Ik hoop zeker dat het daarvoor nog raak is! Wacht deze rond en de eventueel volgende nog af en dan maar even de HA raadplegen…
Word er redelijk onzeker van
Kell; ik kan mij indenken dat je het vertrouwen in je lichaam enigszins kwijt raakt.
Dit is het mei forum, 9 maanden bezig zijn is niet niks…
Steeds weer hoop en teleurstelling.
Hopelijk komt het snel in orde voor jou RB en BM!!!
Groetjes
Is ook om onzeker van te worden, heel begrijpelijk. Nog steeds geen ei ontdekt? Ik heb wel eens gehoord dat het kan gebeuren dat je een cyclus geen eisprong hebt dus misschien is het nu puur toeval dat je aan het tempen bent en ziet dat je geen eisprong hebt. Misschien toch iets raars gebeurd ofzo met meten dat je wel een eisprong hebt gehad??? Rare bedoeling en jammer genoeg dus maar weer afwachten bah :hug:
Hier ook nog steeds geen eisprong te bekennen maar wel vruchtbaar slijmverlies dus ik gok dat mijn eisprong er nog aanmoet komen ofzo. Mijn cyclus is dus na de mk wel langer geworden, jammer genoeg. Ik was zo blij met mijn regelmatige en voorspelbare cyclus en nu moet ik er weer helemaal aan wennen bah.
Kell, snap datje er onzeker van word, soms zijn al die testen niet alleen handig maar ook iets waar je je zorgen van gaat maken. Dikke :hug: En anders gewoon even langs de ha.
Bm, ik snap wel wat je bedoelt dat het gewoon niet echt uitkomt maar ik deel wel de gevoelens van de anden. Zoiets is eigenlijk niet te plannen. En mijn persoonlijkemening is dat de verjaardag van je kind, altijd uitkomt. Daar leer je ook wel mee leven. maar voor jou hoop ik dat het deze maand nog niet raak is.
Hieer gaat verder alles goed, begin nu wat vmoeid te raken in de middag maar als ik erg druk bezig bent dan gaat het wel. Zit ik op de bank dan stort ik in
Verde heeft bjorn dus zijn diploma gehaald :dance: We gaan nu door voor zijn b. Vandaag weer met larissa zwemmen en daarna kinderfeestje, dus weer druk
Hmm… M’n temperatuur is sinds zaterdag steeds 0.3 en vandaag 0.4 graden hoger… Wat moet ik hier nou weer mee?
Gemiddeld zat ik altijd rond de 36.5/36.6 en gister 36.85 en vandaag zelfs 36.95…
Ik word gek van m’n eigen lichaam, hahaha! Nog 6 dagen tot de NOD…
Ik heb geen verstand van temperaturen, maar ik begrijp dat je deze ronde geen eisprong hebt bespeurd? Ook niet met de ovutesten? Ik ga overmorgen met de ovutesten van mm starten
Ik ben nu onderweg naar NWO, mag ik straks met allerlei hoogleraren over onderzoeken gaan discussiëren. :oops:
Hebben jullie gister eigenlijk nog wat van jullie lief gekregen? Hub neemt me volgend weekend mee naar Brussel :inlove: Lijkt me heerlijk ff weekendje eruit!
Ovutesten wezen niet echt iets uit nee… We wachten het maar weer af dan he!
Spannend hoor Rb, veel succes daar!
Manlief had gisteren rozen op m’n werk willen laten bezorgen, konden die sukkels het adres niet vinden! Grrrrrrr :x
Het gebouw staat er net een jaar, en het is een compleet nieuwe laan, dus vandaar… Maar wat die knuppels dan doen is mij op mijn mobiel bellen, die ik tijdens het werk niet bij me heb, en niet mn vriend! Nogmaals; GRRRRRR!!
Lekker weekendje weg hoor Rb, ben zelf nog nooit in Brussel geweest eigenlijk… Jij wel? Ik ga af en toe naar Antwerpen, lekker shoppen!
nou kell bm heeft er het meeste verstand van, maar ik dacht altijd dat gelezen te hebben dat je temp omhoog gaat na je eisprong… Dus wie weet heb je gewoon een hele late eisprong gehad… Hopelijk ben je door gegaan met klussen
gefeliciteerd karin met bjorn! Hier ook veel moe!
Heerlijk weekendje weg rb! Hier doen we niet aan valentijnsdag…
Hier doen we normaal gesproken ook niet aan valentijnsdag hoor Dus vond het juist extra lief dat hij me een weekendje meeneemt.
@kell wrote:
Hmm… M’n temperatuur is sinds zaterdag steeds 0.3 en vandaag 0.4 graden hoger… Wat moet ik hier nou weer mee?
Gemiddeld zat ik altijd rond de 36.5/36.6 en gister 36.85 en vandaag zelfs 36.95…
Ik word gek van m’n eigen lichaam, hahaha! Nog 6 dagen tot de NOD…
Dat is je eisprong geweest

Misschien heb je dit keer gewoon een langere cyclus. Geeft babybytes nog geen verticale streep aan dat je een eisprong hebt gehad? BB geeft pas laat een eisprong aan, je moet een aantal metingen een hoge temp hebben dan geeft ie het pas aan.
Bij mij geeft fertility friend al wel een eisprong aan maar babybytes nog niet. Beide programma’s werken dus niet echt hetzelfde. Heb je afgelopen weekend ook nog je ovutesten gebruikt dan en kwam daar nog wat uit?
afgelopen weekend niet meer nee… de keren dat ik het gebruikte had ik steeds rond dag 14/15 dat ik positief testte, dus denk dat ik donderdag voor het laatst getest hebt… Mocht het deze ronde niet gelukt zijn ga ik nog wel ff langer door met testen…
Maar eerst nog maar even 6 dagen duimen draaien dat het wél gelukt is! Zou leuk zijn als ik op m’n 27e nog kan zeggen; ik ben zwanger!
ik duim met je mee!
Kell op babybytes ben je dan gebruiker kellr? Ik zag namelijk op die tempkaart dat er een verticale lijn bij ca dag 19 gezet is. Je hebt dus blijkbaar een late eisprong gehad pas rond dag 18/19. Het zou dus kunnen dat je menstruatie ook later komt dan. Hopelijk hebben jullie het weekend dan ook nog geklust. Mijn duimen gaan in ieder geval draaien voor jullie.
Hier inmiddels ook weer op het wachtbankje en moet zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben wat deze ronde ons gaat brengen. Ik ben er al helemaal mee verzoend dat het raak zou kunnen zijn. Ik zou zelfs nu teleurgesteld zijn als het niet gelukt zou zijn. Hoezo allemaal lekker dubbel aan het kletsen. Volgens mij wel weer een echte vrou of niet :oops: Het zou praktischer en handiger zijn als het niet gelukt is maar zou wel blij zijn als het wel raak is. En inderdaad dit zijn dingen die je niet echt kunt plannen, jammer genoeg :mrgreen:
Teun en mm en gaby en karin hoe is het met jullie en de buikjes?
Rb wat lief :inlove: Ik ga vrijdag 9 maart met mijn moeder een weekendje naar brussel. Maar ja dan ben jij al geweest dus als je tips hebt
Kell, ws toch je eisprong gemist dn, wel doorgeklust?? Ik hoop voor jullie
Wanneer is je nod bm?
Kell spannend hoor! Ben je binnenkort jarig?
@Karin: ben als student ooit in Brussel geweest, maar ben veel vergeten. Ik laat je wel weten waar je wel en niet naar toe moet
Als het goed is moet mijn nod 26/27 februari zijn. Heb jij alweer je vruchtbare periode? Volgens mij gaan kell ik redelijk tegelijk op deze cyclus. Spannend voor ons allemaal weer.
Ik verwacht mijn ei maandag/dinsdag. Vanaf vrijdag met ovutesten beginnen. Truste!
Ik loop dan ongeveer een week achter op jullie!
Voor mij is het eindelijk weekend! :dance:
Vanavond weer dansles en morgenochtend moeten we ons melden bij het kdv voor een oudergesprek. Ze vinden dat Sean te weinig praat, als ze vragen wat hij wil zegt hij: ehm die! Ipv kaas of drinken. Terwijl hij dat wel kan zeggen! Sowieso noemt/zegt hij alleen dingen die hij interessant vindt: vliegtuig, auto, maan, dikkie dik. Een leidster zei dat ze het vreemd vond dat hij weinig vertelt over ons :think: (moet dat dan?) Ze dacht zelfs dat hij nog geen papa en mama kon zeggen (Pff… Dat waren zijn eerste woordjes), maar vervolgens trots erachter voegen dat hij al haar naam kon zeggen hahaha
Hoe gaat het met de zwangeren?
Hallo lieve ladies,
een droevig bericht tussen alle verhuisperikelen door.
gisteren en vandaag bij de vk geweest
kindje is gestopt met groeien bij 9 weken. Geen hartactiviteit meer. Nu wachten op het ‘afkomen’.
Ik meld me bij dezen dan ook even helemaal af. Dit kan ik er niet bij hebben. Niet 2x achter elkaar en het ging zo goed. Op de echo was het al zo’n mooi beebje om te zien, maar dan wel zonder kloppend hartje
Ik wens jullie het aller, allerbeste en wens jullie allemaal hele mooie zwangerschappen en beebjes toe.
Dikke kus en kroel, Mamerijntje