Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Wat een goed nieuws! Fijn dat Hugo zo positief reageerde!

Mooie foto :inlove: En ben benieuwd hoe de familie en vrienden op jullie mooie nieuws reageert.



Ja, lars heeft de smaak te pakken ofzo want afgelopen nacht heeft hij ook weer doorgeslapen. Jammer genoeg was hij al om 6 uur wakker en mocht ik eigenlijk blijven slapen tot 7.15 uur, want dan ging mijn wekker maar goed het is doorslapen aangezien hij me snachts niet wakker heeft gemaakt voor een voeding :mrgreen: Ben er uiteindelijk om 6.30 uur maar uit gegaan. Kon ik heerlijk rustig aan doen met alles voor ik naar mn werk moest.

Nou BM dat gaat de goede kant op met Lars zo te horen :thumbup: :thumbup: nou nog net een uurtje langer slapen en het is helemaal voor elkaar :pray: :clap: :dance:



Och, we krijgen alleen maar liefdevolle en hartverwarmende reacties van iedereen. Echt fantastisch. Ik word er helemaal blij van :inlove: :inlove: :inlove:



Heb vandaag ook de kraamzorg geregeld. Het begint nu echt vorm aan te nemen hoor én ik hoef lekker niks meer te verstoppen. Mijn boekjes en rommeltjes mogen nu gewoon op tafel liggen en ik hoef me ook niet meer groot te houden als ik me niet lekker voel.



Hugo is de zorgzaamheid zelve en vindt het echt hartstikke leuk! Vanmiddag samen met hem een broodje gegeten bij de Hema en hij zat vol humor te fantaseren over wat hij de beeb allemaal kan leren enzo

Het wordt vanaf nu dus wel écht genieten :inlove: :inlove: :inlove:



Op naar de 20-weken echo op 1 augustus :dance: :pray: :dance:



Fijn weekend ladies! :-*

Dus kekker aan het genieten en zo hoort het ooken wat is Hugo lief zeg :inlove:

Wat een schatje is Hugo!!

Ben echt zo blij voor jullie mm!

Dankjewel voor jullie lieve reacties :inlove:



Ja, ik merk dat ik nu echt ga genieten ja. Het komt allemaal wat beter binnen :dance: ik begin er zelf ook steeds meer in te geloven :wink:



Mijn laatste werk´dag´zit er op. Ik ben klaar, vrij en heb de komende maanden dus vakantie,… :oops: beetje gek gevoel eigenlijk, maar ook heel erg lekker :dance: :mrgreen:



Laat de zomer maar beginnen 8) :thumbup:

Ja kom op zomer!!!

Zul je net zien dat als mijn verlof is afgelopen we eindelijk mooi weer krijgen!!! :wall: Ik moet 22 juli weer aan de slag dus hoop nog wel een paar mooie dagen mee te pikken.



Ik was met Sean naar het zomerfestival van studio 100 (oa mega Mindy, piet piraat, kabouter plop, Bumba, K3, ea) gegaan. Sean vond het helemaal geweldig! Hij had zijn kabouter plop muts op en heeft ook meegedaan met de kabouterdans :inlove:



Verder lijkt Sean nu eindelijk zindelijk te zijn! :dance: Hij slaapt nu voor het eerst zonder luier! Dus best spannend of ik morgen moet gaan verschonen of niet.

:dance: Sean is vannacht droog gebleven!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



YEAH SEAN WAT GOED!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat goed van Sean zeg :clap:



En die zomer mag inderdaad wel komen. Ik moet deze week en volgende week nog werken en dan twee weekjes vakantie :dance: Dus dan mag het zonnetje wel schijnen want we gaan niet weg. Later hebben we nog weer twee weken en dan gaan we, als het goed is, nog wel weg.



Hier gisteravond gesprek gehad op school. Eva moet groep 1 nog een jaartje doen en is dus niet over naar groep 2. Ze had haar cito toets wel goed gedaan, taal=a en rekenen=b en haar werkjes doet ze ook altijd goed en ze kan zich goed contreren dus eigenlijk alles positief alleen is ze er sociaal/emotioneel niet aan toe zei de lerares. Ze is behoorlijk verlegen en komt eigenlijk nu pas los. Met kringgesprekken wil ze niet mee doen en moet de leraar haar pushen om wat te zeggen. Ik vind het maar een rare reden om irmand nog een keer groep 1 te laten doen maar vind het prima. Ik heb wel aangegeven dat ik niet denk dat ze minder verlegen is als ze volgend jaar naar groep 2 gaat, omdat ze al verlegen in de buik was en ook op de opvang. Ik zie dat dus niet in een jaartje veranderen. Dat zit gewoon in haar en zal altijd wel zo blijven, het zal wel wat minder worden maar ze blijft gewoon een kat uit de boom kijker. Gelukkig blijft haar grote vriend ook in groep 1 en krijgen ze wel andere lesstof en genoeg uitdaging.

mm geniet van je zomerrrrrrrrrrrrrrr :dance: vrijheid :dance:



super goed van sean zeg, daar mag je trots op zijn!! :dance:



bm ja jij kent haar als moeder toch een stuk beter hé!

toevallig had ik met mijn vriend dit gesprek gisteren, omdat jula of een vroege leerling zal worden of een “late” vanwege augustus jarig zijn,maar ik vind langer kleuteren beter dan een kind wat overal net niet aan toe is, tegenwoordig moeten ze haast al als ze 15/16 zijn beslissen wat ze willen in de toekomst, dan liever iets langer op de basisschool denk ik dan

Teun, volgens mij is de grens naar 1 januari verschoven. Dus kindjes die in december zijn geboren kunnen dan ook nog vroege leerling zijn. Nu is dat bij Sean niet aan de orde, die is in januari geboren (is straks wel met Ailyn aan de orde). Ik vind het heel erg van het kind afhangen om wel of niet langer te laten doorkleuteren. Mijn zusje kon toen ze 3 was al lezen en schrijven (was een nakomertje en wilde ook kunnen lezen als haar grote zussen), ze hebben haar niet een kleuterklas laten overslaan (mocht niet, want ze is van maart), maar daardoor heeft ze zich wel enorm verveeld op de basisschool. Nu is zij wel degene die de meeste brains toebedeeld heeft gekregen in de familie. Leren gaat haar heel makkelijk af. Alhoewel ik gelukkig ook niet mag klagen.



Sean heeft nu een uitnodiging gekregen om te wennen in de kleuterklas, ben erg benieuwd!

Ja natuurlijk ik doelde ook meer op twijfelgevallen, en op t feit dat mensen soms te veel waarde lijken te hechten aan vroege leerling zijn :slight_smile:



Julas tante was ook zon gevalletje te slim voor de rest van de klas en mocht als ze wir ook een jaar minder doen maar dat wilde mijn so niet

Wat. Spannend met sean, wat gaat dat snel hé

Ach ja beter nu nog een jaartje dan dat ze niet mee kan komen later of zo.



Tjonge sean naar de kleuterklas, gaat snel he. Ik vind echt dat de tijd voorbij vliegt.

Ja na de zomervakantie mag hij elke week een ochtend met de kleuters meedraaien totdat hij 4 is. Jee gaat zo snel de tijd! Hij is wel echt toe aan wat meer uitdaging en bij Kdv kan hij soms wat dominant zijn dus ik denk dat het ook wel goed is om alvast mee te draaien mss wordt hij dan wat minder dominant richting andere kindjes.

Das afwachten he maar superleuk voor hem. Op een gegeven moment hebben ze het ook allemaal wel gezien op het kdv.

Jeej, RB, Sean al wennen aan groep 1. Leuk hoor! En zo te horen is ie er ook wel aan toe.



BM, geeft toch niks van Eva. Het zal haar vast goed doen en wie weet, gaat dat verlegene er toch nog een klein beetje af.



Moet ik maandag gaan solliciteren :shock:

Er stond een interne vacature op het ROC voor docent Nederlands, stadje verder hier en meer commerciële afdelingen.

Ik snap best dat ze me uitnodigen voor gesprek. Mijn cv sluit natuurlijk naadloos aan, maar als ik daar kom met mijn ‘vage verhaal over waarom mijn contract niet verlengd is’ en mijn zwangerschap zal ik wel geen schijn van kans meer maken :frowning:

Ik kan daar moeilijk zeggen dat ik eigenlijk mijn eigen bedrijf op wilde starten, nu zwanger ben en dus eigenlijk nog wel een jaartje door wil werken vanwege de financiële zekerheid,… ze zien me aankomen. 3 maanden werken en dan hup 4 maanden met verlof,… ik zou mij ook niet aannemen.

Maar ik zou het best graag willen eigenlijk. Iemand nog leuke tips om mijn verhaal wat commerciëler en meer aannemelijk te maken?

Ik kan ook niet teveel verdraaien,… één telefoontje naar collega P&Oer van ROC hier en ze weten alles,… :? :? :?



Wat nu :think:

Je bent niet verplicht om te zeggen dat je zwanger bent he :wink: Verder niet echt tips sorry

Hey meiden!



Wat zijn jullie gezellig aan het kletsen geweest tijdens m’n vakantie :slight_smile:



Mm, fijn dat het zo goed gaat en dat het vertellen aan Hugo ook zo goed is gegaan!!



Hier nu een paar daagjes terug van vakantie en druk in de weer met de pup. Goede voorbereiding op een baby, want dit maakt je 's nachts ook wakker, haha :wink:



Verder voel ik me al een paar dagen vreemd, alsof ik constant op een boot zit… Heb dit al eens eerder gehad en toen bleek ik last te hebben van mijn evenwichtsorgaan… Maar ik denk zelf dat ik gewoon een beetje moe ben van de vakantie, haha!



Vakantie was echt op en veel te kort! Was echt zo geweldig, zeker in vergelijking met Tunesie! Zou er zo weer naar toe gaan, echt voor herhaling vatbaar!



Verder vanmorgen ongesteld geworden en morgenochtend meteen weer een afspraak voor een echo in verband met de IUI met hormonen.