Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Owwww Teun wat schrikken :hug: :hug: :hug: kan me voorstellen dat je er helemaal van moest huilen :hug: gelukkig goed afgelopen :-*

Aiii, 9 weken liggen in ziekenhuis :frowning: ik vond 2 dagen al lang en vervelend en saai en langdradig :oops:

Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk dat ik alleen het hoognodige moet doen, maar,…wat is het hoognodige (merk wel dat zodra ik écht iets doe - was ophangen, een stofzuiger pakken, paar keer bukken - ik het meteen op mijn bordje krijg) maar wat dan???

Kreeg net van mijn tante ook al op mijn kop dor de telefoon. Dat ik gewoon NIKS moet doen en de mannen aan het werk moet zetten :? maar dat is zo niet mijn ding. Kunnen jullie je daar iets bij voorstellen?

Ik wil ook niet voor zeikert gezien worden en alles door hub laten doen. Maar ja, zo’n vooruitzicht van een paar weken in het zkh is ook niet alles :think:

Ik denk vaak ‘zo erg heb ik het toch niet’ :eh: wat had je nichtje precies? Die had misschien gewoon ontsluiting al? Bij mij is van binnen nog alles keurig dicht en zag er goed uit,…dan denk ik, zie je wel valt wel mee,…

Nou, elk advies is welkom, want ik vind het maar moeilijk :oops:

Ow mm echt doe rustig aan en al is het moeilijk voor je, ga lekker op je kont zitten lezen, tv kijken, computeren, andere dingen waarbij je niks hoeft te doen. Je wilt nu toch echt nog niet bevallen en voor je het weet is het gebeurd. Het begint met weeen activiteit en dan heb je opeens zomaar ontsluiting en dan lig je in het ziekenhuis te bevallen en vraag je je af hoe dat kan en waarom je niet gewoon rustig aan hebt gedaan. Laat alles gewoon lekker aan je man over hoe moeilijk dat ook is. Als je lichaam al seintjes geeft dan moet je er echt naar luiisteren :hug: Wat teun zegt liever thuis niks doen dan verplicht in het ziekenhuis plat liggen en niks doen.

Teun wat een schrik zeg en kan me voorstellen dat je even moest huilen :hug: Je denkt toch automatisch aan wat er wel niet had kunnen gebeuren.

Nou de sol brief gisteren persoonlijk afgegeven aan de directrice. Nog een klein babbeltje over het weer gedaan want ik was in een hoosbui terecht gekomen :thumbdown: Was dus een beetje een verzopen katje :thumbdown:

Och BM wat een leuke binnenkomer,…als verzopen kat,… :mrgreen: maar ik denk dat ze zoiets eigenlijk alleen maar kunnen waarderen hoor :thumbup: tenminste,…als ik directie was en iemand had deze moeite genomen, zou ik dat al een gesprek waard vinden :smiley: succes ermee, ik ga voor je duimen en kaarsen branden :-* hahaha heb toch niks anders te doen :oops:

Jullie hebben waarschijnlijk helemaal gelijk. Gisteren natuurlijk weer van alles lopen sjouwen en 's avonds nog even met hub naar de Karwei voor verf voor de commode. En vannacht,…ja, mocht ik het lekker bekopen met weer mega buikkrampen. Gelukkig hielden ze nu maar 2 uur aan en zijn toen weg geëbd, maar ben me weer wezenloos geschrokken en hub ook :cry:

Dus,…doe niks meer en mag ook van hub niks meer en die doet alle klusjes met liefde en plezier heeft ie me verzekert,… :pray:

Potverdrie wat vond ik mezelf een oen zeg :doh: :wall: :doh: dus ja, bm, wat je zegt, is denk ik helemaal waar en je hebt gelijk. Het is het niet waard. Dus inderdaad maar met die kont op de bank en in bed met stapel boeken, dvd’s, laptop en rust :oops: liever thuis dan in het ziekenhuis :wink:

Goed zo mm. Dat lieve kleine meisje in je buik zal al die rust wel waarderen :wink: En jij gewoon lekker filmpjes kijken en als zusje er is kan je dan weer actief doen :mrgreen:

We zullen zien of ik uitgenodigd wordt :pray: Zou wel grappig zijn als ik de baan krijg want technisch gesproken ben ik in oktober nog in dienst bij mijn oude werkgever. Stop bij de een en gelijk bij de ander aan de slag :pray:

En heb je al wat gehoord van je sollicitatie bm?

Hoe gaat het mm? Al 27 wkn zie ik!!! Lukt het een beetje met rustig aandoen?

Kell, lig je nog steeds onder je steen? :hug:

Teun, het filmpje van een zingende lopende J is te schattig! :inlove:

Mm hoe gaat het met niks doen?? Hopelijk houd jij je échttttt rustig!!

Kell ben benieuwd hoe het gaat, jij moet nu toch alweer in je volgende cyclus zitten

Bm wanneer hoor je iets?

Thanks rb! Het gaat ineens keihard… ze loopt nu elke keer wel een of twee meter en best stabiel echt zo lief!

Ik heb maar ovutestjes gehaald deze maand, vorige maand maakte ik mezelf helemaal gek wannneer die eisprong zou komen en nu geef het me wel wat rust ofzo

Nog niks gespot. Ben me wel ontzettend bewust van hoeveel er in het eerste deel mis kan gaan dus ik probeer echt niet teveel te hopen Maarja dat gaat zo automatisch hé

Spannend hoor Teun! :thumbup: :thumbdown: :pray:

Volgende week zouden er gesprekken zijn maar heb nog niks gehoord dus denk dat het een afwijzing is.

Heel blij en bang tegelijk…

En nu vrijdag afwachten met m’n urine en bloed in het ziekenhuis…

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al snel het gevoel had dat het gelukt was, dit alleen niet uitte… Sinds “de bevruchting” droom is al een malle, ben veel moe, hoofdpijn en andere vreemde verschijnselen die mij onbekend waren.

Vind het wel heel eng, maar durf zachtjes te juichen :slight_smile:

Ps. Sorry voor mijn “radio stilte”, had even wat tijd nodig.

KELL :o :o :o :o :o :o

wat spannend :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

en natuurlijk GEFELICITEERD!

Je bent gewoon (uhhh, hoe ‘gewoon’ wil je het noemen),…ZWANGER!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Kell, heb vertrouwen :kaars: :pray: :kaars: !

Fantastisch! :-* :-* :-*

Thanks mm!! Ik wil dat het nu vrijdag is, dan heb ik meer duidelijkheid… Geduld :wink:

Aaaaaaaaaaahhhh!!!

:clap: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd kell!!! Ik ben echt superblij voor je! Zit hier met tranen in m’n ogen van blijdschap (zit te kolven dus ben ook btje hormonaal).

Wat een waanzinnig goed nieuws! :smiley:

Enne vrijdag is overmorgen al! 8)

:dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

super nieuws!!

gefeliciteerd meid! dit maal gaat het helemaal goed komen :-*

Ben ook superblij voor je en net wat Teun zegt dit keer gaat het helemaal goed :wink: Het is al bijna donderdag dus vrijdag is het zo :wink:

Nog 1 nachtje slapen …

Haha, inderdaad nog een nachtje Rb! :wink:

Verander m’n onderschrift ook pas zodra ik het weet. :stuck_out_tongue:

Het is vrijdag!!

Waardes weer erg laag, nu 68 op dag 15… Ziet er niet goed uit, donderdag weer bloed prikken… :frowning:

:frowning: nee toch :?

Ik duim voor je dat het toch nog goed komt. :thumbup: :thumbdown: :pray:

:hug: