Ik klus me een ongeluk!
Nog steeds niet duidelijk waar m’n ei is, snap er niets van…
Ovulatietest is niet duidelijk en van m’n temperatuur word ik eigenlijk ook niet veel wijzer… Hij was vanmorgen iiiieeetsje lager dan normaal, maar echt maar iets van 0,1 ofzo… We blijven maar braaf om de dag klussen en duimen dat het raak is!
Ja Rb, vertel!
Btje bloedverlies gehad, vorige keer was de eerste dag ook minimaal (toen hoopte ik stiekem nog op een innestelingsbloeding). Ik verwacht dat het morgen of overmorgen doorbreekt. Ik ga Sean naar bed brengen. Ik kom straks weer online.
:hug:
Kelly even voor jouw beeldvorming:
Zoals je kan zien was de eisprong op dag 14 en was de temp ook maar iets gezakt (hij zakt ook niet van 36 naar 35 ofzo het gaat ook om tienden). Na de eisprong ging de temp omhoog en dat is een teken dat je je ei hebt gehad. Ik vind een grafiek handiger dan alleen opschrijven, ik mag graag dingen zien.
Geeft niet hoor kell, ik had het al verwacht.
Vrijdag komt een deel van de afdeling langs bij mij thuis. Ze willen een tourrit schaatsen en ik zou ook wel meewillen ware het niet dat ik Sean dan heb. Hub zei dat hij Sean anders weer voor een paar dagen bij zijn ouders kon brengen, maar dat wil ik liever niet, ik mis hem dan teveel. Plus ik ga liever met Sean het ijs op, als ik zie hoe hij geniet ben ik helemaal gelukkig :inlove: Ik heb gezegd dat ik wel voor de koek en zopie zorg. Een aantal andere collega’s die de tourrit niet aandurven gaan gewoon voor mijn huis schaatsen (ik woon aan het water dat verbonden is aan de reeuwijkse plassen)
wat gezellig zeg! leuk dat je zo’n goeie en vooral actieve band met je collega’s hebt
ik zag net je filmpje van sean, schattig!
Ja, ik bof wel met mijn collega’s. Ik ga wel vaker met collega’s buiten werk leuke dingen doen.
Ja, Sean was niet van het ijs af te slaan. Hij vond de slee duwen echt geweldig! :inlove:
die kindjes vinden het maar wat geweldig he de sneeuw en het ijs. eva zit al te wachten op nog meer sneeuw zodat ze een sneeuwpop kan maken :inlove: Heb er wel bij gezegd dat ze dat dan maar met papa moest doen. Sneeuwpoppen maken is niet mijn ding, sleetje rijden geen probleem haha.
Zo broodje is op dus ik ga Eva ophalen en dan de deur niet meer uit. Vandaag is het veel te koud brrr. vanmorgen op de fiets met -12.5 graden gatver.
Zeg Teun al bijna 12 weken :dance:
Ik vind spelen met Sean bijna altijd wel leuk! Sneeuwpop maken en sleetje rijden vind ik allebei leuk!
Ben weer :sick: en die stomme ongi wil niet echt doorzetten, tot nu toe alleen oud bloedverlies. Was de vorige ronde ook al zo. Vind ik zo irri, als ik dan toch ongi moet worden, zet dan gewoon maar door.
Snap nog steeds niet waarom ik telkens misselijk ben, mss een of ander virus ofzo. :? Nog 2 dagen werken en dan ben ik lekker vrij! Om op mijn vrije dag mijn collega’s te verwelkomen voor de koek en zopie Vanavond maar vroeg naar bed!
heb je getest rb? waarom niet even voor de zekerheid?
misselijk en oud bloed… :silenced:
enne bm niet bijna 12 weken hoor…
gewoon 12 weken…(mini mijlpaaltje :dance:)
morgen hartje luisteren
Tjee teun wat vliegt de tijd ze en nu maar hopen dat je je energie enzo weer terugkrijgt. Hartje luisteren :inlove:
Rb tjee wat moet ik daar nu op zeggen… Misselijk terwijl je ongi moet doorbreken :think: En alleen oud bloed :think: Is het echt alleen oud bloed en weinig dan zou ik zeggen gooi er een testje tegenaan voor de zekerheid maar als je toch best wat oud bloed aan het verliezen bent zou ik de moeite niet nemen dan komt het er vast aan.
Nou, ik wacht even tot morgen en als de ongi dan niet doorbreekt zal ik testen. Vorige keer brak het ook pas de derde dag goed door.
:dance: Teuntje!!! Alweer 12 weken! Hoe was het in Nijmegen?
Pfff wat een dag weer dames, maar we hebben 't overleefd!
Inclusief een half blauw oog (op facebook te bewonderen, haha).
Ben tegen een plank aangelopen op m’n werk, en niet zo zachtjes ook… Beetje dom en heel pijnlijk!
Vandaag is m’n temperatuur wel gedaald! Kan goed kloppen natuurlijk, want gister was dag 14 van m’n cyclus! Ben benieuwd wat m’n temperatuur morgen is…
Yeah Teun, minimijlpaaltje! Goed hoor!!
Rb, ben benieuwd naar morgen dan!!
Teun, zeker een mijlpaal hoor. Nu is het geen embryo meer maar een foetus :dance: En hartje luisteren. Leuk!!!
Bm, was het koud? Op mijn werk was het bloedheet en daarna dus heerlijk buiten, maar ja hier scheen de zon 8) was net wintersport
Rb, tja lastig dan als hetniet doorzet, had ik ook en dan eerst nog hopendat het inesteling was maar helaas was dat het nooit bij mij. Maar we blojven hopen hier
Ik heb weer lekker weekend :dance: Ik vind mijn werk echt heel leuk als ik er ben met die kids maar ook heerlijk met de kleine thuis.
Ga zo gelijk even op fb kijken naar dat blauwe oog. Dat was natuurlijk weer niet zo slim he en klinkt erg pijnlijk.
Het was in het begin echt reuze koud maar na een paar minuten fietsen had ik het zweet alweer op de rug staan. De fiets fietst de laatste paar dagen zoooo zwaar. Ik heb vanavond maar even de banden opgepompt om te kijken of dat het is.
Hihi ik ging gisteren fietsen maar mijn versnelling is vast gevroren in zijn 1. Moest me rot trappen
Oh ik wist niet dat versnellingen konden vastvriezen! Wel vervelend om continu in je 1 te fietsen!
Hoe is het met je oog kell?
Hier een lichte pijn in de onderrug, dus ik verwacht dat het vandaag doorzet.
Ik heb een mooie opzette blauwe wal onder m’n oog! Niet heel erg donker gelukkig, dat scheelt weer!
M’n temp is vandaag weer 0,2 hoger dan gister, is dat een goed teken?
Ik ben nu een tempkaart op babybytes begonnen, maar het schommelt best veel, haha!
Is het nou zo dat je eigenlijk het beste dat je iedere dag op hetzelfde tijdstip meet? Dan moet ik namelijk m’n wekker iedere dag maar op 6 uur zetten, hahaha!
Zoals ik al dacht zet de ongi nu eindelijk door!
Ik ga volgende week the lucky ovutesten van mm gebruiken!
Ah boe! Toch wel een beetje balen he!
Hopelijk werken de lucky ovu tests van MM bij jou en die van Teun bij mij!