Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

wat balen kell, laten we hopen dat het allemaal mee valt!

nu knop om, en lekker op vakantie meid. probeer ff lekker alles los te laten~!



rb wat balen zeg! durf haast niet te zeggen dat een vriendin daar coordinator is bij de franse anwb :oops: gelukkig wel een leuke vakantie gehad dus!



mm hoe gaat het met genieten? hoe is je man er onder? ook heel spannend voor hem natuurlijk een eerste kindje!



bm wat een leuke foto’s van lars en eva zeg! heeft hij nou rood haar? hij lijkt volgens mij heel veel op jou!

@. Kell; je krijgt het wel zo voor je kiesen meis, bah niets aan!



MM; fijn zeg dat alles zo goed lijkt te gaan!



RB; balen van de autopech!



Ik meld mij vandaag om te vertellen dat hele dag al emo dag is, ons meisje is nl 1 jr geworden :smiley: phoe gaat allemaal zo snel!!!



BM & Teun ook de groetjes!



Liefs

gefeliciteerd gaby!! morgen zijn wij over 2 maanden ook al aan de beurt :shock:



mijn goede nieuws van deze week is: jula kan eendje zeggen :inlove:

@teun wrote:

gefeliciteerd gaby!! morgen zijn wij over 2 maanden ook al aan de beurt :shock:



mijn goede nieuws van deze week is: jula kan eendje zeggen :inlove:






Hartstikke leuk :thumbup:

Gefeliciteerd Gaby! Wat gaat dat dan snel zeg!

Is eendje Jula’s eerste woord? Of zegt ze ook al papa en mama?

Gaby, proficiat :dance: :dance: :dance:



Teun :inlove: eendje,… wat voor een moeilijk woord is dat met 9 maanden. Hebben we hier een Einsteinbaby :wink: :lol: :lol: :lol:

Hoop inderdaad dat ze ook papa en mama zegt,… :mrgreen: ga je vaak naar de eendjes?



Ik kan me daar niks meer van herinneren, is al te lang geleden. Weet glad niet meer wanneer ze nou ook al weer beginnen met brabbelen/praten. Volgens mij trok Hugo zich voor het eerst op in de box met 9 maanden :?



Hub vindt het ook allemaal hee leuk en spannend. Veel meer betrokken dan ex-hub. Zó veel leuker :inlove: :inlove: :inlove:

haha nou ze zegt “eetje” maar ze zegt het heel bewust bij eendjes in het water of speelgoed eendje. pappa en mamma zegt ze nog niet :lol: ze zegt wel af en toe diddi tegen onze kat dixi en boekie/boekjéé voor boekje… maar stuk minder bewust dan eendje :inlove:



mm ik ben nu al het meeste vergeten wanneer ze iets nieuws deed, geheugen verlies heerst :oops:



heel fijn zo’n betrokken man, je verdiend het!! :-*

Gaby alsnog gefeliciteerd met jullie, nu alweer, een jarig meisje. De tijd vliegt als een speer voorbij. Ik weet nog dat ik ook de hele dag emo was toen Eva 1 jaar werd. Toch weer het baby tijdperk afsluiten, nog even terugblikken na de bevalling en de eerste maanden enzo.



Teun geweldig zeg, jula aan de b®abbel. Eba haar eerste woordje was miauw :inlove: Maar wanneer dat was :think: Verder hier inderdaad ook vergeten wanneer ze haar eerste dingen deed.



Mm geniet maar van je meelevende man. Zo fijn dat alles goed gaat met jullie :wink:

Seans eerste woordje was mama :angel: (heb ik flink de hand in gehad haha)

@teun wrote:

haha nou ze zegt “eetje” maar ze zegt het heel bewust bij eendjes in het water of speelgoed eendje. pappa en mamma zegt ze nog niet :lol: ze zegt wel af en toe diddi tegen onze kat dixi en boekie/boekjéé voor boekje… maar stuk minder bewust dan eendje




Wauw :inlove: Teun wat ontzettend leuk dat ze al zo lekker ´kwaakt´ :lol: volgens mij vrij vroeg hoor, maar wel hééél leuk. Ik vond het in elk geval heel leuk toen Hugo begon te brabbelen.



Jullie weten dat dus ook al niet meer :think: ik heb nog wel ergens een schriftje liggen waarin ik dat opgeschreven heb. Komt vast nog tevoorschijn straks met het verbouwen van zolder enzo :smiley:



Fijn weekend allemaal hoor! Lekker genieten van (best) mooi weer :mrgreen:

Dank jullie wel :inlove:



Eerste woordjes; leuk he? Baby brabbels!! Hier volop :lol:



Genieten jullie ook een beetje van de mooie dagen?!





Groetjes!

mm willen jullie eigenlijk weten wat het geslacht is van jullie kindje?

wanneer had je nou weer een echo?

en zijn jullie al bezig met namen?

soms kriebelt het bij mij alweer :silenced: :silenced:



nou gaby hier hebben we kei harde regen net gehad, ik was zo slim om geen regenkap mee te nemen naar het babyzwemmen en we hadden beide een kort broekje aan :lol: gelukkig is het al een echte meid aant worden en minder baby en kan ze wel een paar druppels handelen :angel:



kell is lekker aan het genieten van haar vakantie zag ik op fb :dance:



rb ik las laatst dat jouw meisje al kan rollen van buik naar rug en andersom, jula kan nog steeds niet van buik terug naar rug haha



en hoe gaat het met lars bm? is hij ook al aan het rollen?

