haar.

Karin hopelijk voel je je vandaag echt beter.

Teun had het ook op je fb gelezen :mrgreen:

Hier valt het wachten vandaag wel mee maar ben wel erg nieuwsgierig. Vandaag voel ik me zwanger… Geirriteerd, opgezette buik, klein beetje misselijk (maar dat kan ook van al die drop van vanmiddag komen :oops:) afwachten dus hoe af wat, we zullen het zien het weekend.

Nu ga ik even een filmpje kijken johnny english reborn.

zou leuk zijn kell :pray:

de rijles ging hartstikke goed, ik heb een jaar of 8 geleden al 10 lessen gehad ofzo, maar toen snapte ik er niets van… nu zag ik de logica er wat meer in et hoe de koppeling werkt enzo :lol:

maar ik vond het zelfs best leuk dus een goed teken… ze zei dat als ik zo door ging zoals de eerste les was dan moest ik het wel rond de 20/25 lessen halen… dus probeer zoveel mogelijk nu…maar ff aankijken hoe het allemaal loopt omdat ik me nu ook niet zo lekker voel qua moeheid en meer dan 40 uur staan in de week…

poeh ik had echt niet verwacht dat zwangerschap mij in een zeur zou veranderen… maar ik had dan ook niet verwacht dat al die kwaaltjes zo op mn gemoedstoestand zou werken…

genoeg gezeur haha…jullie 3e op het wachtbankje dus nu…

ik duim duim duim duim!!

gaby hoe is het bij u?? karin nog ziek?

Helaas meiden, het duimen heeft niet geholpen.

Zojuist op zat ik op 't toilet en zag dat ik weer ongesteld ben geworden…

M’n temperatuur was vanmorgen ook weer 0,3 graden gezakt dus was er al een klein beetje bang voor… Balen als een stekker weer hier :frowning:

Morgen nieuwe ovu tests bestellen en beginnen met m’n nieuwe thermometer, met deze duurde het zo lang voordat ie de temperatuur meette, was beetje irritant.

We wachten nog 1 ronde af voordat we de huisarts gaan inschakelen…

Ga nu weer op de bank liggen, maar wilde jullie het even laten weten.

Kell :hug: Wat balen ik hoop echt dat het snel raak is bij jullie :hug:

Hier nog steeds ziek, maar wel minder als gisteren. Gisterenavond en nacht echt flinke koorts gehad. Nu geen koorts meer maar wel een hoofd vol snot, hoofdpijn enz. Maar we zijn dus alweer op de goede we. Hoop dat het donderdag weg is want dan zouden we 's avonds naar de 9 maandenbeurs gaan.

Karin; beterschap.

Kell; :hug: Vervelend voor jullie!!

Teun; 14 weken alweer wauw!

Hier lekker rustig, alles is redelijk in balans.

Volgende week soll gesprek.

Duizeligheid zo goed als weg.

Nog 8 weekjes werken, woehoe.

Morgen gezellig naar RAI Amsterdam.

Doeg!

He balen kell! Ik had nog zulke goede hoop!

Nou Karin, je hebt het wel goed te pakken, gelukkig gaat het weer de goede kant op!

Oh Gaby, ik hoop dat je die baan krijgt! Zoals het telkens gaat bij je huidige baan is niet echt leuk :hug:

Teun, super dat de rijles zo lekker ging en dat je het nu beter snapt. Nog even en je kan naar al je vriendinnen met de auto! Jouw vriendinnen wonen toch door heel Nederland?

He kell wat balen zeg en ja een daling van 0.3 is best groot en dan is het vaak al een teken dat het er aan komt. Hopelijk volgende maand wel raak. Ik blijf duimen :thumbup: :thumbdown: :hug:

Karin fijn dat jij je alweer wat beter voelt en donderdag gaat gewoon door joh, dan voel je je vast beter.

Gaby gaat lekker snel zo die laatste weken voor je zwangerschapsverlof. Alvast succes met het sollicitatiegesprek.

Teun dat zijn niet al te veel lessen, beter voor de portemonee :mrgreen:

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ga zo nieuwe ovutests ook bestellen, deze: http://www.sensitest.nl/index.php?p=sensibaby-ovulatietest-20-stuks Had jij deze ook Teun?

NOD verschuift nu naar 21 maart, na m’n verjaardag helaas… :frowning:

Hopelijk dan als verlaat verjaardagscadeautje?

Sorry dat ik even op niemand anders heb gereageerd, was even heel erg met mezelf bezig… :oops:

Dat mag toch ook wel Kelly. Zou trouwens een leuk verjaardagskadootje zijn als het raak is. We gaan weer flink duimen en dan is het gewoon raak. Toen ik in 2008 ben begonnen met temperaturen was het de 2e keer raak. Ik had dit toen besproken met de huisarts en zij vertelde me dat ik eerst 2 maand moest gaan temperaturen en als het dan nog niet raak was, mochten we langskomen. Het was dus niet meer nodig. Dat moet gewoon ook zo gaan bij jullie.

Ok ik snap er nu niets meer van… Gister was er wat bloed en nu zet 't weer niet door? HUH?! Maar afwachten, meer kan ik niet doen… Raar lichaam…

Ik heb dat dus sinds mijn mk ook. Dag 1 btje bloed, dag 2 niet of heeel weinig en dag 3 breekt het door.

Normaal gesproken had het nu bij mij al volledig door moeten breken, dus ik begrijp er geen fluit van… :?