Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

We houden hoop meis!! :pray: :pray: :-*

Sorry ben aan het werk korte reactie

donderdag is wel erg lang wachten, waarom zo lang?

je waardes moeten toch een paar dagen weer hoger zijn… vind het wel lang hoor! mis is de innesteling gewoon wat later, zou een logische verklaring zijn!

ik houd hoop meis, hopelijk jij ook! dikke kus

Bij Ailyn werd ik 5 dagen terug gezet terwijl ik zeker wist wanneer m’n eisprong was (ovulatietest). Dus wat Teun zegt zou kunnen. Ik hoo het voor je want het is je zo gegund!! :-*

Ach meid wat een onzekerheid toch weer. Waarom kan het nou niet eens gewoon lekker gelijk helemaal dik positief zijn. Waarom kan het niet eens leuk, positief, goed gaan voor jullie. Het is jullie zo gegund na alles. Een hele dikke knuffel en hopelijk is het snel donderdag en zijn de waardes flink gestegen :hug:

Jeetje Kell, wat een onzekerheid weer :hug: :hug: :hug: en zo lang wachten :naughty: pffffff nou, je mag het weer hebben hoor :hug: :hug: :hug:

Ik hoop zo ontzettend dat het deze keer wél op goed nieuws uit draait :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Voor Kell!!!

We duimen door voor goed nieuws vandaag :pray: :-* :-*

:thumbup: :thumbdown: :pray: voor kell!

Even kort, hcg was nu.gestegen naar 829 dus eindje omhoog maar geen echte duidelijkheid dus… maandag om 11.15 een echo!

Het is wel gestegen dus dat moet gewoon goed nieuws zijn maandag :wink: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Morgen mijn laatste werkdag :dance: Vandaag al afscheid genomen van mijn naaste, vaste collegas want zij zijn allemaal vrij morgen.

Ik heb ook goede hoop!! De duimen blijven hier iig draaien!

Kell, duimen draaien op volle toeren! Op naar een mooie positieve echo maandag :thumbup: :inlove: :pray: :pray: :pray:

:-* :-* :-*

BM succes, sterkte :? met afscheid nemen daar!

Hier alles rustig en goed. Kamertje is af. Zal binnenkort eens een foto meesturen :mrgreen:

Mis ik nou iets over een echo??

Ze moest gisteren toch bloed laten prikken?

Maar op fb zie je dat ze paar dagen weg is Hopelijk heeft ze goed nieuws en viert ze dat ( en ons in spanning houden :mrgreen: )

Mm showen die handel!

Ze moest gisteren toch bloed laten prikken?

Maar op fb zie je dat ze paar dagen weg is Hopelijk heeft ze goed nieuws en viert ze dat ( en ons in spanning houden :mrgreen: )

Mm showen die handel!

Hmm dat ging mis :lol:

Kell heeft idd bloed laten prikken en hcg is gestegen. Nu krijgt ze maandag een echo.

huh? hoe weten jullie dat?

oh sorry, bericht gemist haha

voor niks 10 x per dag hier gekeken :lol:

we duimen door :pray:

Gaat lekker Teun :mrgreen: