Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Pfff bm ik ben ook wel benieuwd hoe dit nu komt…

Ik ben nu op vakantie dus ff snel berichtje en mn batt valt bijna uit

Maar ik ben net ongesteld geworden maar ik had het gevoel al dat het niet raak was, op naar volgende ronde

Leidinggevende had me al 4x gevraagd of ik wel wou blijven werken en dat ze anders misschien wel kon regelen dat ik weg kon maar wel een uitkering zou krijgen. Bij de 3e en 4e keer had ik echt zoiets van ok ze willen vast van me af. De dag voor onze vakantie moest ik bij haar komen om te praten en toen was ze not amused. Eerste werkdag na de vakantie kreeg ik te horen dat ik gesprek had met haar en nog iemand en toen wist ik al hoe laat het was. Ik vind het belachelijke redenen die ze noemen voor mijn ontslag en geloof niet dat het met een rechtzaak stand houd maar ben blij dat ik van ze af ben dus ga niet moeilijk doen met een rechtzaak, kost alleen maar geld en tijd en dat besteed ik liever anders. Vind het alleen jammer dat dit niet gelijk in februari gedaan werd maar dat is achteraf. Ben nu dus weer werkzoekende maar wil wel parttime en in leeuwarden blijven werken dus dat beperkt het allemaal wel. Voor nu vind ik het niet erg om thuis te zitten met Larsje maar zou toch in januari/februari wel weer wat willen hebben.

Kell hoe is het nu met je?

Teun op naar de volgende ronde!

Nou BM klinkt inderdaad allemaal niet echt sympathiek. Gelukkig krijg je dus wel een uitkering. Nu maar hopen dat er iets leuks aan werk om de hoek komt kijken voor je. Maar valt niet mee hè, in deze tijd :? In elk geval veel succes!

Teun, fijne vakantie en jammer van de :twisted: :evil: maar op naar de volgende :thumbup:

RB alles onder controle, is hub al weer terug?

Kell, :hug: :hug: :hug:

Hier alles o.k. wordt wel elke week ‘zwaarder’ :oops: voel echt dat ik geen heel jong ding meer ben, maar vooruit :mrgreen:

Vanmiddag is het behangen afgekomen in het kamertje. Nu kunnen we beginnen met schilderen van commode (die vanochtend op is gehaald) e dan kan de finishing touch gaan plaatsvinden :inlove: het wordt allemaal wel heel leuk en lief :inlove:

Nee hub is voorlopig nog niet terug. Hij is net met de boot de oversteek begonnen van Gabon naar Barbados. Dus het duurt nog wel ff voordat hij thuis is. Kids zijn van slag, ik mag er opeens een paar keer uit 's nachts voor beide. Dus valt me allemaal best zwaar.

Mm :hug: zwanger zijn is echt een aanslag op je lichaam. Rustig aan doen.

Kell :hug: hoe gaat het?

Hoe lang blijft hij nog weg dan rb? Lijkt me dan ook wel heel zwaar om elke nacht er een paar keer uit te moeten als je het niet meer gewend bent. :hug:

Mm ik vond ook al dat ik mijn leeftijd voelde bij de zw van lars :oops: Is toch anders als je jong bent :wink:

Hier heeft lars sinds een week rotnachten. Moet er echt om de haverklap uit. Hij gaat al tegen 19.00 uur op bed dus hup papfles en de borst endan slapen. Dat is vaak tussen 19.30/20.00 uur. Vervolgens slaapt hij dan wel redelijk om tegen 23.00 uur wakker te worden voor de borst. Ik ga vaak tegen 22.00 uur slapen dus dan begint voor mij de nacht al. Ik moet er dus echt wel 5x ofzo voor hem uit. Geen idee wat er is, of hij het misschien koud heeft (hij voelt altijd wel lekker warm aan) of dat het komt omdat hij verkouden is, ik weet het niet maar verlang weer naar de nachten dat ik maar 2x wakker van hem werd :zzz:

Bm, heeft Lars nog nooit een hele nacht doorgeslapen? :hug:

Ml verwacht 4 wkn weg te zijn en omdat dit relatief kort is moet hij later dit jaar nog een keer :thumbdown:

Ik vond de tweede keer zwanger ook zwaarder dan de eerste, alhoewel ik een stuk jonger ben dan jullie.

Lars heeft tot nu toe drie keer doorgeslapen. Dat was dan ca 0.00 uur tot 6.00 uur ongeveer. Gelukkig mocht ik afgelopen nacht ook weer wat langer slapen. Hij is pas tegen 21.00 uur gaan slapen ofzo en toen was het 2.00 uur en vanmorgen 7.00. Dat was wel weer een genot hoor.

Balen dat je man straks nog een keer weer weg moet. Had denk ik toch liever 1 keer en dan maar langer weg maar dan was je er vanaf geweest.

Jeetje lijkt me wel zwaar bm. Kan me ook wel weer voorstellen dat er een soort gewenning optreedt. Ailyn gaat om kwart over 7 slapen en ik geef haar 's ochtends om 6 uur de borst. Ze is dan al wakker maar speelt lief met haar aapje. Afgelopen weekend sliep ze opeens niet meer door, maar afgelopen nacht gelukkig wel.

goedenavond ladies!

bm wat een verhaal van je werk zeg… achterlijk vind ik het! hopelijk valt alles voor jou straks op zijn pootjes! en poeh je zal er wel aan wennen, maar het klinkt nog best pittig zulke nachten. ik heb echt geluk met jula die al maanden doorslaapt :eh:

en mm rustig aan doen hoor! al ga je nog maanden op bed liggen als dat nodig is om goed door te kunnen broeden, ik vond zwanger zijn vooral bestaan uit kwaaltjes en moe zijn en pijntjes en hormonen, dus klaag vooral lekker dat helpt soms :slight_smile:

rb dat lijkt me ook pittig hoor, ja het hoort erbij bij zijn werk maar elke dag is een dag te lang lijkt me! helemaal met 2 kids…en jij werkt ook nog veel! krijg je wel wat hulp van je familie net zoals vorige keer?

kell :-*

Ik werk 4 dagen (van 9 uur) per week en de kids gaan 3 dagen naar kdv, en 1 dag naar mn schoonouders. Aanstaande vrijdag gaat Sean voor het eerst een ochtendje wennen op de kleuterschool :inlove: Dus dan heb ik een rustige ochtend :slight_smile: Ailyn is namelijk een heel makkelijk en vrolijk kind.

Ik ga komend weekend wrsch ook naar mijn ouders om even bij te komen. :wink:

Zeg we schrijven ondertussen al meer dan 2 jaar met elkaar, ik weet wel welke dagen en uren jullie werken hoor :stuck_out_tongue: :wink: :wink:

Gek hé al zo lang!!

En idd lekker naar je ouders gaan!

Hahaha!

Jullie boffen maar met kindjes die doorslapen. Ik weet nog wel dt J in het begin ook niet zon slaper was dus geniet er van. Er komen nachten dat ik ook weer door mag slapen. Als lars straks gewoon goed mee eet met de pot en ouder is dan wil hij vast in de nacht niks meer inken dus gewoon een kwestie van tijd :wink: Ben er al aan gewend dat ik 1 a 2 keer er uit moet maar als het dan vaker is dan is het bet pittig :zzz:

Collega van mij heeft een vacature gezien enik heb er op gereageerd. Tenminste ik wil mijn sol brief morgen persoonlijk gaan geven maar moet nog wat voor Lars regelen. Komt ook zo raar over als ik hem meeneem. Gaat om een administratieve functie op een school voor moeilijk lerende kinderen. Jammer genoeg voor maar 13 uur, had liefste 16-20 uur gehad) maar aan de andere kant, ik zou geen opvang nodig hebben in schoolvakanties dus scheelt weer in de kosten. Dus hopelijk wordt het wat.

zal voor je duimen!

:thumbup: :thumbdown: :pray:

Jeej, Bm wat spannend! Hopelijk gaat het lukken met die functie. Klinkt in elk geval wel leuk en onderwijs is inderdaad super handig met vakanties :mrgreen:

Ik hoop voor jou dat het met Lars snel de goeie kant op gaat qua slapen :pray:

RB, wat een lange tijd is je hubbie weg zeg :hug: succes met zorgen voor je kindjes. Fijn dat Sean binnenkort lekker naar school gaat :wink:

Teun, you lucky one met dat lieve zoete meisje van je :inlove: maar oweeowee, wie weet hoe het straks gaat met nummer 2!!!

Nou, hier was het ook ff schrikken :o heb maandag en dinsdag in het ziekenhuis gelegen vanwege vroegtijdige weeën activiteit :cry: gelukkig was alles vanbinnen rustig en o.k. en mocht ik dinsdag weer naar huis, maar wel met een grote waarschuwing. Zowel van lijf als van gynaecoloog :oops: dus inderdaad, ik doe/kan/mag bijna niets meer. Mijn lijf heeft eerder signalen afgegeven, maar ja, ik dacht dat hoort er bij en ik ben al 43 enzo,…maar het is toch serieuzer dan ik dacht en meisje moet echt nog even blijven zitten. Dus ik ga maar niet meer ‘eigenwijs’ doen en doorduwen, maar rustig op de bank/bed hangen en laat de klusjes maar zoveel mogelijk aan hub over :oops:

Belangrijkste is dat ik weer lekker thuis ben en het met meisje en de buik nu verder goed gaat! :-*

Jeetje mm! Rustig aandoen meid! Beebje mag nog niet geboren worden hoor! :naughty:

mm svp doe rustig aan!

mijn nichtje heeft vanaf week 25 t/m 34 plat moeten liggen in het ziekenhuis… geloof me dan ben je nog liever even thuis en probeer dan dus ook echt alleen het hooooooooooooooognodige te doen! kostbaarste bezit in je buikje :-* kom ons maar vervelen als je niks te doen hebt :smiley:

oh ik had vandaag het traphekje open laten staan… snap er niks van, doe ik nooit… ik liep de keuken in met boodschappen (bovenwoning dus alles is op de 1e verdieping) en ik denk wat is ze stil… hing ze dus als een aapje op de bovenste trede… gelukkig kon ik haar gelijk pakken en gelukkig alles met een sisser afgelopen maar ik was echt zo erg boos op mezelf en zo geschrokken dat ik er helemaal van moest huilen :hand:

Oei dat is schrikken Teun!

Enne als ze heel stil zijn, moet je altijd kijken, want dan zijn ze meestal dingen aan het doen die niet mogen, bijv in de kast klimmen om maar bij die pak chocoladekoekjes te komen :roll: