Meistoppers 2011 deeltje 3!

Teun, vandaag heb je de termijnecho toch? :smiley:

Hoe laat heb je die?

Kell, vandaag lekker vrij! Kan je ff bijkomen van de dwarse peuters! Ik heb mijn handen al vol aan 1!

10 uur :shifty:

duimen jullie please mee? :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown:

Nog anderhalf uur!

Teun, hier draaien ze weer :thumbup: :thumbdown: Veel kijkplezier :smiley:

Rb manlief gewoon vanaond overrompelen, dus niet voorbereiden maar gewoon initiatief nemen, dat werkt hier nog het beste, ook niet zo’n fan van op commando klussen. :mrgreen:

Ik weet niet of dat nog zin heeft. Eergister had ik 2 streepjes en toen wel geklust, gister ook 2 streepjes en toen was meneer dus moe :thumbdown: Dus hopelijk was maandag voldoende.

ik denk het wel hoor rb! als ik zo uitreken had ik uiteinelijk op dinsdag/woensdag mijn eisprong terwijl op zondag en maandag 2 streepjes stonden!

Oh maar dan klopt de 1e pos test niet, want je ei was er niet binnen 48, maar 72 uur, toch? Ik doe vanavond nog wel een poging :wink:

:thumbup: :thumbdown: Nog een half uur teuntje! :pray:

Gewoon lekker door blijven klussen Rb!

Teun, nog 25 minuutjes! :smiley:

Ik heb inderdaad vandaag lekker vrij, kom ook pas net uit bed, hihi!

Oh weet iemand trouwens een goede site waar ik mijn temperaturen in kan vullen zodat je zo’n mooi grafiekje krijgt?

Ik geloof dat bm fertility friend gebruikt. Anders even googlen?

Teuntje, laat je zo nog even weten hoe het ging? Geniet er maar van, het is zo bijzonder om voor de eerste keer je wurmpje te zien!

Duim…duim…

het was goed :dance:

poehhhhh wat een opluchting zeg!

Zelfs 2 dagen erbij gekregen…10 weken en 1 dag nu en 21 aug uitgerekend… We hebben zelfs bewegende armpjes en beentjes gezien :inlove:

bizar…

Thanks voor het duimen meiden!!

:clap: :dance: :inlove:

Bijzonder hè! Ik weet nog dat hub en ik helemaal stil vielen!

Heb je ook een fotootje meegekregen?

Fijn teun! Lekker weer helemaal gerust gesteld! :slight_smile:

ja helemaal in shock en stil haha

ze ging het aan iemand leren, dus het was iets uitgebreider dan normaal… 7 fotos op usb… Als jullie het leuk vinden laat ik straks een mooie zien?

Zit nu in de wachtkamer van de vk…1e afspraak…

En nog een beetje bij te komen haha

Jaaaaaa! Leuk Teun, foto! :slight_smile:

Jaaaa!!! Wij willen zeker een of meerdere foto’s zien!

Eindelijk ook afspraak bij de vk! Ik ben echt heel blij voor jullie! Alhoewel ik nu ook wel een btje verdrietig ben om mijn mk (ik zit te denken wat als…), maar dit doet overigens niets af aan mijn blijdschap voor jou teuntje! En ik wil goede berichten blijven horen hoor!

Maar als je 2 dagen verder bent, klopte je ovutest dus wel :smiley:

Nou, ik ga me weer storten op m’n werk! Ik check vanavond weer in! :wink:

Teun wat fijn :inlove: En 7 foto’s wat veel! Hadden jullie zelf usb stickje meegenomen? Of kregen jullie die?

Ik moet nog 2 dagen wachten :pray:

Aaahn Teun zie je wel dat we gelijk hadden dat alles goed is.en tja wie wil er nu geen mooie echo zien, ik in ieder geval wel. Even wegzwijmelen :inlove:

RB het is juist verstandiger, geloof ik, om om de dag te klussen. Zo hou je ook genoeg gezonde zaadjes ofzo. Dus ik zou zeggen gewoon vanavond nog een keer voor de zekerheid en net wat Karin zegt jij initiatief nemen. Werkt hier ook beter dan zeggen dat we even moeten voor het geval dat :wink:

Kell ik gebruik fertility friend. Het is wel een engelse site maar je kan je kwaaltjes invullen, hoe laat je tempt, wat je temp is. Je kan de datum zien en op welke dag je zit in je cyclus en hij geeft zelf je eisprong aan. Ik zit ook nog op babybytes maar daar zat ik niet om deze reden op. Het is ook een soort van forum en je kunt tegenwoordig ook een tempkaart bijhouden, dat is nieuw. Dat is wel een nederlandse site maar lang niet zo uitgebreid als fertility friend. Ik heb gewoon een gratis account daar hoor, is goed genoeg dus geen geld verspillen aan iets extra :wink: Geniet van je vrije dag.