Owowowow Kell wat spannend weer :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dat worden 16 lange dagen,β¦ maar we leven mee :hug: :hug: :hug:
Hopelijk broeit dat hitte-ei lekker daarbinnen :mrgreen: :inlove: :mrgreen:
Het zit er dus weer op, Kell, nu maar weer wachten en duimen dat het raak is en alles goed is/gaat
Rb succes vandaag en Sean zal inderdaad wel last hebbengehad van dewarmte en door hebbendat jij je nachtrust nodig hebt ivm je werk. Hier was Eva altijd op de zondag vervelend qua slaap ennooit op vrijdag of zaterdag :roll:
Ik morgen ook weer werken, op mijn verjaardag note bene. Als ik had geweten dat het zooo warm zou zijn had ik vrij genomen :mrgreen: Vind het zo sneu voor Lars want hij kan nog niet goed zitten en moet dus in de maxi cosi mee op de fiets. Hij smelt indat ding met deze hitte. Aangezien ik maar halve dagen werken moeten we ook nog op het heetst van de dag naar huis fietsen dus dan smelt hij helemaal weg in dat ding.
Nu zo nog even naar de stad toe voor een mutsje met touwtjes voor Lars, want hij trekt steeds zijn hoedje af. Verder nog even kijken naar lilly pads want dan hoef ik niet een bh aan en kan ik mijn zomerse jurkje gewoon aan naar mijn werk.
Fijne zonnige, niet al te hete, dag vandaag.
Yeah Kell! Komop ei groei en houd je goed vast!
Heb tot nu toe alleen maar dingen lopen regelen (ben nu aan het kolven). Verder heb ik een kleine 1300 mails :shock: die ik nog moet zien weg te werken!
Vanavond lekker bbq!
Ah dat is wel zielig voor Lars dat hij nog niet kan zitten, lijkt me zo warm! Ailyn wil niet meer liggen ze kan nu (sinds een week) zitten en wil alles zien!
Zo bm, jij hebt warm weer besteld op je verjaardag! Ga je het nog vieren?
Breekt nogmaals in :oops:
Kell, super! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik hoop zo voor je dat het een mooi plakkertje is!
(hou je in de gaten :-* )
hittegolf ei :dance: :dance: :dance: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
1300 mails rb pffffffffffffff sterkte haha
viel het mee of tegen weg zijn?
lillypads opgezocht⦠dat zijn dus plakkers en dan draag je geen bh?
dat zou met mijn cup a niet leuk staan :lol:
mm wanneer had je 20 weken echo?
mogen wij dan ook weten wat het geslacht is?
als jullie het zelf willen weten dan haha
vandaag gewerkt, en ik maakte me zo druk⦠jula voor t eerst naar iemand anders dan mn schoonouders of mijn moeder en uiteindelijk deed zij het geweldig natuurlijk :dance:
Oh ik dacht dat lilypads zoogcompressen waren hahaha!
Zo probeer weer vroeg naar bed te gaan ben echt moe!! Had vannacht alleen 5 uurtjes geslapen
@Babymuisje GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG VANDAAG
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:-* :-* :-*
Teun, volgende week donderdag hebben we 20-weken-apk
En natuurlijk mogen jullie het ook weten :dance: :dance: :dance: ik hoop dat ze het goed kunnen zien we kunnen zelf ook bijna niet wachten tot we het weten :mrgreen:
Goed gedaan, die Jula! Had ik trouwens al verteld dat er bij ons in de straat maandje terug ook een Jula is geboren?! Stond een groot Nijntje-bord in de tuin met naam :mrgreen: ik dacht hΓΒ©, die naam heb ik eerder gehoord :dance:
RB je hebt het overleefd, je eerste werkdag, bikkel! Coole Kikkert :mrgreen:
Kell, :-* :-* :-* laat je het weten als je gekke dingen gaat voelen :dance: of zin krijgt in augurken ofzo :silenced:
Dankje Voor de felicitaties en ja speciaal voor mijn verjaardag deze hitte besteld We gaan het nu nog niet vieren maar 4 augustus. Danvieren ml en ik het tegelijk. Hij is nl 13 augustus jarig.
Rb jeetje zeg wat een mails. Daar ben je wel even zoet mee.
Had ik hier ook verteld over de vriendin vanmijn manager, dat zij borstkanker had en dat ze een zoontje hebben van 1 jaar? Nou ze is afgelopen zaterdag overleden. Het ging in ieerste instantie eigenlijk helemaal goed en zou ze genezen zijn maar in mei is ze weer naar de dokter gegaan met klachten en toen bleek er uitzaaiingen te zijn en was ze opgegeven. Nu deed ze om te rekken steeds een kuur maar vorige week dinsdag ofzo had ze de uitslag gekregen en waren er geen verbeteringen dus zijn ze gestopt met de kuren en dus zaterdag al overleden. Zo snel gegaan allemaal maar wat gaat mijn hart uit naar het kleine manneke dat zijn mama nooit zal leren kennen en waarschijnlijk zijn halfbroer en zus ook niet leert kennen. Hij zal opgroeien bij waarschijnlijk een verbitterde man. Hij had al zoβn medelijden met hemzelf terwijl zij nog leefde,echt heel zielig allemaal maar heb niks geen medelijden met hem.
Jeetje wat verschrikkelijk bm!! Ik word echt helemaal misselijk
Ja echt erg.
heftig zeg! arm kind
volgende week donderdag dus mm! ik duim voor je dat alles goed is⦠ik vond dat best een belangrijke echo en daarbij die spanning voor het geslacht!
bm fijne verjaardag gehad?
Nou Bm, geen fijn verhaal. Wat sneu voor dat kleintje :hug: :hug: :hug: het leven is soms zo wreed en onbegrijpelijk onberekenbaar. Bah
Hoop dat je toch een beetje feestelijke dag hebt gehad gsiteren :?
Bm, wat een naar verhaal zegβ¦
Toch nog gefeliciteerd met je verjaardag, moest gister werken en daarna meteen door naar mβn moeders verjaardag, maar beter laat dan nooit.
Mm, erg benieuwd naar de 20 weken apk!
Rb, beetje bijgeslapen?
Hier mβn vrije dag, maar voel me niet zo fijn. Ben emotioneel en gespannen. Komt een hoop op me af allemaal in ene en ik kan er even niet zo goed mee omgaan vandaagβ¦
Kell :hug:
Verjaardag niet gevierd hoor. Ik vier het samen met ml want hij is straks in augustus jarig en dan zijn we een week weg op vakantie. Dus vieren we het volgende week samen.
Kell :hug:
Nee nog steeds niet goed geslapen. Sean is duidelijk van slag door het warme weer en dat ik weer werk. Wil niet slapen en kwam vanochtend om 5 uur mij wakker maken om te vertellen dat hij wakker was! Heb wat gegromd en toen kwam hij lekker knuffelen en ging om 6 uur mijn wekker. Gelukkig heb ik kolfrecht, terwijl ik kolf doe ik snel een powernap.
Kell :hug: :hug: :-*
kell is je donkere wolk al een beetje ruimte aan het maken voor de roze wolk?
we gaan voor een hittegolf ei hoor meis :-* :-* :-*
rb hoe was je eerste werkweek? je bent vandaag vrij toch?
lekker met je meisje knuffelen?
Ja, heb mβn eerste werkweek overleefd! Vandaag lekker knuffeldagje met beide kids, want Sean is ook een enorme knuffelkont.
Gister kwam leidster van kdv nog naar me toe (ze wilde eigenlijk al naar huis) om te zeggen dat ze erg onder de indruk was van Ailyn. Meestal hebben βoudereβ kindjes meer moeite met wennen aan een kdv, maar Ailyn had alleen eerste 2 dagen moeite en vond het daarna geweldig (telkens lachen) en goed eten, drinken en slapen. Andere kindjes zijn dol op haar omdat ze zoveel lacht, maar haar grote broer Sean zorgt ervoor dat ze niet te druk zijn bij zijn kleine zusje :inlove: Sowieso staat hij bij elke kik die ze geeft al gelijk naast haar om te kijken wat ze nodig heeft.