Rb je bent toch zon coole kikker en dan toch eerder testen? Ben supernieuwsgierig dus ben benieuwd of je vrijdag echt gaat testen en wat de uitslag zal zijn.
Kelly jij zit zekers bijna weer in je vruchtbare dagen of niet. Nou ja klussen om de dag moet goed zitten lijkt me.
Hier nog steeds wat ongesteld dus geegeklus voor mij en ik wil ook helemaal niet dat het deze maand raak is dus ik geef mijn portie aan fikkie :mrgreen: Volgende maand maar eens zien wat de eventuele uitgerekende datum zou zijn en dan kijk ik wel of we. Voor gaan of niet. Als dat begin december is sla ik nog een ronde over want eind november hebben we ook nog een aantal verjaardagen en begin december zitten we met sinterklaas. Dus nog even afwachten wanneer we er weer voor gaan, tenminste als ik mezelf zolang kan inhouden haha.
Mm, ik ben wel wat teruggezet hoor, dus we lopen niet meer helemaal gelijk op
@bm: ik ben een coole misselijke kikker! Alhoewel ik gelukkig niet continu misselijk ben. Het scheelt iig dat ik me niet zo gek laat maken zoals ik voorheen wel altijd deed.
Mm: nog 2 uur en een kleine 40 min! En dan mag je je boontje bekijken!
Hub was gister heel erg blij toen ik zo :sick: was :eh: Hij doet alsof hij een coole kikker is, maar ondertussen telkens vragen of ik denk dat het mogelijk is en wanneer ik dan wil testen :roll:
De meeste gevonden op FB, gezellig! Leuk om een gezicht bij de naam te kunnen plaatsen
Pfff drukke dag op het werk! Maaaaaar, ik spring mooi ff onder de douche, beetje wakker worden en manlief weer zwoel aankijken, haha!
Ik voel me zoooooo :sick: Ik heb het idee dat ik echt ziek ga worden. Mijn hoofd voelt warmer aan dan normaal en heb net aan tafel bijna niks gegeten omdat ik zo misselijk ben. Ik hoop echt dat de griep nog niet aan mijn deurtje gaat kloppen want heb er echt geen zin in :thumbdown: Zit hier zo mijjn best te doen om alles binnen te houden gatver. Heb medelijden met je hoor mm als je je de hele dag zo voelt :hug: Ga vanaaf lekker op tijd naar mijn voorverwarmde bedje en lekker op tijd slapen, hopelijk wel na private practice en niet al er voor want dat is geen goed teken.
Mm veel plezier bij de echo en de rest een fijne avond.
Oooohhh Bm, arme jij! Als het nou een misselijkheid was met een leuke reden, maar gewoon ziek zijn is niet fijn! Hopelijk voel je je snel beter!
Wie ging er nou voor een echo? Ben even het spoor bijster, hihihi…
Mm heeft over anderhalf uur een echo!
ohhhhhhhh mmm :dance: :inlove:
laat je plsssss nog even iets weten vanavond…we zijn niet nieuwsgierig hier :liar:
bm beterschap, hopelijk is het een kort virusje en niet een dikke griep!
thanks trouwens want nu weet ik weer dat ik private practice moest kijken haha
kell wat leuk om je te zien, grappig hoe je beeld van iemand weer heel anders kan zijn…en vette tattoo hoor!!
rb nog maar 1 weekje wachten, zo voorbij :liar:
komop coole kikker :mrgreen:
Oh mm je bent nu lekker aan het koekeloeren naar je boontje! :inlove:
Ik ben zo benieuwd!
Ik ook erg nieuwsgierig :mrgreen:
Teun graag gedaan hoor (private practice helpen herinneren)
Mm snel posten want ga zo slapen en kan natuurlijk niet eerder dan dat ik iets van jou lees
Ik voel me nu weer een stuk beter. Lekker warm bedje, heb nog een toetje naar binne. Weten te werken, mijjn glas taxi bijna leeg en gelukkig niet meer misselijk en koud en dergelijke. Hopelijk morgen ook nergens last meer van. Ik heb namelijk wel vaker van die rare buien dat ik me echt zwaar ziek voel en dan is alles ineens weer goed en dat zo dagen door :thumbdown:
mm :dance: :inlove: :thumbup: :oops: :shifty:
shit zit ik net te whatsappen op het einde van private practice… zag je nou een positieve zwangerschapstest???
Je zag helemaal niks en kon het ook niet eht van haar gezicht aflezen.
Alles goed :inlove: :inlove: :inlove: mooi knippertje gezien en een duidelijk ‘ietsje’ in mijn baarmoeder :lol: :lol:
was toch wel spannend, ga nu lekker slapen
termijn is ook blijven staan :thumbup:
Kus voor jullie :-*
Ben zo blij voor je! :dance: :dance: :dance:
:inlove:
:-*
Aaaaaahhhhh lief :inlove:
Dat betekent dat ik nu ook heerlijk kan slapen maarrrrrr bones is zo spannend dus ga dat nog ff afkijken :mrgreen:
WT fijn mm :dance: :dance: Ennenu ben jij dus eerder dan ik
Bones is ook grappig vandaag :mrgreen:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Fijn Mm, lijkt me zo mooi om te zien :inlove:
Ik had deze aflevering van bones weleens gezien, maar heb 'm gewoon nog een keer gekeken
Heerlijk MM, geniet maar lekker van het moment!
Xx