Meistoppers 2011 deeltje 3!

Ik ga duimen dat ze hun werk doen haha

Kell het is inderdaad beter om op hetzelfde tijdstip te tempen. Ik temp maandag t/m donderdag om 6.45 uur vrijdag om 7.30 uur en zaterdag en zondag doe ik het als ik smorgens wakker word dus dat verschilt wel. Die 0.2 verhoging hoeft nog niet veel te zeggen. Mijn lage temp zit altijd rond de 36.5/36.6/36.7 als ik mijn eisprong heb dan is het vaak 36.4 afgelopen cyclus was het gewoon 36.5 maar dan waren de metingen ervoor 36.6 of 36.7. Na mijn eisprong zit ik zo rond de 36.9/37.0/37.1. Als het goed is kan je ook verschillende tempkaarten bekijken op babybytes :wink: Kun je de verschillen zien.

hoiii hartje gehoord :inlove:

echt bizar en rrbijzonder…

Waar is de ‘vind ik leuk’ knop? :wink:

Like! :wink:

:thumbup: :thumbup:

:wink:

Hey meiden,

Teun; fijn dat alles goed gaat. Mooi hartje goede echo :thumbup: Wanneer is jou uitgerekende datum ongeveer.

RB; :hug: Veel mazzel heb je niet zeg sjonge!

Kell; las ik nou iets over een blauw oog?

BM; Je fiets in onderkoeld denk ik :eh:

Karin; 1e versnelling? Lekker fietsen dan met die gure wind.

MM; hoe is het?!

Allemaal nog bedankt voor de geruststellende woorden.

Het was precies al zoals jij ook schetste Teun. Iemand had tegen mijn manager gezegd dat ik aan het roddelen zou zijn?

Waarop mijn manager vervolgens mij op het matje had geroepen ze zei; er zijn meerdere mensen die over jou geklaagd hebben bij mij dat jij roddeld.

Nou bleek dus niet zo te zijn.

Heb mijn manager laten weten per mail wat ze met mij gedaan heeft dat te melden aan mij. Toen is ze snel op haar woorden terug gekomen en beweerd ze ineens dat niet gezegd te hebben.

Goed, zoals ik zal aangaf ben ik al langere periode op zoek naar wat anders. Dit was echt de druppel.

Verder ook nog jarig geweest, moest ik keihard lachen beland ik met mijn tanden op mijn glas, stuk van voorkant er af :think:

Ook nog eens duizelig nog steeds, binnenkort extra suiker test.

VK geeft aan dat het door hectische leventje komt met baan en 2 kids en 5 wkn bijna geen slaap :mrgreen:

Nog 10 weekjes en dan met verlof.

Ik bof toch maar met dat kleine mooie meisje in mijn buik.

Fijne avond en bedankt voor de lieve reacties!!!

ps. Het belangrijkste vergeet ik eigenlijk.

Vanmorgen bij de VK geweest en alles gaat goed met de beeb.

Groeit goed, doet het goed.

Komend weekend lekker weg met het hele spul.

Stond al gepland nu nog meer zin in :inlove:

Stuk van je tand eraf of van het glas?

Oh Gaby doe je wel rustig aan? Denk aan dat lieve meisje in je buik :inlove:

Vervelende situatie op je werk. Gelukkig weet je nu wel wat er speelt.

En voordat ik het vergeet: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :-*

Gaby gefeliciteerd en alvast veel plezier aankomend weekend. Fijn dat met de kleine alles goed is, dat is het belangrijkste. Hopelijk voel jij je ook weer helemaal goed.

Teun ik had niet anders verwacht dan dat alles goed was. Altijd leuk om het hartje weer te horen :inlove:

hoe is het met iedereen??

gaby geniet van je weekend weg!!

liefs :-*

Mijn god wat een drama week! Eerst inderdaad een prachtig blauw oog opgelopen op m’n werk en nu is er ook nog iets mis met de remmen van m’n auto waardoor ik en m’n auto nu niet kan gebruiken en ik straks ook een hoop centjes kwijt ben… :frowning:

Beetje balen allemaal dit…

En daarboven op is er ook niets bijzonders aan mijn temperatuur te zien en wezen de ovulatie testen zo goed als niets uit dus ben ik ff niet zo heel erg blij.

En omdat die stomme auto het niet doet kan ik morgen niet naar mijn vriendinnetje om haar lieve kleine meisje te gaan bewonderen.

Alles is dus gewoon STOM! :wink:

Heh bah dat is idd balen! Heb net kind weggebracht naar schoonouders. Pas toen hij een koekje kreeg aangeboden wilde hij mij loslaten :doh:

Straks komen zusje en schoonzusje met hun mannen en dan gaan we lekker schaatsen :smiley: Vanavond lekker uit eten, want het is hier restaurantweek, dan krijg je een 3-gangenmenu voor 25 EUR :thumbup:

Hmm… Ik heb er al zin in, maar eerst ff opruimen en lunchen!

Kell balen van je week, auto’s die geld kosten zijn idd nooit om vrolijk van te worden!

RB; eetsmakelijk! :thumbup:

Hier op vakantie is echt aanrader, niets moet alles mag 8)

Morgen lekker naar Efteling.

Liefs

Efteling, LEUK!! Ik ben GEK op de Efteling! :mrgreen: Ga vaak ieder jaar wel een keer!! Veel plezier vandaag!!

Gister was uiteindelijk een duur, maar wel een heel leuk dagje!

Met man naar de tattooshop geweest om verder te gaan met z’n arm, en het is daar altijd zo gezellig! Tis een beetje een familie bedrijf en iedereen loopt daar in en uit :slight_smile: Een vriend tegen gekomen die we al een poosje niet gezien hadden, dus daarna met hem nog even een drankje gedaan in de kroeg waar ik jaaaaren geleden regelmatig kwam. En uiteraard al in de shop zittende kwamen de kriebels voor een nieuwe tattoo enorm om hoog, maar dat komt pas weer na een kindje. :slight_smile:

Rond 5-en werden we gebeld dat de auto klaar was en dat we 'm in principe meteen konden halen, JEEJ! Iets minder leuk was dat het 590euro ging kosten… :frowning: Maar gelukkig kan ik morgen weer met m’n eigen autootje naar het werk. :slight_smile:

Hoe was je etentje Rb?

En hier een plaatje van hoe mijn temperatuur kaart er tot op heden uit ziet bij babybytes:

Kell balen dat het allemaal zo duur was zeg. Ik zie ook geen ovulatie op je kaart misschien dat het daarom ook niet lukt. Ga je na deze ronde nog een keer tempen of hebben jullie beloten om naar de dokter te gaan omdat het allemaal al en tijd duurt?

Hier ook nog geen eisprong te bekennen en ik zit nu op dag 17 dus blijkbaar heb ik ook mijn oude cyclus van 28/29 dagen niet meer. Wij zijn gisteravond nog “stout” geweest. We hebben geklust zonder condoom. Ik was het vergeten in het heetst van de strijd :mrgreen: Manlief niet maar toen was het al te laat :shock: Dus wie weet wat het deze maand brengt. Moet zeggen dat ik achteraf gelijk al wat baalde want dan zul je zien dat het raak is. Zou niet teleurgesteld zijn als het niet raak is.

Vandaag een heerlijk pyama dagje lekker met de ipad op de bank een “boekje” lezen.

Fijne zondag allemaal en geniet van je “vakantie” gaby.

Als het nu niet lukt ga ik nog een ronde tempen en denk met extra gevoelige ovu tests aan de gang, maar ik wacht eerst deze ronde af, je weet maar nooit! :wink: Ik ga iig ook even een andere thermometer kopen, deze is al een wat oudere dus…

Zal je inderdaad net zien dat het nu spontaan wel is gelukt Bm! Ik snap niet dat je kan zeggen dat je het niet erg vind als het niet zou lukken eerlijk gezegd… Wij probeerden het eerst ook te “plannen” wanneer ik dan zou bevallen, maar nu interesseert het me echt niet meer hoor…

Maarja, mensen kunnen daarin van mening verschillen, toch? :slight_smile:

Het schaatsen was gister erg leuk, alleen moest je erg oppassen op scheuren in het ijs. Etentje was enorm gezellig, alleen iets teveel alcohol gedronken :oops:

Ach, moet een keer kunnen, zoonlief logeert bij zijn opa en oma.

Bm, ik snap dat je reden waarom je het niet erg zou vinden als het niet gelukt zou zijn, maar dat station ben ik al gepasseerd (in de zin van plannen wanneer het gunstig zou zijn)! Ik wil zo graag een brusje voor Sean dat het me niet zoveel kan schelen dat het geboren zou worden in een maand met meerdere verjaardagen (mei en december zijn bij ons de drukke maanden). Vooral na de mk, is de wens waanzinnig groot. Ik zou denk ik ook verdrietig/jaloers zou zijn als je zwanger zou zijn, vooral omdat het in deze maand niet gewenst is. Ik denk dat kell dat gevoel ook heeft, bij ons is het zo gewenst dat het ons niet uitmaakt wanneer het geboren zou worden. Ben je nu dan in je vruchtbare periode? Ik hoop voor je dat het niet gelukt is. Ga ff m’n roes uitslapen…

Ik snap het helemaal hoor Kell en RB maar het is natuurlijk niet zo dat het niet gewenst is als het wel raak is. Wij hebben ook de wens voor een tweede kindje en die wil ik het liefste zo snel mogelijk vervuld zien maar ja oktober komt gewoon niet echt uit en plannen werkt ook eigenlijk helemaal niet als je er voor gaat. Ik bedoelde het ook niet kwetsend naar jullie toe hoor. Het heeft denk ik ook wel te maken met mijn vorige 2 zwangerschappen. Ik heb bij de 2 keer nog erger last gehad van mijjn hormonen en er werd op het werk al gedreigd met ontslag. Ik ben dus echt vreselijk als ik zwanger ben. Verder ben ik erg bang dat ik weer een zelfde zwangerschap krijg als bij Eva en dat het dan ook nog erger is aangezien mijn hormonen ook al erger waren. Het is voor mij ook elke maand weer een teleurstelling als ik ongesteld word maar ik denk dat het voor mij nog net iets minder erg is dan voor jou RB en helemaal minder erg dan voor jou Kell. Het is bij mij gewoon heel erg dubbel. Ik heb wel een enorm grote wens voor een 2 maar zou willen dat het geen 9 maand zou duren of dat ik al de zekerheid heb van een geweldige zwangerschap. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben met mijn uitleg maar ik vind het soms moeilijk om te verwoorden.

:-* Ik weet dat je het niet kwetsend bedoelde, maar het rakelde veel bij me op, waardoor ik zo reageerde. En tuurlijk weet ik dat je graag een kindje wilt, maar het kwam ff verkeerd over.

Straks mn kleine vent weer ophalen bij zijn opa en oma. :inlove: M’n zusje heeft een wigwam voor hem gemaakt, ben benieuwd wat hij ervan vindt!

hoi meiden…

kell wat apart dat je geen eisprong lijkt te vinden…die ik je heb gestuurd waren trouwens extra sensitief… dus als het volgende maand nog niet raak is ga je naar de huisarts? misschien geen verkeerd idee als het al een tijdje duurt! maar we hopen gewoon dat het daarvoor nog raak is! :pray:

rb katertje :stuck_out_tongue: ?? gezellig toch een avondje doorzakken! helemaal als je ongi bent, dan zit het voor je gevoel gewoon “goed” qua drinken toch!?

bm lastige situatie… en heel dubbel ook… ik weet niet zo goed wat ik er over kan zeggen eigenlijk :0 ik hoop iig dat het snel raak voor je mag zijn op een moment dat jij het graag wil!

karin hoest met je? ik zag dat bjorn zijn zwemdiploma gehaald heeft :dance: gefeliciteerd!

mm druk in de verhuizing en gaby heerlijk aant genieten van een weekendje weg!

hier vooral moe…en moe… en merk dat alles heel veel energie kost…bukken of tillen betekend gelijk van die kloppingen in mijn hoofd/ hoofdpijn…

maar verder begint het buikje wel te komen! mocht iemand het leuk vinden om te zien, topic van aug 2012 foto’s

liefs :-*