Sterkte met zwemmen gan Karin!
Teun; vanuit zakelijk ookpunt begrijp ik het ook zeer zeker hoor. Alleen werk ik al vanaf december 2009 steeds meer uren met steeds losse tijdelijke contractjes omdat we voldoende werk hebben. Als ze mijn uren in mindering brengt moet ik daar 7 maanden voor betalen terwijl ik me wel altijd 150% heb ingezet.
In heel 2011 heb ik mij niet ziek hoeven melden. Nu met ben ik met een enorme verkoudheid 2 dagen bij huis geweest terwijl ik 3 weken ziek was. Om me nu ziek te melden voelt niet goed, ik wil me juist van mijn beste sterkste kant laten zien. Bovendien wil ik dat dit zo snel mogelijk opgelost is en met thuis zitten bereik ik alleen maar het tegenover gestelde. Dan ga ik het erger maken denk ik in mijn hoofd.
Gelukkig gaan we vrijdag 4 dagen weg.
Onze manager bepaald of je ziek mag zijn of niet, met als resultaat dat ze de gekste dingen roept. Een collga met een hernia melde zich ziek zegt ze; je kunt best werken, ik laat de stagiair je wel rondrijden met de auto???
Dat ze de boel opblaast vermoed ik ook en mijn collega’s ook. Het vervelende is alleen dat we met 20 mensen zijn die bijna allemaal ambulant werken. We zien elkaar dus bijna nooit. Om de waarheid te achterhalen wordt dus best lastig. En dit is al de zoveelste keer dat een soortgelijke situatie zich voordoet, wil er niet voor niets al langer weg. Maar dit keer ben ik het lijdend voorwerp en door de hormonen kan ik feit en fictie niet meer zo goed van elkaar scheiden.
Liefs
Rond rijden met een hernia?! Maffe manager heb jij zeg… :?
Wat een gedoe allemaal, ik hoop dat je er snel uit komt! Al die stress is natuurlijk helemaal niet goed voor je…
Inmiddels is de open dag lang en breed voorbij, niemand geweest tussen 11.00 en 14.00 uur… Wij maar boodschappen gaan doen en de hond weer ophalen. En wat denk je, gaat half 4 de bel, iemand die komt kijken, want ze dacht dat het tot 4 uur was! Jeej! Toch nog iemand die de sneeuw heeft durven trotseren!
Gaby geen woorden voor zeg wat een gedoe moet jij meemaken daar op je werk :hug: Die zoute drop hielp hier voor geen meter kon het eten maar mijn bloeddruk ging er niet van omhoog. Het advies om sochtends maar dextro energie te nemen werkte ook niet, niks hielp. Ik hoop voor jou dat er wel iets gaat werken en dat je gesprek met de vertrouwensperesoon ook wat gaat opleveren.
Kell ik las het op fb, hopelijk is die ene genoeg
Hey Ladies,
Gaby, wat een gedoe op dat werk van jou, houdt dat nou nooit op? Gekke toestanden hoor. Hoop toch voor je dat het een keer beter wordt.
Kell, wat een megatoestroom op die open dag :liar: :liar: :liar: jeetje, maar weet je, één is genoeg hoor meid!
Hoe is het met onze coole kikker?
En Bm, hoe is ie met jou??
Teun, wat fijn om te lezen dat je vanaf week 10 wat minder klachten kreeg. Hoop dat dit zo blijft voor je :mrgreen:
Hier weer een paar beroerde dagen achter de rug. Bleghhhhhhhh. Ik weet in elk geval nu hoe het voelt om ZWANGER te zijn
Het zal de komende weken wel wat drukker worden hier met de a.s. verhuis. Als ik dus niet meer zo vaak voorbij kom, is dat niet omdat ik jullie vergeten ben, maar omdat het gewoon even niet lukt. Zal zo nu en dan wel proberen een teken van leven te laten, maar vergeef me als het niet altijd lukt! Ik denk wél aan jullie hoor :inlove: :inlove: :inlove:
Fijn weekend en dikke kus voor jullie allemaal :-* MM
Fijn om te horen dat je ons niet vergeet :mrgreen: alvast veel succes met alles rondom de verhuizing enzo.
Hier heb ik me tot nu toe kunnen inhouden. Gisteren geknuffeld met condoom :mrgreen: Ik zat nog heel erg in dubio maar als het raak zou zijn dan ben ik eind oktober/begin november uitgerekend en we hebben het gewoon echt veel te druk qua verjaardagen in oktober en begin november is Eva jarig dus dat is ook geen optie. Begin oktober hebben we al 2 verjaardagen(7 en 9 okt.) dan 19 okt weer 1 en 28 oktober weer 1 en dan zijn manlief en ik 31 okt zoveel jaar getrouwd dus dat zou ook niet leuk zijn. Dus we gaan gewoon lekker veilig klussen deze maand en dan kan ik ook mooi kijken hoe mijn cyclus er deze maand uitziet en of het alweer helemaal normaal is. Dus misschien volgende cyclus wel weer onveilig, wie weet moet eerst mijn uitgerekende datum maar eens uitrekenen dan.
Hier nog steeds coole kikker 8) Mijn kleine mannetje net naar bed gebracht, ben zo blij dat hij weer terug is Vandaag lekker in de straat gesleed en toen bedacht ik dat het ook wel leuk was om op de sloot te sleeën, waarbij Sean me probeerde te waarschuwen toen ik met 1 been op het ijs stond (mama!!!) hihi. Het is natuurlijk raar dat we in de zomer in de sloot varen en we er nu op kunnen staan.
Mm: veel succes met de verhuizing! Hopelijk worden de kwaaltjes draaglijker.
Bm: fijn dat je iig achter je keus staat om een ronde over te slaan.
Overmorgen is mijn nod, dus voor degenen die net als ik nieuwsgierig zijn, nog even geduld
Uiteraard zijn we nieuwsgierig Rb! We blijven natuurlijk hopen!
Bm, vind het echt knap dat je een ronde overslaat, ik zou het echt niet kunnen!
Ik word uit m’n temperaturen nog niets wijzer… M’n ei zou volgens alle sites e.d. morgen moeten zijn, maar heb nog geen “verhoging” dus ik snap het niet meer zo goed.
Op m’n ovutest was gister een lichte streep te zien, maar volgens de verpakking is dat nog geen LH piek, dus straks nog maar een testje er tegenaan. Ondertussen klussen we gewoon vrolijk door!
Zijn er nog mensen die ik niet op facebook heb nu? Mm? En Gaby, heb jij facebook of doe je daar niet aan? Kan natuurlijk ook
Vandaag druk dagje voor de boeg, rond 11 naar schoonouders, manlief moet hun nieuwe tv installeren, dan door naar m’n opa en oma voor een bakkie en manlief gaat even tussen het gereedschap van mijn opa snuffelen, de arme man is zwaar aan het dementeren, dus hij heeft er niets meer aan… Dan door naar m’n ouders, man afzetten en ouders van schiphol halen en bij hun even eten met waarschijnlijk ook m’n broer.
En dan moet er vanavond ook nog geklust worden, hahaha!
Fijne zondag ladies! :-*
Ik ga over 5 min naar poweryoga en daarna lekker schaatsen met sean op de slee Hij vond het gister geweldig en als hij blij is, ben ik dat meestal ook!
Rb natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig, kan me niet voorstellen dat er iemand van ons clubje niet nieuwsgierig is :mrgreen:
Kell je temp gaat eerst naar beneden en dan “schiet” hij omhoog. Er wordt gezegd dat je je eisprong hebt gehad op de dag voor je temp daalde. Je ziet dus pas een eisprong op de kaart als je hem al hebt gehad. Op welke site hou je het bij dan? En op welke dag in je cyclus zit je nu?
Rb veel plezier met schaatsen en sleeen en poweryoga. Zo man wat ben jij sportief. Ik word al moe als ik het zo lees :oops:
Gisteren hier de hele dag in de pyjama gezeten en dat is het plan eigenlijk ook voor vandaag tenzij manlief wat anders op de agenda heeft staan. Gisteren echt helemaal niks gedaan maar vandaag moet ik er ook nog een wasje of 2 tegenaan gooien. Dus ben iets actiever dan gister :mrgreen:
Ik zit nu op dag 14, ik hou 'm gewoon voor mezelf op papier bij.
Heb gekeken bij Fertility Friend, maar vind het geen fijne site…
Maar bedankt voor de info! Blijkbaar had ik het niet helemaal goed begrepen dan Bm!
karin hoe ging het gisteren? Erg verdrietig?
En bjorn heeft hij het gehaald??
Rb spannnnnnend coole kikker
kell gewoon om de dag er voor gaan, en wie weet vanavond een 2e streepje! Je mag iets van 2 uur lang niet plassen voor zon ovu test he! Dat vond ik altijd het moeilijkste haha
bm ik vind het knap hoor , ik zou het niet kunnen het wachten…
Mm heeeeel veeeeeel succces met klussen (in het huis haha)
enne helaas moet ik je melden dat ik me al weer 5 dagen beroerd voel dus helaas nog niet allemaal over! Maar ieder mens is anders!
Vandaag ga ik weinig doen…onbijt op bed krijg ik zo…en straks naar het ijs met moeder, zus en kindjes
2 uur niet plassen? Oh dat had ik nooit gedaan…
Lekker hoor ontbijtje op bed! Wat een verwennerij!
@kell: heb je vandaag overleefd? Lekker druk schema!
Ik ben met Sean met de slee gaan schaatsen. Later wilde Sean zelf de slee duwen en trekken. Na 1 uur op het ijs was ik helemaal bevroren en vond het wel weer welletjes, Sean was het daar helaas niet mee eens. Met als gevolg een krijsende peuter op de slee. Vervolgens zei een oude vrouw: ach arm kleintje, heb je het zo koud? Nee, zijn mama heeft het koud, hij wilde graag blijven. Eenmaal thuis kreeg hij warme chocolademelk en was alles weer goed!
Verder durfde Sean voor het eerst echt alleen op zijn loopfietsje. Wrsch heeft hij een groeispurtje gehad in de afgelopen maand, want hij kon al een stuk beter op de grond.
Ben benieuwd of ik morgen nog op mijn werk kan komen als de ns zo tegenwerkt. Als ik morgenavond nog geen ongikwaaltjes heb, ga ik testen :mrgreen:
Ooo spannend rb. Een uurtje in die kou was ook voor mij meer dan genoeg. Mijn plannentje om heerlijk te relaxen in pyama is niet helemaal doorgegaan. We zijn nog even naar de vijverplas in het parkje bij ons gegaan. Kon eva lopen/glijden op het ijs en kijken naar alle kindjes en andere mensen daar. Na een uurtje had ik het flink koud brrr. Volgend jaar maar eens kijken naar schaatsjes voor haar en dan ook maar gelijk voor mezelf want ik heb ze niet meer.
Kell babybytes is ook een site waar je het kan bijhouden. Is weer totaal anders dan fertilityfriend. Moet je maar eens een kijkje nemen, misschien vind je dat fijner. Je hebt daar ook een forum (waar ik nooit op zit), je kan er allerlei informatie vinden en je hebt je eigen pagina waar je vanalles kwijt kunt. Ik zit daar dus ook op, ook onder babymuisje. Kijk maar eens misschien is zoiets wel wat voor je en anders hou je het lijker op papier bij als je dat fijner vindt :mrgreen:
ja bij mijn ovutests stond dan je 2 uur voor de test niet mocht plassen haha
ik doe dan dan gewoon…misschien niet nodig dan? :lol:
Ik had al gekeken naar dubbele ijzers voor Sean, maar de meeste laarsjes beginnen vanaf maat 24. Dat is net iets te groot, volgend jaar misschien. Op zich vriest het deze week nog, dus je zou voor eva nog kunnen kijken naar schaatsjes.
Ik denk dat ik morgen ongi word, net heel lichtroze slijmverlies en ik voel een bekende :evil: hoofdpijn opkomen.
ik hoop van niet :silenced:
Bij mij stond dat niet erbij, vandaar dat ik het niet wist en ook niet deed.
Ik had al vermoeden dat ik niet zw zou zijn, tot nu toe is dat telkens uitgekomen. Bij vorige zwschappen erg misselijk geweest en dat ben ik nu niet meer. Begin van mn cyclus wel, dus kan zijn dat het niet heeft doorgezet. Dus over een week weer flink klussen met ovutesten van mm! Hopelijk brengen ze geluk!
Probeer zo lang mogelijk m’n plas op te houden! Het is makkelijker als ik aan het werk ben dan als ik thuis zit, op het werk ben ik langer afgeleid om te gaan plassen, haha! Ik doe 't meestal 's morgens om een uur of 11, soms zit ik dan al heen en weer te wiebelen om te gaan plassen, hahaha!
Heb zeker vandaag overleefd, net nog even onder de dekens gekropen met manlief, lekker warm en gezellig.
Morgen weer om 08.00 uur parraat staan voor de kindjes van het werk!
Rb balen zeg maar gaan we gewoon gezellig samen door naar de volgende ronde
Kell we blijven duimen en deze maand is gewoon jouw maand :thumbdown: :thumbup: Kan haast niet mis gaan, tempen, klussen om de dag, ovutesten van teun dus dat zit vast helemaal goed
en rb? ongesteldheid doorgezet of niet??