Meistoppers 2011 deeltje 3!

Heyy TEUN :dance: :dance: :dance: een goede echo mét armojes en beentjes (smelt) :inlove: :inlove: :inlove:

Heerlijk voor je meid en die foto wil ik zien!!! 7 nog wel, wauwie :mrgreen:

Sorry ladies maar ik ben helemaal niet bijgelezen. Kell slaat aan het temperaturen, RB moet klussen en BM??? Wat is jouw staat van dienst???

Hier in de ‘overleefstand’ Mennn wat voel ik me beroerd en misselijk (24/7) :sick: :sick: :sick:

Heb op mijn werk aangevraagd om weg te mogen als mijn lessen klaar zijn (dat is niet gebruikelijk hier op het ROC), maar was geen probleem. Ik hoef ook de Open Dagen niet te doen vrijdag en zaterdag (thank God :angel: ) maar ja, vanaf morgen schieten we zo’n beetje die verhuis in :pray: maar dat komt ook vast goed :mrgreen:

Maandagavond a.s. om 20u40 naar vk voor intake én echo :dance: :dance: :dance: hoop dat alles goed is, maar aan mijn lijf te voelen wel hoor :sick: :pray: :sick:

Kus voor allemaal :-* :-* :-*

@karinvandam wrote:

Teun wat fijn :inlove: En 7 foto’s wat veel! Hadden jullie zelf usb stickje meegenomen? Of kregen jullie die?

Ik moet nog 2 dagen wachten :pray:

meegekregen, dat is normaal hier… de vk heeft zelf geen echoapp. dus dan moet je naar een diagnostischcentrum…

helemaal geluk dat ze het iemand aan het leren waren waardoor ik dus extra lang kon kijken en veel foto’s maakte!

ik ga ze nu in showforum zetten…

en ind rb, ik moest er ook nog aan denken vanochtend… 2 dagen erbij betekend op dinsdag mn eisprong en zondag/maandag positieve ovu test

Mm hopelijk is je lijf snel gewend aan de hormonen enzo en ben je de misselijkheid snel kwijt. Wel een geluk dat je dus na de les gelijk weg mag en ook niet bij de open dagen aanwezig hoeft te zijn.

Mijn staat van dienst :mrgreen: ik zit letterlijk (op dit moment in ieder geval) op de wachtbank. Volgende week mijn nod, weet niet de preciese datum omdat de ene site zegt dat ik op dag 21 mijn ei heb gehad en de andere site zegt op dag 23. Ik hou de langste in ieder geval aan. Dus als ik vrijdag niet ongesteld wordt dan is het waarschijnlijk weer raak. Mijn hele gevoel en verstand zegt dat het niet raak is, maar af en toe ben ik al aan het wegdromen maar probeer mezelf niet al te gek maken, omdat ik er min of meer al zeker van ben dat het NIET raak is.

Teun ik ga je boontje even bewonderen :inlove:

Ehm in welk showforum kan ik boontje bewonderen?

Volgens mij staat de foto er nog niet, ik heb zowel ons sf als die van de aug mama’s bekeken. Ok, nu ga ik weer werken (lukt niet echt vandaag). Voel me btje raar, ik denk dat ik net mijn ei heb gehad.

haha sorry ik moest ze ook nog even naar de familie sturen!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5235774#5235774

mm wat fijn dat ze zo’n rekening houden met je!!

ik hoop dat jij en karin ook een super echo hebben binnen een paar dagen!

het voelt alsof ik eindelijk mag gaan genieten nu…

Teun, ze zijn PRACHTIG!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@mamerijntje wrote:

Teun, ze zijn PRACHTIG!!! :inlove: :inlove: :inlove:

I couldn’t agree more! :inlove:

Enne nu flink genieten hè Teun!

jaaa :smiley:

ik heb het beloofd aan mijn vriend en familie dat ik nu ga proberen echt te vertrouwen en die bewegende beentjes hebben wel geholpen :oops:

Teun, ze zijn echt :inlove: :inlove:

Hier moet ik ook naar zo’n centrum maar vorige keer kregen we gewoon foto’s mee. Is natuurlijk wel al bijna 4 jaar geleden dus wie weet wat ze hier nu doen.

Nog 2 dagen en dan mag ik…ben zo benieuwd, hoop zo dat alles goed is. Word gewoon onzeker van dat ik eigenlijk helemaal niets voel :think: Zelfs geen zere boobs meer. Alleen een buikje dat begint op te zetten… :pray: :pray: Dat alles goed is

Jennifer, nog last gehad vandaag???

Moooooooi Teun!!! & bedankt voor je ovu testen! Hopelijk is het deze maand “raak” ja! :wink:

Er zat alleen helemaal geen postzegel op, woon je stiekem in de buurt of heb je vrienden bij de TNT? :wink:

Nou kell dat moet gewoon goed komen deze maand met en temperaturen en ovutesten :thumbup:

Karin volgens mij moet je dat bij de 9 mnd mama’s posten :mrgreen:

Mijn eerste reactie met mobiel maar niet echt handig werkt beter met iPad.

wtf haha nee ik woon echt niet in de buurt… Zat er geen stempel op ofzo??

Wat stom zeg, gewoon vergeten een postzegel op te doen hahaha apart dat het gewoon verstuurd is dan :smiley:

Helemaal niets nee, maar gewoon aangekomen dus! Misschien krijg ik nog een rekening achteraf ;

ooh dat heb ik ook een keer gehad ja, toen kreeg ik ineens een rekening van de tnt dat ik 90 cent moest overmaken en ik wist niet waarvoor…misschien ook zoiets!

nou dan hoor ik wel van je 8)

thanks voor alle lieve reacties vandaag :-*

:oops: Je hebt gelijk bm loopt allemaal een beetje door elkaar omdat er 3 van deze post meepraten op de andere post :smiley:

@teun wrote:

haha sorry ik moest ze ook nog even naar de familie sturen!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5235774#5235774

mm wat fijn dat ze zo’n rekening houden met je!!

ik hoop dat jij en karin ook een super echo hebben binnen een paar dagen!

het voelt alsof ik eindelijk mag gaan genieten nu…

:inlove:

Hier hele rare dingen. Heb even een beetje advies nodig. Ik heb altijd 14 dagen na mijn eisprong mijn NOD. Mijn NOD is volgende maar vanmorgen was mijn temp echt heel erg gedaald, van 37.1 naar 36.7. Ik had vanmorgen een heeeeel klein beetje oud bloed en nu verder volgens mij helemaal niks meer. Enig idee wat er aan de hand is en kan je ook eerder ongesteld worden dan dus dat die fase van eisprong tot aan NOD geen 14 dagen is? Of komt dit gewoon door mijn ms en is alles gewoon deze eerste cyclus raar? Ik ben in ieder geval helemaal in verwarring. Toen ik dus vanmorgen mijn temp zag dacht ik gelijk ik word ongesteld maar toen ineens dacht ik dat kan helemaal niet want ik heb volgende week mijn NOD. Ik heb toch voor de zekerheid maar een verbandje omgedaan maar nog niks aan de hand. Ik heb trouwens ook vaak dat ik dan aan de diarree ben en wat krampen heb, daar heb ik ook helemaal geen last van :roll:

Nu wachten tot het droog wordt en dan ga ik Eef halen en lekker naar huis.

Hoi BM,

ik heb geen verstand van temperaturen, maar kan het een innesteling geweest zijn?

Die zijn toch ook precies een week van te voren?!

Succes :thumbup: