Meistoppers 2011 deeltje 3!

Mm, ben je nog aan het nagenieten van je echo?

Ik ben niet meer misselijk :think: Als dat zo blijft ga ik pas op mijn nod testen en ben accuut weer misselijk, maar ik laat me niet gek maken, want ik ben een coole kikker haha

Oh wat is het vandaag koud hè dames! Helaas wordt het nog kouder! Ik heb vanmiddag weer hardgelopen en die kou is op mijn keel geslagen, dus daar moet ik beter op letten as donderdag!

Niet ziek worden hoor rb. Het is al bijna vrijdag :pray: (je zou anders toch vrijdag gaan testen?)

Hier is manlief snotverkouden en ik hoop dat het niet oveslaat naar mij :pray:

Tuurlijk is mm nog aan het genieten van die super echo, zou ik ook doen :mrgreen:

Teun hoe is het met jou en met karin?

Gaby jij gaat ook al lekker zeg. Voel je je nog helemaal toppie?

Kell al in de vruchtbare dagen?

lekker thee met honing drinken dan coole kikker!

nog maar 1 weekje 8)

en bm ben je niet zieker geworden??

nou op facebook is het nieuws nu ook uit gekomen, gisterenavond had mijn zus een berichtje neergezet…en vanaf vanochtend stromen de felicitaties binnen… gelukkig had ik (bijna) iedereen die het persoonlijk moest horen al zelf verteld… maar tis wel gek dat zo veel mensen ineens weten wat ik weken voor mezelf heb gehouden :shifty: maar ook wel lekker om gewoon over te kunnen praten zonder bang te zijn dat iemand iets hoort ofzo…

mm bij mij is het ergste beroerd zijn sinds week 10 echt veel minder, dus ik hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen… nu alleen nog vanaf een uurtje of half 5 avonds en dan licht misselijk met pieken en dalen :thumbup:

Haha, ik zag het idd op fb!

Zo had m’n zusje zodra ik haar had gebeld dat ze tante was geworden dat ook gelijk op fb gezet! :lol:

Vorige keer was ik 24/7 misselijk, nu niet, dus twijfel weer of het raak is of niet. Het enige wat ik kan doen is afwachten. Donderdag mag ik een hardlooptraining geven omdat de trainer niet kan, hopelijk doet iedereen wat ik roep! :shifty:

Nee gelukkig niet zieker geworden :thumbup: Ben wel erg moe en heb zelfs een dutje op de bank gedaan samen met Eva :mrgreen: Zij een uur liggen slapen en ik maar 15 minuten omdat ik eerst niet in slaap kon vallen en uiteindelijk toen ik sliep werd Eva alweer wakker :? Die moeneid zal ook wel komen van het feit dat die lieve dochter me vanmorgen om 6 uur wakker maakte omdat ze haar Nijn niet kon vinden :roll: Daarna mijn bed in gegaan om nog een dutje te doen van een uur maar kon natuurlijk niet echt meer slapen :zzz: Hopelijk gaat het vanacht beter. Hetegin was in ieder geval al niet goed. Madam moest nog 3 keer naar de wc toen ze al in bed lag :thumbdown: Nu ligt ze te slapen en ik hoop dar ze me niet wakker gaat maken. Dan kan ik ook even een nachtje bijtanken. Manlief is heel erg verkouden en voelt zich niet helemaal lekker dus wie weet wat hij me gaat geven :snooty:

Rb, ik heb gemerkt dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden dus je moet nog even cool zijn 8) Hihi

Tuurlijk luisteren ze naar je, zijn allemaal volwassenen die het willen doen toch :think: En als ze vervelend doen, bv steeds doorheen kletsen, gewoon vragen of ze dan volgende keer terug willen komen omda jij niet voor niets dit voorbereid hebt :thumbup:

Bm oh hoop niet dat je ook ziek word, en heeft eva lekker geslapen? Hier een mannetje dat al om 6 uur beneden was maarja hij is jarig dus dan was ik ook altijd vroeg wakker :smiley:

Teun, gewoon al 11 weken :oops: wat vliegt de tijd. Enne nu is het dus wereldnieuws :smiley: maar had ze wel gevraagd of dat mocht :think: Gelukkig had je al aan bijna iedereen zelf verteld.

Ik nog steeds niets te klagen :mrgreen:

Zo hehe, de vrije woensdag, even overal op reageren! :wink:

Gezellig om de meeste nu ook op facebook te hebben!

Ben ik echt zo anders dan je je verwacht had Teun? Ben wel benieuwd wat voor beeld je bij me had dan, haha! :wink: En thanks, ben zelf ook erg blij met m’n tattoo(s)! Denk dat je die op m’n rug bedoeld?

En fijn dat je er nu open over kan praten, moet vast op een soort van bevrijding zijn!

Rb, hopelijk is de (af en toe) misselijkheid een voorbode! Wanneer ga je testen? Echt respect trouwens met al dat hardlopen! Als ik al geen hekel er aan had, dan had ik het met dit weer al helemaal niet gedaan, brrrr! Gisterochtend een half uurtje buiten geweest met de kids op m’n werk en al zingend en dansend door de tuin gehuppeld, ik was kapot, haha! :wink:

Bm, hopelijk steekt je man je niet aan en heeft je dochter lekker doorgeslapen!

Gaby, hoest nou met jou?

Karin, gefeliciteerd met het mannetje! Hoe oud is ie geworden?

Mm, volgens mij heb ik alleen jou nog niet op facebook toch? Had ik je nou al een berichtje gestuurd? Dacht het wel… Hoe voel jij je?

Zo, ben ik nog iemand vergeten? Hoop het niet, haha! :wink:

Ga morgen met de “lucky” ovutests van Teun beginnen!

Nou zet hem op kell :mrgreen:

Karin van harte gefeliciteerd met bjorn

Hier heeft Eva de hele nacht heerlijk doorgeslapen en kon ik dus ook heerlijk slapen. was zelfs een paar minuten voor de wekker aan wakker.

Nou ik ga de laatste slok van mijn thee opdrinken en dan Eefje halen bij de opvang. Nog wat grappigs trouwens. Manlief vindt wordfeud echt verschrikkelijk tenminste hij zat er maar over te zeuren dat ik zo verslaafd was enzo :roll: Kijk ik vanmorgen op mijn ipad bij wordfeud heb ik een uitnodiging van hem. ik moest er zo om lachen. Al dat gezeur was gewoon jaloezie zekers :lol:

Gefeliciteerd met Bjorn!!! :dance:

@bm: heel herkenbaar! Manlief wide soms nog wel eens op mijn account spelen, maar dat wilde ik niet. Ik vond dat hij dan zelf maar op zijn mobiel moest spelen, maar nee hoor wordfeud vond hij stom :hand:

Paar dagen later krijg ik uitnodiging en speelde hij ook nog tegen 4 anderen! :roll:

gefeliciteerd karin! :mrgreen:

haha ik kan geen wordfeud op mijn nokia, dus ik ging juist af en toe op de telefoon van mijn vriend! (maar ik heb nooit gezegd dat ik het dom vond ;))

poeh vandaag ene minder dagje weer, misselijk en energie level 0

hoewel ik wel 2938 wassen heb gevouwen die ik opgespaard had haha

Ik voel me nu echt bleh! Ik heb honger, maar eten staat me nu zo tegen. :sick: Heb mezelf gedwongen om wel wat te eten, maar ging niet van harte. M’n hoofd gloeit van de hoofdpijn :frowning: Mss gister toch te enthousiast geweest met hardlopen…

Ow bah rb hopelijk voel je je snel beter, of ja hopelijk ben je nog een paar weken misselijk :wink:

Teun zo zeg dat zijn wel heel veel wasjes haha maar wel heel herkenbaar. Ik was eigenlijk nooit doordeweeks dus tja in het weekend kan er behoorlijk veel liggen. Dat opvouwen dat laat ik ook nog wel eens achterwege maar lost zich vanzelf vaak op omdat ik en mijn man dan gewoon van de stapel pakken en tja de stapel is dan zo maar ineens weg :oops: Hopelijk heb je snel je energie weer terug.

Voel me nog steeds niet optimaal, maar omdat hub me wilde brengen naar het station, ben ik toch maar gaan werken. Ik kreeg gisteravond de kou niet uit mijn lijf, pas met 2 thermobroeken, een flanellen pyamabroek en een dik dekbed had ik het aangenaam. :oops: Was overigens niet koud in onze slaapkamer, maar ik word heel moeilijk weer warm als ik het koud heb gehad.

Hoe gaat het met jullie? Trekken jullie het met de kou?

Rb, wat vervelend, ik hoop dat het niet doorgaat zetten en dat je je cpvandaag weer beter gaat voelen.

Ik heb hier niet zo’n last van de kou, ja wel koud maar je kunt e erop kleden heb ik.

Straks voor de eerste keer naar de vk toe. :smiley:

Hallo coole kouwe kikker en de rest 8) koud??!! Ik ben zowat bevroren al weken lang. Ben helemaal klaar met die kou, want met deze temperaturen word ik helemaal niet meer warm. Heel herkenbaar dus ghrrrrrr :evil:

Vandaag een iets beter dagje, maar gisteren was het weer megawaardeloos. heb me zelfs ziek gemeld en ben vandaag ook nog lekker thuis. Wat een beroerde ellende.

Hoop inderdaad dat het binnenkort beter gaat. Volgende week de sleutel van ons huis, dan kan ik toch niet als een uitgeknepen vaatdoekje van een ranzig café rondlopen??!! :roll:

Kell, ik ga je nog toevoegen hoor, maar door de ellende laat ik fb ff achterwege (en ook vanwege mijn collega’s die dan mss denken hé, wel fb-en en niet werken :think: ,…snappie!)

Karin wat fijn dat je nauwelijks klachten hebt én nog gefeliciteerd met Bjorn! Altijd leuk, jarig zijn :mrgreen:

Bm, hoe is het met Eva, slaapt ze al weer wat beter? En je hub? Nog altijd ziek? Heeft ie jou nog aangestoken?? Hoop het niet voor je!

Teun, wat leuk, wereldnieuws en al over de 11 weken, wat gaat dat hard zeg! Volgens mij heb ik vannacht over je gedroomd, maar weet niet meer wat. Had wel met onze zws te maken :lol:

Gaby, met jou en beebje alles goed?!

Oh ja, 1 maart heb ik mijn termijnecho. En jij Teun? en Karin? Spannend hè!

En nu gaan we weer duimen voor RB en Kell dat het maar mooie vruchtbare dagen zijn (geweest) en er plakkertjes aan overgehouden worden ladies :inlove: :inlove: :inlove:

Dikke zoen voor jullie allemaal en dan ga iknog even lekker warm mijn bedje terug in :-*

Ik vind dat je er tot op zekere hoogte op kan kleden. Op de fiets met forse wind tegen in deze kou is geen pretje kan ik je zeggen, zelfs wanneer ik me dik heb aangekleed! :?

Leuk dat je vandaag naar de vk mag! :smiley:

Karin, plezier bij de vk! :inlove:

Hoe was het bij de vk Karin?

Mm wat fijn dat je weer een goeie dag hebt :thumbup: Hopelijk volgen er meer :wink:

Die kou is echt verschrikkelijk ja maar krijg het wel uit mijn lijf gelukkig.

Hier is manlief snot en snot verkouden en Eva ook dus hij heeft haar wel aangestoken. Ik ben weel wat snotterig maar nog niet echt verkouden. Ik had gisteravond wel weer dat ik misselijk was dus tja of het door gaat zetten of dat ik er weer weken tegen aan hang, geen idee. Dat is dus afwachten. Eva heeft de nacht heerlijk doorgeslapen maar dat misschien omdat ze smiddags een dutje doet op de bank en dan savonds in bed pas laat gaat slapen :roll: Ze is dus te moe om snachts te gaan “zeuren” :mrgreen:

Morgen hebben we een gesprek op een basisschool voor Eva. Vanavond nog even voorbereiden qua vragen. Ik ga er vanuit dat dit de school gaat worden. De school ziet er aan de buitenkant netjes uit, de schoolgids ziet er goed uit qua informatie. Morgen nog even het gesprek afwachtenen de eventuele rondleiding maar ik ga er vanuit dat alles goed is.

Oeps, ik heb ml buitengesloten terwijl ik heerlijk aan het stomen was. :oops: Arme hub was helemaal verkleumd, dus heb ik warme chocolademelk voor hem gemaakt.

Hoe was het bij de vk Karin?

Leuk bm dat je vandaag de basisschool gaat bezoeken! Gaat Eva mee? Wel zielig dat ze zo verkouden is :hug:

Ik denk niet dat ik zw ben, alle kwaaltjes zijn weg, dus ik wacht met testen tot mijn nod 8) (nou ben ik een coole kikker or what?)

Vandaag heerlijk dagje vrij! Sean logeert bij zijn opa en oma, dus heb het huis voor mezelf alleen! Ik zou eigenlijk naar de sportschool gaan, maar ik heb geen zin om de kou in te gaan :?