Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

ja dat lijkt me ook ontzettend schrikken! gelukkig nu beter dan :hug:

Ik was inderdaad een weekje op vakantie. Zijn een weekje naar Duitsland geweest met mijn schoonouders. Hebben ons prima vermaakt en het weer viel gelukkig ook nog mee. Nu weer heerlijk thuis en straks gelijk weer boodschapjes halen.

Kell wat enorm balen dat je overstimulatie had zeg. Moet je nu ook minder spuiten? Hopelijk gaat deze keer alles van een leien dakje :thumbup: :thumbdown:

Mm heerlijk dat rondneuzen op internet.

Rb wat een schrik zeg met Sean :hug:

Teunnog gefeliciteerd met J.

Vergeet nog te zeggen dat Lars zijn eerste tandje vorige week vrijdag door is gekomen :mrgreen:

hey bm, een eerste tandje :dance: :dance: :dance: joepie, nog even en hij kan gaan knagen en kauwen :mrgreen:

rb, wat schrikken met Sean,…hoe gaat het nu met het manneke?

Kell, hoe gaat ie meisje :hug: :-*

Teun,…hoe gaat het met ontpillen :oops:

Hier alles rustig en o.k. langzaam komt er weer ritme en regelmaat. Hugo vandaag voor het eerst weer naar school, nieuwe klas, dus spannend voor hem. Vanochtend was ie aan het huilen. Zag het niet zo zitten. Arm ventje,…ik ben benieuwd als ie straks thuis komt, is het hopelijk meegevallen voor 'm :pray:

Wel raar dat het schooljaar begonnen is en ik thuis ben,…werkloos en wel,…bewust maar ook weer niet,…moet nog even een plekje krijgen, maar ik geniet met volle teugen van de rust en het genieten van min kleine dotje daar binnen :inlove:

Arme Hugo! Is natuurlijk ook wel heftig als je asperger hebt en nieuwe indrukken op moet doen!

Met Sean gaat het gelukkig iets beter. Hij heeft nog wel een blaffende hoest. Gister had hij ook koorts maar dat lijkt gelukkig weer over te zijn.

Hoe is het gegaan met Hugo zijn eerste schooldag? Hopelijk is het hem meegevallen.

:mrgreen: Hugo kwam gisteren helemaal blij thuis :smiley:

Het is hem 100% meegevallen. Leuke klas en hij was ook al met klasgenootjes mee naar huis komen fietsen (hij moet een uur fietsen van en naar school). Vanochtend hadden ze ook al afgesproken en hij ging vanochtend blij naar school. Dat is ook wel eens anders geweest. Het moeilijkste zit er weer op. Nu volhouden,… :wink: :mrgreen:

Fijn dat het met Sean beter gaat rb, maar koorts is nooit fijn hè :hug: hopelijk is hij weer snel dat levenslustige manneke van je :smiley:

Oh wat fijn mm! Dat stelt jou vast ook meer gerust!

Wat fijn voor Hugo, dat is toch wel een groot ding hoor op de middelbare school…erbij horen! Hopelijk blijft het goed gaan!

Bm hier een week voor haar verjaardag eerste tandje gevoeld haha maar nog steeds niet helemaal uitgekomen, nog niet voor de helft denk ik… pff dat soort dingen gaan me zo langzaam hahaha arme jula haar moeder kijkt haar groot!

Gelukkig gaat het beter met sean! Kell hoe gaat het met jou?? Deel je binnekort nog foto’s van je liefdes koppel hond en kat? Ik wordt er altijd zo blij van!

Hmm ontpillen geen idee, ben “maar” 8 maanden aan de pil geweest, en ik weet ook niet precies wat het inhoud? Ik weet nog dat ik voor jula den lange cyclus had van soms 35 dagen dus we klussen voor de zekerheid maar om de dag voor een paar weken :angel:

Hey meiden, sorry dat ik heir zo weinig ben.

Zit niet geweldig fijn in m’n vel door al die klote hormonen en baal enorm van de dingen zoals ze nu zijn… Je zult me misschien even wat minder horen de komende tijd…

begrijpelijk kell, maar als je ons nodig hebt weet je ons gewoon weer te vinden toch :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug: :hug:

Hey Kell, :hug: :hug: :hug: logisch, je maakt ook wat mee :hug: :-

Neem je tijd en ik hoop dat je héél snel met goed nieuws kunt komen.

Dikke knuf voor jou :hug: :hug: :hug:

:-
:-* :-*

Kell :hug: neem rustig de tijd!

Kell :hug: doe rustig aan en denk aan jezelf, wij denken ook aan jou :hug:

Teun, ik keek Eva ook groot. Ik kon niet wachten tot ze kon rollen, kruipen, zitten, lopen, praten enz en nu met Lars gaat het me allemaal veel te snel en wil ik hem liever wat kleiner houden haha. Ben benieuwd of jij dat straks met een tweede ook zo gaat ervaren :wink:

Rb is de koorts al over en is hij weer helemaal zichzelf?

Mm wat fijn dat Hugo zijn eerste dag zo goed is verlopen, heerlijk gewoon. Weer een zorg minder dan.

Hier is ml gistermiddag naar Amsterdam gegaan voor een concert waar hij met een vriend naar toe zou gaan. Ik was dus alleen met de kids en moet zo Eva naar school brengen. Ik vind het eigenlijk best relaxed gaan. Ze zitten beide tv te kijken, zodat mama even rustig kan ontbijten (en ipadden ssttt). Ml komt vanmorgen of begin van de middag ofzo weer terug. Vind een nachtje ook wel meer dag genoeg :oops:

Gisteren goeie zaken gedaan via marktplaats en nu de smaak te pakken. Gelijk wat merkkleding er weer opgezet en terwijl ik er mee bezig was ook al gelijk biedingen gekregen :mrgreen: Vandaag nog even de merkloze kleding erop zetten en zien wat me dat gaat opleveren allemaal.

Oh dat groot kijken bij de oudste is heel herkenbaar!

Ailyn wordt veels te snel groot! We waren laatst op kraamvisite en toen viel het mij al op hoe groot Ailyn was!

Haha die BM lekker aan het verdienen op MP :thumbup: :mrgreen:

Tja ik geloof dat ik me ook nog kan herinneren dat Hugo niet snel genoeg ‘groot’ kon zijn :oops:

Zal met dit dotje ook wel anders zijn :mrgreen: :lol:

ik heb vandaag tand nr 2 eruit gekeken :lol:

nouja als ik straks weer zwanger mag zijn ( :pray: ) dan zal dat ook gelijk de laatste keer zijn (zoals nu ons toekomst beeld is dan) en dan zal het ook wel anders zijn misschien…

dotje wat een heerlijke benaming! ik zou zo mijn dochter willen noemen haha

ik vind dus de naam poppy heel leuk… maar zijn namen die in nederland gelijk beetje gek klinken haha

hadden jullie nou al een naam mm? en voel je al wat??

Teun tjonge zeg tandje nr twee ook door dus.

Wat is Lars toch een ondeugend boefje zeg. Speelgoed genoeg op de grond maar meneer gaat of naar de radio toe, of naar de robot stofzuiger of naar de deurstopper in de keuken of tegenwoordig naar de deur van de koelkast. Ik loop de hele tijd nee Lars te zeggen en maar lachen dat hij doet en soms wat huilen omdat hij er wel aan wil zitten :roll: Toch een heel ander kind dan Eva. Wel weer grappig om te zien maar de hele dag nee zeggen is best vervelend dus meneer gaat ook geregeld in de box als ik er flauw van ben.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: een echt boefje dus bm :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: gewoon lekker in de box met zijn eigen speeltjes :thumbup:

Teun, haar officiële bijnaam is lotje dotje, maar dan zouden we bijna haar naam verklappen :silenced: :naughty: :oops: dus houden we het voorlopig nog even bij dotje :inlove:

Ja hoor inmiddels al een paar weken leven zat :smiley: en ik voel duidelijk dat het daarbinnen groeit en bloeit. Kan ik me van Hugo niks meer van herinneren, maar voel nu erg duidelijk dat er iets ‘anders/extra’s’ in mijn buik aanwezig is :wink:

Ik geniet echt van die beweegmomenten. Héérlijk, maak al echt contact met 'r. Misschien ook meer omdat ik ze nu al ‘aan kan spreken’ :inlove:

Teun ik vind poppy een hele leuke naam :inlove: en wat kan jou het nou schelen. Straks heten ze weer allemaal zo, omdat iedereen het stiekem leuk vindt. Net als bij Jula. Jouw Jula was de eerste die ik hoorde en toen had ik ook zoiets van :eh: ok hmmm Jula, ik mis een i, maar daar wen je aan en al gauw is het een superleuke naam en kwam ik hem overal tegen. Maand of 3 geleden is buurvrouw van 2 deuren ook bevallen van een Jula :inlove: en toen dacht ik al: zie je wel, dat wordt écht een hippe leuke eigentijdse ‘nieuwe’ naam. Dus,…gewoon doen waar je zin in hebt en niet denken dat het ‘raar klinkt’ :naughty: niks is raar, poppy is gewoon heel lief en schattig :inlove:

Poppy hoor je ook veel in engeland. Het is dus wel degelijk een naam hoor.net wat mm zegt gewoon doen watjij/jullie willen :wink:

Heerlijk aan het genieten van het leventje binnen in je buik dus.