Meistoppers 2011 deeltje 3!

Haha ik was zo nieuwsgierig hoeveel brusjes je in je buik had! Fijn dat alles goed is! :thumbup:

super nieuws karin :inlove:

Ha goed nieuws daar zijn we blij mee en toch maar 1 en tuurlijk ben je daar ook blij mee. Heb je ook foto’s mee gekregen?

Temperaturen gaat goed hoor, gewoon smorgens ff doen voor het opstaan en ligt een schema’tje op m’n nachtkastje waar ik het noteer.

Verder ben ik KAPOT! Wat een week en vooral vandaag, wat een dag! Zo een enorm gedoe op m’n werk, niet normaal! Ik ben erg blij dat het weekend is!

Nog leuke plannen meiden?

Karin, fijn dat je echo goed is!

Bm, sterkte met je krampen!

Rb, hopen dat het dit keer raak is!!

Balen dat je zo’n erge week en dag hebt gehad. Ja dat temperaturen stelt niet zoveel voor he maar ik vind het wel handig :wink:

De krampen zijn beperkt gebleven tot de ochtend. Misschien dat het schoonmaken me zo heeft afgeleid dat ik er geen last meer van had maar ben er gelukkig vanaf. Hier niet echt plannen. Straks even boodschappen doen en dan vanmiddag komen mijn schoonouders. Manlief heeft 2 nieuwe slaapkamerdeuren gekocht alleen moet er een stukje van af en daar helpt schoonpapa mee. Schoonmoeder gaat de stad in maar ga niet mee. Het is pokkeweer en geen zin met die vervelende menstruatie. Dus ik ga vandaag maar eens wassen en was opvouwen :thumbdown:

Hier schijnt de zon vollop, maar geen zin om de stad in te gaan, mij veelste druk! Ik wil vandaag rust aan m’n hoofd. Ben gisteravond om 22uur in slaap gevallen op de bank, man kwam me om 00.15 wakker maken om in bed verder te slapen.

Vandaag bestaat uit the usual, lekker beetje rommelen, schoonmaken, wasje draaien en toch ook maar even wat dingen rooster-technisch voor het werk regelen, anders loopt het volgende week in de soep!

Oh, en heeft iemand ervaring met die mannelijke vruchtbaarheidstests toevallig?

Mm, hoe voel jij je vandaag? Wordt het een rustig weekend?

Hey Kell,

hier ook een lummeldagje gehad, wilde vanmorgen lekker gaan shoppen maar kom tot niets, pff.

BM; wat vervelend voor je, heb geen ervaring met jou situatie wat betreft een mk. Wel ervaring met hele erge krampen voor de ongi periode, geen pretje!!!

MM; wat een ellende zeg op die pot, wat kan je je dan ziek voelen he? Steeds je lekkere warme bedje uit om op de harde koude verschrikkelijke pot te moeten zitten!!

Karin; fijn dat het goed gaat!!!

Wat betreft de vacature; die is inderdaad voor mijn verlof uitgezet. Voorlopig ga ik og nergens heen. Het klonk wel ff gek; een vacature voor jou uitgezet…

Hier zeker geen lummeldag! Ik heb de hele dag een cursus gevolgd “Eerste hulp aan kinderen” Ben nu helemaal gaar. Vanaf morgenmiddag ga ik lekker lummelen :wink:

Morgenochtend eerst poweryoga en daarna met hub en Sean zwemmen.

Mm, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Bm, hoe gaat het? Zijn de krampen al minder?

Hmmm zwemmen, lekker! Ik doe dat eigenlijk echt alleen maar op vakantie… Denk dat als het voor mij straks raak is dat ik dat ook maar eens gewoon hier in NL ga doen, babyzwemmen lijkt mij ook echt zo leuk! :slight_smile:

Sinds gister niet ongesteld meer, dus meteen manlief even zwoel aangekeken, haha! Gewoon lekker vanaf nu om de dag klussen totdat ik zeker weet dat m’n ei allang voorbij is gekomen, kan niet misgaan zou je toch denken dan?

Oh, we hadden online een mannelijke vruchtbaarheidstest besteld en gister uitgevoerd! Heel apart met buisjes en kleurtjes en dingen, haha! Maar waar het op neerkwam is dan de zaadjes in de + categorie zaten, dus dat is goed! Man kwam zelf op het idee om dat in huis te halen, want in zijn eigen woorden “het kan toch ook aan mij liggen?” Hij opperde ook al om weer losse boxers te gaan dragen ipv met van die strakke pijpjes, hihi! :wink:

Gister alsnog druk bezig geweest voor m’n werk door het drama van vrijdag, vandaag alleen nog het een en ander in huis en vanavond komt m’n broer gezellig eten. :slight_smile:

Rb, veel plezier met zwemmen en met de poweryoga!

Bm, hoe gaat het met de krampen? Nog steeds zo heftig?

Iedereen een fijne zondag! :-*

goedemorgen,

kell ga ervoor meid! Ik hoop dat het deze maand raak gaat zijn!

Hopelijk brengen deze ovutesten geluk, want uit dit pakketje ben ik zwanger geworden :wink:

bm hoest met de krampen??

Rb hoe was die cursus? Wel goed dat je zoiets hebt gedaan trouwens! En veel plezier met lummelen!

Gaby je begint al aardig op te schieten he! Hoeveelste ben je precies uitgerekend?

Mm en karin hoe is het bij jullie? Karin op je wolk?? En mm morgen echooo :dance: wel even laten weten hoe het was he!!

Ik zit in de trein, naar een vriendin dr kindje dr verjaardag…hij word 1…alleen ik zou met een andere vriendin gaan alleen die belde net op dat ze ziek was…dus ik ga nu een half uur met de trein en daarna 55 minuten met een bus :sick:

kan ik ze eindelijk mijn goeie nieuws vertellen…ik ben donderdag op mn werk begonnen en ik kan nu niet meer stoppen haha gisteren weer een groep vriendinnen verteld die bij mij kwamen eten…ze geloofde het serieus niet haha ook niet toen ik het babypakje liet zien, en ze twijfelde zelfs nog bij de echo fotos haha maar toen ze het geloofde werden ze helemaal blij en gillen… Blijkbaar ben ik niet serieus te nemen ofzo!

Fijne zondag meiden

Nou teun volgens mij ben je echt niet serieus te nemen. Niemand gelooft het :mrgreen: Maar gelukkig is het toch echt waar :inlove:

Kell in ieder geval fijn om te weten dat er niks mis is met de zaadjes van je man. Nu gewoon lekker aan de klus, het tempen en de ovutesten gebruiken en dan kan het gewoon niet mis gaan. Helemaal aangezien teun ook zwanger is geworden uit dit setje.

Hier zijn de krampen voorbij hoor. Het is alleen bij die ochtend gebleven gelukkig. Blijkbaar moest het even goed doorbreken ofzo want ik dacht echt dat ik doodging. Het was nog pijnlijker dan de miskraam zelf. Nu niks meer aan de hand en gewoon ongesteld. Heb er wel steeds hoofdpijn bij dus dat is weer nieuw. Wat veranderd er toch weer veel in je lijf en cyclus na een zwangerschap/bevalling en miskraam. Ik had gezegd dat we een maandje over zouden slaan omdat we geen novemberkindje erbij wilden maar manlief leek het ook wel handig. Ik zelf vind het niet echt geslaagd dus op dit moment zegik nog steeds nee maar als het tijd voor de eisprong is, kan ik me misschien niet inhouden maar ik ga het wel proberen. Dus ik moet 1 of 2 maanden overslaan. We zien het wel weer. Ik heb wel een stuk minder druk om zwanger te worden nu. Ik ben een stuk relaxter geworden en heb nu nog zoiets van we zien het wel weer wanneer het raak is. Ook maar weer de vraag hoelang ik dat hou :mrgreen:

Dames allemaal een hele fijne zondag.

Zo ff heerlijk relaxen!

Zwemmen vindt Sean heerlijk, ik heb nog nooit aan babyzwemmen meegedaan. Kwam telkens niet uit. Dus gaan we gewoon vrijzwemmen.

Cursus EHBO voor kinderen heb ik gedaan om niet helemaal machteloos zijn als er wat met Sean gebeurd. Sowieso is het een stuiterbal waardoor hij ook vaak ongelukjes krijgt.

Zo Teun, jij legt wat kilometers af! Is het niet handiger om met de auto te gaan als je zo ver moet reizen? Wel leuk om het goede nieuws te verspreiden!

Mm, morgen je echo! Houd je ons op de hoogte?

Bm: zou zomaar kunnen dat je nu wel zwanger wordt omdat je helemaal relaxed bent en er geen druk is.

Kell: ik hoop dat de geluksovutesten jou ook geluk bieden!

He Teun, ik zie net op fb dat je bij mij in de buurt zit! Haha! Veel plezier op het feestje!

Dat is goed om te weten Teun, hopelijk brengt het mij ook geluk! :smiley:

haha dat is ook toevallig rb, als 2 x vakbij elkaar in de buurt geweest dan :wink:

ik heb dus geen rijbwijs, anders was het maar 45 min ipv 1,5 uur…of ze moeten in schoonhoven gewoon een station bouwen haha…handig als je vriendinnen allemaal door nederland verhuizen!

Facebook heb ik ook. Saskia Adema als iemand me wil toevoegen.

We ziel wel wanneer het zo ver is. Ik ga in ieder geval flink duimen voor jou en kell hoor db.

Hey bm!

Ik heb je gevonden op fb!

@Teun: vandaar dat je telkens zo lang moet reizen in de trein! Ik ga er altijd van uit dat iedereen een rijbewijs en auto heeft. :oops: Maar toen ik zwanger was durfde ik op een gegeven moment niet meer auto te rijden omdat mijn concentratievermogen gedaald was tot -20! :eh: Dus werd ik afhankelijk van ov en manlief. Mijn vriendinnen wonen allemaal in en rond Amsterdam, dus moest altijd met ov want ik ben degene die uit Amsterdam is vertrokken. Gelukkig valt die afstand wel mee. Schoonhoven is nog wel een flink stuk met de bus!

Teun, wat voorgrapjes maak jij altijddat niemand je gelooft :mrgreen:

Maar wat een eind met openbaar vervoer, balen dat je vriendinnie meekon.

Kell, ik hoop ook echt dat het gaat lukken deze ronde. Samen met alle goede testen en om de dag moet he lukken :pray:

Bm, je hoort vaak dat als en er zo over denkt dat het juist lukt he :wink:

Rb, wij babyzwemmen wel, nou ondertussen is het bijna kleuterzwemmen maar gaan ook vaak gewoon zwemmen, beide kids vinden het heerlijk.

Hebben net gehoord via de mail, da bjirn volgende week mag proefzwemmen en als het goed gaat mag hij die week erna afzwemmen voor A. Super, alleen wel jammer dat hij zaterdag zijn verjaardag zou vieren :roll: Maar dat doen we nu zondag :smiley:

Verder zit ik nog steeds lekker op mijn wolk. Ik he pb geen kwaaltjes alleen wat knorriger tegen hubbie en wat vermoeider. Maar ook daar geen echt last van. Na de echo weten wel steeds meer mensen het. Vind ook echt dat mijn buik al groeit, ga van de week op nieuwe broeken jacht.

@Karin: ik wil wel een foto zien van die dikke buik!

Ik probeer me niet gek te maken over wat voor eventuele kwaaltjes ik telkens voel (ben tenslotte de coole kikker 8) ) Richt me lekker op het sporten, ik merk dat ik daardoor ook lekkerder in mijn vel zit. Heb echt zin in de city pier city loop!

Dus de jacht naar nieuwe loopschoenen is geslaagd? Heb je uitnodiging op fb geaccepteerd hoor :mrgreen:

Wat goed zeg bjorn af mag gaan zwemmen voor A, dat proefzwemmen gaat natuurlijk helemaal super he. Thinking positive :mrgreen: Dat moet maar me nieuwe leus worden haha

Ik heb trouwens mijn rijbewijs ook niet hoor :wink: Nu mijn zusje hem et heeft gehaald heb ik wel zoiets van dan kan ik niet achterblijven. Ik heb dus besloten om er ook voor te gaan alleen nog niemand verteld. Ik vertel het pas als ik hem op zak hem, beetje verrassing zeg maar :mrgreen: Ik wil hem dan graag in 3 maand ofzo gaan halen dus moet eerst ff flink sparen, vakantiegeld en belastinggeld en dan moet het lukken, hoop ik.