Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Ola ladies, ben een weekje weg en heb dan geen tijd om een nieuw deel te openen. Dus bij deze!

Meld :mrgreen:



Wow RB, alwéér een weekje weg :inlove: lekker voor je 8) :dance: 8) waar gaat de reis naartoe of is dat :silenced: :naughty:



Kell, wat een toestand :evil: nu ook nog aan de PIL :wall: het moet toch niet gekker worden :snooty:



Ik hoop dat het je rust geeft en het bloeden laat stoppen en je helemaal op krachten kunt komen tijdens je vakantie. Mss dat het daarna allemaal beter gaat en we in deel 8 nog een positieve test van je gaan zien :pray: :pray: :pray: :smiley: :-* Ik gun het je ontzettend :hug:

Ja nu ik verlof heb hoef ik geen extra vakantiedagen op te nemen om weg te kunnen! Ik ga een weekje naar Zuid-Frankrijk. 8) Het is nu nog wachten totdat ml thuiskomt en dan vertrekken we gelijk! :smiley: Als we straks weer terug zijn in NL moet ml voor een maand voor zijn werk weg, dus nu nog ff van ons gezin genieten!

Nou RB geniet er met volle teugen van! Straks sta je er dus even alleen voor :frowning:



Maar voor nu: genietgenietgeniet en ik hoop dat jullie héééél mooi weer hebben :dance: :dance: :dance: 8) 8) 8)

Geniet er lekker van rb :thumbup: Heerlijk.

fijne vakantie rb!! :dance:

Joehoe! Ik ben er ook weer :slight_smile:



Dit gaan MIJN deel worden! :mrgreen:

En uiteraard fijne vakantie Rb, geniet ervan!!

Zo is dat Kell :thumbup: :thumbup: :thumbup:



:-* :-* :-*

Ben je al met de pil begonnen :shock:

Ja, donderdagavond eerste genomen, echt raar!



Klote nieuws gehad vandaag, collegaatje (geen leuke, maar van wie het contract toch al niet verlengd is en bijna vertrekt) belde me om zich “ziek te melden”. Ze is er achter gekomen dat ze zwanger is (ze is 21), een ongelukje. Ze heeft nu tijd nodig om na de denken of ze het wel wilt houden.





Wat is het leven toch oneerlijk…

wat zal dat inderdaad een dubbel gevoel hebben gegeven,…het slikken van zo’n klein rot pilletje ghhrrr :evil: als het nou maar helpt,…zucht,… :hug: :hug: :hug:





:wall: :wall: :wall: en wát een stom nieuws van je collega zeg :wall: :wall: :wall: daar zat je nou he-le-maal niet op te wachten hè meis :hug: :hug: :hug:



En dan ziek melden om na te denken over ‘of ze het wel willen’,…ghhhrrr hoe oneerlijk kan het inderdaad allemaal zijn. Daar word ik zelfs kriegelig van! Kun je nagaan,…



Kell, meis, schrijf je frustraties lekker van je af hier! Dat mág gewoon hoor :wall: :hug: :hug:

ja op zulke momenten lijkt de wereld echt heel oneerlijk!

verschrikkelijk moet dat voelen, ookal staat het los van jou…gewoon kei hard met je neus op de feiten!



maar dit wordt jullie topic kell en mm… hier willen we heeeeel veel baby’s zien :inlove: :pray:



mm wanneer heb je weer een echo?

ik dacht dat ik gisteren je al een fijne vakantie had gewenst rb maar sorry niet gepost blijkbaar :-* :-* :-*

Hebben jullie op FB het filmpje gezien van m’n a.s. puppy kind? :mrgreen:

Met de ipad kan ik geen filmpjes kijken op fb :thumbdown: Maar vind je puppie wel heeeeeeeel erg schattig. Ik wil ook wel graag een hondje maar ml niet :thumbdown:



Wat een nieuws van je collega zeg. Heel hard is het leven dan weer. Jij wil zo graag en zij weet niet eens of ze wel wil. Heel moeilijk :hug:



Hopelijk gaat de pil nu zijn werk doen en kunnen jullie over een paar weken weer verder.



Wij vandaag familiedag (van mijn kant) gehad in hollandscheveld. Wat hebben we het getroffen met het weer, heerlijk. Was best weer gezellig en nu weer thuis. Hopelijk Lars niet teveel last van alle prikkels en gaat hij vanacht gewoon heerlijk slapen :pray:

Hey ladies :mrgreen:



mijn FB is ‘overleden’ dus Kell, kan helaas niet naar je puppiekind kijken :frowning:



Klinkt als leuke en gezellige dag BM en hoe heeft Lars het vannacht gedaan?



Ha,…ik gisteren middagje tennispark met hub. Team kon kampioen worden. Is niet gelukt, maar wél heel gezellig. Alleen,…heb daar hele middag gezeten zonder me in te smeren :doh: :doh: :doh:

Oliedom natuurlijk :wall:

Ben zo rood als een trostomaatje :twisted: armen en hals trekken als een gek en heb een soort clownsmasker in mijn gezicht :doh: :doh: :doh: als dat nog maar goed komt, domme domme kip die ik ben :snooty:

Kon er gewoon slecht van slapen.



Verder lijkt het erop dat ik me beter ga voelen, maar dat brengt ook meteen weer die onzekerheid mee. Bah. Nog 1,5 week en dan weer echo. Zal blij zijn als dan alles goed is. Kan ik weer even rustig ademhalen. Blijft toch heel spannend allemaal.

En hoe is de nacht gegaan bm? Hopelijk meegevallen!



Oohh mm het is en blijft ook een super onzekerheid voor je gevoel hé… Ik vond het soms slopend en helemaal met jouw geschiedenis zo



Over 1,5 week een mooie echo en vanaf dan proberen wat meer te gaan genieten!



Kell hebben jullie al een naam voor de hond?

De nacht was waardeloos, elke twee uur weer wakker en eruit. Afgelopen nacht ook bagger maar merkte gisteravond dat de melkproductie weer laag was en het duurde eeneeuwigheid voordat de melk toeschoot. Dus ben weer bezig om de productie op te krikken en hopen komt het dan ook weer goed met mijn toeschietreflex.



Mm wachten duurt altijd zo lang he, zenuwslopend werk. Komt vast helemaal goed en dat de kwaaltjes afnemen komt omdat de eerste termijn er bijna op zit he. :hug:

Hey Kell, had je vandaag weer een afspraak in het ziekenhuis?

Hey meiden!



Ik had zowaar voor het eerst in weken geen afspraak vandaag bij het zkh, heerlijk, haha! :wink:

Alles gaat een stuk beter nu, het bloeden is zo goed als gestopt ook! Alleen nog een beetje bruin af en toe bij 't vegen, hihi… Klinkt zo stom :stuck_out_tongue:



Vanavond naar ons toekomstig kattenkind kijken, morgen nog 1 dagje werken en dan: VAKANTIE! WOOHOOOOO!!



Zo’n zin in! Heb er alle vertrouwen in dat het na de vakantie helemaal goed gaat komen weer. :slight_smile: