Dochtertje van Jamie Oliver heet ook Poppy
haha ja en de zus van kate (van prins wiliam) heet ook poppy… het is een bekende engelse naam…maar ik bedoelde juist dat het in het nederlands heel anders klinkt… (popje, poppie)
fijn dat je nu al veel beweging voelt mm… ikvond dat het fijnste wat er was, dat je gewoon kon voelen dat het goed zat en ik hoor ook steeds meer jula’s (NIET DE BEDOELING MENSEN )
ze heeft net een uurtje geleden haar eerste losse stapjes gezet :inlove: ze begon met een paar x 1 stapje en daarna ineens 5 achter elkaar…echt zo trots was ze (en ik bijna huilen ha ha)
bm ik zag jouw fb foto en het viel me ook op hoe groot ze was, maarja zij en lars gaan ook al richting 1 jaar hé :mrgreen:
Bedoel je mij ipv bm?
Ach ja bm en rb lijkt ook zo op elkaar. Zal idd over jou gaan rb wat lars is echt geen ze :mrgreen: Maar ze gaan idd hard richting 1 jaar :shock:
:lol: idd
:inlove: :inlove: :inlove: Teun, eerste losse stapjes van Jula :dance: :dance: :dance:
Wat leuk!!!
hebben jullie trouwens ook zo’n leuke/hippe/‘rare’ jongensnaam Teun want je weet het maar nooit hè :mrgreen:
Ik heb een buikfoto in SF van de dec/janmama’s gezet :oops: mét foto van spulletjes kamertje :inlove:
Lieve Kell, mocht je toch nog wel eens even om het hoekje gluren,…een dikke knuffel voor jou en hoop dat het een beetje gaat met je :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Haha ik geloof niet dat mijn vriend überhaupt dr naam poppy zou willen hoor, ik ga snel kijken naar de foto’s (heb nu pauze op t werk)
Ik vind de naam Moos een leuke jongensnaam bijv. Maar wederom vriend niet haha
Haha Teun, wat vervelend dat je vriend en jij nog niet op één lijn zitten. Ik vind Moos dus écht S-U-P-E-R! :lol: :lol: :lol:
Ladies, bedankt voor jullie positieve post in het SF :inlove: :inlove: :inlove: De buik mag nu ook gewoon gezien worden hoor :mrgreen:
Ik ben gewoon lekker zwanger nu :inlove: :lol: :inlove:
ja mm geniet er maar van! je hebt het verdiend!
kell ik denk vaak aan je, ik hoop dat al het geluk van de wereld volgende maand aan jou kant zal staan!! :-*
mm we hebben gelukkig ook een hoop namen die we beide ook wél leuk vinden 8)
Bm en rb zijn jullie er nog?? Alles goed ?
Ja hoor! Sorry!
Alles gaat goed. Gister naar Drievliet geweest en nu kapot op m’n werk…
Ik kom vanavond wat uitgebreider reageren
Ja ben er ook nog. Druk met dingen. Zal morgen wat meer reageren
@kell wrote:
Hey meiden, sorry dat ik heir zo weinig ben.
Zit niet geweldig fijn in m’n vel door al die klote hormonen en baal enorm van de dingen zoals ze nu zijn… Je zult me misschien even wat minder horen de komende tijd…
:hug: :hug: :hug:
Kwam gister niet toe aan typen ivm sporten, straks maar ff kletsen in kolfpauze
Zo, heb even tijd om wat te typen (voordeel van kolfpauzes).
Mm: wat een supermooi zwanger buikje heb je :inlove: Ik zou bijna weer zwanger willen worden ware het niet dat ik m’n handen vol heb aan twee kids en hub weer voor een aantal weken weg is voor z’n werk wat het voor mij zwaar maakt.
Wat gaat Jula hard qua ontwikkeling! Ailyn vindt het alleen leuk om te staan verder heeft ze niet zoveel interesse in bewegen. Ze knuffelt liever of geeft hele natte kusjes :inlove:
Zit je weer op het wachtbankje Teun?
Leuk dat je even komt buurten Gaby! Alles goed?
Kell :hug: neem vooral je tijd meid! Het lijkt mij echt superzwaar voor je en vind het knap hoe jij je overal doorheen slaat. Hopelijk duurt het echt niet lang meer voordat je zwanger wordt
Pffff RB, zal zeker zwaar zijn als hub nu weer even weg is en jij alles alleen moet doen. :hug: Lijkt me lekker, die natte kusjes van Ailyn :drool: :inlove:
Ja Teun,…hoe is het nu met wachten,…???
Kell, hopelijk zit er enige vooruitgang in het hele proces en mag je ons snel heel goed nieuws brengen :inlove:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
BM jij ook al zo drukdruk :mrgreen: wat ben je allemaal aan het doen? Hoeveel werk je eigenlijk?
Hey Gaby,…zwaaizwaai! Alles goed :lol:
Vanmiddag in Breda geweest voor kennismaking om daar een klus te doen op MBO Vitalis College. Vanaf volgende week 5 woensdagen les verzorgen verspreid tot november. Grappig klusje :mrgreen:
Inderdaad Gaby leuk dat je even kwam buurten :mrgreen: Alles goed met de kids en jou?
Rb inderdaad het voordeel van een kolfpauze
Hier ook een nieuwtje. Ik heb ontslag gekregen bij mijn werk. Alles is al getekend en al en ik ben per 1-11-13 werkloos. Ik zit vanaf 7-10 al thuis, want heb nog heel veel verlofuren. Ben blij dat ik er wegga maar de manier waarop slaat nergens op.
Nou BM, wat een nieuws :o kwam dat voor jou ook als donderslag bij heldere hemel? :eh:
Nou, na alle trubbles die je daar gehad hebt, ben je vast wel klaar met dat bedrijf. Maar als kers op de taart je ontslag is wel heel sneu :naughty: :evil: :naughty:
Niet leuk voor je :hug: en wat nu???