Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Wat lief Rb :inlove: En een powernap tijdens het kolven. Dat kan ik echt niet hoor dan heb ik een melk ongelukje denk ik :mrgreen:

Kell hoe is het vandaag met je?

Ik kolf handsfree, dus stoel een btje naar achter en dan :zzz:

Toch vind ik het knap :wink:

Fijn dat het zo goed gaat op het KDV Rb! :smiley: Erg lief dat Sean zo goed voor z’n zusje zorgt :slight_smile:

Teun zit volgens mij heerlijk in het Kurhaus nu! Ben benieuwd hoe de eerste nacht zonder Jula is gegaan :wink:

Ik ben wel redelijk uit m’n dipje. Helaas geen uitsluitsel kunnen krijgen van m’n leverpunctie… Moet nu een MRI scan en een thorax foto ondergaan (als ik niet zwanger ben, anders mag de foto niet) want de uitslag zou bij meerdere ziektebeelden kunnen passen… :frowning:

Verder, misschien een beetje raar maar ok haha, gister deden tijdens de seks sommige posities enorm pijn dat het niet eens ging, steken bij m’n baarmoeder (mond)… Daarna heb ik er nog lang last van gehad en ik voel het eigenlijk nog steeds wel een beetje. Geen idee wat dit nou weer is… :frowning:

kell ik heb de laatste maanden hetzelfde :silenced: duurt soms 2 dagen…rare buikpijn en het is elke x nadat we sex hebben gehad :think:

mijn vriend heeft gisteren gezegd dat hij graag voor een broertje of zusje wil gaan… wat dus betekend dat ik met de pil ga stoppen en ik merk dat ik het moeilijk vind om hier te delen omdat het misschien wel erg confronterend is tegenover jou kell… maar ik zou het ook raar vinden om niet te vertellen aangezien we hier lief en leed delen met elkaar…

Gelukkig is het bij mij vandaag weer over, alleen bij plassen vanmorgen was het nog wat gevoelig…

En ik kan het begrijpen dat je dat lastig vind ja, ik moet zeggen dat het waarschijnlijk ook wel pijnlijk voor mij zal zijn, stel jij bent sneller zwanger dan ik… Maar dat betekent niet dat ik het je niet gun Teun! In tegendeel! Ik gun jullie nog zo’n mooi kindje als Jula, en Jula een broertje of zusje. :slight_smile:

dank je voor je lieve woorden :-*

we gaan er gewoon voor dat jouw hittegolf het goed doet en dat ik later een keer volg :slight_smile:

Die pijn had ik na de bevalling een tijdje gehad maar nu nergens last meer van. Wel vervelend.

Teun wat leuk zeg en al snel. Misschien zijn jullie wel tegelijk zwanger :wink: Dat zou leuk zijn.

Zou idd leuk zijn als jullie samen zwanger zouden zijn!

Kell, vervelend dat je nou nog steeds niets weet wat er nou met je lever aan de hand is.

Hey Kell, hoe is het met je? Spannend toch? Want ongeacht de uitslag van je lever, kun je deze maand toch zwanger zijn, nietwaar?,… :pray: :pray: :pray:

Hopelijk is het straks allemaal positief!

Teun,…voor een tweede al,… succes!

RB jij de eerste werkweek goed doorgekomen en de kleintjes ook goed gedaan op het dagverblijf. Goed allemaal zeg!

Hier nog steeds aan het klussen op zolder en aftellen naar donderdag. Hopen dat alles goed is, want dan kunnen we eindelijk eens los met shoppen :mrgreen: tot nu toe zelf nog niks gekocht,…eerst weten of het roze of blauwe muisjes worden :wink:

MM morgen echo :inlove:

Kell voel je al wat? Wanneer mag je testen di/woe??

Jaaaa, morgen echo :dance: :pray: :pray: :pray:

vandaag 20 weken :dance: :dance: :dance: :dance:

Kell, meissie, hoe is het ermee? :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Gefeliciteerd met je 20 wkn mm!

Spannend morgen! Zal morgen op m’n werk extra vaak kok checken hihi!

Kell, hoe gaat ie? Wanneer is je nod?

20 weken alweer Mm, de tijd vliegt! :slight_smile:

Wordt er zelf altijd nog wel een beetje verdrietig van als ik dan bedenk hoever ik nu had kunnen zijn… :frowning:

Zou idd leuk zijn als we samen zwanger zijn Teun! :slight_smile:

Als ik dinsdag niet ongesteld word mag ik woensdagochtend met m’n potje pies naar het ziekenhuis en ook bloed laten prikken.

Spannend dus! Weet niet of ik daarvoor ook ga testen of niet… Was de vorige keer nogal pijnlijk natuurlijk…

Daar kunnen we allemaal over meepraten kell! Ik geloof dat we hier allemaal een MA of een MK hebben gehad (muv Karin en Gaby). :hug: Duimen blijven hier iig draaien! En ik ken het gevoel hoor, dat jij hebt als je naar de banner van mm kijkt, want dat had ik bij Teun. Bm en ik zouden een kindje hebben dat net zo oud zou zijn als Jula als alles goed was gegaan. Nu heb ik dat al een stuk minder, maar dat komt natuurlijk ook omdat Ailyn er is en dat is zo’n heerlijk vrolijk kind, kan me niet voorstellen dat zij er niet zou zijn.

We gaan dus een spannende week tegemoet, morgen mm en dinsdag kell! :pray:

ja de vraag is dan of je je nieuwsgierigheid kan bedwingen idd…

met het risico op valse hoop… we gaan er gewoon voor meid! ik hoop dat je kei zwanger bent dit keer! en dan met zn alle op kraambezoek bij jou! of jij zwanger en met zn alle op kraambezoek bij mm is ook leuk :smiley:

nog 1 dagje mm!

ik zou eigenlijk vandaag mn laatste pil pakken, maar aangezien ik tegenwoordig super erge migraine heb 2 dagen daarna slik ik hem nog 2 dagen langer zodat ik niet op mn werk zo beroer ben… vond ik best knap van mezelf, ik ben echt het meest ongeduldige type ter wereld! ik ga ook niet in een nieuw stoppertopic meeschrijven want daar wordt helemaal de focus dan zo erg van moet moet moet en ik wil graag beide benen op de grond houden deze keer :slight_smile:

Wow Kell wat gaat dat snel (voor mij dan i.e.g. :oops: voor jou zal het eeuwen duren,…). Dinsdag al nod,…spannend hoor!

Ik snap dat je verdrietig wordt van zulke berichten en zelf niets in handen of buik hebt. Ken het gevoel maar al te goed :cry: dikke knuffel voor jou hoor! :hug: :hug: :hug:

En we gaan kaarsen branden en duimen dat het gelukt is :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars:

Ik hoop dat ik morgen tijd heb om ff snel te posten :mrgreen: afspraak is om 13.00u, hub is morgen ook jarig en dat vieren we ook 's middags (lekker warm en druk :dance: :dance: :liar: :liar: :liar: ) dus als jullie niks horen, niet meteen in de paniek schieten hoor. Ik ga echt mijn best doen. Gewoon een duim en jongen of meisje denk :mrgreen:

doen we mm! geniet ervan en veel plezier met hubs verjaardag! :-*

Ja dat is afgesproken mm! Veel plezier morgen met hubs verjaardag!

Succes morgen met de echo en je hubbies verjaardag.

Kell net wat rb zegt we hebben het bijna allemaal mee gemaakt dus we kunnen er over meepraten :hug: Hopelijk geen :evil: Dinsdag en dan in het ziekenhuis een heerlijke positieve test :pray: