Meistoppers 2011 deel 9!

Ja ondertussen zijn we alweer een week verreden is het wel zeker 3e miskraam



Kelk houd je het nog uit?

He Teun :hug:

Kell ook hier van harte gefeliciteerd met je dochter! Ben super blij voor jullie! Geniet van deze tijd :inlove: :inlove: :inlove:

Oohhh heb ik jullie helemaal verwaarloosd :wink:

Gelukkig zitten jullie allemaal bij mij op facebook, scheelt weer!



Hier een prachtige BUB!! :smiley:



We zijn helemaal in de wolken met onze Sterre! :inlove:

Haha kelk je hebt wel wat beters te doen hè :inlove:



Hoe gaat het met haar en met jou? Hoe komt het dat je een keizersnede kreeg?

Of was dat bewust of al van te voren gepland?



Hier een beetje rare week nu…



Gisteren ging ik naar de gyn voor onderzoek ivm de miskramen en bij echo om te kijken of alle leeg was zagen ze een heel klein maar sterk hartje kloppen :oops: :oops: :oops:

Ik heb al 3,5 week bloedverlies elke dag met stolsels dus wij waren helemaal in shock, volgende week moet ik weer terug komen om te kijken of het dan nog steeds klopt en gegroeid is! De gyn kon zo niet zeggen waar het bloedverlies vandaan komt e of dit goed gaat kijken, ik heb door het bloedverlies wel groter risico dat het alsnog mis gaat geloof ik…zware week nu want ik bloed nog steeds en ik voel me apart genoeg sinds dit weekend wel iets zwangerder waar ik al niks van begreep…duimen jullie mee voor goed nieuws aankomende dinsdag?? :pray:

Joh Teun! :shock:



Hoe is het nu?

Ik duim voor jullie hoor!!



Ik zet zo mijn bevallingsverhaal even in het april-mei-juni 2014 topic,

lang en emotioneel…



Ennuh… Het onderwerp hier kan ook aangepast worden, zwanger ben ik niet meer hihihi :wink:

Hahaha nee nu ben je echt niet meer zwanger, zag net haar foto’s nog op fb :inlove:

Geloof alleen niet dat RB ooit nog op kok komt :think:

Die is van de titels aanpassen!

Dinsdag de echo…al 3 dagen bijna geen bloedingen en kwaaltjes dus probeer een beetje hoop te hebben maar durf ook weer niet echt!!

Ik ga nu je bevallingsverhaal lezen!

Met tranen in mn ogen gelezen, heel herkenbaar zwarte wolk (om andere redenen) en de angst…goed dat je het opgeschreven hebt! Maar wat een geweldig meisje! Dat verzacht een hoop!

Ik heb nog even mijn eigen bevalling overhaal terug gelezen haha (staat bij kraamtijd) en ik schrijft gewoon bijna hetzelfde over dat je dacht dat he bij een bepaald aantal cms pas gedacht had een ruggenprik te willen haha wat zijn vrouwen toch streng voor zichzelf :mrgreen:

Ik ga even het bevallingsverhaal lezen en kom dan zo weer terug om te reageren maar Teun wauw wat een nieuws zeg en atuurlijk dumen we dat het goed mag gaan!

Kell wat jammer dat het zo is gelopen en er helemaal geen rekening is gehouden met jou en Rai. Het had zo’n “mooie” gebeurtenis moeten zijn want het is toch een hele wonderlijke gebeurtenis. Ga je het nog opnemen met het ziekenhuis?

Sorry, ben hier niet meer zo vaak actief :oops:

Ik vervang gelijk de titel hihi!

Oeh Teun, spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :pray:

Kell, ik heb je bevallingsverhaal gelezen :hug:



Ik had bij Ailyn ook een naar gevoel over gehouden, met name omdat iedereen erg veel haast had. Ze hielden totaal geen rekening met mijn wensen en ze hadden zoveel haast dat ze niet eens de apgar-score hadden verteld. Erg jammer allemaal. Gelukkig was het verplegend personeel op de afdeling wel erg lief.

Hoe ging het Teun? :pray:

8 weken en 3 dagen zwanger :inlove:

Armpjes en beentjes waren al stompjes die aan het groeien

waren :inlove:

Geen bloedingen meer gehad en geen bloedingen op de echo te zien :dance:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh Teun!!



Oohhhh wat fijn zeg! Ik duim dat het allemaal goed blijft gaan voor je, wat spannend!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Geweldig Teun!!!

Van harte!!! :dance: :dance:

Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

Ik kom nu weer vaker op kok! :smiley: Mag ik het in de titel zetten of nog niet?

Echt super nieuws!!! :clap:

O teun wat ben ik blij voor jullie zeg en dit keer gaat alles gewoon goed.

Thanks dames :inlove:

Ik ben ook nog helemaal vol ongeloof, wat een wonder…

Zo gewenst en naar verlangt en dan toch nog een verassing zo bizar!

Ja hoor je mag titel aanpassen hoor!

Bij de andere mk’s beide lege vruchtzakken en dit was echt al een kindje :shock:



Hoe is het met jullie allemaal??