Bij mij begon het na de 1e verjaardag van Sean te kriebelen, daarvoor was ik nog te druk bezig met genieten! Was veels te bang om iets te missen.



Het is hier nog droog gebleven maar wel afgekoeld.



Ailyn kon als eerste van buik naar rug rollen, later pas van rug naar buik. Maar maakt op zich niet uit als ze dat overslaan hoor! Volgens mij kan Lars van bm ook alle kanten op rollen.



Bij Sean moest ik er echt bij blijven want hij bleef doorrollen en dan was ik hem zo “kwijt”. Meestal lag hij half onder een bank. Ailyn is gelukkig niet zo fanatiek als haar grote broer, een paar keer achter elkaar doorrollen vind ze genoeg en ze blijft dus in de buurt van het kleed.



Ik ben ook wel benieuwd hoe het met mm is :slight_smile:

Haha :smiley: met MM is alles goed :thumbup:

Morgen weer controle :dance: als dan alles goed is, gaan we het de wereld in gooien :mrgreen:



Teun, met namen zijn ‘we’ nog niet bezig. Ikke wel :wink: hub wil eerst weten wat het is en zich dan concentreren op 1 geslacht met naam,… :roll: typisch mannen volgens mij?!

heb zelfs al een geboortekaartje zitten maken met de naam erin enzo :oops: :oops: :oops:



Hier is het vandaag helemaal niet zo warm als gisteren :slight_smile: vanochtend regen en nu wappert er een frisse wind. Ik heb alles lekker open en het valt echt heel mee, nog geen 23 graden buiten! Over een paar uur komt er weer stevige regen. Maar geef mij maar dit. Ik dacht gisteren dat ik niet goed werd van ellende. Kon mijn schoenen niet meer in en mijn benen en voeten deden gewoon zeer van het vocht dat daar lekker in bleef hangen. Kon vannacht ook niet slapen. Ben er met hub nog uit geweest. Hebben we thee zitten drinken en wat gekletst :mrgreen: dat was dan wel weer gezellig. Daarna nog redelijk geslapen, maar dan gaat om kwart over 6 de wekker weer en moest ik er om half 7 uit voor Hugo.



Maarrrr, die heeft nu vakantie. Proefwerkweek is klaar en nu maar wachten op de uitslag,…kan vriezen of dooien,…volgende week weten we meer!



Verder zijn we bezig met de zolder enzo. Morgen na controle gaan we het ook Hugo vertellen en kunnen we hem gaan betrekken bij zijn verhuis naar boven :o :o oeioei, hoe zal hij reageren :eh:



Ik heb komende maandag mijn laatste ‘werkdag’,…alleen nog sleutels inleveren en vanaf dan een eindeloos NIETS in het vooruitzicht! Dus,…mij hoor je even helemaal niet klagen :lol:



En wat leuk om al die 'rol’verhalen te horen. Wat kijk ik uit naar al dat leuks van zo’n klein hummeltje :inlove: :inlove: :inlove:



En Teun, wat leuk dat het al weer gaat kriebelen,…dat is een goed teken toch! Dan kun je het allemaal goed aan :thumbup: :slight_smile:

Ben wel benieuwd hoe Hugo zal reageren. Maar voor zijn brusje heeft hij dat vast wel voor over om van kamer te wisselen!



Namen verzinnen en mannen! Ja hoor heel herkenbaar! In een hormonale bui eiste ik van ml dat we NU namen gaan verzinnen! Hub schrok zo dat hij akkoord ging :slight_smile:

[quote=“RainbowR1”

Namen verzinnen en mannen! Ja hoor heel herkenbaar! In een hormonale bui eiste ik van ml dat we NU namen gaan verzinnen! Hub schrok zo dat hij akkoord ging :)[/quote]



goeie tip! :lol: :lol: :lol:

Goeie controle weer vandaag :dance: :dance: :dance:



alles goed, mooi beebje gezien, dat lekker beweeglijk was :inlove: :inlove: :inlove:



Hugo reageerde erg positief en lief :lol: begon tegen mijn buik te praten als ‘stoere grote broer’ :mrgreen:



Nu gaan we de rest van familie en vrienden inlichten :dance:



Over 3 weken weer een controle en op 1 augustus, verjaardag van Hub :mrgreen: , de 20 weken echo!!!

En ja hoor heel verhaal getypt en alles weg :doh:



Nu maar de verkorte versie sorry.



Rollen doet lars al een tijdje maar vind het leuker om oo zijn zij te liggen en zo slaapt hij ook.



Mm leuke reactie van hugo en wat heerlijk dat alles goed gaat.



Kriebels voor een tweede duurde bij mij lang. Wij hadden besloten na een waardeloze zwangerschap om het bij 1 kindje te laten maar uiteindelijk voor Eva besloten om toch voor een tweede kindje te gaan. Dat begon bij mij toen Eva ca twee was en ml wou dat er pas een tweede kwam als Eva drie was.



Lars heeft van dinsdag op woensdag doorgeslapen :dance: Had wel enorm last van lekkerij want mijn boobs stonden op ontploffen :mrgreen: Afgelopen nacht is hij maar 1 keer wakker geweest, om half vier. Misschien toch het begin van doorslapen :pray:

Nou BM, die Lars is lekker bezig met slapen :dance: houden zo zeg ik!



Nog even spammen,…

mét hartslag deze keer :inlove:

super mm! echt heel blij voor je!

ben je benieuwd hoe de familie zal reageren? denk je dat veel mensen het verwachten of juist helemaal niet meer?

veel plezier met vertellen iig!



en wat is lars goed bezig met slapen zeg!! :smiley: