Meistoppers 2011 deeltje 3!

ik heb je ook gevonden op fb! ik heet dus geen teun :wink:

M’n zusje is nu ook aan het lessen en ik vind het echt zo duur geworden :shock: ! Toen ik rijles had vond ik het al duur: 57,50 gulden per uur. Ik had een bijbaantje als serveerster en al mijn geld ging op aan rijlessen. Ben wel heel blij met mijn rijbewijs, want het geeft je best wel veel vrijheid. Ik heb de mijne nu al 13 jaar (haalde hem een week voor mijn 20e).

ja ik heb rond mijn 18e wel iets van 10/15 lessen gehad…maar met school, stage, bijbaantje en voetbal werd het me iets te veel…

mijn vader zei vorige week dat we een cadeau mochten uitzoeken voor de baby, maar hij zei ook dat ik mijn rijbewijs kon gaan halen voor ik bevallen ben op zijn kosten… eigenlijk zou ik stom zijn om het niet te doen… helemaal omdat het nu iets makkelijker kan dan met kind en qua kosten helemaal natuurlijk!

Teun, moet je zeker doen :thumbup: Een rijbewijs heb je voor het leven en is echt altijd handig. Zie het aan mijn moeder, mijn vader is overleden en zij reed nooit. Nu dus alles met de trein doen. En dat gaat wel maa ook boodschappen, ziekenhuis enzz

Enne foto zou ik wel willen maar kan via mijn ipad geen foto’s plaatsen en ik zit altijd achter ipad. Komt echt wel een keer :smiley:

Wat ontzettend lief van je vader! Ik vond het echt heel handig met een baby! Vooral omdat Sean vaak op controle moest in het zkh, eerst vanwege meerdere malen een te hoog billirubine gehalte en later vanwege zijn longetjes.

ja precies…en aug betekend in de winter nog klein en dan gaat fietsen ook moeilijk…kunnen ze nog niet zitten en zo koud enzo…

karin ik heb je trouwens ook ge ad op fb

Ik zag het teun :wink: ik had eerst iets van wie is dat nou weer. Tot ik iets over schoonhoven zag en gelijk wist dat jij dat moest zijn :mrgreen: Ik zou het aanbod van je vader aannemen. Ik heb Eva destijds dus mee moeten nemen op de fiets en had haar in een draagzak op de fiets. Nu moet ik zeggen dat ik vanaf februari weer moest beginnen met werken en ik haar dus eerst nog een paar maand met de kinderwagen naar de opvang heb gebracht en dan met kinderwagen door naar mijn werk, half uur heen en half uur terug naar huis. Pas toen het wat mooier weer werd en ik flauw was van het lopen ben ik met de fiets gegaan en dat was ergens in april geloof ik. Als ik een rijbewijs had gehad wist ik het wel, met de auto heen. Ik wil hem dus straks in mei (als ik het geld van de belastingdienst heb, en het genoeg is off course) gaan halen. Tenminste dan beginnen en dan toch wel in 3 maand ofzo gaan halen. Nog mooi voor de winter en dus ook nog mooi voor er een nummer twee is. Dus gewoon aanpakken, heel aardig van je vader.

Ik weet het, ik zou niet over kwaaltjes beginnen, maar ben echt :sick: en een lichte hoofdpijn… Zou het dan toch?

Ik hoop het voor je Rb! :slight_smile:

Ik heb al dik 9 jaar m’n auto rijbewijs en sinds vorig jaar april ook m’n motor rijbewijs! Ook heb ik nog een fiets en een brommer in de berging staan, hahaha! Man en ik hebben allebei een motor, die staan alleen nu op stalling bij mijn oma in de garage voor de winter. :slight_smile:

Gaan we allemaal aan het fb-en? Dan wil ik ook wel mee doen! :wink:

Heb jou al gevonden Bm!

Ps. Op mijn facebook is het niet bekend dat man en ik bezig zijn voor een 3e karakter in onze real-life soap, dus sssshhhttt! :wink:

Mijn man heeft ook 2 motoren. Probeerde mij daar enthousiast voor te krijgen, maar ik heb er echt niks mee! Terwijl ik een mooie auto best kan waarderen. Hub vroeg ook een keer welke motor ik leuker vond en toen zei ik de rode, hij was toen helemaal enthousiast totdat hij mijn reden hoorde: ik vind rood mooier dan groen :lol:

Hahahahaha, geweldig! :thumbup: Heerlijke logica!

2 motoren voor zichzelf? Ook luxe! De mijne is zwart, vind ik het mooist :slight_smile:

Wie wil er nog meer fb-en? Stuur anders ff een privé berichtje met je fb naam, dan staat het niet zo ā€œopenbaarā€ hier :slight_smile:

Kell, we hebben destijds afgesproken om niks te posten over evt zwangerschappen. Gelukkig maar, want het was al naar genoeg dat ik een mk had gekregen laat staan dat iedereen op fb eerst leest dat ik zw ben om daarna te moeten lezen dat ik een mk had… Ik probeer je zo toe te voegen.

Ok dan!

Karin, ik heb je gevonden en ge-add! :slight_smile:

wanneer is je nod rb? En ga je weer voor je nod testen? Spannend hoor! Vorige week was je eisprong he… Dinsdag toch?

Ik denk 6 feb. Als ik me zo blijf voelen ga ik wel voor mijn nod testen. Mss 3 feb ofzo, ik heb van mm een extra sensitive zw test gekregen.

Kell, het lukt niet met mn telefoon, ik probeer morgen met de pc

Kell, volgens mij heb ik je gevonden op fb!

Hey meiden,

vandaag weer even een goeie dag, dus ook fut om even te posten.

Leuk FB!!! Ik ga dalijk bm opzoeken en Kell, wil je me pben, dan zoek ik jou ook op, de rest heb ik al. En zoals RB al zei, op FB praten we niksnie over kindjes op komst :inlove: (tenminste, voorlopig niet, totdat we ALLEMAAL zwanger zijn en iedereen het al weet :lol: )

Teun, ik zeg DOEN dat rijbewijs. Daar ga je ongelooflijk plezier aan beleven met je kleine man straks (of vrouw).

RB, ik hoop zo voor je dat het raak is. Die test is betrouwbaar en aan die ovutests kleven zoveel positieve hormonen dat moet wel goed komen :inlove: :inlove: :inlove:

Ben je straks weer zwanger als je die marathon doet. Doe je wel rustig aan dan!

BM jij ook; lekker doen, dat rijbewijs, daar heb je echt de rest van je leven plezier van!

Kell, lekker klussen :inlove: en hoop voor jou dat Teun der positieve hormonen ook bij jou instralen :pray:

Karin, jammer dat we die foto nog niet kunnen zien (was zo nieuwsgierig, omdat wij gelijk lopen en ik wilde weten wat ik straks kan verwachten)

Vanavond dus naar de vk en echo. 'Ben héél benieuwd en hoop dat het allemaal goed is. Heb afspraak pas om 20u40 dus ben laat thuis. Zal proberen nog even klein berichtje te posten dan.

Werk ze allemaal en dikke kus!

Hey BM, heb je gevonden op fb en verzoek gestuurd :-)))))

Ik zal jullie allemaal toevoegen.

Ga nu naar huis toe dus later meer.

MM heel veel plezier vanaaf :inlove: Ben best een beetje jaloers maar vind het helemaal superdepuper voor je haha :mrgreen: