Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Hahaha!

Hier iets raars

Dag 25 had ik dikke vette ovulatie test

Dag 30 ongesteld geworden… (Gisteren avond)

Snap niet hoe dat kan… volgende ronde maar tempen proberen ?

Oh, dat weet ik niet hoor… :oops:

Voor een innestelingsbloeding is het volgens mij nog te vroeg. Dus geen idee hoe dat kan.

Ja innesteling zou kunnen maar dat is niet zoals dit lijkt me…dat is hooguit beetje bloed lijkt me…maar ik normaal gesproken zit er toch wel +/- 2 weken tussen de eisprong en ongesteld worden… vind het maar raar… heb ook geen hoofdpijn ofzo

:think: hmm teun,… vreemd,… :? hoe nu met je?

spamm te vinden in sf dec/janmamam’s 2013/2014

Kell,hoe gaat het? Spannend hoor :pray: :pray: :pray:

BM, was het afscheid leuk?

ik ga nu gelijk ff kijken!

ja tis toch elke x even balen als je ongesteld word, ondanks dat we natuurlijk pas net begonnen zijn. ergens hoop je dat het gelijk raak zal zijn als je eenmaal het besluit neemt (dat hadden jullie ook allemaal wel neem ik aan?) duimen draaien hard door voor een goeie echo voor kell maandag!

mm:

PRACHTIG KAMERTJE :inlove: :inlove: :inlove:

super lief die echo :inlove:

mooie buik ! :inlove:

heb je al die banen en verschillende behang zelf bedacht of is dat gewoon van te voren zo gemaakt?

Afscheid was schijnheilig en totaal niet moeilijk. Ik eb er vrede mee.

Prachtige foto’s in sf :inlove:

Teun wat raar. Ovulatietesten heb ik nooit wat mee gehad. Ik hield temp kaarten bij. Super makkelijk en je ziet gelijk wat voor cyclus je hebt. Ik wist dan ook wel zonder te testen of ik zwanger was of niet. Ik zag het wel aan de temperatuur :wink:

Dank dames voor de complimenten :inlove: en ja, alles helemaal zelf bedacht en gemaakt/behangen/geschilderd/bij elkaar gezocht :mrgreen:

Teuntje, balen van die ongi. Zekers wil je dat het meteen raak is en natuurlijk ga je daar stiekem van uit. Tja, ik had altijd wel veel aan mijn ovutests, maar had ook een hele regematige cyclus en voelde mijn ei heel goed. Misschien is tempen inderdaad een betere optie voor jou Teun :think: :? In elk geval weer succes met de volgende ronde helaas :hug:

Ja BM was al bang voor dat schijnheilige :doh: maar goed dat het jou niks gedaan heeft en je je er nu goed bij voelt dat je er weg bent :dance: niks meer gehoord van die verzopen katten solllicitatie op de school???

Kell, spannend vandaag :pray: :pray: :pray: hoe laat??? Heel veel succes en we hopen natuurlijk allemaal op positief nieuws :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Heel veel succes kell! En de duimen draaien hier voor een mooie echo! :thumbup: :thumbdown: :pray:

Toitoitoi kell! ( reageer vanavond op de rest :-* )

Spannend, nog een kwartier!

En ik duim weer verder… :thumbup: :thumbdown:

Heb bij de echo een vruchtzakje met eierdooier gezien in mn.baarmoeder, nog geen.garantie natuurlijk, maar iig geen.buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Volgende weeek maandag weer om 11.00 echo! Blijven duimen dus :wink:

:-* Kell, dit klinkt al hoopvol :pray: in elk geval beter dan vorige keer :-

we blijven duimen en hopen :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: op naar volgende week maandag!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe voel je je eigenlijk? :-

:inlove: en ja hoor, we blijven duimen!!!

dat is mooi nieuws kell! we blijven door duimen!

mm wat super creatief, vind het echt heel mooi!

hoe gaat het met rusten?? houd je het nog vol om je rustig te houden?

bm pfff blij zijn dat je daar vanaf bent zeg, heb je al op meer vacatures gereageerd?

rb hoe is met met jou? jullie kindjes worden alweer bijna 1!! staan ze al? of kruipen? doordat ik met het aug. groepje niet meer of fb lees ik niet meer zoveel bij de babybabbelaars dus weet ik niet meer zoveel van jullie kindjes!

nou mm bij jula had ik ook voor t eerst ovu tests gebruikt en toen op dag 21 dikke streep en toen was ik zwanger… ik snap dus serieus niet zoveel van hoe ik nu een paar dagen na die test ongesteld kan worden…maarja :think:

We gaan weer verder met duimen :thumbup: :thumbdown: Tot nu toe gewoon super nieuws :mrgreen:

Mm die verzopen kat sollicitatie is niks geworden :wink:

Ailyn tijgert en probeert zich ook op te trekken. Voor de rest is het een heerlijk vrolijk meisje. Ml gaat helaas morgen naar Mexico voor iig 2 wkn.

Hey dames,

wauw wat een informatie!

BM ik kan je een hand geven helaas, ook ik ben ontslagen. Nu ook druk aan het solliciteren! Vind het zelf wel een opluchting, baan was zo niet leuk meer! Deze maand begin ik met een opleiding die ik vooral ga doen omdat ik dat leuk vind. En een voordeel is dat ik weer wat meer tijd heb voor mezelf en hier. Ik realiseer me wel dat ik natuurlijk veel gemist heb. En ik schrok ook van mijn laatste reactie toen ik hem terug las. Dacht; nou nou, zo vaak was je toch al niet online?!

Teun; :frowning: het is niet leuk om toch ongesteld te worden terwijl je anders hoopt. En vreemd ook dat je ovulatietest zo enorm aansloeg?!

MM; lukt het je een beetje om rustig aan te doen? Het is voor een goed doel he???

RB; gaat snel he? 1 Jaar! Lekker klimmen en klauteren en brabbelen.

Kell; pffft wat maak jij het enorm spannend zeg en wat een (hormonen) achtbaan zit je in! Tijd voor rust en roze wolken, je hebt het zo verdient :thumbup:

Onze kindertjes maken het goed. De jongste is nu bijna 16 maanden, wauw. En ze is zo’n lekker moppie! Blonde krulletjes, kletst ons de oren van het hoofd en maakt het hele huis onveilig nu ze kan lopen. We genieten echt elk moment van haar, heerlijk!

De middelste gaat sinds augustus naar school en onze oudste alweer naar groep 3. Phoe wat gaat het snel :wink: