Meistoppers 2011 deeltje 3!

Hoi meiden,

Ga me nu bijna onzeker voelen, ik heb bijna nergens last van. Af e toe voel ik mijn boobs en dan vooral in de avond. Misselijk ben ik niet, soms wel zo’n weeig gevoel. Eigenlijk alleen last van het fei dat mijn darmen zo opspelen. Verstopping en opgeblazen buik. Je ziet ook echt mijn buik al opgezet zijn :shock:

Ik heb trouwens het gevoel dat het er twee zijn. Een jongen en een meisje, toen ik het voorgevoel aan mijn moede vertelde werd ze helemaal stil, heeft ze dat gevoel zelf ook…dus we wachten vrijdag af.

Wat leuk dat de musical zo leuk was rb, ik hou er heel erg van maar vind de kaartjes zo duur :oops: dus ben pas twee keer geweest, aida, ciske de rat. Zijn wel naar evati geweest. En hopelijk komen er nog meer.

M , wat fijn dat hugo het toch doorheeft en blijermee is. Hier vinden de kids het geweldig, ja nu nog wel :smiley: En ik vind 9 weken ook niet vroe hoor. Hier weet de hele familie het al, en wat vrienden. Het werk nogniet maar voel me ook niet ziek ofzo

Teun, gelukkig voel je je weer wat zekerde maar anders gewoon bellen hoor. Tenminste deze dagen moetje wachten, denk dat vooruit schuiven niet heel veel zin heeft.

Fijne avond :-*

Denk je dat je een tweeling krijgt? Wat bijzonder! :inlove:

Ik vind musicals ook duur hoor! Via mijn werk kan ik vaak via acties goedkoper (want het blijft veel geld) naar musicals (nu 2 kaartjes halen, 1 betalen).

Waarom ben je onzeker? Bij je vorige zwschappen had je toch ook weinig klachten?

@kell: ga je morgen kruidvat testen kopen en testen? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! :liar:

@mm: ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jullie Hugo het met zachte hand hebben verteld :slight_smile:

Hub is officieel beter nu ik hem heb betrapt op het eten van 5 bonbons en 3 negerzoenen :shock: Op zich niet zo erg, want dan is er minder voor mij want ik wil in shape blijven voor hardlopen. Maar blijf een vrouw die chocolade nodig heeft en aangezien anderen dat weten krijg ik vaak ook chocolade! :shifty:

Beetje onzeker omdat ik niets voel, niet moe ben ( ja ben ik altijd :smiley: ) en niet misselijk. En nee was ik bij de andere ook nie maar ja hoor hethier allemaal aan :oops:

En ja ik heb het gevoel maar zou wel een hoop logistieke problemen meebrengen. Maar voordat we op de zaken vooruitlopen eerst de echo maar afwachten…

E leuk die acties van werk :thumbup:

Staat de echo al gepland? Ben benieuwd of je vermoeden klopt!

De leukste actie was voor tarzan: 25 euro ongeacht de rang :mrgreen:

Maar ga ff little people kijken!

Little people? Ik verkoop wat via marktplaats.

En de echo is vrijdag :inlove:

Eh ik bedoel the little couple haha. Zij proberen ook een kindje te krijgen en zijn zo’n lief stel. Welterusten!

Hahaha :smiley:

Klopte je voorgevoel ook bij Bjorn en Larissa? Wil je met de seo ook het geslacht weten?

Leuk om te horen wat jullie denken welk geslacht het kindje zal zijn! :mrgreen: Mm denkt bij haar een meisje toch? En wat denkt Teun?

Bij Sean dacht ik eerst dat ik een meisje kreeg tot de avond van de termijnecho. :wink: Ik droomde dat ik een jongen zou krijgen en dat klopte dus. Alleen mijn omgeving kon niet geloven dat ik een jongen zou kunnen krijgen! Haha! Ze vonden mij te vrouwelijk om een jongen te kunnen krijgen, heel gek dus!

Little couple heb ik ook gekeken, vind het een leuk programma. Zo attent als hij is voor haar, echte liefde haha.

Wat goed dat de zachte hand heeft geholpen. Vast een pak van je hart.

Karin wat een voorgevoel zeg :shock: en je niet al te ongerust voelen he :hug:

Zit nu nog op mijn werk dus vandaar even snelle reactie :wink:

Bij bjorn “wist” ik dat ik een jongen zou krijgen, heb aktijd gedacht dat de 1 e een jongen zou zijn. Bij larissa weer meisje gevoel. Dus we zullen zien. Maar zou echt wel geschrokken zijn dan hoor, denk dat we echt bij moeten komen dan :shock: nou je niet op de zaken vooruitlopen, de kans is erg klein. Niets in de fam aanwezig

Little couple vind ik ook leuk, hubbie iets minder dus we hebben de helft gezien. Hoeveel eifje swerden ernou geprikt? Een?

Eentje ja. Was ook nog gelukt om die te bevruchten. :thumbup:

Hub vindt little couple ook niet zo, maar keek voor de verandering mee.

Ik kijk elke avond tv in bed en hub kijkt beneden tv. Zaterdag hebben we filmavond en dan kijken we dus samen tv :mrgreen: We hebben gewoon zon verschillende smaak qua tv, ook qua muziek trouwens haha.

Ik had bij eva het gevoel dat ik een jongen zou krijgen maar ja was dus een meisje :inlove: Denk dat als ik geen mk had gehad weer een meisje had gekregen.

Zowel hub als ik dachten dat ons 2e beebje een meisje zou zijn. Maar goed dat zullen we dus nooit te weten komen, want eindigde in een mk. Hub kijkt idd ook vaak in de woonkamer tv en ik in bed. Hub is dol op comedy central en ik niet :wink:

En kell, heb je al getest?

Bah comedy central :sick: Zou ik ook niet kijken rb. Hier houdt manlief van discovery chNnel. Ik vind sommige dingen wel leuk maar lang niet alles, verder mag hij graag naar bouwval gezocht kijken enzo en wegmisbruikers bah en nog wat andere programmas waar ik niks aan vind. Ik kijk dan vooral naar series en die vind hij weer niks dus prima oplossing zo vind ik.

Ja kell hoe gaat het, nog geen bloed? En nog weer opnieuw getest?

Dag 29; ongesteld… :frowning:

:hug:

He bah kell dus nu beginnen met temperaturen en ovulatietesten en dan is het gewoon gelijk raak :hug:

Ik denk ook niet dat het dit keer raak is bij mij en ik sla de volgende ronde over want we willen niet nog een november kindje dus misschien een december kindje voor ons :mrgreen: maar eerst mijn nod maar afwachten.

Hoe is het met de zwangeren? De misselijkheid nog uit te houden? Ik had vandaag op het werk weer even een jaloezie aanval. Een collega van mij is in april uitgerekend en mijn naaste collega’s waren allemaal leuk met haar aan de babbel maar moest gelijk asn mijn mk denken dus even jaloers.

Balen!

Ik verwacht dat mijn ei er binnenkort aankomt, teststreep op de ovutest is net iets lichter dan controlestreep (scheelt weinig). Vanavond maar weer gaan klussen :wink:

Ja ik baal wel weer hoor… Kreeg ook vandaag te horen dat mijn beste vriendinnetje morgen wordt ingeleid, dus tis me allemaal even een beetje veel…

Ik ga zo lekker een mok thee maken, m’n bank opzoeken en onder een dekentje tv kijken.

NOD gaat nu naar 21 februari en ga morgenochtend meteen beginnen met temperaturen.

Fijne avond meiden!