Ik heb geen idee. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik weet wel dat je temp wat kan dalen en dat dit dan een innesteling kan zijn maar dit is wel een hele extreme daling. Ik kan eens kijken of ik dit soort tempkaarten kan vinden. Ik zou of maandag of woensdag mijn nod moeten hebben dus ik ben sowieso wel erg vroeg als ik nu ongesteld zou worden.
De andere meiden nog een idee?
Geen idee bm!
Bij mij duurde het voor de mk minder dan 14 dagen vanaf de eisprong tot mn ongi. Nu ben ik heel regelmatig in de zin, ei komt op dag 14 en ongi op dag 28.
Enige wat je kan doen is denk ik afwachten. Ik hoop dat het een innesteling is (maar dan zou je temp toch hoog moeten blijven?)
Na je eisprong gaat je temp omhoog. Het kan zijn dat je een innesteling kan zien op je tempkaart en dan is je temp dus ook 1 dag lager en dan is het weer hoger. Dat had ik volgens mij ook toen ik in oktober zwanger was. Dit was alleen een hele flinke daling. Je hent gelijk hoor dat ik alleen kan afwachten maar van die rare dingen word ik nieuwsgierig :mrgreen:
ik heb ook geen idee…ik ben wel vaker tussendoor wat bloed verloren na de mk…
Als ik jou was zou ik eens je verhaal doen bij: zwanger worden na een mk… De meeste hebben daar veel verstand van dit soort zaken ook met tempen
toitoitoi
Dat is ook wel weer een idee maar ja kan dan alsnog alle kanten op :mrgreen:
Spannend bm! Het kan mss dus toch nog wel! Bij de mk wist ik heel vroeg al dat de kans groot was dat ik zw was en bij mijn vorige cyclus wist ik vrijwel zeker dat ik niet zw was. Nu heb ik geen flauw idee, kan bij mij nog alle kanten op!
Ik was er van overtuigd dat het niet raak was/kon zijn maar nu met dit rare gedoe weet ik het ook niet meer.
Oh bm, zou zo leuk zijn als we allebei weer zwanger zouden zijn! :mrgreen:
Dat zou zeker heel leuk zijn :thumbup:
Bm ik heb het gelezen maar ik heb echt geen idee :oops: In temp heb ik me nooit verdiept
Echt een heel raar iets maar kan niks anders dan afwachten en laat ik daar nou net niet goed in zijn Ben natuurlijk nou na dit vreemde gedoe helemaal nieuwsgierig en dat terwijl ik eigenlijk nog redelijk 8) was omdat ik er eigenlijk van overtuigd was dat het dit keer echt niet raak kon zijn. Ben nu helemaal in verwarring maar zal toch echt geduld moeten hebben tot volgende week :mrgreen:
Rb zou wel grappig zijn als we weer tegelijk zwanger zijn. Eerst. Beide zwanger en aug mama beide miskraam en dan ineens beide oktober mama’s. We zullen zien. Heb je trouwens inmiddels al je ei gehad of had je dat al verteld :think:
spannend bm! hopelijk worden jullie ind samen maandmoeders…
zou wel grappig zijn, juni(juli vergeten we even)aug, sept en jullie dan oktober!
dan moet kell ook gewoon even zwanger worden deze maand :mrgreen:
karin en mm 7 weken en 4 dagen alweer! bij andere lijkt de tijd veel sneller te gaan haha…morgen echo karin? spannend, laat je even wat weten!?
en mm maandag! dan alweer 8 weken!!
vandaag de eerste collega’s op t werk verteld…ze dachten een voor een dat ik een grapje maakte (hoezo ben ik niet vaak serieus haha) maar allemaal helemaal enthousiast!
Good for you Teun!
Leuk dat iedereen zo goed reageerde!
Hoe is het met de overige zwangere dames?
BM en RB; spannend voor jullie ik zal duimen…
Kell: hoe is het met jou???
Manager zei gisteren dat ze een vacature voor mij uit gaat zetten voor vanaf 1 april… Dat nieuws kon ik wel gebruiken
Ik had gister mijn ei gehad, maar ben nog redelijk een coole kikker 8) Ik ben nu vooral aan het trainen voor de city pier city loop, dus wel fijn dat ik me nu daarop kan richten! Morgen ga ik nieuwe hardloopschoenen kopen. Ik begin met m’n oude last te krijgen van m’n enkel. Dus heb er wel zin in.
@RainbowR1 wrote:
Ik had gister mijn ei gehad, maar ben nog redelijk een coole kikker 8) Ik ben nu vooral aan het trainen voor de city pier city loop, dus wel fijn dat ik me nu daarop kan richten! Morgen ga ik nieuwe hardloopschoenen kopen. Ik begin met m’n oude last te krijgen van m’n enkel. Dus heb er wel zin in.
Respect :thumbup:
Toen ik nieuwe hardloopschoenen had gekocht had ik het gevoel dat ik op wolkjes liep

Kell hoe bevalt het temperaturen?
Rb veel plezier met schoenen zoeken en vind het ook knap van je hoor :thumbup:
Karin vandaag je echo? Ben benieuwd of je gelijk krijgt en er 2 zijn :mrgreen:
Teun wat grappig dat je collega’s dachten dat je een grapje maakte en dan nog wel met zo’n serieus onderwerp
Gaby wat fijn dat je een nieuwe functie krijgt en 1 april is toch ook al lekker snel.
Hier vandaag enorme krampen en heb nu ook al rode afscheiding dus ik denk dat de :evil: er zijn. Heb in ieder geval zoveel last van mijn buik op dit moment dat ik me voor vandaag ziek meld op mijn werk. Ik zit gewoon om de haverklap op de pot van de krampen. Dit zijn verschrikkelijke krampen en zelfs met de miskraam was het niet zo erg. Hadden jullie ook zo’n enorme last van de eerste menstruatie na de miskraam? Rb jij wel gewoon oktober mama worden he dan word kell een november mama en ik gewoon een december mama :mrgreen:
:hug: ik had wel een heel heftige ongi na mijn mk, ook knallende hoofdpijn en pijnlijke buikkrampen. Dus dat zou heel goed kunnen bm! Maar wel kort na je ei zeg! Bij mij zaten wel 14 dagen tussen ei en ongi. Had je uiteindelijk toch gelijk dat deze ronde niet is gelukt.
@Karin: hoe laat heb jij de echo? Ben benieuwd of het er idd 2 zijn :inlove:
Hey meiden, ben ik ook weer eens even :oops:
BM :hug: wat vervelend dat je zo’n buikkrampen hebt meid. Bah!
RB :thumbup: CPC loop, :roll: pfffft goed van je hoor! En veel plezier met je nieuwe schoenen :mrgreen:
Kell, lukt het met temperaturen, heb je al een mooi schema gevonden om in te vullen? Hopelijk kun je nu snel bij de zwangeren aansluiten
Karin, vandaag echo! Spannend en hopelijk kunnen ze zien hoeveel het er zijn :inlove: Jij voelt nagenoeg niks. Lijkt me héérlijk, maar ook eng tegelijk. Maar wel een buikje in opkomst :mrgreen: Ben héél benieuwd naar je echo!
Teun, wat heerlijk dat je nu echt gaat genieten meis :inlove: :inlove: :inlove: en goed dat je het op je werk hebt verteld. Voel je je nu ook al wat beter?
Gaby, wat fijn dat ze actie ondernemen op je werk. Is die vacature om jouw verlof op te gaan vangen? Dikk kus voor jouw buik :-
Hier de hele week zo ontzettend beroerd geweest, met als hoogtepnt gisteravond en vannacht. Wat anderen er via de orale weg uitgooien, mag er bij mij blijkbaar via het analekanaal uit :silenced: heb als sinds gistermiddag een innige relatie met de wc-pot. Vannacht ging ik bijna van mijn houtje van ellende. En nu ben ik niet meer misselijk en dan word ik meteen weer bang. Gelukkig is het al bijna maandag :roll:
De vooroplevering gisteren was wel super! We hebben nauwelijks opleverpuntjes en ze waren zelfs al aan het straten Op 9 februari krijgen we de sleutel en op 10 maart gaan we verhuizen. Nog een paar pittige weken voor de boeg, waarin ik wss ook niet zo heel veel zal posten, maar jullie wel op de hoogte ga houden hoor! Ik heb er heel veel zin in! Eerst lekker verhuizen en dan lekker storten op het aanschaffen van babyspullen :inlove: :inlove: :inlove:
Dikke kus voor allemaal en ik hoop dat ik niemand vergeten ben :oops:
:- :-* :-* MM
Oh mm, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Wat goed dat de vooroplevering zo positief was. Nog even en dan krijgen jullie de sleutel! :mrgreen: Nog even volhouden en dan kan je maandag naar je boontje kijken :inlove: Gaat Hugo dan ook mee?
Das niet leuk zeg dat je je zo voelt :hug: Altijd leuk om met het nieuwe huis bezig te zijn, lijkt me. Heel veel plezier en ons inderdaad wel op de hoogte houden hoor
Karin waar ben je? Heb je al een echo gehad en anders hoe laat moet je? Ben zoooooo nieuwsgierig of je gelijk hebt of niet :mrgreen:
Ja inderdaad niet eens 14 dagen er tussen en dat heb ik echt nog nooit gehad en vind het ook wel vreemd maar ja. Op de ene site zit ik vandaag op dag 11 en op de andere site zit ik vandaag op dag 9. Mijn temp was gisteren 36.7 en gisteravond laat in bed weer 37.1 (maar dat mag je eigenlijk niet meetellen) en vanmorgen was het 36.9. Hij is dus wel weer wat omhoog gegaan sinds gisterochtend. Voor mijn ei zit ik vaak rond de 36.6 en na mij ei toch wel rond de 36.9./37.0 met soms een uitschietertje naar 37.1. Nou hopelijk is alles nu gelijk wel weer op regel en heb ik weer een cyclus van 28/29 dagen en mijn ei gewoon weer op dag 14/15 en dan mijn nod op dag 28/29. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Aangezien we deze maand toch overslaan, kan ik mooi zien of dit weer een normale cyclus is zonder de druk van wanneer mijn ei komt.
Hoiiiiiiii :inlove:
De echo was helemaal goed, het hartje klopte en alle zag eruit zoals zou moeten. Ben wel een paar dagen teruggezet maar dat had ik zelf ook verwacht als ik naar mijn ovualtietest keek. Nu over 3 weken terug komenen dan een termijn echo :inlove: :inlove:
En het was er dus maar 1, waar we wel blij mee zijn
Mm, wat vervelend die kwaaltjes, hier dus geen last van. Wel wat bloedverlies vanmorgen na de ontlasting dus schrok me rot. Maar ze zag geen bloeding op de echo en vertelde zelf dat als ze dit gezien had de kans dat het misgaat heeeel klein is.