Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Jeetje Gaby! Jij ook al werkloos :hug:

Gaat idd ontzettend snel! Mijn oudste is sinds september een ochtend per week aan het wennen op de kleuterschool!

Sjonge, haha naar de peuterschool, leuk hoor :thumbup:

Ja beetje jammer van ontslag, mis mijn collega’s enorm, werk gelukkig niet.

Goed weekend! :smiley:

@Gaby30 wrote:

Sjonge, haha naar de peuterschool, leuk hoor :thumbup:

Ja beetje jammer van ontslag, mis mijn collega’s enorm, werk gelukkig niet.

Goed weekend! :smiley:

Nee, al naar de kleuterschool! :wink: Bij zijn school mag hij al een half jaar van tevoren een ochtendje wennen. Tot nu toe is hij telkens erg enthousiast.

Gaby balen dat je ook ontslagen bent. Het werk mis ik ook niet maar mijn gezellige collega’s wel. Wat voor opleiding volg je? Zat eerst ook nog te denken om een opleiding te volgen maar 1 ik zou niet weten wat en 2 ik heb helemaal geen zin om naar school te gaan en huiswerk te maken.

Ja RB, nu zie ik het, 3,9 jaar oud. Sjonge, spannend he? Zo’n klein mannetje in een grote school :wink:

BM; ik ga 2x een 10 weekse cursus volgend, om de week een avond naar school. Het EBCL certificaat, European Business Competence heet het. Om te onderzoeken of het interessant is om mijn hobby serieus verder te ontwikkelen.

Zelf ben ik ook niet echt wat je noemt een boekenwurm. Maar na een aantal opleidingen gedaan te hebben weet ik wel dat het 50% scheelt als je iets doet wat je echt leuk vind of wat nodig is om je doel te bereiken.

Groetjes maar weer :thumbup:

hoiii

einde van de week zijn mijn werkdagen dus een beetje late reactie van me :slight_smile:

gaby wat leuk om weer wat “meer” van je te lezen, maar wel heel dubbel van je baan zeg! aan de ene kant balen maar aan de andere kant, volgens mij was je daar al een hele tijd niet meer zo gelukkig toch…misschien opent zich hierdoor wel weer deuren die anders dicht waren gebleven… en wat wil je met je opleiding gaan doen?

kell hoe laat echo morgen? duim voor je!

bm misschien eens gaan kijken wat voor banen je leuk lijkt, of waar veel vraag naar is op dit moment en daar je studie keuze op baseren?

rb nog een weekje en dan is je man weer terug :dance: red je het een beetje?

mm hoestttt???

hier alles ok, morgen naar cb met jula…prikjes :snooty: ben wel benieuwd hoe groot en zwaar ze is…

iemand nog tips voor temperaturen? ben ik deze maand mee begonnen (pas 3 dagen) dus als er nog handigheidjes zijn hoor ik ze graag :thumbup: heb wel al zo’n app op een temp kaartje te maken… maar mijn vriendin zei gisteren dat je op verschillende manieren kon meten, wat deden jullie?

Volgens mij kan bm je alles over temperaturen vertellen.

De 25e komt ml thuis, dus het is nog te overzien. Sean is de laatste tijd erg lief dus dat scheelt! :slight_smile:

Kell :pray: ik zal morgen aan je denken!

:pray:

Kwam ff kijken of er nog nieuws van kell was. Maar helaas nog niks… :pray:

Je hoort s’ochtends voor je het bed uit gaat te temperaturen en rectaal is het nauwkeurigs en ook altijd op hetzelfde tijdstip meten. Ik deed het dus altijd rectaal en om 7.00 uur als mijn wekker ging. In het weekend deed ik het gewoon wanneer ik wakker werd maar Eva werd en wordt nu nog steeds altijd rond 7.00 uur wakker. Succes met tempen en hopelijk snel resultaat :pray:

Nog geen nieuws van Kell dus. Ik was zó nieuwsgierig. Hopelijk alles goed en hcg ook weer toegenomen :pray:

Hey meiden! Sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten, ik had een drukke dag op m’n werk, ben net thuis, zo snel eten en dan weer verder schilderen…

Maar daar zitten jullie natuurlijk niet op te wachten… :wink:

Nou, laat ik het zo zeggen: WE HEBBEN EEN KNIPPERTJE GEZIEN!!! :smiley: :smiley: :smiley: :inlove: :inlove: :inlove:

Paar foto’s ook al meegekregen, maar nu geen tijd om ze er op te zetten, heb haast hihi…

Ben nu volgens de arts 6 weken en 2 dagen, iets later ingenesteld/bevrucht dus. Dat verklaart ook de lage waardes in het begin.

Dus nu 6 spannende weken tot de 12 weken grens! :smiley:

:dance: :dance: :clap: :clap:

Yessss!!! Wat een super nieuws!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :-*

:dance: :dance: :dance: :dance:

super nieuws!

denk dat we allemaal ontzettend blij voor je zijn!

en mij was vorige keer bij de eerste echo verteld dat na de hartslag de kans op mk met 95% gedaald is! dus meis dit gaat goed komen :-* :-* :-*

Ow Kell wat een super nieuws en wat zijn we allemaal blij voor je :mrgreen:

Nu kun je lekker gaan spammen met foto’s en kwaaltjes en dergelijke en kunnen wij heerlijk met je meeleven :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=109919&postdays=0&postorder=asc&start=0

voor de gene die t leuk lijkt!

Kippenvel wauw!!!

@kell wrote:

Hey meiden! Sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten, ik had een drukke dag op m’n werk, ben net thuis, zo snel eten en dan weer verder schilderen…

Maar daar zitten jullie natuurlijk niet op te wachten… :wink:

Nou, laat ik het zo zeggen: WE HEBBEN EEN KNIPPERTJE GEZIEN!!! :smiley: :smiley: :smiley: :inlove: :inlove: :inlove:

Paar foto’s ook al meegekregen, maar nu geen tijd om ze er op te zetten, heb haast hihi…

Ben nu volgens de arts 6 weken en 2 dagen, iets later ingenesteld/bevrucht dus. Dat verklaart ook de lage waardes in het begin.

Dus nu 6 spannende weken tot de 12 weken grens! :smiley:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :roll:

Bm heb je een nieuwe baan?

Hey meiden, ben ik weer!

Ben ongelooflijk ziek geweest gister van de buikgriep, aan alle kanten kwam het eruit :frowning: Ben nu zo slap als een vaatdoek… Het heerst op m’n werk, erg fijn…

Daarbuiten voel ik me eigenlijk wel goed, heb uiteraard last van m’n borsten en ben gauw moe, maar echt misselijk niet, hopelijk blijft dat uit…

Heb me net ook aangemeld bij de juni mama’s :smiley:

Ik probeer ook een foto up te loaden van m’n echo hierbij! :smiley:

Ik kon de afbeelding niet groter uploaden helaas.

Maar je zit m’n kleine frummel en een met de hartslag,

staat 118bpm :inlove:

Ja hoor! Ik zie je kleine frummel! :inlove: