Meistoppers 2011 deeltje 3!

Oh bm :hug:

Ik kan me je reactie goed voorstellen!

Hmm… Twijfel, mss is teststreep toch even donker als controlestreep :think: Als hub straks thuiskomt mag hij gelijk aan de bak!

Ik loop telkens achter met mijn berichtjes! :wall:

Ik zal binnenkort lijstje weer updaten. Ik hoop dat het deze keer wel raak zal zijn en dat brusje blijft plakken.

Bm, je blijft toch wel meeschrijven hè, ook al sla je 1 ronde over?

ja bm dat is niet leuk he… alles voelt dat ook veel pijnlijker… lastig is dat ze er ook moeilijk rekening mee kunnen houden omdat ze het niet weten… (of wisten ze het wel?)

ik heb dat zelfs nog steeds bij zwangere :?..die rond mei/april zijn uitgerekend…dan denk ik, dat zou ik moeten zijn!

mijn duimen draaien voor jullie hoor! en rb succes straks :wink:

ik zou gewoon een weekje om de dag doen, dan heb je veel kans en gezonde zaadjes zeg maar :mrgreen:

kell ze gaan morgen op de post!

Grrr hub is nog niet thuis, hij zou om 8 uur naar huis gaan! Maar blijkbaar zit meneer nu nog op zijn werk. :naughty:

Rb kan niet :naughty: Hij moet klussen. Of misschien ben je wel dru bezig nu :mrgreen:

Kell, wat vervelend :hug: Hopelijk volgende maand met temp wel raak.

Bm, idd je blijft wel schrijven toch?

Whaha, nee ik wacht nog steeds op hub :wall: Hij is net thuis en wil eerst even avondeten. :doh:

Eerst op krachten komen voor hij aan het werk moet :smiley:

Kell :hug:

Tuurlijk blijf ik gewoon meeschrijven :mrgreen:

Het is wel lachwekkend om het verhaal nu lezen van RB die zit te wachten tot man thuiskomt om te klussen maar die wil eerst eten en dan die reactie van karin, hij moet op krachten komen haha.

Kell succes met tempen en we gaan ervoor he :hug:

Ja af en toe steekt het best wel dat er geen baby komt in augustus. Vanmorgen in bed lag ik nog te denken van ik zou de 12 weken al gepasseerd zijn en ik zou het binnenkort aan de familie vertellen. Ik denk dat ik eind juli begin augustus inderdaad ook nog wel weer terugdenk maar goed.

rb en karin :lol:

en bm hopelijk ben je tegen die tijd gewoon hartstikke zwanger! Dat verzacht het dan een beetje!

Vandaag voor het eerste niet misselijk… Wel fijn eigenlijk haha maar wel een beetje eng… Nog maar 20 uur voor de echo :pray:

Teun het komt allemaal goed, let maar op. Ik weet nog toen met Eva dat ik alleen maar week 7 en 8 misselijk was en daarna helemaal geen last meer van gehad. Je lichaam is vast gewoon helemaal gewend aan de hcg en zo.

Het komt goed Teun, je zult zien dat je hoofd een loopje met je neemt :stuck_out_tongue:

Gaat redelijk ok allemaal hier, geen reden tot klagen op dit moment

Verder wel allemaal leuke dingen in de planning komende maanden. Weekendje weg, etentje met vrienden, concert van Anouk, concert van Ka3 (haha) beetje de weken doorkomen he??

Liefs!!!

Lekker gaby die vooruitzichten :mrgreen: En toch heerlijk dat je niet echt wat te klagen hebt. Zo moet het :thumbup:

Pfff… Wat een dag! Kindjes waren allemaal vrij vervelend op het werk vandaag, alsof er storm op komst was! En daarna nog korte cursus baby massage gehad, ik ben blij dat ik morgen vrij ben, lekker even ontspannen.

Vanmorgen begonnen met temperaturen! Wel apart, eerst even meten voordat je uit bed stapt, hahaha!

En m’n beste vriendinnetje is vandaag bevallen van een gezonde dochter! Ik heb er weer een klein vriendinnetje bij :slight_smile:

Heb weer 2 streepjes op ovutest, is hub te moe! :wall:

Hopelijk waren zaterdag en maandag voldoende…

Aan z’n haren meetrekken! :wink:

rb 2 streepjes betekend toch eisprong binnen 24/48 uur!

ik zou zeker voor morgen gaan hoor!!

:dance: :pray: :thumbup:

Ja, weet ik, maar daarvoor heb ik toch hulp van hub nodig. En als hij dan nee zegt… :wall: Pff… Rare wezens die mannen, het liefst klust hij elke dag, maar als het echt moet geeft hij niet thuis! :evil:

@RainbowR1 wrote:

Heb weer 2 streepjes op ovutest, is hub te moe! :wall:

Hopelijk waren zaterdag en maandag voldoende…

RB wat moet dat toch met die HUB van jou!

Of hij is moe of hij komt 'héél laat thuis of één van jullie is ziek :wink:

Liefs

@teun wrote:

rb 2 streepjes betekend toch eisprong binnen 24/48 uur!

ik zou zeker voor morgen gaan hoor!!

:dance: :pray: :thumbup:

Jij alweer bijna 10 wkn Teun!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: