Meistoppers 2011 deel 9!

Jeetje echt een stilte hier… Vind het wel een beetje jammer want vind het altijd zo gezellig met jullie, maar ben er zelf natuurlijk ook wel een beetje schuldig aan… Het is al lastig genoeg om af en toe dat negen maanden topic bij te houden pfff…



Hier dus behoorlijk druk! Ben sinds gister halve dagen op kantoor gaan werken omdat ik teveel last kreeg van harde buiken en toch ook wel best moe. Het fysieke werk met de kindjes werd me helaas te zwaar…

Ik heb nu twee ochtenden gewerkt en middagen rusten, is vreemd, maar wel beter zo. Nog even doorbijten tot 18 april (wat al bijna is natuurlijk…) :wink:



Verder zijn ze druk bezig in ons huis, ik doe eigenlijk niet zo veel meer, behalve af en toe langs gaan, koffie zetten en broodjes smeren… Baal ervan, maar het is gewoon beter zo. Hopelijk met een week of 3 er in? Ligt er aan hoe snel m’n vriend met de badkamer is. :slight_smile:



Verder met de beeb alles nog goed, ze is nog steeds lekker druk vaak en wordt dan bont en blauw geschopt! Heerlijk :smiley: Vind het erg gezellig zo met z’n 2en. :slight_smile:

Doe rustig aan kell!

Kan me voorstellen dat het best zwaar is!



Afgelopen donderdag haalde ik Sean ziek van de bso af en vanochtend werd ik gebeld of ik Ailyn kon ophalen want ze was ziek. Ze wilde alleen maar bij mij hangen en kon alleen maar zielig kreunen :cry: zieke kindjes zijn zooooo zielig!

Zo ik meld me ook maar weer eens :mrgreen:



Kell nog even en dan al zw verlof en verhuizen :thumbup: zie steeds mooie klus foto’s voorbij komen op fb. Het wordt volgens mij heel mooi allemaal.



Teun uitslag van Eva. Tja ze denken dat ze een bacterie *(weet de naam wel en heb hem vanmiddag nog gezegd maar nu ik het wil typen weet ik het niet meer lol) heeft gehad die op haar nier(en) is over gegaan. Bij ontslag had ze blijkbaar nog wat hoge waardes en afgelopen donderdag (na heel wat gedoe) is haar urine weer ingeleverd om te kijken of ze nog steeds hoge waardes heeft of dat alles nu weer in orde is. Mocht ze nog steeds hoge waardes hebben dan worst er weer onderzoek gedaan en anders wordt het afgesloten.


  • Ja het schiet me weer te binnen, post streptokokken was het

Hoi hoi



Kelk ik zal proberen weer wat vaker te komen lezen en schrijven, kan je ik gezelschap houden tijdens je laatste loodjes zoals je er ook bij ons was :-*

Hoe gaat het nu??

Wanneer willen jullie er in?



Rb de kindjes al weer helemaal opgeknapt??

Hoe gaat het met aylin? Begint ze al te lopen?

En Lars? En zijn eten?



Ja ik heb er wel eens vanbgehoors die naam haha maar jeeh wat een gedoe zeg, gelukkig g nu weer helemaal ok dus! En goed in de gaten houden nu als ze ziek wordt.

Ben je alweer aan het werk of blijf je thuis moeder?



Mm volgens mij lees je hier niet meer mee maar ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat, of lotje al de rust heeft gevonden na de Osteo?



Hier gaat het ok, alles loopt op rolletjes en Jula is zon makkelijk vrolijk kind daar heb ik het echt mee getroffen geloof ik…alleen voel ik me best vaak rot omdat het gevoel heb dat er zoveel tijd aan ons voorbij gaat en het leeftijdsverschil alleen maar groter wordt met elke maand…ben het vertrouwen ook wel kwijt van mijn lichaam… Na de mk toch ovulatie testen gedaan en een week na de positieve eisprongtest ongesteld geworden… Ik moet het proberen niet zo zwaar te maken maar dat is zoveel makkelijker gezegd dan gedaan :frowning:

Kindjes hoesten nog maar ze gaan beiden gewoon naar school/opvang.

Ailyn is supervoorzichtig en durft nog niet te lopen. Volgens mij kan ze het wel gewoon. Aan 1 hand loopt ze prima mee en zou ik haar eigenlijk ook gewoon los kunnen laten, maar madam durft dat niet. Ze kan ook al zelf zonder hulp los staan, maar los lopen vindt ze nog eng. Ailyn is trouwens net als Eva mensenschuw. Ze vindt mensen op zich wel leuk mits ze zelf er op afstapt of als mensen niet al te druk doen (best raar met een broer als Sean).



Oh Teun dat is idd niet leuk hè! Ik wilde eerst ook zo’n 2 jaar tussen m’n kinderen hebben en het is uiteindelijk bijna 3 jaar geworden. Nu vind ik het minder erg dan toen het maar niet lukte.



Kell, wat gaat dat snel allemaal! Ik zie allerlei foto’s van jullie huisje op fb! Dapper hoor zo’n enorme verbouwing!



Bm, hopelijk is Eva van haar bacterie verlost. Hoe gaat het met Lars?



Mm, hoe gaat het met Lotte? Heeft de osteo nog geholpen?



Wij hebben sinds gisteren een nieuwe auto! We hebben een Jaguar station. Het is een automaat dus moet wel even wennen. Hopelijk kunnen we onze oude auto snel verkopen.

Ladies!



Ik leef ook nog hoor! :wink:

Nog steeds aan het verbouwen, althans het is nu meer opbouwen, schilderen etc. Zoals jullie kunnen zien op facebook :wink:



Nog 2 halve daagjes werken en dan lekker verlof, woohoo!!

Vanmiddag werken met aansluitend vergadering, morgenochtend nog en dan is het klaaaaaaaar!



Zaterdag weer ff aan de schilder, zondagochtend vroeg ook naar ander autootje kijken en 's middags een familie feestje van m’n vaders kant.



Met m’n opa gaat het helaas heel slecht nu, m’n moeder zit daar zo veel als ze kan en het is nu een beetje afwachten tot hij opgeeft… Heel heftig, aan morfinepomp en al :frowning:



Teun, kan begrijpen dat het allemaal wat zwaar valt… Maar geef de moed niet op, positief denken schijnt te moeten helpen? :hug:

Ow Kell wat naar van je opa zeg :hug:



Teun je moet de gedachte van zoveel jaar tussen je kindjes loslaten :wink: wij hebben 4 jaar tussen Eva en Lars zitten en ik moet zeggen dat het alles een stuk makkelijker maakte. Lars was natuurlijk niet makkelijk en huilde veel en ik moest dus constant met Lars bezig zijn. Een kindje van 4 jaar kan je dat makkelijker uitleggen dan een kindje van een twee. Ik vind het heel prettig om er 4 jaar tussen gelaten te hebben.



Zou het liefst nog wel een babietje willen en we hebben een paar keer onveilig gevreeen maar ga er niet van uit dat het raak is. Ik ben nog nooit zo snel zwanger geworden. Ik zou het niet erg vinden maar het is/was niet de bedoeling.



Lars loopt al een tijdje, geen idee hoe lang al precies een maand misschien al twee maand, geen idee. Hij doet het super met alles. Hij is echt een pretletter. Praten doet hij nog niet echt alleen mama en dan bedoelt hij eigenlijk papa :wink: verder alleen het o o van de teletubbies en tadaa en soms ook wel kaa wat dan klaar moet voorstellen. Verder totaal onbegrijpelijke brabbels wat er uit komt haha. Hij drinkt nog steeds alleen bv op een paar slokjes water na. Hij lust gewoon niks anders dan bv en water. Het eten gaat ook goed. Hij wil graag met de pot mee eten sinds een weekje ofzo. Hij krijgt dan eerst een potje eten en als dat op is krijgt hij nog wat op een vork uit het bord van papa. Gisteren wou hij zijn eigen potje niet en alleen met ons mee eten. Jammer genoeg hadden we niet genoeg om hem ook met ons mee te laten eten. Hij kan als een echte bouwvakker eten en eet soms zelfs meer dan Eva :shock: Echt een heel verschil en ben erg blij dat ik stefan Kleintjes heb gemaild over Lars. 1 mei moeten we naar het cb dus ben wel benieuwd hoe zijn groei lijntje er nu uitziet.



Eva doet het ook goed. Vind nog steeds dat haar eetlust niet helemaal terug is gekomen maar ze eet en drinkt en voelt zich goed dus ik ben tevreden. Ze is nu gelukkig ook niet meer zo mensenschuw als dat ze was. Gisteravond is ze gaan paaseieren zoeken met haar beste vriend van school en zijn moeder. Ml was aan het sporten en ik zat thuis met een slapende Lars. Dus ik was blij dat ze mee kon met die moeder. Ze hebben choco eitjes gezocht en er was ook nog disco. Al die mensen boeie haar niks en ze was helemaal los gegaan op de dansvloer :mrgreen: Ik heb nog filmpjes gezien toen ze weer thuis waren. Echt een heel verschil met hoe ze was dus dat komt wel goed met Ailyn.

Haai,

Ja bm ik doe ook wel mn best om het los te laten qua tijdsverschil nu, maar denk eens grote wens kan je niet zo makkelijk onderdrukken als dat het klinkt :slight_smile: ik was met 4 maanden al klaar voor nummer 2 :slight_smile: maar goed het is wat het is…deze maand ook geen ovulatie testen want daardoor wordt je helemaal opgezogen in het eisprong zwanger worden cirkeltje, maar misschien volgende maand wel weer… We zien het wel!



Kell hoe gaatie?? Rustig aan nu het werken klaar is of druk aan de klus?

Ik las ergens dat je opa overleden was, gecondoleerd :-*

Ik bedoelde ook niet echt dat je het moet loslaten maar meer van dat het ook heel leuk kan zijn als er wat meer leeftijdsverschil tussen zit. Eva kan bijv heel goed helpen met dingen en ze kan zó leuk met Lars spelen :inlove: maar ik snap het wel. Als de beslissing is gemaakt dan wil je het liefst direct. Dat had ik ook heel erg. Nu zou ik zelfs nog wel graag een derde willen. Heb dat gevoel heel erg de laatste tijd maar ml wil echt niet nog 1 geloof ik en we hebben ook maar twee slaapkamers voor de kids dus beetje zielig als iemand moet delen maar ja dat gevoel heb ik nu eenmaal.



Hoe is het met de rest van de dames.



Kell gecondoleerd met je opa :hug:

Ja ik snap je ook wel hoor bm, ik had vorige week ook zoiets van ok laat het los…misschien komt er wel 5 jaar tussen en ook dan zal jula gelukkig worden…en kijk nu mijn onderschrift :inlove:



Duimen jullie mee dat het dit keer goed gaat?? :slight_smile:

Goeie timing van mijn laatste berichtje … Zojuist bloed op het toilet :frowning:

Heb helemaal geen update gekregen van berichtjes hier, raar…



Is het mis gegaan Teun? Of menstruatie erg laat? Echt enorm balen dat het niet wilt lukken! :frowning: :hug:



Hier vandaag alweer 38 weken zwanger en nog een drukke BIB! :wink:

Heb niet het idee dat ze er al aan zit te komen, morgen weer controle bij de vk.



Huis gaat lekker door, hopelijk dit weekend er voor het eerst slapen als het mee zit. :slight_smile:



Verder slaap ik niet al te best meer en hou ik vocht vast, maar that’s it eigenlijk. Mag niet klagen, dus doe het ook niet. :slight_smile:

Je mag best klagen ondanks dat er veel dingen wel goed gaan hoor, dat is nieuwe hobby van de laatste maanden ook :angel:



Nee waarschijnlijk weer een mk, krijg maandag een echo…het is nog heel vroeg zou dan pas 5 weken zijn, maar wel steeds donkerder wordende testen maar al sinds 2 dagen licht bloed verlies en pijn in mijn onderrug en rotgevoel in mijn buik… Miskraam nummer 3 wie had dat ooit gedacht van te voren :frowning:



Binnen nu en 4 weken heb je je meisje in je armen, fantastisch idee… Met haar nu al mooie kamertje! Ben ook heel benieuwd naar jullie naam!

Bah Teun, wat ongelooflijk kl*te allemaal zeg!! :frowning: :frowning:



Vandaag controle gehad bij de vk, moet meer rust nemen, bloeddruk is behoorlijk hoog (95/135), maar omdat mijn bloeddruk nooit echt laag is geweest sturen ze me (nog) niet door voor consult. Woensdag weer terug komen en urine mee om te testen op eiwitten…



Vind 't toch best spannend eigenlijk, maar meisje doet het nog goed. :slight_smile:

Dat gebeurde bij mij ook rond 38 weken kell! Goed rustig aan doen, en dan ook écht écht doen… Dus niet sotfzuigen dweilen tillen etc… Alle echte inspanning proberen te vermijden en aan de bel trekken als je hoofdpijn krijgt of het gevoel als of er een strakke riem boven je buik strak getrokken wordt!



Meisje komt dan misschien toch eerder :smiley:

Op zich heb je wel heerlijk weer , niet té warm!

Gelukkig is het weer een beetje afgekoeld ja… 25 graden en vocht vasthouden is geen leuke combi…

Kreeg idd bij de vk op het hart gedrukt dat als ik meer klachten zou krijgen ik moest bellen.



Laat d’r nog maar in ieder geval een weekje zitten! Eerst over en paar daagjes settelen. :slight_smile:

He Teun wat klote weer zeg :hug: succes maandag bij de vk :hug:



Kell wat een foto’s van jullie huis zeg wauw. Wat Teun zegt echt rustig aan doen en geniet van de laatste zware loodjes.



Hier afgelopen vrijdag naar de kaakchirurg in het ziekenhuis geweest. Mijn verstandskies moest eruit van mijn tandarts maar omdat het kreng niet gewoon omhoog was gegroeid maar scheef naar mijn andere kies moest het in het ziekenhuis gebeuren. Ik was bloednerveus en helemaal opgefokt dus toen de eerste verdoving gezet werd, kwam alle spanning er blijkbaar uit want ik werd heleniet goed en lijkbleek. Het was maar goed dat ik al kag want anders was ik geheid onderuit gegaan. Wat een ellende zeg, mijn kaak is nu nog wat blauw en opgezet en ik kan mijn mond niet eens echt goed open doen. Het doet ook echt behoorlijk pijn en slik behoorlijk wat paracetamol, om de twee uur dus eigenlijk gebruik ik er ook nog teveel over de dag. Ik word zelfs snachts wakker van de pijn en dat gebeurd niet zo snel normaal gesproken. Ik hoop dat het snel beter wordt want dit is zoooo niet leuk zeg. Mijn melkproductie is ook flink gekelderd. Zo nu hou ik oo met zeuren :wink:



Hier alles verder goed. Nog steeds geen baan maar vind het ook niet erg, helemaal niet met heerlijk zonnig weer :mrgreen: Eva doet het goed op school en ook met zwemmen ineens en Lars tja die groeit als kool en heeft flink wat boevenstreken :wink:

Nou lekker dan Bm, want als ik eenmaal bevallen ben moet ik hetzelfde verhaal ondergaan, hahaha :wink: Mijn kies zit ook precies hetzelfde als die van jou denk ik, dus alvast bedankt voor de heads up! Hihihi :lol:



Hier eerste nachtje in het nieuwe huis gehad, moet wel nog erg wennen hoor, allemaal nieuwe geluiden ook enzo… Man is nu naar het werk en ik zit aan m’n ontbijt. Gelukkig wel gezellig de kat rondlopen, ben ik niet helemaal meteen alleen. :wink:

Oh lekker mijne moeten er de volgende keer ook uit :lol:

Nu al zin in :wink:



Ik had vandaag een echo waar niks te zien viel, heb hier er een vraag over gesteld op kok… http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5500459#5500459



Dan hoef ik het niet nog een keer te typen :angel:



Gek hè kell, net logeren in je eigen huis, als de kleine meid er straks is dan went je huis snel genoeg denk ik!

Sorry dames. Hopelijk hebben jullie een betere ervaring dan ik want ik ga het echt niet weer doen. Ik ben nog steeds niet helemaal pijnvrij. Wel een stuk minder nu het gespoeld is en ik leef niet meer op pijnstillers maar ik moet s’ochtends en s’avonds echt nog wel wat hebben. Nu moet ik ook wel zeggen dat er van mijn kies (die voor de verstandskies zat) een stukje afgebroken was (niet tijdens het trekjen) en misschien komt de pijn daar dan wel weg. Geen idee of dat zo is maar ik kan dat pas laten maken als ik geen last meer van mijn kaak heb haha. Gaat vanzelf wel weer over toch.



Teun heb je verhaal gelezen. Geen advies of iets dergelijks maar wel heel apart.