Meistoppers 2011 deel 9!

Nieuw deeltje! :smiley:

Ik kom heel snel schrijven op mn laptop, heb heftige dagen achter te rug maar wel miskraam vrij :slight_smile:

Meld!



Teun, hoe is het nu met je? Ben je uiteindelijk alles natuurlijk kwijt geraakt of had je toch hulp nodig?



Mm, hoe is het met jullie poppetje? Gaat het alweer wat beter?



Hier zoals gewoonlijk weer ongelooflijk drukā€¦

Ctrl V/Ctrl C :wink:



Afgelopen weekend nachtje weggeweest dus met mn vriend, heerlijk geshopt, uit eten geweest en zondag ook naar de dierentuin.

Erg leuk, maar was wel goed moe daarnaā€¦ Via Barendrecht naar huis gereden om daar naar een kamertje te kijken van Marktplaats, helemaal leuk! :smiley: ( http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/kinderkamer-complete-kinderkamers/m771446388-complete-strand-baby-kinderkamer-whitewash.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr )



Deze week druk op mā€™n werk, woensdag negenmaandenbeurs, ook leuke dingetjes nog gekocht en vandaag met pijn en moeite de kinderwagen besteld! Het onderstel wordt namelijk niet meer gemaakt, maar ze hebben nog een mooi showmodel voor ons gevonden bij Babypark, dus we krijgen nog korting ook :smiley: ( http://www.babypark.nl/mutsy-urban-rider-next-cargo-blue-jeans.html )



Van het weekend maar weer eens tijd aan de voorbereidingen va het huis besteden, we krijgen vrijdag de 28e de sleutels :smiley:

Kell leuk kamertje zeg en mooie kinderwagen wel balen van die ander. Heb je nog een buikfoto gemaakt. Ben even nieuwsgierig :oops:



Teun fijn dat je er vanaf bent :hug:



MM hopelijk mag Lotte snel naar huis toe.



Hier alles ok. Lars is druk bezig met stappen. Eerst waren het een oaar stapjes maar nu al best een stuk. Dat duurt vast niet heel lang meer.







In het showforum vd mei/juni mamas! :slight_smile:

Haha bm leuke fotoā€™s!! Wat worden ze groot zeg!!



Sorry ik ben echt even weinig op kok momenteel, maar dat snappen julie vast wel :mrgreen:



Om lang verhaal kort te maken kwam ik woensdag in het ziekenhuis om afspraak te krijgen om het weg te halen en op het punt van weg gaan van huis krijg ik mega buikpijn en onderweg kon ik bijna niks meer van de pijn echt jankend achterop de fiets :oops:

En bij de echo bleek dat het dus ineens los was gekomen En toen hadden we afspraak gemaakt dat ik de dag erna terug zou komen, als het er dan nog niet uit was gingen zenhet weghalenā€¦en toen ik weg ging bij de gynā€¦echt weeƃĀ«n pijn en daar in de wc was het Plop eruit :shock: echt timing hƃĀØ haha dag erna toch nog een echo gehad en toen was alles weg :thumbup:





Anyway nu is het er dus uit en ben ik ee gelukkig vanaf, echt bizar bij eerste mk echt weinig pijn gehad en nu zo erg :oops: :oops:



Rb wanneer moest je nou naar het CB? Ik zat me nog af te vragen, omdat ik het wel apart vind dat ze in verhouding niet genoeg aankomt maar wel zo goed eetā€¦



Hoe zwaar is ze nu? En lang? En Lars? Ik denk dat Lars wel groter is dan Jula haha

Jula is nu iets van 77 cm denk ik, we hoeven niet maar de CB check van 1,5 omdat ze met 1 jaar al zo vooruit liep dus we gaan pas weer als ze 2 is

Toffe kinderwagen kelk :thumbup: 8)

Kellllllll

Fijn Teun dat je ervan af bent! Maar wat een moeite heeft het gekost zeg!



Ik was vorige week vrijdag naar cb geweest voor Sean. Had gehoopt dat ik ook nog tijd had om Ailyn te wegen en te meten, maar zowel wvp en ik hadden toen we met Sean klaar waren een andere afspraak. Ik gok dat Ailyn 74 cm is, dwz ze past maat 74 en heeft soms maat 80. In mijn omgeving zeggen ze dat Ailyn mijn stofwisseling heeft: heel veel eten, niet aankomen :angel: Maar ja ik wil ook niet dat ze te veel achterloopt in de groei.



Binnenkort Ailyn maar thuis op de weegschaal zetten en kijken hoeveel ze weegt. Mss toch maar weer met cb contact opnemen.



Wat wel grappig was: ik ging met Sean Ailyn ophalen bij kdv en we liepen langs het bord welke leidsters die dag werkten. Ik liet het aan Ailyn zien, zo van wie zijn dat? En Ailyn heel enthousiast roepen: HƃĀ© kijk!!! Sean reageerde toen verontwaardigd: ohhhh Ailyn, kan jij gewoon praten!?! Alsof Ailyn de hele tijd de boel zat te flessen! Haha

:lol: :lol: :lol: prachtige kinder logica

Lars was pas 80cm en iets meer dan10 kilo :mrgreen: hij heeft korte beentjes en een lang bovenlijf. Bovenkant heeft hij nu 80 aan maar dat zit bij de mouwen perfect maar qua lengte is het te kort. Broeken is maat 80 te groot en moet ik het omvouwen. Dus maat 74 moet hij eigenlijk nog aan.



Toch raar he RB die van jou eet als een bouwvakker en komt niks aan en die van mij eet heel weinig maar komt toch gewoon aan.



Teun blij dat je er vanaf bent maar tjonge dat klinkt wel weer heel anders dan toen bij mij. Ik had toen last van rugweeen, ook behoorlijk zeer maar niet zo erg dat ik er van moest huilen gelukkig. De pijn bouwde wel op en op het hoogst kwam het er uit en was de pijn ook over.

Weegschaal klopt niet helemaal, bij Ailyn gaf hij 9,3 kilo aan en bij mij 48 kilo (yeah right, in my dreams!!! Haha). Sean had van tevoren op allerlei knopjes op die weegschaal lopen drukken, dus dat ding wrsch van slag ofzo.



Ja gek hƃĀØ bm! Als ik zie wat Ailyn allemaal naar binnenwerkt dan snap ik echt niet hoe ze zo licht kan zijn en amper aankomt. En Lars komt wel veel aan, (maar dat komt natuurlijk door die slagroom van jou :wink: ). Heb mā€™n kolf aan een oud-klasgenootje van de middelbare school verkocht. Ik kwam haar heel toevallig tegen is (net als bm en ik) fan van draagdoeken.



Kell, stoere kinderwagen! Kamertje stond niet meer op mp, maar je gaat vast nog wel spannen als die in jullie huis straks staat.



En overmorgen al de sleutel! Spannend hoor!



Mm, fijn dat Lotte weer thuis is!

Bm, leuke fotoā€™s! :smiley: En Lars al aan het stappen, pfffā€¦ Gaat snel zeker? :slight_smile:

Hoe is het nu met Eva? Gaat het al wat beter?



Teun, heftig zegā€¦ Maar fijn dat het toch uiteindelijk uit zichzelf heeft losgelatenā€¦ Mag ik vragen wat je toen gedaan hebt? Sommige mensen begraven het of doen er iets meeā€¦ Heb zelf nooit echt de keuze gehad omdat het in ā€œdeeltjesā€ kwamā€¦ Je hoeft er niet over te praten als je niet wilt hoor! :hug:



Rb, leuk verhaal van Sean & Ailyn bij de creche! :smiley: Heerlijk hoe die kids kunnen reageren :smiley:

Verder alles goed? Hub gewoon thuis ook enzo?



Hier sinds gister de trotse eigenaren van een eengezinswoning! Ben er zo blij mee! Kan niet wachten tot het af is :slight_smile: Vandaag de spullen uit de opslag gehaald en daar op zolder gezet. Nouja, mā€™n vriend, vader en oom dan. Mā€™n moeder en ik zijn de keuken gaan poetsen enzo. Morgen vast wat gaan klussen en komen mā€™n schoonouders ook kijken.



26 maart intake met de Kraamvogel. Ben benieuwd naar hoe dat gaat! Wel dus nog bij mā€™n ouders thuis, want ons huis zal echt nog niet klaar zijn dan, haha :wink:



Verder groeit mā€™n buik lekker door, meisje kan goed druk zijn en zie af en toe mā€™n buik zelfs bewegen! Daarnaast sinds een weekje ofzo vocht uit mā€™n tepelsā€¦ Super vreemde gewaarwording en ze doen soms best pijn! Steken enzoā€¦



Vandaag 6,5 jaar samen met mā€™n vriend :inlove:

Over 11 dagen de 3/4D echo!

En over 12 dagen word ik 30ā€¦ :shifty:

Ah 30 is een mooie leeftijd om moeder te worden hoor :wink: Ik testte 1 dag voor mā€™n 30e verjaardag positief. :slight_smile: Spannend een 3D echo! Gaat alles goed met jullie huis?



Zo heb je nu al toeschietreflex? Dat belooft nog wat voor straks!



Teuntje hoe gaat het met jou? Alles goed?



Mm, hoe gaat het met Lotte?



Bm, alles weer goed met Eva?



Vrijdag gaan hub en ik in het kader van restaurantweek bij een Michelin restaurant eten. Heb er zin in! Ik ga zondag meedoen met mudmasters. Dat is een stormbaan van 6km. Ben benieuwd! Maandag ga ik heerlijk bijkomen in Elysium, lekker ff niks doen en ontspannen

:smiley:

Wat is het rustig hierā€¦



Update:



Hier een erg vreemde dag gehad, ik was gewoon aan het werk en om kwart voor elf belt mā€™n vriend dat het slecht ging met mijn opa en dat hij daar naar toe gereden was met mā€™n moeder. Mā€™n vader was daar ook en ik kon beter ook even komen. Hij is al jaren aan het dementeren en valt de laatste tijd vaak, dat heeft van de week waarschijnlijk een bloedprop in zijn hersenen veroorzaak en vanochtend klopte zā€™n hart nog maar heel langzaam, ademde hij erg moeilijk en viel steeds weg. Toen ik aankwam was hij alweer een beetje bij, maar met een bloedprop weet je nooit wanneer het gedaan is natuurlijkā€¦ Heb hem in ieder geval nog even gezienā€¦



Verder woensdag de 3/4D echo gehad, was echt super! Prachtig om te zien en ouders+schoonouders vonden het ook mooi. Ze was erg wakker en beweeglijk en lag veel met haar voetjes te spelen. :smiley: Fotoā€™s in het showforum van de mei/juni mamaā€™s!



En van het weekend maar weer klussen!

Ojee Kell, wat vervelend van je opa! Lijkt me moeilijk om je opa zo te zien. Ik heb alleen 1 oma gekend, de rest was al overleden voordat ik werd geboren.



Ik ga zo ff in sf kijken! Lijkt mij wel bijzonder een 3D/4D echo, maar ml leek het creepy. Ik heb fotoā€™s gezien van de verbouwing, dat lijkt me nog wel een hele klus! Trek jij het nog? Bij Sean had ik enorme nesteldrang (weliswaar iets later in mā€™n zwangerschap), maar kan me voorstellen dat het vervelend is dat je ā€œnestā€ nog niet af is.



Ik heb vorig weekend meegedaan met mudmasters (stormbaan in de modder), was erg leuk! Alleen heb er wel een gekneusd bekken aan over gehouden. Gelukkig mag ik gewoon alles doen zolang ik niet meer pijn heb.

Ik heb je fotoā€™s gezien RB, echt heel erg leuk! Lijkt mij ook wel wat zo lekker actief bezig zijn een dag!



Hoe is het nu met je opa kell? Je hebt echt en mooie buik zag ik fb!



Bm hoe gaat het met Lars zijn eten nu? En jij alweer aan het solliciteren?



Mm hoe is het nu met je kleine meid nu ze weer thuis is?



Ik ben hier niet zoveel te vinden nu, wel begrijpelijk voor jullie gok ik :slight_smile:

Als ik hier ben ga ik toch altijd even bij de negen maanden moeders lezen en dan ziek ik weer allemaal nieuwe zwangeren en nieuwe maanden en dan voelt het zo klote dat 2014 er gewoon al niet meer in zit en voel je dan nog harder ofzo

Verder gaat het goed, onbewust heb ik er wel meer last van gehad dan gedacht maar meer in mn humeur en meer in mezelf gekeerd dan andersā€¦ Nu maar weer met frisse moed er voor gaanā€¦ Als het straks een keer wel goed gaat en er komt echt een tweede kindje dat is dit gevoel wel weer minder denk ik of nouja weet ik :slight_smile:

Kell wat naar van je opa zeg :hug:



MM alles goed met lotje?



RB ik vind het knap hoor die modder race :clap:



Teun heel begrijpelijk dat je er wat minder bent. Hopelijk hebben jullie snel een plakkertje :hug:



Hier alles goed met Eva. Wat het nu geweest is krijgen we pas 7-4 te horen. Het was iets met de nier(en) maar ze konden niet zeggen wat het niet was. Ze dachten dat de schors van de nier misschien ontstoken was of iets anders maar dat staat allemaal op kweek dus vandaar pas 7 april uitslag. Jammer genoeg vanmorgen alweer naar de huisarts geweest met madam. Ze heeft steeds zoā€™n pijn en jeuk aan haar plasser en ook jeuk in haar billen. Dokter denkt wormpjes dus daar weer medicijnen voor. Verder heeft ze ook alweer een laar keer een bloedneus gehad maar daar moest ik de kinderarts maar voor bellen. Dus dat ga ik straks nog even doen.



Verder is hier iemand druk aan het werk om het hok tot mooie bijkeuken om te toveren. Dus we zitten in het lawaai en de troep.



Lars doet het supergoed en het eten gaat ook heel goed. We hebben even een tijdje gehad dat het weer niks was maar dat komt vast omdat hij snot verkouden is. Iedere keer als hij zo verkouden is dan eet hij praktisch niks en wil alleen maar de borst. Nu eet hij gelukkig weer. Hij heeft ook interesse in eten en wil geregeld een hapje van het eten van papa. Ik vind het suler knap van hem. Hij heeft afgelopen weekend een paar hapjes lasagne gehad :mrgreen: ik ben dus superblij met hoe het nu gaat en ook heel trots op hem. Hij weegt nu iets van 10.700 kilo :mrgreen:

Teun, hoe gaat het? Ik denk aan je en leef met je mee! :hug:

Lief kell, het gaat hier goed hoorā€¦ Ik heb wel weer een knop omgezet haha geen zelfmedelijden meerā€¦schiet ik toch niks mee op, er valt toch niks terug de draaien ik houd gewoon de hoop dat het binnen een paar maanden weer raak zal zijn en hopelijk niet veel langer :angel:



Wat super goed van Lars bm! Heel fijn om te horen! En ben nog wel benieuwd naar de uitslag van Eva hoor, weekje wachten nogā€¦



Kell woon je ondertussen nog bij je ouders of hebben jullie al een slaapkamer in het huis?

Wanneer denk je erin te kunnen?



RB hoe is het daar?? Super schatiige fotoā€™s zag ik van de week op fb :inlove:



Joehooeeee mm ben jij nog op kok te vinden??

Moet je alweer bijna aan het werk of is het nog niet zover?