Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

:smiley: Ha fijn Kell :smiley: fijn dat alles zo goed gaat nu en dan nog maar 1 dagje werken en vakantie :dance: :dance: :dance: wauwie :mrgreen: wanneer ga je weg? Al snel? Of eerst even lekker thuis bijkomen?



Zekers gaat dat na de vakantie helemaal goed komen met jou. Voor het einde van het jaar heb jij vast weer een positieve test in handen hoor :thumbup:

Nou ik ga er wel vanuit mm! Maar ik hoop stiekem ergens in juli al uiteraard, haha! :wink:



We gaan de 15e weg, dus eerst nog ff lekker weekje thuis rommelen en dingetjes doen :slight_smile:

Heerlijk :dance: Kell :dance: juli :smiley: deal :thumbup:

Ben je dan al weer van die :silenced: pil af?!

Hey Ladies,



even goed nieuws melden :inlove:

Ben vandaag al naar vk en gyn geweest. Maakte me zo’n zorgen dat ik gebeld heb of ik eerder mocht komen.

Alles is goed :dance: en prachtige echo gehad (alleen is vk foto vergeten af te drukken en toen de gyn een nieuwe echo maakte, was het apparaat veel slechter, dus die foto, daar zie je bijna niks op :frowning: ).

Beebje is nu 12 weken en 5,6 cm :inlove: was lekker aan het bewegen en hartje klopte hartstikke krachtig :mrgreen:



Over 2 weken weer een controle :thumbup:



Ikke is heel blij :smiley: :dance: :smiley:

ooh mm wat een geweldig goed nieuws!! ben ontzettend blij voor je!! :inlove: :-* :-* :-



kell we gaan voor jou weer kei hard door duimen!! eerst genieten van de vakantie! :-
:-*



als rb terug is mag de topic titel toch wel aangepast worden met “zijn blij voor mm en duimen weer mee voor kell” hé mm :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dit gaat een goed topic deel worden, met alleen maar goed nieuws!!

heb ik zojuist even besloten! :dance:

:mrgreen: :lol: :mrgreen: haha Teun :thumbup: :thumbup: :thumbup:

is helemaal goed!



En zekers gaan we nu ontzettend duimen voor Kell, want die gaat na de vakantie gewoon ook een positieve test krijgen :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove:

Mm super nieuws zeg. Kan je nu ook wat meer genieten of is het nog steeds heel eng allemaal?



Kell we gaan er voor als je terug bent van de vakantie :thumbup: :thumbdown: :wink:

:smiley: BM, inderdaad :inlove: alsof er een last van me afgevallen is en en het er nu écht mag zijn! Ik voél de blijdschap nu écht. Ik denk dat mijn gevoel er nu pas bij mocht komen en ik het al die tijd toch een beetje afgehouden heb.

Het grote genieten is inderdaad begonnen :-*

Mooi zo mm, lekker genieten en op naar de twintig weken echo :wink:

Hey meiden!



Mm, dat klinkt goed zeg! Ga lekker genieten jij! :smiley:



Hier sinds vrijdag heerlijk vakantie! En die is al zeker goed begonnen! Allemaal leuke dingen aan het doen al

Eeeeeeeeeeeeen ik ben eindelijk helemaal bloed vrij, sinds gister ook geen af en toe bruin bij het vegen meer, niets! Dus jullie kunnen misschien wel raden wat ik gister gedaan heb, hahaha!



En hoest met de rest? :slight_smile:

Haha Kell :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ja dat kunnen we wel raden ja :oops: hihi!



Wat heerlijk dat het eindelijk weg is en je lekker onbezonnen op vakantie kunt gaan :-* geniet jij er ook maar eens lekker van hoor! Het is je dubbel en dwars gegund :dance: :dance: :dance:



Heel veel plezier en lekker genieten en als je dan terug komt,…hup die pil in de prullenbak en gaan met die banaan :dance: :dance: :dance: op naar een positieve test :pray: :pray: :pray:



:-* :-* :-*

I want to have sex on the beach… Come on move your body… Sex on the beach :lol:



Even gekopieerd vd nov mama’s:

Pff we kregen in zuid Frankrijk autopech :thumbdown: En aangezien ml geen Frans praat en ik er ooit eindexamen in heb gedaan mocht ik met mijn roestige Frans hulp zoeken. Toen we naar huis gingen zijn allerlei dingen mis gegaan. Vrijdag zouden we al een leenauto krijgen maar was allerlei miscommunicatie bij de anwb. Zaterdag weer gebeld want we moesten om 10 uur uitchecken. Nou mss hadden ze in de loop van de dag tijd om naar ons dossier te kijken :evil: Toen ml een btje boos begon te worden kregen we te horen dat we op onze beurt moesten wachten en toen zei ml supergeirriteerd dat we al sinds woensdag wachten en dat gister ons een auto was beloofd maar doordat het bij hun zo’n chaos was wij de dupe zijn. Uiteindelijk kregen we om 2 uur bericht dat we om half 5 onze leenauto konden ophalen. We zouden naar Bordeaux gaan (1 uur rijden van onze camping) en ml had bij de receptie een taxi met een grote laadruimte besteld, omdat we onze eigen auto op de heenreis (welke dus een hele grote laadruimte heeft) helemaal hebben volgestouwd. Komt er een vw passat aanrijden. Tja dat gaat never nooit passen! :wall: Dus hebben we deel van bagage achtergelaten en eerst de leenauto gaan halen om daarna naar de camping te gaan om alles op te halen en dan weer via Bordeaux terug naar huis. In Bordeaux aangekomen bleek dat ze een te kleine auto voor ons hadden gehuurd. Ik had het echt helemaal gehad want we hebben expliciet aangegeven dat het een auto moest zijn met veel laadruimte omdat het anders niet zou passen. Uiteindelijk na veel heen en weer gebeld een ruimere auto gekregen. We zijn vanochtend om kwart voor 8 thuisgekomen (aan 1 stuk doorgereden).



Gelukkig was de rest vd vakantie wel erg leuk! Superleuke kinderzwembaden en waterglijbanen. Sean is er nog steeds vol van! Ailyn in de swimtrainer, vond ze echt geweldig en ze kwam er ook nog mee vooruit!

Oh en mm :dance: Super nieuws van je goede echo!!!

Goed begin van de vakantie kell :wink:



Welkom terug rb

Nou RB, dat is geen leuke afsluiting van de vakantie :hug: gelukkig hebben jullie het verder wel naar je zin gehad en de kiddo’s dus ook :mrgreen:



Kell, jouw beurt om heerlijk vakantie te vieren :dance: :dance: :dance:

Alvast sorry voor deze enorme ego-post maar ben hier even weer compleet verslagen…



Ik mocht vanmorgen weer eens naar het ziekenhuis voor mijn lever.

Kreeg niet het nieuws wat ik wilde horen, helaas…

Een bepaalde waarde (de igg of iets…) is toch wel dusdanig verhoogd en omdat ik een vrouw ben zou dat kunnen wijzen op auto immuum hepatites.

Daarom willen ze toch een lever biopsie af gaan nemen. (http://www.vumc.nl/afdelingen/patientenfolders-brochures/zoeken-alfabet/L/leverbiopsie.pdf)



Als het inderdaad dat is willen ze dat wel graag z.s.m. weten omdat ik daar dan medicijnen voor moet gaan nemen, het kan anders op de lange termijn schadelijk zijn…



Ik heb nu een afspraak staan voor donderdag 4 juli om 10.30 uur en vind het doodeng. :frowning:



Erg fijn nieuws zo net voor m’n vakantie…

Jeetje Kell! :hug: Wat krijg je toch veel op je bord :hug: Kan me goed voorstellen dat je het doodeng vindt. Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt. Ik zal op 4 juli iig aan je denken. Heel veel sterkte! :-*

Och jee Kell wat eng toch weer en dat jij dit weer voor je kiezen krijgt :hug: [/url]

Nonde… :silenced: Kell, dit is zó niet eerlijk zeg! Heb je lekker vakantie, krijg je weer wat te verduren :wall:



Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar kan me voorstellen dat je dit niet even van je afzet. Hoop dat je toch van je vakantie kunt genieten :hug: :-*