Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Thnx allemaal :-

en Kell,… :hug: :-
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: mm!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

helemaal goedgekeurd :inlove: en,…

we krijgen een MEISJE :inlove:

Aaaahhhhhh!!! :inlove:

Gefeliciteerd!!! Wat leuk, ook al een koningskoppel!! :mrgreen:

Geniet er lekker van!! Ben helemaal blij voor je!

Mm super nieuws en nu dus allemaal leuke (rose) meisjesdingen kopen :inlove:

super mm, ben blij voor je dat alles goed is en meisjes tja… meisjes :inlove:

:-* voor kell

Mm, een meisje, wat leuk! :slight_smile:

Ik ben net weer ongesteld geworden… :’(

Bah kell :cry: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug:

Ow Kell, NEEEEEEEEEEEE :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Och Kell wt verschrikkelijk kl*te voor je zeg :hug: :hug: :hug:

Ja deed wel weer zeer, was beetje vergeten hoe die teleurstelling steeds voelde… Had wel goede hoop eigenlijk, maarja… Gelukkig wel snel ongesteld geworden, dat scheelt.

Vanmorgen alweer geweest voor een echo, mag morgenavond weer beginnen met spuiten, meteen 100 eenheden.

We gaan er weer voor deze ronde :thumbup: :thumbdown: :pray:

Kell, zet ´m op meisje, de duimen gaan weer draaien. Op naar goed nieuws :pray: :pray: :pray:

:hug: :-* :-* :-*

we gaan er idd weer voor meid, al onze duimen draaien overuren voor je! :pray: :pray: :pray: :-* :-* :-*

Had zooo gehoopt dat het nu gelukt was! 1 september zijn we alweer 6 jaar samen en had een mooi cadeau geweest… Hopelijk een dan iets verlaat cadeautje. :slight_smile:

Eerste spuit zit er ook weer in, dus daar komen de hormonen weer, haha!

Gister kwam m’n beste vriendin met ‘troosten’ met een grote partij sushi, heerlijk! Dat kan dan weer even. Meteen ook weer bakje filet americain gehaald, haha! :wink:

Wat lief dat je vriendin is gekomen, fijn dat je daar dan wat steun aabbkan hebben hé… toch wel fijn om met een vrouw over te praten! Dan gaan we nu dus voor een 6 jaar ei…die paar dagen later dan :wink:

Zo, wat een rust hier zeg :wink:

Teun, ben je al gestopt met de pil? :slight_smile:

Hoe is het met de zwangere mm? En met de rest natuurlijk? :slight_smile:

Ik ben vanmorgen weer naar het ZKH geweest voor een echo en er wordt flink gereageerd op de hormonen! Zo’n 20 follikels actief, waarvan er 5 nu 11mm zijn! Dinsdag weer terug komen voor een echo, want het moet natuurlijk ook weer niet te gek worden… Er mogen er 3 van 18mm zijn of 5 van 14mm, anders wordt de boel afgeblazen. Dinsdag weer afwachten dus!

Nou Kell, klinkt veelbelovend :pray: als het inderdaad nou maar weer niet té gek wordt dan :roll: lastig allemaal hoor. Ik hoop zó dat het goed komt deze keer!

Hoe is het eigenlijk met al je kleine huisvriendjes? Zijn ze al gewend en gaat het goed?

Hier alles erg o.k. :thumbup: Ik geniet met volle teugen en mag niet klagen. De kwaaltjes houden zich nog erg gedeisd op dit moment. Moet niet té enthousiast zware klusjes doen, maar dat hoeft ook niet echt en ik hou mezelf goed in de gaten. Nee, voor het feit dat ik 43 ben, ben ik best trots op mezelf :lol:

Langzaamaan beginnen we ook spulletjes te verzamelen hier :inlove: Hugo’s kamer is af en hij is er hartstikke blij mee :mrgreen: dus nu kunnen we aan dotjes kamer beginnen. Helaas is hub morgen voor de laatste dag vrij en dan moet ie weer tot Kerst aan de bak :frowning: veel gezelliger hoor als ie thuis is :slight_smile: Dus het tempo van babykamertje pimpen zal wel een stuk lager liggen dan bij Hugo. Gelukkig hebben we nog even :wink: Ik surf me suf naar leuke ideeën voor kleurstellingen, geboortekaartjes, naampjes enzoverder enzovoort. Kom nergens aan uit :lol: :lol: :lol: dus kan me nog lekker verliezen in het surfen op internet! Lang leve de laptop :thumbup:

Nou Kell, dinsdag is eigenlijk al best dichtbij en maar hopen dat het goed gaat nu :pray: :pray: :pray: :hug: :hug: :hug:

Teun,… :silenced: spannend hoor,…ga je dan weer bij een nieuwe stopclub schrijven??? Of blijf je bij ons?

RB lekker in je ritme aan het komen met werken?

BM hoe is het met jou en je 2 schatjes?

Kus MM :-* :-* :-*