Ow mm wat een verschrikkelijk nieuws om te horen zeg :hug: Ik weet niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte en wat ontzettend oneerlijk allemaal :hug:
Rb zal dus allemaal wel meevallen met dat gesprek als ik je zo hoor. Komt vast allemaal goed. Hij is nog jong en eva haar nichtje kan ook nog niet zo goed praten dus komt vast allemaal goed. Zij is trouwens in november 2 jaar geworden.
Ohhh Mm, wat erg! Sterkte ermee… :hug:
ik vind het zo ontzettend verschrikkelijk
ik zit mijn tranen op te houden op t werk…
Ooh mm wat gunde ik jou toch een gezond babytje…en wat een verlies!
Ik hoop dat je over een tijdje nog eens komt vertellen hoe het met je is!
Ik weet gewoon niet wat moet zeggen…
Oh lieve mm :hug: Ik vind het echt zo verschrikkelijk erg voor je!
Ik gunde je zo erg een gezond kindje.
Heel veel sterkte de komende tijd :-* :-* :-*
Mm, dit meen je niet :shock: Echt ik ben totaal in shock. Wat verschrikkelijk voor jullie :hug: :hug: heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je misschien nog een keertje komt vertellen hoe het gaat :hug:
Rb, tja als ik het zo lees praa hij op kdv idd weinig voor zijn leeftijd. :think: Hoe doet hij het thuis.? Hier alleen de ervarin met twee kindjes die de oren van ons hoofd praten. Maar ik denk dat je het gesprek vooral moet zien als een hulpaanbod voor Sean. Ze proberen hem echt niet de grond in te praten of denken slecht over hem…terwijl ik precies in mijn moederhart voel hoe je je dan aangevallen voelt als ze aan je kind komen :-*
Ben net terug van oudergesprek en het blijkt dat hij qua motoriek 6 maanden voorloopt, maar qua praten dus achterloopt. Ze gaan nu een melding binnen het team doen zodat iedereen er op kan letten. Leidster zei wel dat er wel vooruitgang zit in zijn taalontwikkeling, maar dat hij het niet zo interessant vindt. Btje zelfde als dat ik heb gemerkt (alleen dingen benoemen die hij interessant vindt).
Ik heb ook wel eens gehoord dat kinderen in hun ontwikkeling zich op 1 ding tegelijk kunnen richten, dus motoriek of taalontwikkeling. Dat zou dan wel verklaren waarom Sean nog niet zoveel praat omdat hij voorloopt qua motoriek.
Pfff… Ik moet telkens aan mm denken Ik vind het echt zo erg voor haar.
RB ik zou me er nog niet al te druk over maken. Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord van dat op 1 ding tegelijk concenteren. Blijkbaar gaan zijn interesses naar andere dingen uit en hij zal wel denken dat jullie hem toch wel begrijpen. Ik kan alleen als tip meegeven om alles te benoemen als hij iets wil en niet zegt wat het is, maar ik denk dat jullie daar zelf ook wel aan gedacht hebben.
Ja ik zit ook veel aan MM te denken. Ik vind het gewoon zooooo oneerlijk dat hun dit weer moet gebeuren
Hier nu eindelijk weekend en heb er zin in. vanavond lekker pizza eten en bankhangen. morgenavond lekker wokken met mijn schoonzusje en haar vriend (en natuurlijk man- en dochterlief) en dan zondag verjaardag van de dochter van mijn zusje.
Yep, dat doen we echt al heel lang dingen benoemen. Ik dwing hem nu ook meer om dingen op te noemen, vooral als hij wat wil. Ik doe net alsof ik niet weet wat hij wil.
Ik zeg: Sean, wat wil je dan?
Vervolgens zegt hij: ehm, die!
Ik: Schat, ik weet niet wat je bedoelt, hoe heet dat dan?
Als hij door heeft dat hij het niet krijgt, zolang hij het niet zegt, zegt hij na heel lang “ehm die!” te zeggen: kaash
Ik: oh wil je kaas?
Sean: ja kaash! (en is dan helemaal opgelucht) :inlove:
Rb, komt goed met sean. :thumbup: Gewoon blijven benoemen en idd net doen of je hem niet begrijot zodat je hem dwingt dingen te benoemen lijkt mij perfect.
Ik heb vandaag mijn termijn echo gehad, en het was helemaal goed :dance:
Kleine is precies 10 weken vandaag en alles zag er goed uit.
Ik vind het ook zo oneerlijk voor mm.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik wel blij was dat mijn echo goed was. Je gaat zulke dingen toch gelijk op jezelf betrekken.
Fijn dat alles goed was bij de termijn echo karin.
gefeliciteerd karin! geniet er van hoor! ik snap heel goed dat je extra onzeker was… het ook niet altijd eerlijk verdeeld, maar jij moet gewoon lekker genieten van je goeie echo
:-*
ik denk ook veel aan mm, soms gunnen we mensen het beste en overkomen ze toch vervelende dingen… leven is soms hard!
laten we hopen dat het snel wat beter met mm gaat!
rb volgens mij is dat ook heel normaal hoor, dat een kindje het ene meer ontwikkeld dan het ander… hoe kan hij ook overal even snel in zijn als hij al 6 maanden voorloopt op motoriek :shock: kind had helemaal geen tijd om bezig te zijn met praten zo hard gaat hij op andere ontwikkelingen :lol:
maar wel goed dat ze er op letten en mee bezig zijn toch!
ik ga tv kijken
ps (4 hele dag vrij ivm carnaval, dat is mini vakantie voor mij haha)
Ik zou me niet te druk maken over Sean hoor, één van de kindjes op mijn groep is in oktober 2 geworden en begint nu pas écht te “praten”.
Alle kids doen dat op hun eigen tempo. Ik heb er namelijk ook één die is echt net 2 geworden en die kletst al een paar maanden de oren van je hoofd en is sinds een maand of 2 zindelijk… Terwijl ik die ander weer met geen mogelijkheid op een potje krijg… Kinderen zijn leuk omdat ze zo ontzettend verschillend zijn.
Hier is m’n temperatuur nog steeds hoger, ik ben heel hard aan het duimen dat dat een teken is, maar probeer geen valse hoop te hebben…
Fijn van je echo Karin!
En uiteraard leven we allemaal met Mm mee, tis toch ook verschrikkelijk…
een hogere temp is volgens mij ook een heel goed teken
na die pechweken die je hebt gehad zou dit wel een hele goeie opsteker zijn hé kell :dance:
Haha, nou Teun, 't zou zeker geen kwaad kunnen!
Fijn dat je een goede termijnecho had Karin!
Is iedereen standaard vrij met carnaval in Brabant en Limburg? Morgen is hier ook een optocht, Reeuwijk is omgedoopt tot reedeurp (vind het zelf een slap aftreksel).
Sean heeft me vandaag meer nagepraat, alsof hij doorheeft dat ik me een beetje zorgen maakte. :inlove:
Ik vind het wel grappig dat hij bepaalde uitdrukkingen ook overneemt (ehm, die! Of oeh donker! Of brr koud!) maar hij kan dus nog geen zinnen maken :? Nou ja, laten we ervan uitgaan dat dat binnenkort komt.
Kell, mijn duimen draaien voor je! Hoe is het met je oog?
Lieve meiden,
ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes en dat jullie zo veel aan mij denken!
Karin en Teun, genieten jullie heul, heul, heul erg van jullie zwangerschappen! Het is jullie ontzettend gegund en ik blijf echt meelezen, wil gewoon weten dat het met jullie allemaal goed blijft gaan!
RB, Kell en BM, voor jullie wens ik heel snel positieve testen en gezonde zwangerschappen!
Dikke, dikke kus en hopelijk, tot snel, want als dit allemaal achter de rug is, gaan we mss toch nog een poging wagen, maar daar denk ik nu nog even niet over na.
Dan sluit ik graag weer aan bij mijn eigen vertrouwde kluppie!
Lieve groetjes en Ãk denk aan jullie :-*
:-* terug mm! en tot snel!!
rb nee niet iedereen is vrij hoor… sommige bedrijven blijven gewoon doorwerken… en waar ik woon zijn de winkels wel dicht maandag en dinsdag maar die zijn in de rest van brabant wel open…in limburg weet ik het niet eigenlijk…
Lieve mm, neem rustig de tijd om deze tegenslag te verwerken! Wij denken allemaal aan je en leven erg met je mee! :-*