Meistoppers 2011 deel 9!

Gaat allemaal goed hier. Ailyn loopt lekker rond te scharrelen (ze loopt eindelijk los). Op m’n werk zitten heel veel zwangeren momenteel en het begint bij mij ook te kriebelen. Jammer genoeg wil ml geen kinderen meer. Ik kan me er wel bij neer leggen hoor, maar eentje erbij zou wel leuk zijn :wink:

Hier ook kriebels en ook al een paar keer aangegeven dat ik nog wel een kindje zou willen maar hier ook steeds nee als antwoord. Dus dat gekriebel herken ik wel.



Verder hier ook alles goed. Lars nog steeds een pittig mannetje. Loopt toch al een aantal maanden en begint nu deze week eindelijk een beetje meer te praten. Nog steeds niet veen en ik denk alleen voor ons verstaanbaar maar het komt. Verder is meneer druk bezig met dingen die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind zoals trap lopen, stekkers in stopcontacten doen enz. Hij doet echt alles na wat wij ook doen. Eva deed dat nooit dus ik vind het aan de ene kant wel leuk om te zien hoe hij aan het papegaaien is maar ja soms ook doodeng. Van de week was ik snel even naar boven gegaan om wat weg te brengen en Eva en een vriendinnetje waren ook boven. Lars was mooi tv aan het kijken dus kon mooi even snel wegsluipen. Sta ik boven op de overloop en Eva zat bij de trap, zegt ze ineens heel trots, kijk mama Lars is al bijna boven :shock: Je kon me bijna bij elkaar vegen zo enorm schrok ik. Dus ik op heel normale toon tegen Eva dat ze de handjes van Lars maar moest pakken, zodat hij niet kon vallen. Gelukkig helemaal goed afgelopen maar wat schrikken zeg.

Heel herkenbaar hoor bm! Ailyns tweede naam is: “Nee!!!” :stuck_out_tongue:

Ik laat Ailyn onder toezicht naar boven kruipen, dat vindt ze wel leuk. Maar ik moet altijd opletten of de deur wel dicht is anders is ze zo in haar eentje naar boven!



Ze begint ook al gezellig te kletsen. Ze roept altijd “Hoi!” of “Hallo” als ze iemand ziet. Sean heet bwoew (broer) en het woord drinken, op en appel zitten ook in het repertoire. :mrgreen:



Vandaag voor mezelf naar de ha gegaan. Ben al 2 weken duizelig, ontzettend moe en enorm vergeetachtig (nee, ik ben niet zwanger). Bloeddruk blijkt erg laag te zijn. Heb verder ook m’n bloed laten prikken. Sean heeft thalassemie en dat is erfelijke chronische bloedarmoede. Aangezien ml dat niet heeft is de kans zeer groot dat ik dat heb. Maar het is nog nooit getest, dus moet nu worden vastgesteld. Hopelijk voel ik me binnenkort weer wat fitter.

Topic titel kan weer aangepast worden, helaas bleek bij de echo dat ons kindje in mijn buik overleden is :cry:

Oh Teun, wat verschrikkelijk… :cry:

Oh nee Teun :cry: wat ontzettend verdrietig! :hug:

O Teun verschrikkelijk :hug:

Thanks meiden, ik zit nu in het ziekenhuis voor intake, ik hoop echt dat ze het morgen weg kunnen halen en dat ik niet nog dagen hoef rond te lopen hiermee :frowning:

Oh Teuntje, ik vind het echt verschrikkelijk erg voor je :hug: Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Hoe is het nu met je Teun? :hug:

Wat is het toch stil hier.



Hier alles goed. Nog steeds happy en werkloos maar zit er nu aan te denken om thuiswerk te gaan doen. Het liefste administratief thuiswerk (wist niet dat dat er ook was) maar is erg moeilijk om daar iets van te vinden :frowning: Het bevalt me heel goed om thuis te zijn bij de kids, ideaal.



Hoe is het met jullie?

Inderdaad een aardige stilte he! Zit zelf ook niet veel op KOK eigenlijk, met de mei/juni mama’s veel aan het appen en druk op de draag groepen op facebook :wink:



Thuiswerk, goed idee! Moet je inderdaad wel wat kunnen vinden… Scheelt wel dat je dan geen opvang nodig hebt :slight_smile:



Hier nog 3 weekjes verlof/vrij en dan weer aan het werk. Aan de ene kant wel zin in, aan de andere kant totaal niet. Tijd is veeeeel te snel voorbij gegaan. Nadeel van klussen/verhuizen tijdens verlof denk… Eigenlijk stop mijn verlof a.s. maandag, maar heb lekker nog 2,5 week er aan geplakt!



Sterre is over het algemeen een heerlijk kind, maar kan ook echt een eigenwijs draakje zijn! We proberen haar nu 's avonds tot de laatste voeding ook in haar eigen kamer te laten slapen, maar daar is zij het nog niet helemaal mee eens… 's nachts ligt ze nog naast mij in haar wiegje, maar ze wordt er eigenlijk een beetje te klein voor… Alleen is mama er ook nog niet helemaal klaar voor om haar 's nachts nog niet bij me te hebben haha, maar dat zeggen we maar niet tegen papa :wink:

En Jula vandaag alweer 2 jaar! Hieperdepiep!! :mrgreen:

Hiep hiep hoera voor Jula!!! :dance:



Ik heb Ailyn ook best lang 's nachts bij me gehad. Je moet gewoon doen wat goed voelt. Vind het trouwens erg leuk dat je ook draagt kell! :thumbup: Lief om zo’n mini in een doek te zien! :inlove:

Lars heeft wel iets van 9 mnd bij ons op de kamer geslapen. Eerst in de wieg, toen in het ledikant en daarna bij ons in bed en toen weer in het ledikant en uiteindelijk op zijn eigen kamer. Ik vond het wel gezellig :slight_smile:



En dragen héérlijk gewoon

:frowning: Dikke knuffel voor jou Teun! :hug:

Goed de tijd nemen om dit een plekje te geven! En lekker janken en verdrietig zijn als je daar behoefte aan hebt, nooit je gevoel weg stoppen!



Ik moet inderdaad over 2 dagen alweer werken… Heb er zo geen zin in, schijnt een hoop gezeur op het werk te zijn en mijn “vervanging” heeft er een redelijk potje van gemaakt. Dat wordt dus puinruimen…

Ik begin met m’n 2 kantoordagen, dus kan mij dan even inlezen etc.

Sterre gaat meteen mee m’n eerste werkdag, zij gaat voortaan dinsdag en donderdag naar het KDV op de groep tegenover de mijne. :slight_smile:



Ze slaapt inmiddels ook 's nachts op haar eigen kamer! En is sinds donderdagvond/vrijdag voor het eerst verkouden en snotterig, gelukkig gaat het nu al beter! Gister nog even verhoging, maar kwam denk door de prik bij het cb.



Ze is nu 60cm en 5430 gram! Groeit mooi door :slight_smile:



Hoe is het met werk zoeken Bm?



Dragen is inderdaad heerlijk! Kan het iedereen aanraden! :smiley:

Oh kell, je laatste dag verlof zit er bijna op! Is best snel gegaan he! Zie je er tegenop? Ik weet nog dat je zei dat je niet snapte dat moeders het zielig voor zichzelf en hun baby vonden als ze weer aan het werk moesten hihi.



Pfff vannacht kwam Sean zwaar overstuur onze kamer binnen. Hij hoestte als een zeehond en blijkbaar deed dat pijn. Maar omdat hij zo overstuur was moest hij nog meer hoesten. Ik wist hem gelukkig iets te kalmeren en gelijk thijmsiroop en 2 lepels honing gegeven dat bleek verlichting te geven. Toenis hij tegen mij aan in slaap gevallen. Vanochtend hadden ml en ik discussie om hem wel of niet naar school te sturen. Ik vond dat hij naar school moest, ik vond dat hij alleen maar hoestte. Ml vond Sean veel te ziek om naar school te sturen. Maar ja ml blijft thuis als hij verkouden is. Ik blijf thuis als ik koorts heb of zo’n hoofdpijn dat ik geen licht, geluid of aanraking kan verdragen (komt gelukkig niet meer zo vaak voor). Uiteindelijk is Sean naar school gegaan en is alles goed gegaan.



Ailyn is echt een diva. Als ze haar zin niet krijgt werpt ze zich op de grond en is het echt een dramaqueen. Ze weet al heel goed wat ze wel en niet aan wil (ze kiest vaak voor rokjes of jurkjes), wil graag accessoires bij haar outfit, een hoedje, kettinkje en/of zonnebril. Zo anders dan Sean die maakt het niet uit wat hij aan heeft, alhoewel hij nu ook wat voorkeuren krijgt, misschien heeft hij dat van zijn zusje overgenomen. Als hij ziet dat zijn zusje een hoedje op doet wil hij meteen ook iets voor op zijn hoofd. :inlove: