Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

HOIII

snelle reactie, kom later weer!

kell laten we hopen op dat het nu lekker gaat en niet te hard van stapel die eitjes van jou! ben benieuwd!

mm wat fijn dat je zo kan genieten, het is je gegund… geboortenkaartje vond ik zo leuk om te doen. ik heb een kaartje voor een eventuele jongen al in mn hoofd :angel:

ja kell gestopt met de pil sinds vorige week maandag, ben benieuwd hoe het zal gaan., mijn vriendin was van de eerste in een maand zwanger en nu bij nummer 2 alweer 9 maanden aan het proberen, ik ben me bewust van dat het niet allemaal zo vanzelfsprekend is.

nee ik ga niet met een ander groepje schrijven hoor…heb niet echt behoefte aan :-*

ga snel slapen, vandaag eerste dag vakantie en over 2 dagen wordt jula 1 jaar oud :dance: hoop regelen!

rb, bm ?? alles goed

Ja hoor alles goed! Ben net terug van een romantisch weekend Brugge! We waren eind juli 5 jaar getrouwd en dat moest gevierd worden vond ml. 6 jaar geleden ben ik in Brugge ten huwelijk gevraagd en sindsdien niet meer geweest.

Fijn dat je je zo goed voelt mm! Super dat Hugo zo blij is met zijn kamer :thumbup:

Jee Kell, die eitjes van jou hebben er zin in! Hopelijk lopen ze niet al te hard van stapel!

Oh Teun, wat gaat dat toch snel! Jula alweer bijna 1! Ik vind haar echt zo cute! Ondeugend koppie! :wink:

Teun, begrijp ik het nu goed dat Jula vandaag 1 jaar wordt? Zondag schrijf je ‘over 2 dagen’, maar je banner geeft de grote dag nog niet aan?

Als ze vandaag jarig is dan:

HIEPERDEPIEP VOOR JULA EN VAN HARTE GEFELICITEERD!en als ze niet vandaag jarig is, dan toch alvast hieperdepiep en gefeliciteerd :mrgreen:

Wat gaat dat snel zeg :shock: :shock: :shock:

Heel veel plezier op deze leuke en bijzondere dag!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

RB, klinkt goed, romantisch weekendje Brugge :inlove: :inlove: :inlove:

En Kell, weer spannend vandaag :pray: :pray: :pray: go girl, go!

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

nee morgen maar wel bedankt hoor :lol:

ik ben ook niet meer de scherpste :wink:

vandaag een jaar geleden was ik net begonnen aan de 24 uur durende bevalling :mrgreen:

vandaag schoonmaken, boodschappen en dan het huis over de top versieren

beettttje jammer dat jula het bikkel meisje sinds een paar dagen eenkennig wordt en bang voor balonnen en toeters blijkt te zijn :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ohh ik lees eroverheen, wat leuk in brugge rb!

ja 25 juli toch? dat wist ik nog omdat wij 26 juli ons jubileum vieren

bm en kell? alles gucci? kell mis jij ook serie’s? ik vind het zoooooo saai nu

of jij keek breaking bad? dan heb je iig nog wat!

Klopt idd 25 juli!

Ach ja eenkennig hoort er bij :wink: Het blijft een bijzondere mijlpaal de eerste verjaardag van je kind :inlove: Alvast van harte en veel plezier morgen!

Hoe was de echo kell? :pray:

Hieperdepiep hoera voor Jula! :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

HIEP HOI VOOR JULA :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

VANDAAG 1 JAAR!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Teun, gefeliciteerd met jullie meisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Kell, hoe was je echo gisteren??? :-*

Teun, gefeliciteerd met je kleine meid! Een jaar alweer, gaat snel!

Op het moment kan ik alleen Pretty Little Liars en True Blood kijken, Dexter ben ik aan het verzamelen totdat ik het seizoen compleet heb.

In september beginnen New Girl, Modern Family, Glee en Once upon a time en oktober The Vampire Diaries, Hart of Dixie en American Horror Story weer, dus dan kan ik er weer vol tegenaan, haha! :slight_smile:

Hier niet zo best… :frowning: Dinsdag en vanmorgen echo gehad en overstimulatie, dus deze ronde is afgeblazen Mag ook niet zo vrijen, alleen met condoom. M’n hormoonspiegel was ook erg hoog, dus allemaal actieve eitjes, maar veel te veel… De arts zei dat het leek alsof ik voor een IVF behandeling ging… Behoorlijk balen dus.

Ow Kell :hug: :hug: :hug: het zit ook écht niet mee hè :wall:

wat balen voor jullie meis :hug: :hug: :hug:

ik kan alleen maar weer zeggen dat ik het ontzettend rot vind voor jullie en we blijven hopen op betere tijden,… :pray: :pray: :pray: maar WANNEER???

Hele grote dikke welgemeende knuffel voor jou :cry: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug:

Jeetje wat balen zeg!!

Het zit jullie echt niet mee. :frowning:

:wall: kell kell kell :hug: :hug: :hug:

wat moet je toch allemaal ondergaan om je geluk in moederschap te vinden, zo oneerlijk verdeeld allemaal :hug: nu dus een maandje rust, en dan gaan we voor een klapper! :-*

pretty litlle liars is dat leuk?? de rest van jouw sersies volg ik niet dus voor mij is het momenteel erg saai haha en idd straks weer een hoop nieuwe :dance:

kei lief die topic titel rb thanks!

alleen heb ik liever haar naam niet zo openbaar, ik kwam er achter dat als je niet ingelogd bent op kok dat iedereen alles kan lezen bij “gestopt met”

is bm op vakantie??

Oh sorry, wist ik niet! Heb het weer verwijderd :wink:

Leuke verjaardag gehad? Flink verwend? :smiley:

Weer een collega op het werk zwanger, 25 jaar oud, net gestopt met de pil, meteen raak… :frowning:

Pfff kell, het leven is niet eerlijk! :hug:

Jee dat was schrikken! Sean had een aanval van pseudokroep. Ik was bang dat hij wat had ingeslikt en stuurde hem met ml naar de hap. Gaat gelukkig al iets beter en ligt nu tegen me aan in ons bed te slapen.

Ohh wat schrikken! Mijn broer heeft dat als klein ook gehad, moest hij in douch gaan zitten voor de stoom ofzo… Hoe kan dat zomaar? Nu alles goed?

Kell het is ook gewoon niet eerlijk verdeeld in de wereld meis :hug:

Ja verjaardag was heel erg druk en mega bende maar jula deed het super, niet eens geslapen smiddags kroop en stond gewoon lekker tussen de drukte door en had haar eigen feestje haha

Is een virusinfectie. Maar toen ik hem naar bed bracht was er niets aan de hand en middernacht opeens raar gehuil en lag Sean helemaal overstuur en zeer benauwd in zijn bed. Stoom kan idd helpen, maar was bang dat hij iets had ingeslikt, want hij was heel benauwd.